quote:
quote:
het gaat naar de sloop na onderzoek. Waardevolle onderdelen worden verkocht. Wel mag je een stuk ijzer kopen als je wiltquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaan ze het schip trouwens nog proberen te repareren, indien mogelijk, of gaat het naar de sloop?
het ging toch om indicaties, niet exacte cijfers manquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:38 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
wel kan je hen geloven op algemene, simpele dingen zoals namen van dingen en zo maar niet wetenschappelijke cijfers ed
Okee, daarom heet die pagina ook: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Arctic_Oceanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:38 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
wel kan je hen geloven op algemene, simpele dingen zoals namen van dingen en zo maar niet wetenschappelijke cijfers ed
Op dinsdag 17 januari 2012 19:40 schreef AchJa het volgende:
Koop liever een luxe bad van de kamers die onaangetast zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:39 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
het gaat naar de sloop na onderzoek. Waardevolle onderdelen worden verkocht. Wel mag je een stuk ijzer kopen als je wilt
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:40 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
het ging toch om indicaties, niet exacte cijfers man
tevens: Denken dat de Arctic Ocean en de Bering Sea hetzelfde zijn
Arctic Ocean is ten noorden van Alaska, de Bering Sea ten zuiden van alaska. En nee ik ga daar geen bron bij zoeken
cij·fer het; o -s 1 getalteken: Arabische ~s nl. 1, 2 enz.; Romeinse ~s nl. I, II enz. 2 beoordeling van schoolprestaties: een slecht ~quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:40 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
Arctic Ocean is ten noorden van Alaska, de Bering Sea ten zuiden van alaska. En nee ik ga daar geen bron bij zoeken
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:40 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
Maar de boot heeft nog wel een U-bocht gemaakt waardoor hij dichter bij de kust wasquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:09 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Dat dicht aan de kust varen was juist de oorzaak van de ramp, slimkees.
Hier.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:51 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Waar heb ik beweerd dat de Bering Sea en Arctic Sea dezelfde zijn?
quote:
dat is de titel eikelquote:
Probeer je er maar uit te lullen faalaap.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:11 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
dat is de titel eikelWel varen ze door een deel van de Arctic Zee tijdens hun reis.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:11 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
dat is de titel eikelWel varen ze door een deel van de Arctic Zee tijdens hun reis.
ok achmed the terroristquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Probeer je er maar uit te lullen faalaap.
happen op een mog. linkfoutquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wijs even aan door welk deel van het 2 minuten en 15 seconden durende filmpje ze precies varen? Troll.
wat?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:47 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
cij·fer het; o -s 1 getalteken: Arabische ~s nl. 1, 2 enz.; Romeinse ~s nl. I, II enz. 2 beoordeling van schoolprestaties: een slecht ~
Ik heb begrepen dat het schip naar alle waarschijnlijkheid total loss is. Het gaat dan naar de sloop en zou qua materiaal ongeveer 50 miljoen waard zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaan ze het schip trouwens nog proberen te repareren, indien mogelijk, of gaat het naar de sloop?
zou het probleem niet eerder zijn dat hij orders van de kustwacht (oid?) terug aan boord te gaan compleet lijkt te negeren?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:56 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
Ik heb het een aan loods gevraagd (die dus een kapiteinsdiploma heeft) en die wist het eigenlijk zelf ook niet. Hij dacht dat het tegenwoordig niet meer van een kapitein kan worden gevraagd dat ie met het schip mee naar de bodem gaat puur om het romantische idee van 'de kapitein gaat als laatst van boord'. Hij vermoedde dat het eerder de bedoeling is dat de kapitein het schip verlaat op het moment dat het zinloos is om vanaf het schip de redding/evacuatie te coördineren en daartoe beter in staat is vanaf een reddingschip.
Over de kapitein van de Costa Concordia had hij geen goed woord over. Dit schip lag overduidelijk op de rotsen en was niet in het 'directe' gevaar om te zinken. Hier had de kapitein gewoon de coördinatie van de evacuatie op zich moeten nemen.
hoe het allemaal wettelijk in elkaar steekt wist hij niet
ik win altijd. En winnen betekent:quote:
dat is ook dan waarschijnlijk het enige wat de kapitein goed heeft gedaan. Als het schip enkele tientallen meters meer naar zee was gekapseisd was het volledig onder water verdwenen en waren er beduidend meer slachtoffers gevallen.\quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:59 schreef tim2308 het volgende:
[..]
Maar de boot heeft nog wel een U-bocht gemaakt waardoor hij dichter bij de kust was
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |