SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.
[ Bericht 10% gewijzigd door Ajacied422 op 12-01-2012 21:22:01 ]
als maarten vertrouwen in ze had wel jaquote:
Dio is gewoon domquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:11 schreef Tegan het volgende:
Zullen de makers halverwege Dio apart houden om te zeggen dat hij moet kappen met alles laten mislukken.
Ook weer zoietsquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:11 schreef Darkestrah het volgende:
Waarom staan ze daar allebei met een zonnebril op?
Nee want hij is de molquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:11 schreef Tegan het volgende:
Zullen de makers halverwege Dio apart houden om te zeggen dat hij moet kappen met alles laten mislukken.
Kloptquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
Maarten had er vast geen vertrouwen in.
Dat is makkelijk over alles te zeggen deze editiequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:12 schreef franklop het volgende:
Denk dat Maarten wel dacht dat ze het niet zouden redden
No way rhutje. Dat eerste.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
Joh zo slecht deed ie het niet
volgens mij is dat zo in elkaar gemonteerd
die frits is nog steeds mijn mol hoor en die doet gewoon alsof ie het niet snapt en zag
Nou goed deed ie het ook niet neequote:
INderdaadquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:13 schreef Gnieperd het volgende:
Maar dan moet Maarten toch gewoon altijd nee zeggen? Als het ze lukt hebben ze het geld achter het slot, en als het ze niet lukt hebben ze ook geld
Misschien zat er geen geld in het boxje en ging het alleen om Maarten zijn antwoord.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:13 schreef Gnieperd het volgende:
Maar dan moet Maarten toch gewoon altijd nee zeggen? Als het ze lukt hebben ze het geld achter het slot, en als het ze niet lukt hebben ze ook geld
Dat lijkt me wel jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:13 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Misschien zat er geen geld in het boxje en ging het alleen om Maarten zijn antwoord.
Misschien hadden ze wel 4500 gehad als ze het allebei goed hadden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:13 schreef Gnieperd het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:13 schreef Gnieperd het volgende:
dan was de verrassing dat ze het niet zouden krijgen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:13 schreef Gnieperd het volgende:
Of dubbel geldquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:13 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Misschien zat er geen geld in het boxje en ging het alleen om Maarten zijn antwoord.
Deden ze expres hoor, zie eerste aflevering.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:14 schreef Tegan het volgende:
Omg, en hij was nog wel zo'n goede penningmeester omdat hij wiskundige was!!
Dat is altijd al zo geweest.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:16 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer gaat de muis tijdens de test niet in 1x naar het antwoord?
... hij ging in kleine stapjes
42 is schoenmaat Timquote:
Tim zijn schoenmaat is 42quote:
Wat was er meet met OK dan?quote:
4263 is ook 15.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:18 schreef dakpan90 het volgende:
Die nummerborden
6 + 9 = 15
8 + 9 - 2 = 15
just sayin'
Eerste dagboek mol wordt OK ook ergens geschreven met hoofdletters.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:18 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wat was er meet met OK dan?
Nog maals, maarten zn tijd was 1.51.51,6quote:
Zij moeten de Mol raden, niet wie er uit moet. Kneus.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:19 schreef franklop het volgende:
hopelijk geen spoilers met geluid bij rood scherm
quote:
?!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:19 schreef franklop het volgende:
hopelijk geen spoilers met geluid bij rood scherm
vorige keer hoorde je aan achtergrondmuziek wie eruit gingquote:
Kan niet.quote:
En nu weer zekerquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:20 schreef franklop het volgende:
[..]
vorige keer hoorde je aan achtergrondmuziek wie eruit ging
bij dio werd 't geluidje zwaarder enzoquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hoe?
Iedereen zei dat het aan de promo te zien was, maar ik zag niks bijzonders..?
Ja, in deze uitzending wel, maar was dat in de promo ook zo?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
bij dio werd 't geluidje zwaarder enzo
maar dat heeft iedereen toch in de gaten ?
Het is fifty fifty.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:22 schreef iBenny het volgende:
Ah, hij is meteen op 1 persoon gegaan
neuhj...quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:22 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, in deze uitzending wel, maar was dat in de promo ook zo?
Dat is juist verdacht.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben zo in de war. Mijn verdachte doet niks verdachts
.
Waarom is hij/zij dan je verdachte?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
.
quote:Dachten ze nou echt dat ze ermee weg zouden komen? Ik bedoel met dat doorscheuren van dat briefje van -500 euro?'
Dachten ze nou echt dat ze ermee weg zouden komen? Ik bedoel met dat doorscheuren van dat briefje van -500 euro? Ik niet en gelukkig Art ook niet. Maar goed, op de valreep van aflevering 2 is het eerste geld toch binnen. Best laat vind ik, maar met een beetje meer geluk was deze opdracht ook finaal in rook opgegaan. Bij het rijden van dat woord met die twee auto’s had ik toch wel wat meer succes verwacht, maar in beide auto’s én op die rots is flink gemold, dus toch succes... voor mij. En die trap, tja de trap. Die was gewoon veel te hoog voor ons...
Die van mij dus ook niet. Maar er is ook niet echt een goeie vervanger gekomen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
.
http://www.dumpert.nl/med(...)ke_rekenmachine.htmlquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben kei slecht hier in
want ik zou nu nog bij god niet weten wat je daar dan mee moet
ik ziet me hier altijd enorm op te fokken om dan helemaal niks te kunnen met mijn ver gezochte theorieën en de volgende dag ook alles weer kwijt te zijn en dat hele programma te vergeten tot donderdag
zo kom ik er nooit achter
Onderbuikgevoel. En omdat ik het een leuke persoon vind en dus hoop dat ze (Hadewych) er lang in blijftquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom is hij/zij dan je verdachte?
Misschien iemand die als een van de eersten geloosd werd bij de trap?quote:
Het kon hem volgens mij ook niet veel schelen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:25 schreef marcodej het volgende:
Dio snapte het hele concept gewoon niet.
Het was idd ook wel verdacht geweest als hij het lang volgehouden had. Dan had ie wel heel goed moeten gokken bij de testsquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:25 schreef marcodej het volgende:
Dio snapte het hele concept gewoon niet.
He ik ook.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onderbuikgevoel. En omdat ik het een leuke persoon vind en dus hoop dat ze (Hadewych) er lang in blijft.
Ehm met Tim?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef Melleyn het volgende:
Maar kan iemand nu de muzikale hint uitleggen die blijkbaar op Dio sloeg?
Achteraf slim, maar ze wisten niet wanneer het de laatste vraag was denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef OmniRocket het volgende:
waarom hebben ze bij de trapopdracht niet gewoon eerst een heel hoog antwoord gegeven? en dan langzaam richting Art toe.
hij hefft een nummer genaamt babyquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef Melleyn het volgende:
Maar kan iemand nu de muzikale hint uitleggen die blijkbaar op Dio sloeg?
Dat bedacht ik me ook inderdaad. Gewoon meteen 200 nog wat zeggen en dan de rest van de treden uittellen. Maakte toch niet uit of het fout was, of wel?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef OmniRocket het volgende:
waarom hebben ze bij de trapopdracht niet gewoon eerst een heel hoog antwoord gegeven? en dan langzaam richting Art toe.
tragisch jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:24 schreef TUFKAL het volgende:
Guido Weijers van onze belastingcenten
Het is een actrice he, die kan vast huilen op commando.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Wel raar dat Hadewych ging huilen. Zou een mol dat doen?
Jawel wanneer er nog 1 over is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef BobW het volgende:
[..]
Achteraf slim, maar ze wisten niet wanneer het de laatste vraag was denk ik.
En straks is ze geweldig want speelt het zo goedquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:24 schreef S0nic het volgende:
Anne-Marie mag de mol niet zijn. erger me kapot aan haar.
Dat is ze misschien niet eens.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:28 schreef Gitank2 het volgende:
Dio was te chill voor de Mol.
Tim vond ik behoorlijk verdacht, maar hadewych ook (al lijkt dat mol kaartje in haar voorfilmpje een beetje té voor de hand liggend.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |