komt goed schatjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar moet je mee wachten tot ik er ben.
Ik vier. Yvonne, HeatWave, Sunchaser/Stefan en Dannyquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 05:59 schreef Pixell het volgende:
Succes met werken jongens!
Stoma, kom je zo naar bed toe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben net weer wakker. Mijn ritme is weer voor 3 dagen goed.
Dat pinda wijf is anders best te doen, ben alleen haar naam vergeten. Maar dat filmpje verderquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vier. Yvonne, HeatWave, Sunchaser/Stefan en Danny
Ik vind het eigenlijk wel ernstig dat dit dan ook nog de vier minst lelijke FOK!kers in dat filmpje zijn... dat is echt écht heel ernstig..
Is dat die Mei-Lan ofzo? Die playmate die van die gruwelijke filmpjes maakt?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat pinda wijf is anders best te doen, ben alleen haar naam vergeten. Maar dat filmpje verderhadden ze beter onze sc voor kunnen vragen.
Heh? Haastig?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:07 schreef Bozz187 het volgende:
Volgens mij is mich straks heel haastig, want hij moest wel werken vanaaf
Nee die zit geen eens op fok zelf. Ik bedoel een andere zit al jaren op fok, iets met cat ofzo? Weet het echt even niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is dat die Mei-Lan ofzo? Die playmate die van die gruwelijke filmpjes maakt?
Same herequote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook elke ochtend.Boterham etc krijg ik echt niet door mijn keel heen.
Oja denk dat ik weet wie je bedoelt. Heeft zo'n avatar wat steeds van kleur veranderd. Irritant mens is dat. Lopen/fokken veel te veel geile pubers achteraan en voelt zich populairquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee die zit geen eens op fok zelf. Ik bedoel een andere zit al jaren op fok, iets met cat ofzo? Weet het echt even niet.
Hoewel ik wel een paar goede jopen zag (quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
check die lui dan![]()
Think Different, Think FOK!
Die ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oja denk dat ik weet wie je bedoelt. Heeft zo'n avatar wat steeds van kleur veranderd. Irritant mens is dat. Lopen/fokken veel te veel geile pubers achteraan en voelt zich populair
Tamara?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oja denk dat ik weet wie je bedoelt. Lopen/fokken veel te veel geile pubers achteraan
Dat ken ikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:24 schreef KneusTeun het volgende:
De hele nacht heeft mijn brandmelder lopen piepen
Te lam om erheen te lopen om de batterij te vervangen te irritant om te slapen
Wat ben jij een zeikerd zeg. 2 min werk om dat ding te vervangen, had je een goede nachtrust gehad en ons niet hoeven lastig te vallen met je gemiep.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:24 schreef KneusTeun het volgende:
De hele nacht heeft mijn brandmelder lopen piepen
Te lam om erheen te lopen om de batterij te vervangen te irritant om te slapen
Dat staat er ook niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn icon veranderd niet van kleur.
Nog veel erger. Ben niet voor niets zo vroeg vertrokken van de meet.quote:
Hmmm maar heb je wel goede jopen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nog veel erger. Ben niet voor niets zo vroeg vertrokken van de meet.
Ik had het over de rest he. Natuurlijk ben ik knap.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hmmm maar heb je wel goede jopen?
Nee die heeft ze niet. Ben niet voor niets zo vroeg vertrokken van de meet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hmmm maar heb je wel goede jopen?
Ja, ik dien ten alle tijden met een papieren zak over mijn hoofd te lopen. Gerechtelijk bevel enzo zelfsquote:
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had het over de rest he. Natuurlijk ben ik knap.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee die heeft ze niet. Ben niet voor niets zo vroeg vertrokken van de meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |