quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond deze zelf wat mooier.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:18 schreef Bozz187 het volgende:
was trouwens een google search op "ugly couples paris"
hahahaquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:20 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Tamara en Stef: A World Upside Down.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:20 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Tamara en Stef: A World Upside Down.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:35 schreef tliciouz het volgende:
Ik denk dat ik maar weer een weekje wegblijf.
HAHAquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.skoften.net/index/gallery/zou_je_dr_doen_328
Tamara gespot.
Echt he, wtfquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, die paranomale shit van BlameTruth.
Tof!quote:
wtfquote:
Shit, dan ben je echt een levenloze mongool.quote:
nee, nee, want bierquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dead Island iemand? TDM BF3 iemand?
Uurtje !quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dit was ik gisteravond nog aan het zingenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:46 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.southpark.nl/clips/sp_vid_209729/
haha nice!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit was ik gisteravond nog aan het zingen
Hoezo TDM?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Gayboy opeens geworden. Mist zn MW teveel.quote:
quote:
Hihi, gekke aardappel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gayboy opeens geworden. Mist zn MW teveel.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:01 schreef tliciouz het volgende:
Kijk al die losers overlopen naar bf3 dan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Je voelt het gewoon niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Hihi, gekke aardappel.
Gare conquest is gaar.
We missen jequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:16 schreef PierreTT het volgende:
HoiHoe is het hier? Redden jullie het nog een beetje zonder mij
? Helaas nog maar een week over, dan weer naar huis
Kusjekroel van de Pierre
[ afbeelding ]
Thnx, over een week kom ik jullie weer vervelen hierquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
We missen je![]()
Nog veel plezier jullie!
Ssstttt zij hebben nergens last vanquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:03 schreef KoningStoma het volgende:
In mw3 kan je niet eens een japanse game joinen
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]Aiiiiiwwwww shitttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Nicequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Thnx, over een week kom ik jullie weer vervelen hier![]()
[ afbeelding ]
Ja, echt geweldig. Het is dat ik terug moet, ik zou hier zonder problemen nog een jaar kunnen blijven. De sfeer, de mensen, de natuur, fantastisch. Je snapt ook ineens waarom de Quality of Life hier het hoogste ter wereld isquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nice!! Verder wel alles lekker daar
?
Waarom doe je altijd zo kinderachtig?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ssstttt zij hebben nergens last van![]()
Vrij gelijk aan Nederland, huizen zijn veel goedkoper. Belasting ook minder, maar dan ook weinig sociaal vangnet. Ze verdienen hier blijkbaar wel minder, maar ze hechten ook veel minder waarde aan materiële zaken, dus dat doet ze niet zoveelquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bam! You can be my wingman anytime - achievement gehaald.
En nu?quote:
No garlic?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Thnx, over een week kom ik jullie weer vervelen hier![]()
[ afbeelding ]
BF3 > MW3.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:01 schreef tliciouz het volgende:
Kijk al die losers overlopen naar bf3 dan.
idd eenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
check die lui dan![]()
Think Different, Think FOK!
quote:
Jullie zijn stiekem wel lief hoor.quote:
Dat weten wij ook wel hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn stiekem wel lief hoor.
Jouw vriendin trouwens.quote:
schizofreen much?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:01 schreef Michhas het volgende:
HOI SIMON HOI NICK GIMSO ALS JE DIT LEEST DAN BEN JE WAKKER HAHA GA SLAPEN MAN GEKKIE MALLERD DWAAS HAHA HOI TAUGÉMEISTER HEB JE WAT TAUGE VOOR ME GEK UILENJONG WLEUI HEU HEU KUTKABOUTER NEUKT SMILEYS VAN ACHTER EN KONINGSTOMA IS EIGENLIJK PRINSSTOMA OKI DOKI GR GR PASTOOR MARCEL, AMBULANCEBROEDER FREDERIK en de kids
Ik herkende er 2quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
check die lui dan![]()
Fuck jou kaukische teef, ik neuk je koelkast en neem daarna al je muntgeld mee.quote:
HOI VRIENDquote:
Ik zal jouw koelkast eens kapot maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fuck jou kaukische teef, ik neuk je koelkast en neem daarna al je muntgeld mee.
[..]
HOI VRIEND
My Active Topics van Kutstudentquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zal jouw koelkast eens kapot maken.
Oh oh, dat was tegen jou hèquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd zo kinderachtig? [ afbeelding ]
Die vroeg trouwens of er bij jou ook muntjes uit je reet kwamen, net zoals bij die ezelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jouw vriendin trouwens.
Control your woman, man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vraag dient inderdaad beantwoord te worden, ben ook zeer benieuwd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die vroeg trouwens of er bij jou ook muntjes uit je reet kwamen, net zoals bij die ezel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn goede voornemen voor 2012 was ontbijt in mijn ritme krijgen. Eet nu weekje bakje cruesli met yoghurt voordat ik de deur uitga. Tis even wennen maar vind het wel nice nu....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:26 schreef dreamzk het volgende:
Waarom kan ik s'ochtends vroeg nooit ontbijtenWeer krijg ik geen hap door mn keel en zal ik zo meteen op het tentamen vergaan van de honger.
Dat doe ik ook elke ochtend.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen voor 2012 was ontbijt in mijn ritme krijgen. Eet nu weekje bakje cruesli met yoghurt voordat ik de deur uitga. Tis even wennen maar vind het wel nice nu....
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die vraag dient inderdaad beantwoord te worden, ben ook zeer benieuwd.
Verder vind ik giechelende vriendinnen altijd Cool om te horen op live.goed dat je het zegt ik moet titty nog ff verrassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
man the fuck up!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:26 schreef dreamzk het volgende:
Waarom kan ik s'ochtends vroeg nooit ontbijtenWeer krijg ik geen hap door mn keel en zal ik zo meteen op het tentamen vergaan van de honger.
Trek je motorpak maar aan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
goed dat je het zegt ik moet titty nog ff verrassen
komt goed schatjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar moet je mee wachten tot ik er ben.
Ik vier. Yvonne, HeatWave, Sunchaser/Stefan en Dannyquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 05:59 schreef Pixell het volgende:
Succes met werken jongens!
Stoma, kom je zo naar bed toe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben net weer wakker. Mijn ritme is weer voor 3 dagen goed.
Dat pinda wijf is anders best te doen, ben alleen haar naam vergeten. Maar dat filmpje verderquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vier. Yvonne, HeatWave, Sunchaser/Stefan en Danny
Ik vind het eigenlijk wel ernstig dat dit dan ook nog de vier minst lelijke FOK!kers in dat filmpje zijn... dat is echt écht heel ernstig..
Is dat die Mei-Lan ofzo? Die playmate die van die gruwelijke filmpjes maakt?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat pinda wijf is anders best te doen, ben alleen haar naam vergeten. Maar dat filmpje verderhadden ze beter onze sc voor kunnen vragen.
Heh? Haastig?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:07 schreef Bozz187 het volgende:
Volgens mij is mich straks heel haastig, want hij moest wel werken vanaaf
Nee die zit geen eens op fok zelf. Ik bedoel een andere zit al jaren op fok, iets met cat ofzo? Weet het echt even niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is dat die Mei-Lan ofzo? Die playmate die van die gruwelijke filmpjes maakt?
Same herequote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook elke ochtend.Boterham etc krijg ik echt niet door mijn keel heen.
Oja denk dat ik weet wie je bedoelt. Heeft zo'n avatar wat steeds van kleur veranderd. Irritant mens is dat. Lopen/fokken veel te veel geile pubers achteraan en voelt zich populairquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee die zit geen eens op fok zelf. Ik bedoel een andere zit al jaren op fok, iets met cat ofzo? Weet het echt even niet.
Hoewel ik wel een paar goede jopen zag (quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
check die lui dan![]()
Die ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oja denk dat ik weet wie je bedoelt. Heeft zo'n avatar wat steeds van kleur veranderd. Irritant mens is dat. Lopen/fokken veel te veel geile pubers achteraan en voelt zich populair
Tamara?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oja denk dat ik weet wie je bedoelt. Lopen/fokken veel te veel geile pubers achteraan
Dat ken ikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:24 schreef KneusTeun het volgende:
De hele nacht heeft mijn brandmelder lopen piepen
Te lam om erheen te lopen om de batterij te vervangen te irritant om te slapen
Wat ben jij een zeikerd zeg. 2 min werk om dat ding te vervangen, had je een goede nachtrust gehad en ons niet hoeven lastig te vallen met je gemiep.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:24 schreef KneusTeun het volgende:
De hele nacht heeft mijn brandmelder lopen piepen
Te lam om erheen te lopen om de batterij te vervangen te irritant om te slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |