Uurtje !quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dead Island iemand? TDM BF3 iemand?
Dit was ik gisteravond nog aan het zingenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:46 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.southpark.nl/clips/sp_vid_209729/
haha nice!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit was ik gisteravond nog aan het zingen
Hoezo TDM?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dead Island iemand? TDM BF3 iemand?
Gayboy opeens geworden. Mist zn MW teveel.quote:
quote:
Hihi, gekke aardappel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gayboy opeens geworden. Mist zn MW teveel.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:01 schreef tliciouz het volgende:
Kijk al die losers overlopen naar bf3 dan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Je voelt het gewoon niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Hihi, gekke aardappel.
Gare conquest is gaar.
We missen jequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:16 schreef PierreTT het volgende:
HoiHoe is het hier? Redden jullie het nog een beetje zonder mij
? Helaas nog maar een week over, dan weer naar huis
Kusjekroel van de Pierre
[ afbeelding ]
Thnx, over een week kom ik jullie weer vervelen hierquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
We missen je![]()
Nog veel plezier jullie!
Ssstttt zij hebben nergens last vanquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:03 schreef KoningStoma het volgende:
In mw3 kan je niet eens een japanse game joinen
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]Aiiiiiwwwww shitttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Nicequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Thnx, over een week kom ik jullie weer vervelen hier![]()
[ afbeelding ]
Ja, echt geweldig. Het is dat ik terug moet, ik zou hier zonder problemen nog een jaar kunnen blijven. De sfeer, de mensen, de natuur, fantastisch. Je snapt ook ineens waarom de Quality of Life hier het hoogste ter wereld isquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nice!! Verder wel alles lekker daar
?
Waarom doe je altijd zo kinderachtig?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ssstttt zij hebben nergens last van![]()
Vrij gelijk aan Nederland, huizen zijn veel goedkoper. Belasting ook minder, maar dan ook weinig sociaal vangnet. Ze verdienen hier blijkbaar wel minder, maar ze hechten ook veel minder waarde aan materiële zaken, dus dat doet ze niet zoveelquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bam! You can be my wingman anytime - achievement gehaald.
En nu?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |