SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Alsof ik jou bedoelde.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
Zet me naam er dan ook meteen bij!
Dat zou ook wel gruwwwwelijk irritant zijnquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:50 schreef Rossdale het volgende:
Ohja, die C4 + MAV combo kon alleen in de beta en werd daarna gepatched
is ze weerquote:
Je moet toch inmiddels wel weten dat photobucket niet werkt op fok?quote:
Daar geeft deze kaukasische jongen natuurlijk geen neuk om.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je moet toch inmiddels wel weten dat photobucket niet werkt op fok?
blijkbaar jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb even wat stoom af geblazen.
Of wij waren lastigquote:
Maar ik kan Michhas natuurlijk niet zo lang alleen laten, vandaar dat ik terug ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar ik kan Michhas natuurlijk niet zo lang alleen laten, vandaar dat ik terug ben.Not this shit again.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Nope. Sommige hier kwamen me even de strot uit en family stuff.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope. Sommige hier kwamen me even de strot uit en family stuff.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
toch dusquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ohja, en dat is reden genoeg om mij zomaar alleen te laten?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele week in het ziekenhuis gezeten aan het bed van mijn oma maar dat komt hopelijk goed. Thanks for asking.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
toch dus. Maar niks ergs in de familie?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hele week in het ziekenhuis gezeten aan het bed van mijn oma maar dat komt hopelijk goed. Thanks for asking.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WhatsApp liefde is échte liefde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu?
Soms ben je best oke.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WhatsApp liefde is échte liefde.
Ook in zarGon's fobo wezen stelen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Soms ben je best oke.
[ afbeelding ]
De link van het plaatje verraadde het.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ook in zarGon's fobo wezen stelen?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De link van het plaatje verraadde het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Dit is hem.2e hands katten van MarktPlaats?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
2e hands katten van MarktPlaats?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Dit is hem.een echte fonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
Kijk wat je hebt veroorzaakt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een van de vele redenen waarom ik niet poste.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een van de vele redenen waarom ik niet poste.
Ik voel me niet aangevallen ik vind je irritant. Je bent net Michhas die moet ook altijd op mij reageren maar dan op troll manier jij bent gewoon een stalker. En je hoeft ook geen berichtjes meer op de xbox te sturen. Dank je.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:40 schreef Morgen- het volgende:
[..]was maar een grapje hoor.. Je voelt je gelijk aangevallen
kom gewoon lekker Bf3 spelen
bok op !quote:
nou, prima...quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen ik vind je irritant. Je bent net Michhas die moet ook altijd op mij reageren maar dan op troll manier jij bent gewoon een stalker. En je hoeft ook geen berichtjes meer op de xbox te sturen. Dank je.
Zal ik dat maar overnemen dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En je hoeft ook geen berichtjes meer op de xbox te sturen. Dank je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Oooooh... One of a kind baby...quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen ik vind je irritant. Je bent net Michhas die moet ook altijd op mij reageren maar dan op troll manier jij bent gewoon een stalker. En je hoeft ook geen berichtjes meer op de xbox te sturen. Dank je.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En je hoeft ook geen berichtjes meer op de xbox te sturen.
We kunnen alsnog leuke foto's maken?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Titty we zouden naar parijs gaan samen en de foto's naar mijn ex sturen. Stond ik daar beetje forever alone op centraal vorige week
Oke let's do this shit! Leggen wel een stokbrood op de achtergrond en zeggen we dat we in Parijs zaten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We kunnen alsnog leuke foto's maken?
In je darkroom?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We kunnen alsnog leuke foto's maken?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke let's do this shit! Leggen wel een stokbrood op de achtergrond en zeggen we dat we in Parijs zaten.
ahw yeahquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:36 schreef Rossdale het volgende:
Holy crap! Dat ik hier zelf nooit op ben gekomen
BOZZ!!! Deze moeten we vanavond doen!
welkom terug schatjequote:
Serieus?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:02 schreef Bozz187 het volgende:
![]()
haha veranderd profile pic op gezichtboek naar motor
krijgt meteen allemaal verzoeken van vrouwen
[ afbeelding ]
Ik wou mijne katten eerst master chief en cortana noemen XDquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik wilde de kat van mijn vriendin Yoshi noemen, maar dat wilde ze niet
Wanneer gaan we rondje rijden dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:02 schreef Bozz187 het volgende:
![]()
haha veranderd profile pic op gezichtboek naar motor
krijgt meteen allemaal verzoeken van vrouwen
[ afbeelding ]
nou hij is nu voor de helft roze, dus dat moet nog aangepast worden, en het weer moet nog beter wordenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wanneer gaan we rondje rijden dan?
Nooit want het maximale gewicht voor een passagier op zo'n motor mag niet meer dan 120 kilo zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wanneer gaan we rondje rijden dan?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nooit want het maximale gewicht voor een passagier op zo'n motor mag niet meer dan 120 kilo zijn.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nooit want het maximale gewicht voor een passagier op zo'n motor mag niet meer dan 120 kilo zijn.
Oke ik moest lachen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij blijft ook aan de gang hèquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Straksquote:
Dat zou wel ace zijn!quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke let's do this shit! Leggen wel een stokbrood op de achtergrond en zeggen we dat we in Parijs zaten.
O.M.F.G. People!quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
jij bent gewoon een stalker. En je hoeft ook geen berichtjes meer op de xbox te sturen. Dank je.
Awwwww sheeiiitt!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kan niet goed shoppen maar heb wel een foto van jullie samen gevonden
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |