Ja inderdaad, elke keer hetzelfde...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:27 schreef Szura het volgende:
Dat schema van Nadal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eeuwig mazzelende kut Spanjool
Het is inderdaad al weer 4-2. Alle punten gewonnen. Nu serverende voor de 4-3quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bibi is standaard een slow starter, dus dit verbaast me niets.
Nu weer op love teruggebroken. Service lijkt nog niet te lopen. En die service is normaal niet slecht.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:37 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Het is inderdaad al weer 4-2. Alle punten gewonnen. Nu serverende voor de 4-3
En die game dan ook weer weggeven zonder een punt te winnen 5-2
Ik snap dat nooit zo. Het is toch wel vaker - terecht - gezegd dat het bij de toppers niet gaat om de partijen tot de halve finale maar vanaf de halve finale? In de tijd dat Sampras zijn GS'en (vooral Wimbledon) won had hij toch ook vooral halve walkovers.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:27 schreef Szura het volgende:
Dat schema van Nadal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eeuwig mazzelende kut Spanjool
Iedereen weet dat Nadal een slowstarter is en moet groeien in een toernooi, zou mooi zijn als ie eens wat fatsoenlijke tegenstanders zou treffen. Ik noem maar een Harrison, Youzhny, Kohlschreiber, Tomic, Karlovic, Baghdatis.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo. Het is toch wel vaker - terecht - gezegd dat het bij de toppers niet gaat om de partijen tot de halve finale maar vanaf de halve finale? In de tijd dat Sampras zijn GS'en (vooral Wimbledon) won had hij toch ook vooral halve walkovers.
Nu weer 4-3 achter. Service blijft een probleem.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:12 schreef franklop het volgende:
Schoofs stond break achter in 2e, nu weer 3-2* voor
Schoofs(NED)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nu weer 4-3 achter. Service blijft een probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |