Het is geen fout, Nadal heeft pijn van zijn knie, je zou dus verwachten dat er op de MRI scan iets te zien zou zijn, dit is niet het geval, vandaar de maar. Dat het dan erger kan zijn daar denken mensen niet aan volgens mij.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:11 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ja, eindelijk iemand die dat ook opvalt. Zie diezelfde fout wel enorm vaak voorbij komen, of snap ik iets niet?
Je weet niet dat in zulke termen negatief betekent dat er juist niets is gevonden?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:42 schreef Federer-fan het volgende:
Rafa: Worst knee pain ever, but MRI negative
Vaag dit: Nadal heeft enorme pijn aan zijn knie maar de MRI-scan is negatief. Die maar vind ik niet logisch. Als de uitslag van de MRI-scan negatief is, betekent het dat er iets niet goed zit met die knie.
Misschien dat Federer-fan het deze keer wel serieus bedoelde, als iemand pijn heeft aan iets en op een scan blijkt dat er niks is, lijkt het me toch dat er iets ernstigs aan de hand is (je weet immers niet waaraan het ligt).quote:Op maandag 16 januari 2012 14:14 schreef stefan92 het volgende:
Ik snapte het wel hoor, maar Federer-fan maakt toch altijd grapjes?
ohgod ik had niet gezien dat het een post van fed-fan wasquote:Op maandag 16 januari 2012 14:14 schreef stefan92 het volgende:
Ik snapte het wel hoor, maar Federer-fan maakt toch altijd grapjes?
Sloeg de Fed-fan postdetectieradar niet aan?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
ohgod ik had niet gezien dat het een post van fed-fan was
Kan je niet net als de TS of je eigen posts een kleurtje geven aan de posts van bepaalde users?
Ik reageer er gewoon maar niet opquote:Op maandag 16 januari 2012 14:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kan je niet net als de TS of je eigen posts een kleurtje geven aan de posts van bepaalde users?
Iets later denk ik, de partij komt na Murray.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:33 schreef luckass het volgende:
Haase rond een uurtje of 8 's ochtends NL tijd denk ik?
3 partijen voor hem en het begint om 1 uur, zal dus goed kunnen. Ligt er maar aan hoe snel die partijen voor hem gaanquote:Op maandag 16 januari 2012 14:33 schreef luckass het volgende:
Haase rond een uurtje of 8 's ochtends NL tijd denk ik?
Hij denkt volgens mij serieus dat hij met de top50 mee kan. En dat met 3 gewonnen potjes op ATP niveau, waarvan 1 door opgave, in zn carriere ...quote:Op maandag 16 januari 2012 14:37 schreef luckass het volgende:
Huta Faalung in dat interview trouwens.
Het was een grap.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sterker nog, je kunt FOK! zo instellen dat posts van mij niet meer worden weergegeven. Daar hoor ik hele positieve dingen over,quote:Kan je niet net als de TS of je eigen posts een kleurtje geven aan de posts van bepaalde users?
Sinds hij Jukic ingeruild heeft voor Benesova bedoel jequote:Op maandag 16 januari 2012 10:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die heeft ook niks meer gepresteerd sinds zijn halve finale Roland Garros zeg
Even verbeterdquote:Op maandag 16 januari 2012 16:29 schreef wimderon het volgende:
Tomic![]()
Ondanks behandeling aan z'n bovenbeen vroeg in de wedstrijd hem er toch uitslepen. Toen hij eenmaal doorhad dat Verdasco totaal niet stabiel was had hij de overhand.
What the fuck.quote:
Ditquote:Op maandag 16 januari 2012 14:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hij denkt volgens mij serieus dat hij met de top50 mee kan. En dat met 3 gewonnen potjes op ATP niveau, waarvan 1 door opgave, in zn carriere ...
En tennissen kan hij best aardig hoor, maar mentaal zit er blijkbaar een enorme barriere of zo, geen idee maar winnen op het hoogste niveau lijkt wel een utopie voor die jongen ...
Nou Troicki nog.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:30 schreef Szura het volgende:
Nominatie geplaatste spelers die er al in de eerste ronde uitliggen:
- Verdasco
- Troicki
- Melzer
quote:
wtf hoe kom je aan 110? Gast, dat is abnormaalquote:Op maandag 16 januari 2012 18:43 schreef Szura het volgende:
ff wat tijdverdrijf mannen
http://www.sporcle.com/ga(...)is-male-players-2012
Ik kwam tot een matige 110. Miste er voornamelijk uit de bovenste helft.
Note: de tegenstander van Fed stond erin als Kudryavtseva.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |