SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Alsof ik jou bedoelde.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
Zet me naam er dan ook meteen bij!
Dat zou ook wel gruwwwwelijk irritant zijnquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:50 schreef Rossdale het volgende:
Ohja, die C4 + MAV combo kon alleen in de beta en werd daarna gepatched
is ze weerquote:
Je moet toch inmiddels wel weten dat photobucket niet werkt op fok?quote:
Daar geeft deze kaukasische jongen natuurlijk geen neuk om.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je moet toch inmiddels wel weten dat photobucket niet werkt op fok?
blijkbaar jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb even wat stoom af geblazen.
Of wij waren lastigquote:
Maar ik kan Michhas natuurlijk niet zo lang alleen laten, vandaar dat ik terug ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar ik kan Michhas natuurlijk niet zo lang alleen laten, vandaar dat ik terug ben.Not this shit again.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Nope. Sommige hier kwamen me even de strot uit en family stuff.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope. Sommige hier kwamen me even de strot uit en family stuff.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
toch dusquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ohja, en dat is reden genoeg om mij zomaar alleen te laten?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele week in het ziekenhuis gezeten aan het bed van mijn oma maar dat komt hopelijk goed. Thanks for asking.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
toch dus. Maar niks ergs in de familie?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hele week in het ziekenhuis gezeten aan het bed van mijn oma maar dat komt hopelijk goed. Thanks for asking.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WhatsApp liefde is échte liefde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu?
Soms ben je best oke.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WhatsApp liefde is échte liefde.
Ook in zarGon's fobo wezen stelen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Soms ben je best oke.
[ afbeelding ]
De link van het plaatje verraadde het.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ook in zarGon's fobo wezen stelen?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De link van het plaatje verraadde het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Dit is hem.2e hands katten van MarktPlaats?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
2e hands katten van MarktPlaats?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Dit is hem.een echte fonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
Kijk wat je hebt veroorzaakt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een van de vele redenen waarom ik niet poste.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een van de vele redenen waarom ik niet poste.
Ik voel me niet aangevallen ik vind je irritant. Je bent net Michhas die moet ook altijd op mij reageren maar dan op troll manier jij bent gewoon een stalker. En je hoeft ook geen berichtjes meer op de xbox te sturen. Dank je.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:40 schreef Morgen- het volgende:
[..]was maar een grapje hoor.. Je voelt je gelijk aangevallen
kom gewoon lekker Bf3 spelen
bok op !quote:
nou, prima...quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen ik vind je irritant. Je bent net Michhas die moet ook altijd op mij reageren maar dan op troll manier jij bent gewoon een stalker. En je hoeft ook geen berichtjes meer op de xbox te sturen. Dank je.
Zal ik dat maar overnemen dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En je hoeft ook geen berichtjes meer op de xbox te sturen. Dank je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Oooooh... One of a kind baby...quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen ik vind je irritant. Je bent net Michhas die moet ook altijd op mij reageren maar dan op troll manier jij bent gewoon een stalker. En je hoeft ook geen berichtjes meer op de xbox te sturen. Dank je.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En je hoeft ook geen berichtjes meer op de xbox te sturen.
We kunnen alsnog leuke foto's maken?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Titty we zouden naar parijs gaan samen en de foto's naar mijn ex sturen. Stond ik daar beetje forever alone op centraal vorige week
Oke let's do this shit! Leggen wel een stokbrood op de achtergrond en zeggen we dat we in Parijs zaten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We kunnen alsnog leuke foto's maken?
In je darkroom?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We kunnen alsnog leuke foto's maken?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke let's do this shit! Leggen wel een stokbrood op de achtergrond en zeggen we dat we in Parijs zaten.
ahw yeahquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:36 schreef Rossdale het volgende:
Holy crap! Dat ik hier zelf nooit op ben gekomen
BOZZ!!! Deze moeten we vanavond doen!
welkom terug schatjequote:
Serieus?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:02 schreef Bozz187 het volgende:
![]()
haha veranderd profile pic op gezichtboek naar motor
krijgt meteen allemaal verzoeken van vrouwen
[ afbeelding ]
Ik wou mijne katten eerst master chief en cortana noemen XDquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik wilde de kat van mijn vriendin Yoshi noemen, maar dat wilde ze niet
Wanneer gaan we rondje rijden dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:02 schreef Bozz187 het volgende:
![]()
haha veranderd profile pic op gezichtboek naar motor
krijgt meteen allemaal verzoeken van vrouwen
[ afbeelding ]
nou hij is nu voor de helft roze, dus dat moet nog aangepast worden, en het weer moet nog beter wordenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wanneer gaan we rondje rijden dan?
Nooit want het maximale gewicht voor een passagier op zo'n motor mag niet meer dan 120 kilo zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wanneer gaan we rondje rijden dan?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nooit want het maximale gewicht voor een passagier op zo'n motor mag niet meer dan 120 kilo zijn.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nooit want het maximale gewicht voor een passagier op zo'n motor mag niet meer dan 120 kilo zijn.
Oke ik moest lachen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij blijft ook aan de gang hèquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Straksquote:
Dat zou wel ace zijn!quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke let's do this shit! Leggen wel een stokbrood op de achtergrond en zeggen we dat we in Parijs zaten.
O.M.F.G. People!quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
jij bent gewoon een stalker. En je hoeft ook geen berichtjes meer op de xbox te sturen. Dank je.
Awwwww sheeiiitt!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kan niet goed shoppen maar heb wel een foto van jullie samen gevonden
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond deze zelf wat mooier.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:18 schreef Bozz187 het volgende:
was trouwens een google search op "ugly couples paris"
hahahaquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:20 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Tamara en Stef: A World Upside Down.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:20 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Tamara en Stef: A World Upside Down.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:35 schreef tliciouz het volgende:
Ik denk dat ik maar weer een weekje wegblijf.
HAHAquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.skoften.net/index/gallery/zou_je_dr_doen_328
Tamara gespot.
Echt he, wtfquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, die paranomale shit van BlameTruth.
Tof!quote:
wtfquote:
Shit, dan ben je echt een levenloze mongool.quote:
nee, nee, want bierquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dead Island iemand? TDM BF3 iemand?
Uurtje !quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dit was ik gisteravond nog aan het zingenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:46 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.southpark.nl/clips/sp_vid_209729/
haha nice!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit was ik gisteravond nog aan het zingen
Hoezo TDM?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Gayboy opeens geworden. Mist zn MW teveel.quote:
quote:
Hihi, gekke aardappel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gayboy opeens geworden. Mist zn MW teveel.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:01 schreef tliciouz het volgende:
Kijk al die losers overlopen naar bf3 dan.
quote:
Je voelt het gewoon niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Hihi, gekke aardappel.
Gare conquest is gaar.
We missen jequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:16 schreef PierreTT het volgende:
HoiHoe is het hier? Redden jullie het nog een beetje zonder mij
? Helaas nog maar een week over, dan weer naar huis
Kusjekroel van de Pierre
[ afbeelding ]
Thnx, over een week kom ik jullie weer vervelen hierquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
We missen je![]()
Nog veel plezier jullie!
Ssstttt zij hebben nergens last vanquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:03 schreef KoningStoma het volgende:
In mw3 kan je niet eens een japanse game joinen
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]Aiiiiiwwwww shitttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Nicequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Thnx, over een week kom ik jullie weer vervelen hier![]()
[ afbeelding ]
Ja, echt geweldig. Het is dat ik terug moet, ik zou hier zonder problemen nog een jaar kunnen blijven. De sfeer, de mensen, de natuur, fantastisch. Je snapt ook ineens waarom de Quality of Life hier het hoogste ter wereld isquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nice!! Verder wel alles lekker daar
?
Waarom doe je altijd zo kinderachtig?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ssstttt zij hebben nergens last van![]()
Vrij gelijk aan Nederland, huizen zijn veel goedkoper. Belasting ook minder, maar dan ook weinig sociaal vangnet. Ze verdienen hier blijkbaar wel minder, maar ze hechten ook veel minder waarde aan materiële zaken, dus dat doet ze niet zoveelquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bam! You can be my wingman anytime - achievement gehaald.
En nu?quote:
No garlic?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Thnx, over een week kom ik jullie weer vervelen hier![]()
[ afbeelding ]
BF3 > MW3.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:01 schreef tliciouz het volgende:
idd eenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
check die lui dan![]()
Think Different, Think FOK!
quote:
Jullie zijn stiekem wel lief hoor.quote:
Dat weten wij ook wel hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn stiekem wel lief hoor.
Jouw vriendin trouwens.quote:
schizofreen much?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:01 schreef Michhas het volgende:
HOI SIMON HOI NICK GIMSO ALS JE DIT LEEST DAN BEN JE WAKKER HAHA GA SLAPEN MAN GEKKIE MALLERD DWAAS HAHA HOI TAUGÉMEISTER HEB JE WAT TAUGE VOOR ME GEK UILENJONG WLEUI HEU HEU KUTKABOUTER NEUKT SMILEYS VAN ACHTER EN KONINGSTOMA IS EIGENLIJK PRINSSTOMA OKI DOKI GR GR PASTOOR MARCEL, AMBULANCEBROEDER FREDERIK en de kids
Ik herkende er 2quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
check die lui dan![]()
Fuck jou kaukische teef, ik neuk je koelkast en neem daarna al je muntgeld mee.quote:
HOI VRIENDquote:
Ik zal jouw koelkast eens kapot maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fuck jou kaukische teef, ik neuk je koelkast en neem daarna al je muntgeld mee.
[..]
HOI VRIEND
My Active Topics van Kutstudentquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zal jouw koelkast eens kapot maken.
Oh oh, dat was tegen jou hèquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd zo kinderachtig? [ afbeelding ]
Die vroeg trouwens of er bij jou ook muntjes uit je reet kwamen, net zoals bij die ezelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jouw vriendin trouwens.
Control your woman, man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vraag dient inderdaad beantwoord te worden, ben ook zeer benieuwd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die vroeg trouwens of er bij jou ook muntjes uit je reet kwamen, net zoals bij die ezel
Mijn goede voornemen voor 2012 was ontbijt in mijn ritme krijgen. Eet nu weekje bakje cruesli met yoghurt voordat ik de deur uitga. Tis even wennen maar vind het wel nice nu....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:26 schreef dreamzk het volgende:
Waarom kan ik s'ochtends vroeg nooit ontbijtenWeer krijg ik geen hap door mn keel en zal ik zo meteen op het tentamen vergaan van de honger.
Dat doe ik ook elke ochtend.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen voor 2012 was ontbijt in mijn ritme krijgen. Eet nu weekje bakje cruesli met yoghurt voordat ik de deur uitga. Tis even wennen maar vind het wel nice nu....
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die vraag dient inderdaad beantwoord te worden, ben ook zeer benieuwd.
Verder vind ik giechelende vriendinnen altijd Cool om te horen op live.goed dat je het zegt ik moet titty nog ff verrassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
man the fuck up!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:26 schreef dreamzk het volgende:
Waarom kan ik s'ochtends vroeg nooit ontbijtenWeer krijg ik geen hap door mn keel en zal ik zo meteen op het tentamen vergaan van de honger.
Trek je motorpak maar aan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
goed dat je het zegt ik moet titty nog ff verrassen
komt goed schatjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar moet je mee wachten tot ik er ben.
Ik vier. Yvonne, HeatWave, Sunchaser/Stefan en Dannyquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 05:59 schreef Pixell het volgende:
Succes met werken jongens!
Stoma, kom je zo naar bed toe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben net weer wakker. Mijn ritme is weer voor 3 dagen goed.
Dat pinda wijf is anders best te doen, ben alleen haar naam vergeten. Maar dat filmpje verderquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vier. Yvonne, HeatWave, Sunchaser/Stefan en Danny
Ik vind het eigenlijk wel ernstig dat dit dan ook nog de vier minst lelijke FOK!kers in dat filmpje zijn... dat is echt écht heel ernstig..
Is dat die Mei-Lan ofzo? Die playmate die van die gruwelijke filmpjes maakt?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat pinda wijf is anders best te doen, ben alleen haar naam vergeten. Maar dat filmpje verderhadden ze beter onze sc voor kunnen vragen.
Heh? Haastig?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:07 schreef Bozz187 het volgende:
Volgens mij is mich straks heel haastig, want hij moest wel werken vanaaf
Nee die zit geen eens op fok zelf. Ik bedoel een andere zit al jaren op fok, iets met cat ofzo? Weet het echt even niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is dat die Mei-Lan ofzo? Die playmate die van die gruwelijke filmpjes maakt?
Same herequote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook elke ochtend.Boterham etc krijg ik echt niet door mijn keel heen.
Oja denk dat ik weet wie je bedoelt. Heeft zo'n avatar wat steeds van kleur veranderd. Irritant mens is dat. Lopen/fokken veel te veel geile pubers achteraan en voelt zich populairquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee die zit geen eens op fok zelf. Ik bedoel een andere zit al jaren op fok, iets met cat ofzo? Weet het echt even niet.
Hoewel ik wel een paar goede jopen zag (quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
check die lui dan![]()
Die ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oja denk dat ik weet wie je bedoelt. Heeft zo'n avatar wat steeds van kleur veranderd. Irritant mens is dat. Lopen/fokken veel te veel geile pubers achteraan en voelt zich populair
Tamara?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oja denk dat ik weet wie je bedoelt. Lopen/fokken veel te veel geile pubers achteraan
Dat ken ikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:24 schreef KneusTeun het volgende:
De hele nacht heeft mijn brandmelder lopen piepen
Te lam om erheen te lopen om de batterij te vervangen te irritant om te slapen
Wat ben jij een zeikerd zeg. 2 min werk om dat ding te vervangen, had je een goede nachtrust gehad en ons niet hoeven lastig te vallen met je gemiep.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:24 schreef KneusTeun het volgende:
De hele nacht heeft mijn brandmelder lopen piepen
Te lam om erheen te lopen om de batterij te vervangen te irritant om te slapen
Dat staat er ook niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn icon veranderd niet van kleur.
Nog veel erger. Ben niet voor niets zo vroeg vertrokken van de meet.quote:
Hmmm maar heb je wel goede jopen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nog veel erger. Ben niet voor niets zo vroeg vertrokken van de meet.
Ik had het over de rest he. Natuurlijk ben ik knap.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hmmm maar heb je wel goede jopen?
Nee die heeft ze niet. Ben niet voor niets zo vroeg vertrokken van de meet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hmmm maar heb je wel goede jopen?
Ja, ik dien ten alle tijden met een papieren zak over mijn hoofd te lopen. Gerechtelijk bevel enzo zelfsquote:
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had het over de rest he. Natuurlijk ben ik knap.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee die heeft ze niet. Ben niet voor niets zo vroeg vertrokken van de meet.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:46 schreef Rossdale het volgende:
Shit, heb ik pietertje gemist gister
Wie doet vanavond weer mee op een Japanse server?Heerlijk al die tjappies met lag die je makkelijk af kunt knallen
Ik wou iets zeggen, maar laat ik maar verstandig zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fuck that shitquote:
En een server met 2 streepjes verbinding is een server met 2 streepjes verbindingquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fuck that shitEen server met 5 streepjes verbinding is een server met 5 streepjes verbinding
Dat kreng hangt in de koude gang!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat ben jij een zeikerd zeg. 2 min werk om dat ding te vervangen, had je een goede nachtrust gehad en ons niet hoeven lastig te vallen met je gemiep.
Plus die jappen zijn veel gezelligerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fuck that shitEen server met 5 streepjes verbinding is een server met 5 streepjes verbinding
En toch blijf je (ondanks een hoop verbaal gemopper) toch gewoon in de server zitten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Pseudo-semi-lagswitcher ben je.
Ik had ook echt nergens last vanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:27 schreef KoningStoma het volgende:
Voor de gezelligheid ja, en om jullie met je eigen hypocrisie in te wrijven.
"wij hebben nergens last van", maar wel om de minuut "wat de fuck dit dat zus zo"
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:28 schreef tliciouz het volgende:
Gaan jullie vanavond weer bf3 doen? Dan doe ik mee, kun je lachen
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:01 schreef tliciouz het volgende:
Probeerde met die MAV op Canals constant die homo's op de loods bij B neer te maaienquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:30 schreef KoningStoma het volgende:
Ik kon die mav amper besturen daar.Het leek alsof iemand er 3 kilo klitteband en magneten op had geplakt.
Zou ook wel eens tijd worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wou iets zeggen, maar laat ik maar verstandig zijn.
Om jouw scores?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:28 schreef tliciouz het volgende:
Hehe, eindelijk iemand die het ziet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:37 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom doe je altijd zo kinderachtig? Jezus.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:37 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom doe je altijd zo kinderachtig? Jezus.
Je weet niet eens waar het over gaatquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand die het ziet.
Overloper!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:28 schreef tliciouz het volgende:
Dan houd ik het wel bij mw3. Ben ik toch nog ergens goed in.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die vraag dient inderdaad beantwoord te worden, ben ook zeer benieuwd.
Verder vind ik giechelende vriendinnen altijd Cool om te horen op live.Mensen die schooien, krijgen niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat niet met heel fokquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oja denk dat ik weet wie je bedoelt. Heeft zo'n avatar wat steeds van kleur veranderd. Irritant mens is dat. Lopen/fokken veel te veel geile pubers achteraan en voelt zich populair?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Genoeg andere lichaamsholtes.quote:
Gewoon mensen die zichzelf van kant maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf!
Die troep hoef ik niet te zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf!
Volgens mij vliegt er iets achter uit z'n hoofd jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:52 schreef Rossdale het volgende:
Vraag me bij die eerste wat hij nu doet.. Wat duwt hij in zijn mond waardoor hij instant dood gaat?
O wacht, een pistool? Zie het niet echt..
Haha die is leukquote:
Is de realiteit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Die troep hoef ik niet te zien.
Dan is er zoveel meuk te posten, waarom zou ik iemand willen zien die zelfmoord pleegt.quote:
Nu vraag je er omquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dan is er zoveel meuk te posten, waarom zou ik iemand willen zien die zelfmoord pleegt.
Veel ouderen hebben aambeien, realiteit. Posten maar
Laat maar komenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dan is er zoveel meuk te posten, waarom zou ik iemand willen zien die zelfmoord pleegt.
Veel ouderen hebben aambeien, realiteit. Posten maar
Toen ik het terug las dacht ik al, kut nu komt hetquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu vraag je er om.. maar ik ga het niet eens opzoeken
yeahhhh buddy !quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:05 schreef dreamzk het volgende:
Yoyoyyo het is je boyy in the hood. Jersey Shore time!!!
Dit is echt gewoon te makkelijk, en ik maak de slechte grap gewoon maar niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook elke ochtend.Boterham etc krijg ik echt niet door mijn keel heen.
Die krijg ik er wel in hoor ongeacht ochtend of avond.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dit is echt gewoon te makkelijk, en ik maak de slechte grap gewoon maar niet.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die krijg ik er wel in hoor ongeacht ochtend of avond.
ep is here!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:05 schreef dreamzk het volgende:
Yoyoyyo het is je boyy in the hood. Jersey Shore time!!!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
dat wil ik nog wel eens zin!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan iets over mij zeggen. Volgens mij mag je er niet zo vaak op van je vrouw of wel?quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En dan iets over mij zeggen. Volgens mij mag je er niet zo vaak op van je vrouw of wel?
hihiquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nergens last van!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb Portal 2 te ruilTegen MW3?
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:41 schreef Rossdale het volgende:
Iedereen stapt over op BF3, tijd om MW3 eens te halen
quote:
Reverse hipster is een meeloper. Dus je opmerking klopt voor geen meterquote:
De enige rede om mw3 nu nog te kopen is om mee te lopen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Reverse hipster is een meeloper. Dus je opmerking klopt voor geen meter
Hoezo? De hype is voorbij en mensen gooien hem in de verkoopquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De enige rede om mw3 nu nog te kopen is om mee te lopen.
Omdat het spel zo kut is gebleken dat er geen andere reden is om hem aan te schaffenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo? De hype is voorbij en mensen gooien hem in de verkoop
Wat bf3?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
voor de SP hoef je het niet te doen....
Snap er geen flikker van,quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:08 schreef KneusTeun het volgende:
Chill heb bij Lijbrandt nu ook DVB voor elkaar! dus geen kastjes kopen maar gewoon met coax overal HD!
Woonkamer IPTV en de rest gewoon DVB, is dat normaal dat je beide krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |