No garlic?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Thnx, over een week kom ik jullie weer vervelen hier![]()
[ afbeelding ]
BF3 > MW3.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:01 schreef tliciouz het volgende:
Kijk al die losers overlopen naar bf3 dan.
idd eenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
check die lui dan![]()
Think Different, Think FOK!
quote:
Jullie zijn stiekem wel lief hoor.quote:
Dat weten wij ook wel hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn stiekem wel lief hoor.
Jouw vriendin trouwens.quote:
schizofreen much?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:01 schreef Michhas het volgende:
HOI SIMON HOI NICK GIMSO ALS JE DIT LEEST DAN BEN JE WAKKER HAHA GA SLAPEN MAN GEKKIE MALLERD DWAAS HAHA HOI TAUGÉMEISTER HEB JE WAT TAUGE VOOR ME GEK UILENJONG WLEUI HEU HEU KUTKABOUTER NEUKT SMILEYS VAN ACHTER EN KONINGSTOMA IS EIGENLIJK PRINSSTOMA OKI DOKI GR GR PASTOOR MARCEL, AMBULANCEBROEDER FREDERIK en de kids
Ik herkende er 2quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
check die lui dan![]()
Think Different, Think FOK!
Fuck jou kaukische teef, ik neuk je koelkast en neem daarna al je muntgeld mee.quote:
HOI VRIENDquote:
Ik zal jouw koelkast eens kapot maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fuck jou kaukische teef, ik neuk je koelkast en neem daarna al je muntgeld mee.
[..]
HOI VRIEND
My Active Topics van Kutstudentquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zal jouw koelkast eens kapot maken.
Oh oh, dat was tegen jou hèquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd zo kinderachtig? [ afbeelding ]
Die vroeg trouwens of er bij jou ook muntjes uit je reet kwamen, net zoals bij die ezelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jouw vriendin trouwens.
Control your woman, man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vraag dient inderdaad beantwoord te worden, ben ook zeer benieuwd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die vroeg trouwens of er bij jou ook muntjes uit je reet kwamen, net zoals bij die ezel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn goede voornemen voor 2012 was ontbijt in mijn ritme krijgen. Eet nu weekje bakje cruesli met yoghurt voordat ik de deur uitga. Tis even wennen maar vind het wel nice nu....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:26 schreef dreamzk het volgende:
Waarom kan ik s'ochtends vroeg nooit ontbijtenWeer krijg ik geen hap door mn keel en zal ik zo meteen op het tentamen vergaan van de honger.
Dat doe ik ook elke ochtend.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen voor 2012 was ontbijt in mijn ritme krijgen. Eet nu weekje bakje cruesli met yoghurt voordat ik de deur uitga. Tis even wennen maar vind het wel nice nu....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |