quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee die heeft ze niet. Ben niet voor niets zo vroeg vertrokken van de meet.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:46 schreef Rossdale het volgende:
Shit, heb ik pietertje gemist gister
Wie doet vanavond weer mee op een Japanse server?Heerlijk al die tjappies met lag die je makkelijk af kunt knallen
Ik wou iets zeggen, maar laat ik maar verstandig zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee die heeft ze niet. Ben niet voor niets zo vroeg vertrokken van de meet.
Fuck that shitquote:
En een server met 2 streepjes verbinding is een server met 2 streepjes verbindingquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fuck that shitEen server met 5 streepjes verbinding is een server met 5 streepjes verbinding
Dat kreng hangt in de koude gang!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat ben jij een zeikerd zeg. 2 min werk om dat ding te vervangen, had je een goede nachtrust gehad en ons niet hoeven lastig te vallen met je gemiep.
Plus die jappen zijn veel gezelligerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fuck that shitEen server met 5 streepjes verbinding is een server met 5 streepjes verbinding
En toch blijf je (ondanks een hoop verbaal gemopper) toch gewoon in de server zitten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Pseudo-semi-lagswitcher ben je.
Ik had ook echt nergens last vanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:27 schreef KoningStoma het volgende:
Voor de gezelligheid ja, en om jullie met je eigen hypocrisie in te wrijven.
"wij hebben nergens last van", maar wel om de minuut "wat de fuck dit dat zus zo"
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:28 schreef tliciouz het volgende:
Gaan jullie vanavond weer bf3 doen? Dan doe ik mee, kun je lachen
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:01 schreef tliciouz het volgende:
Kijk al die losers overlopen naar bf3 dan.
Probeerde met die MAV op Canals constant die homo's op de loods bij B neer te maaienquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:30 schreef KoningStoma het volgende:
Ik kon die mav amper besturen daar.Het leek alsof iemand er 3 kilo klitteband en magneten op had geplakt.
Zou ook wel eens tijd worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wou iets zeggen, maar laat ik maar verstandig zijn.
Om jouw scores?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:28 schreef tliciouz het volgende:
Hehe, eindelijk iemand die het ziet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:37 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom doe je altijd zo kinderachtig? Jezus.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:37 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom doe je altijd zo kinderachtig? Jezus.
Je weet niet eens waar het over gaatquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand die het ziet.
Overloper!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:28 schreef tliciouz het volgende:
Dan houd ik het wel bij mw3. Ben ik toch nog ergens goed in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |