quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:28 schreef tliciouz het volgende:
Gaan jullie vanavond weer bf3 doen? Dan doe ik mee, kun je lachen
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:01 schreef tliciouz het volgende:
Kijk al die losers overlopen naar bf3 dan.
Probeerde met die MAV op Canals constant die homo's op de loods bij B neer te maaienquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:30 schreef KoningStoma het volgende:
Ik kon die mav amper besturen daar.Het leek alsof iemand er 3 kilo klitteband en magneten op had geplakt.
Zou ook wel eens tijd worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wou iets zeggen, maar laat ik maar verstandig zijn.
Om jouw scores?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:28 schreef tliciouz het volgende:
Hehe, eindelijk iemand die het ziet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:37 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom doe je altijd zo kinderachtig? Jezus.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:37 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom doe je altijd zo kinderachtig? Jezus.
Je weet niet eens waar het over gaatquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand die het ziet.
Overloper!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:28 schreef tliciouz het volgende:
Dan houd ik het wel bij mw3. Ben ik toch nog ergens goed in.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die vraag dient inderdaad beantwoord te worden, ben ook zeer benieuwd.
Verder vind ik giechelende vriendinnen altijd Cool om te horen op live.Mensen die schooien, krijgen niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat niet met heel fokquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oja denk dat ik weet wie je bedoelt. Heeft zo'n avatar wat steeds van kleur veranderd. Irritant mens is dat. Lopen/fokken veel te veel geile pubers achteraan en voelt zich populair?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Genoeg andere lichaamsholtes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon mensen die zichzelf van kant maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf!
Die troep hoef ik niet te zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf!
Volgens mij vliegt er iets achter uit z'n hoofd jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:52 schreef Rossdale het volgende:
Vraag me bij die eerste wat hij nu doet.. Wat duwt hij in zijn mond waardoor hij instant dood gaat?
O wacht, een pistool? Zie het niet echt..
Haha die is leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |