quote:Sanpaku gan (三白眼) or Sanpaku (三白) is a Japanese term that means “three whites” and is generally referred to in English as "Sanpaku eyes". The term refers to the iris being rather small, so that it can only cover about two-thirds or less of the vertical of the eye; imagining an eye as divided into four portions, the iris only 'colours' one portion, thus leaving the other three in white, hence "three whites".
Dat komt omdat hij zijn hoofd naar boven gekanteld heeft. Probeer mij niet te ondermijnen, ik weet waar ik over praat.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:47 schreef starla het volgende:
De overeenkomst tussen beide foto's is dat bij beiden het hoofd licht naar beneden staat gericht en ze dus relatief gezien omhoog kijken.
Dezelfde meneer zonder 'Sanpaku eyes':
[ afbeelding ]
De reflectie van het licht manipuleert de oogballen en oogkassen? Laat mij niet lachen. Nee je zit totaal aan het verkeerde eind, tevens ben jij ook niet kundig genoeg om dit te kunnen beoordelen. Verdiep je nog wat in de stof en we praten verder.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is deze onzinHet gaat om reflectie van licht
Je praat poep.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:15 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
De reflectie van het licht manipuleert de oogballen en oogkassen? Laat mij niet lachen. Nee je zit totaal aan het verkeerde eind, tevens ben jij ook niet kundig genoeg om dit te kunnen beoordelen. Verdiep je nog wat in de stof en we praten verder.
Goed argument. Je diskwalificeert jezelf natuurlijk gelijk met dit soort kinderachtige opmerkingen. Nogmaals, verdiep je in de stof zodat je kennis verbeterd en je mijn informatie kan doorgronden. Ik bedoel het verder niet naar, zie het als een zetje in de rug.quote:
Het staat je vrij om dat aan te tonen. Tot die tijd neem ik je hersenscheten niet zo serieus. No offence.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:22 schreef HostiMeister het volgende:
Fysieke kenmerken staan los van psychische kenmerken.
Wat is je punt? Het is al besproken dus mag ik het niet meer bespreken?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is al eens een topic over geweest, als ik me niet vergis.
Toon jij me dan maar eens aan dat het wel zo is, wetenschappelijke artikelen en allesquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:23 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Het staat je vrij om dat aan te tonen. Tot die tijd neem ik je hersenscheten niet zo serieus. No offence.
Als je niets toe wil voegen aan dit topic wil ik je vragen om te vertrekken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toon jij me dan maar eens aan dat het wel zo is, wetenschappelijke artikelen en alles
Doe dat dan? Jij maakt een wilde aanname en dan moet iemand ander bewijzen dat het niet zo is? Zo werkt het hier natuurlijk niet, ukkiequote:Op donderdag 12 januari 2012 16:32 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Als je niets toe wil voegen aan dit topic wil ik je vragen om te vertrekken.Dit topic is bedoelt om informatie uit te wisselen.
Kalm... kalm....quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:29 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Wat is je punt? Het is al besproken dus mag ik het niet meer bespreken?
Grappig dat je begint te schelden om te verbloemen dat je niets inhoudelijks toe te voegen hebt. Spijtig dat je mijn topic zo probeert te vergiftigen..quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe dat dan? Jij maakt een wilde aanname en dan moet iemand ander bewijzen dat het niet zo is? Zo werkt het hier natuurlijk niet, ukkie
Ik ben puur natuur (en erg trots erop) Vind het niet echt prettig als je zomaar conclusies over mij trekt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:35 schreef Copycat het volgende:
Anabolen are bad, mmkay!
Free Fairy!
Even een quote van je zelf aanhalen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:37 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Grappig dat je begint te schelden om te verbloemen dat je niets inhoudelijks toe te voegen hebt. Spijtig dat je mijn topic zo probeert te vergiftigen..Ik zal wel weer de volwassenen zijn dan en het maar even negeren.
Verder scheld ik niet, ik doelde op je korte tijd hier op fokquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:01 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Dat maakt het natuurlijk nog niet waar. Het is belangrijk dat je niet alles voor waar aanneemt, dat is eigenlijk een eigenschap van mensen met een marginaal verstandelijk vermogen. Probeer dat te onthouden in je zoektocht naar de absolute waarheid.
Wat probeer je aan te tonen? Het staat je vrij gezellig mee te doen met dit topic, dit begint kinderachtig te worden. Ik probeer een volwassen discussie op te starten, doe mee of erken je ongelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Even een quote van je zelf aanhalen.
[..]
Verder scheld ik niet, ik doelde op je korte tijd hier op fok
Volwassen discussie? Waar zijn je feiten dan? Ik volg alleen je advies op, niet meer, niet minder.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:42 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Wat probeer je aan te tonen? Het staat je vrij gezellig mee te doen met dit topic, dit begint kinderachtig te worden. Ik probeer een volwassen discussie op te starten, doe mee of erken je ongelijk.
Jij moet eens niet zo snel aangebrand zijn. Je reageerde op mijn normale post ook al meteen zo achterlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:42 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Wat probeer je aan te tonen? Het staat je vrij gezellig mee te doen met dit topic, dit begint kinderachtig te worden. Ik probeer een volwassen discussie op te starten, doe mee of erken je ongelijk.
Hou toch op man, je probeert dit topic al vanaf het begin te vergiftigen. Mij heb je er niet mee hoor, ik kan er wel om lachen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volwassen discussie? Waar zijn je feiten dan? Ik volg alleen je advies op, niet meer, niet minder.
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:48 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Hou toch op man, je probeert dit topic al vanaf het begin te vergiftigen. Mij heb je er niet mee hoor, ik kan er wel om lachen.
Wat is je punt? Juist, die heb je niet. Dit is een interessant topic en het kan veel leuker worden als jullie ook gewoon normaal meedoen. Mij ondermijnen en belachelijk maken etaleert alleen jullie eigen onkunde. Ik wil best kennis met jullie delen, mits jullie ervoor openstaan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij moet eens niet zo snel aangebrand zijn. Je reageerde op mijn normale post ook al meteen zo achterlijk.
Nee hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:48 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Hou toch op man, je probeert dit topic al vanaf het begin te vergiftigen. Mij heb je er niet mee hoor, ik kan er wel om lachen.
Dat deed ik dus niet, maar ben nu wel geneigd om dat wel te gaan doen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:50 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Wat is je punt? Juist, die heb je niet. Dit is een interessant topic en het kan veel leuker worden als jullie ook gewoon normaal meedoen. Mij ondermijnen en belachelijk maken etaleert alleen jullie eigen onkunde. Ik wil best kennis met jullie delen, mits jullie ervoor openstaan.
Doe wat je niet laten kunt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat deed ik dus niet, maar ben nu wel geneigd om dat wel te gaan doen.
Ik gaf alleen aan dat hier al eens een topic over was geweest, zonder verdere bedoelingen. Ik vind het ook een interessant topic, dus zullen we gewoon maar weer verder ontopic gaan dan?
Maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:53 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kunt.
Ja, en bij die andere foto naar benedenquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:49 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij zijn hoofd naar boven gekanteld heeft. Probeer mij niet te ondermijnen, ik weet waar ik over praat.
Nee, alleen als je met je ogen naar 1 punt voor je blijft kijken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:23 schreef ender_xenocide het volgende:
wanneer moet je dat effect hebben dan, want als je je hoofd heel iets voorover kanteld heeft iedereen het toch?
Je snapt het nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is deze onzinHet gaat om reflectie van licht
Volgens mij ken jij een aantal users nog niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:50 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Wat is je punt? Juist, die heb je niet. Dit is een interessant topic en het kan veel leuker worden als jullie ook gewoon normaal meedoen. Mij ondermijnen en belachelijk maken etaleert alleen jullie eigen onkunde. Ik wil best kennis met jullie delen, mits jullie ervoor openstaan.
Dit dusquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:11 schreef schommelstoel het volgende:
Maar al met al, volgens mij komt het gewoon door de richting waar ze heen kijken, dat daardoor het witte rondom de ene keer wel zichtbaar is in meer of mindere mate dan andere keren.
Dat bepaal ik toch zelf wel eventjes, dank u wel. Ik maak verdorie zo'n hele OP met alles erop en eraan en probeer er wat leuks van te maken en wat krijg ik? Juist. Alleen maar geëtter en geklier, nou dan vind ik dat heel redelijk als ik daar mijn ongenoegen over uit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij een aantal users nog niet.
Jokkebrok is juist een BNW'r waar je mee kan praten.
Misschien moet je eerst even de kat uit de boom kijken voordat je sommige mensen in BNW gaat toespreken.
Maar dat kan je een beetje verwachten in BNW.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:35 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Dat bepaal ik toch zelf wel eventjes, dank u wel. Ik maak verdorie zo'n hele OP met alles erop en eraan en probeer er wat leuks van te maken en wat krijg ik? Juist. Alleen maar geëtter en geklier, nou dan vind ik dat heel redelijk als ik daar mijn ongenoegen over uit.
TS:quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:35 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Dat bepaal ik toch zelf wel eventjes, dank u wel. Ik maak verdorie zo'n hele OP met alles erop en eraan en probeer er wat leuks van te maken en wat krijg ik? Juist. Alleen maar geëtter en geklier, nou dan vind ik dat heel redelijk als ik daar mijn ongenoegen over uit.
Heeft TS nog gelijk ook met zijn psychopaten....quote:
Doet me denken aan wanneer mensen over anderen zeggen dat ze 'scherp' of 'helder' uit de ogen kijken, wanneer het beter met ze gaat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:41 schreef Ticker het volgende:
Sanpaku, een heel interessant onderwerp waar ik nog wel een persoonlijke ervaring bij mee heb gemaakt.
Niet de tijd en zin om nu uitgebreid uit te leggen, maar kort:
vriend van mij heeft een slechte jeugd gehad wat de laatste jaren een terug klap heeft gegeven.. financieel gaat het kut.. in relaties gaat het kut.. kortom; kut.
Nou blowed deze persoon dagelijks, wat niet zo erg is, maar in geval van Sanpaku kan drugs je gemoedstoestand nog meer beinvloeden
Deze jongen begon in korte tijd aanzienlijke sanpaku ogen te krijgen, zo erg dat ik hem regelmatig vroeg ik de auto me even recht aan te kijken.. en zonder zijn hoofd te kantelen had hij last van Sanpaku. Het bevreemde is ook dat de dagen dat zijn dag wat beter ging of het moment dat zijn gesprek een positieve emotionele kant opging, zijn ogen weer wat meer naar 'normaal' zakte.
Uiteindelijk is in deze periode van alles op hem afgekomen.. diverse 'toevallige' maar voornamelijk negatieve gebeurtenissen die ik op sommige momenten zo aanzag komen dat ik hem persoonlijk ervoor kon helpen het te ontwijken. Zelf zou hij bijvoorbeeld niets vermoedend een domme aktie uithalen...
Conclusie, Sanpaku is een spirituele manier om aan te geven dat de balans kwijt is... opletten dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, zeer proefondervindelijk verantwoorde conclusie zeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:41 schreef Ticker het volgende:
Sanpaku, een heel interessant onderwerp waar ik nog wel een persoonlijke ervaring bij mee heb gemaakt.
-knip-
Conclusie, Sanpaku is een spirituele manier om aan te geven dat de balans kwijt is... opletten dus.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:47 schreef Degodvader het volgende:
Punt is, is er al ergens een link aangetoond tussen uiterlijke kenmerken en psychische toestand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zoektocht in de westerse wereld zal snel stoppen, in Azie, ZAT!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf al iets gezocht of gelijk uitgegaan dat het niet te vinden is?- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
Als iemand een stelling neemt waarbij een link tussen gezichtsuitrukking en psychische toestand van vitaal belang is is het toch ook aan hem om dit aannemelijk te maken. Met andere woorden: Ik hoef zijn stelling toch niet gaan onderbouwen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je zoektocht in de westerse wereld zal snel stoppen, in Azie, ZAT!!!
Zelf al iets gezocht of gelijk uitgegaan dat het niet te vinden is?
quote:Ik ben bijna afgestudeerd orthoptist en heb nog nooit van 'Sanpaku-ogen' gehoord. Ik zie geen omschrijving van Sanpaku-ogen, alleen dat ze iets naar boven gericht zouden staan...? Wat zijn de kenmerken? En hoezo zouden deze mensen meer kans hebben op het krijgen van een ongeluk?
Volgens mij kan deze 'aandoening' naar het rijk der fabelen verwezen worden.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:17 schreef Knip het volgende:
TS, als ik het goed begrijp poneer jij de stelling dat aan de stand van de ogen, of beter gezegd aan de grootte van de iris is af te zien of iemand een machtswellusteling dan wel een psychopaat is.
Ik nodig je uit om met meer voorbeelden aan de komen dan een foto van JFK. Verder zou ik graag zien dat je een definitie geeft van wat in jouw ogen een machtswellusteling en/of een psychopaat is.
Hierna ga ik graag met je in discussie.
Overigens, wie bedoel je met Gray? Ik dacht eerst aan Gray van Gray's Anatomy, maar op wiki kwam ik al een heel rijtje van mensen met de naam Gray tegen.
Edit: je hebt wel mijn interesse gewekt. De volgende quote komt van het wetenschapsforum
[..]
En als hij dan ook nog een laag voorhoofd en doorlopende wenkbrauwen heeft, is het helemaal zo klaar als een klontje.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:38 schreef ems. het volgende:
Oh ja, ogen. Zo kan je zien of iemand een psychopaat is
Toch zie je wel aan iemand zijn gezicht wat voor type het is, kun je veel uithalen vind ik.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:38 schreef ems. het volgende:
Oh ja, ogen. Zo kan je zien of iemand een psychopaat is
Eens. In hoeverre het wetenschappelijk te onderbouwen is weet ik niet, maar ik denk dat iemands persoonlijkheid met name naarmate de jaren verstreken zijn wel op diegene zijn gezicht afgetekend is. Iemand die gedurende zijn leven veel lacht, zal lachrimpels krijgen; iemand die vaak minachtend kijkt zal fronsrimpels ontwikkelen. In hoeverre je iemands persoonlijkheid in kan schatten op basis van gezichtskenmerken kan ik geen getallen aan verbinden, maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in kan zitten.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch zie je wel aan iemand zijn gezicht wat voor type het is, kun je veel uithalen vind ik.
Gezichtsrimpels alleen al inderdaad, maar toch ook wel andere gezichtskenmerken.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:57 schreef Gray het volgende:
[..]
Eens. In hoeverre het wetenschappelijk te onderbouwen is weet ik niet, maar ik denk dat iemands persoonlijkheid met name naarmate de jaren verstreken zijn wel op diegene zijn gezicht afgetekend is. Iemand die gedurende zijn leven veel lacht, zal lachrimpels krijgen; iemand die vaak minachtend kijkt zal fronsrimpels ontwikkelen. In hoeverre je iemands persoonlijkheid in kan schatten op basis van gezichtskenmerken kan ik geen getallen aan verbinden, maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in kan zitten.
Zo ook voor Sanpaku ogen denk ik, al weet ik zelf niet goed te omschrijven waar dat nu precies voor zou staan.
http://www.dailystrength.(...)ons/messages/8376977quote:A lot of symptoms of the eye can reflect the condition of the liver. For instance, �red and itchy eyes, are caused by wind-heat in the liver meridian. If the liver blood is deficient, the eye may feel dry, and there may be blurred vision, or night blindness.�
What is interesting to note when researching the medical reasons for these visual disorders is that very often they stem from problems which would also effect the liver such as drug and chemical in take; an excess of toxins within the body; infections; dietary, endocrine and blood problems.
Balanced eyes, with the iris touching the upper and lower lids, reveal a balanced condition and sound judgment. Balanced eyes come from a balanced view of life and sound dietary habits, especially the consumption of whole cereal grains and fresh vegetables.
Reflections on why People with Sanpaku eyes might suffer from severe depression, memory loss, severe mood swings, and anger, or may even end up with a criminal record.
A healthy, "balanced" person would have the iris positioned right in the middle, so that the whites can be seen only on either side. Some people, however, have the iris "floating" so that the whites can be seen on the sides as well as below or above the iris. This condition is called sanpaku meaning "three whites". This is a sign of poor health.
Spiritual types may display this when it is not unnatural for their constitutional type, simply because they are relaxed and therefore the eyes are inclined to be more relaxed.
Stress affects the mind and optic nerves behind the eyes which pulls the muscles up and causes the eyeball to expand. Below the eye is a piece of bone, and the eyeball rests on this bone. So when the eyeballs expand, they expand upwards, causing the iris to move up. White space is revealed under the irises.
Both the liver and gallbladder meridians pass through the frontal lobes which function in complex problem solving and judging the consequences of behaviour According to research, the eyes can predict violent behavior. The more pressure and stress a person is under, the more it will show in the eyes. The more white around the iris, the more dangerous that person can become. This is true for most people.
Stress affects the mind and optic nerves behind the eyes which pulls the muscles up and causes the eyeball to expand. Below the eye is a piece of bone, and the eyeball rests on this bone. So when the eyeballs expand, they expand upwards, causing the iris to move up. White space is revealed under the irises.
In more serious cases, where the "three whites" are clearly visible, this indicates very poor health and high levels of stress in the body. You may see this in cancer patients and others who are seriously ill, as well as drug addicts and alcoholics, or even among young children who take excessive amounts of sweets, soft drinks and chemicalised foods.
It is how we look after our lifestyles and specifically where we invest our energies and how and with what we replenish our energies that will determine how effectively we eliminate Sanpaku eyes.
Probeer jij hier nu echt te beweren dat psychologie niet op wetenschap is gebaseerd omdat jij je dat niet kunt bevatten? Of hoe moet ik dit lezen?quote:Op maandag 16 januari 2012 12:45 schreef Ticker het volgende:
Tegenwoordig probeer ik bij dit soort onderwerpen te kijken naar wat de 'nay-sayers' als discussie kader naar voor kunnen brengen.
Meestal is dit niet zoveel, daar zijn het dan ook non-believers voor. Mensen die zelf niets verder uitzoeken of achteraan gaan, of mogelijk zo slecht in onderzoek zijn dat ze geen idee hebben waar ze moeten kijken, kan natuurlijk ook.
In dit topic hebben we een opsomming van schreeuwers naar 'wetenschappelijk' onderzoek.
Dat is wel grappig want psychologie is geen wetenschap. Moeten we zulke mensen dan nog serieus nemen?
Is namelijk iemand die in een scheiding zit, ten alle tijden depressief? Vergelijkbaar voorbeeld, omdat dit geen waterdichte feiten zijn. Wat wel zo is, is dat het kan zijn dat mensen die scheiden, vaker depressief worden dan mensen die niet scheiden. Maar dit soort vergelijkingen, worden niet in acht genomen door de stigmatiserende en vooral afkeurende groep 'wetenschap schreeuwers'.
Geef jij nu aan dat je niet kunt lezen?quote:Op maandag 16 januari 2012 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Probeer jij hier nu echt te beweren dat psychologie niet op wetenschap is gebaseerd omdat jij je dat niet kunt bevatten? Of hoe moet ik dit lezen?
Blijkbaarquote:Op maandag 16 januari 2012 12:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
Geef jij nu aan dat je niet kunt lezen?
Altijd nog beter dan ja-knikkers die bij het minste of geringste meteen allemaal complotten erbij halen en hun onzekerheden hoogtij laten vieren in hun futiele speculaties. Vervolgens zijn ze zelf niet capabel om het een beetje duidelijk onder woorden te brengen dus vallen ze maar terug op twijfelachtige stukjes tekst van minstens-zo-twijfelachtige websites.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:45 schreef Ticker het volgende:
Meestal is dit niet zoveel, daar zijn het dan ook non-believers voor. Mensen die zelf niets verder uitzoeken of achteraan gaan, of mogelijk zo slecht in onderzoek zijn dat ze geen idee hebben waar ze moeten kijken, kan natuurlijk ook.
Je ogen staan zeker dicht bij elkaar? En je pencils zijn niet geslepen?quote:
Alles beter dan dat!quote:Op maandag 16 januari 2012 12:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan ja-knikkers die bij het minste of geringste meteen allemaal complotten erbij halen en hun onzekerheden hoogtij laten vieren in hun futiele speculaties. Vervolgens zijn ze zelf niet capabel om het een beetje duidelijk onder woorden te brengen dus vallen ze maar terug op twijfelachtige stukjes tekst van minstens-zo-twijfelachtige websites.
Fixed!quote:Op maandag 16 januari 2012 13:17 schreef Gray het volgende:
Jongens, als we de Sanpaku ogen even richten op het onderwerp en niet elkaar, dan is dit topic een stuk interessanter om te volgen. Als jullie graag elkaar in de belangstelling willen zetten, ga dan onder een bureaulampje zitten en jezelf influisteren hoe ongelooflijk bijzonder je bent. Dat of pm elkaar.
Zou goed kunnen, misschien ben ik eigenlijk gewoon een onbegrepen seriemoordenaarquote:Op maandag 16 januari 2012 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je ogen staan zeker dicht bij elkaar? En je pencils zijn niet geslepen?
Ik weet niet over welke extreme gevallen jij het hebt.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:10 schreef Ticker het volgende:
[..]
Alles beter dan dat!
Gelukkig ben jij zo scherp van geest dat je extreme gevallen links kan laten liggen?
Neequote:Of is elke buitenlander ook een klote buitenlander?
Kijk je net zo psychopathisch uit je ogen als een Ted Bundy deed?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
Zou goed kunnen, misschien ben ik eigenlijk gewoon een onbegrepen seriemoordenaar
Dat is natuurlijk ook weer zo.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:34 schreef Copycat het volgende:
Een glazige blik is wat anders dan blijvende kenmerken zoals ogen die dicht bij elkaar staan, een laag of hoog voorhoofd ...
quote:In August 1963, macrobiotic pioneer George Ohsawa predicted that President John F. Kennedy would experience great danger because of his sanpaku condition. This was reported by Tom Wolfe in the New York Herald Tribune.[2]
Bron http://en.wikipedia.org/wiki/Sanpaku
Ook uiterlijk zegt iets over mensen.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:34 schreef Copycat het volgende:
Een glazige blik is wat anders dan blijvende kenmerken zoals ogen die dicht bij elkaar staan, een laag of hoog voorhoofd ...
Sowieso op de foto, zijn linkse oog, is geen sanpaku.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook weer zo.
Als we het voorbeeld van JFK nog eens bekijken, dan zien we dat hij op jonge leeftijd ook al Sanpaku ogen heeft. In die zin zou je kunnen zeggen dat onderstaande haast wel onzin zou moeten zijn:
[..]
[ afbeelding ]
Ooooo nu ben ik een racist!quote:Op maandag 16 januari 2012 13:39 schreef Copycat het volgende:
OMFG. Ga je er echt huidskleur bij betrekken, ja?
Damn.
Valt eigenlijk wel mee, ik kijk eigenlijk constant alsof ik iets in de verte niet helemaal goed kan zien. Ben ik nu een moordenaar of dictator in spe ?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk je net zo psychopathisch uit je ogen als een Ted Bundy deed?
Scheel toch? Maak je geen zorgen.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee, ik kijk eigenlijk constant alsof ik iets in de verte niet helemaal goed kan zien. Ben ik nu een moordenaar of dictator in spe ?
Neuh. Je maakt alleen domme statementsquote:Op maandag 16 januari 2012 13:42 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ooooo nu ben ik een racist!
Toch? Want ik zei huidskleur!
Ooooooooooooooo
Damn
Hmm.. het is wel verergerd ja:quote:Op maandag 16 januari 2012 13:39 schreef Ticker het volgende:
[..]
Sowieso op de foto, zijn linkse oog, is geen sanpaku.
Niet scheel. Meer dit:quote:
Om toch even een serieuse poging te geven, als sanpaku over het oogwit gaat... en jij een foto stuurt van iemand die geknepen ogen heeft... waar ligt het mogelijke verband dan? In de spieren rondom?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet scheel. Meer dit:
[ afbeelding ]
Wat zegt dit over me??? Ben ik een verkrachter? Ben ik een goeroe? Ben ik geneigd lange conversaties te hebben met mijn konijn? Verbeeld ik me dit? Help
Ik denk dat we sanpaku in alle gevallen wel kunnen uitsluiten.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
Om toch even een serieuse poging te geven, als sanpaku over het oogwit gaat... en jij een foto stuurt van iemand die geknepen ogen heeft... waar ligt het mogelijke verband dan? In de spieren rondom?
Ik denk dat we sanpaku kunnen uitsluiten.
Dom is toch altijd een referentie kader?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh. Je maakt alleen domme statements.
Oh sanpaku bestaat niet?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat we sanpaku in alle gevallen wel kunnen uitsluiten.
In mijn referentiekader staat het gelijk het uitlezen van de sterren om te bepalen hoe je je voelt en het uitlezen van iemands handpalm om te bepalen of deze persoon een lang leven zal hebben.quote:
Referentiekader ...quote:Op maandag 16 januari 2012 13:50 schreef Ticker het volgende:
Dom is toch altijd een referentie kader?
Wat zegt dit over jou?
Ik was blij dat je aangaf dat het om jouw persoonlijke referentie kader gaat.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In mijn referentiekader staat het gelijk het uitlezen van de sterren om te bepalen hoe je je voelt en het uitlezen van iemands handpalm om te bepalen of deze persoon een lang leven zal hebben.
Ik ben blij dat je er net zo overdenkt. Gaan we nu dan weer OT?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Referentiekader ...
Ik kan domheid herkennen als domheid vanuit mijn referentiekader waarin ik domheid een specifieke rangorde geef ... Dat maakt domheid an sich nog geen referentiekader.
Maakt verder niet uit.
Waar heb je het over? Ik zeg dat er naar mijn persoonlijke welgevormde mening geen aannemelijk bewijs is dat het sanpaku fenomeen meer krediet verdient dan andere bijgelovige nonsens zoals astrologie en palmlezen.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:57 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik was blij dat je aangaf dat het om jouw persoonlijke referentie kader gaat.
Net zoals de onderwerpen hier geen toegevoegde waarde hebben voor 'wetenschappers', is een persoonlijk referentie kader, om aan te tonen dat iets 'geen waarde heeft' ongeveer gelijk.
Proficiat, je hebt er wel weer een post bij!
Ga je bij elke, duidelijke post, uitleg vragen?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik zeg dat er naar mijn persoonlijke welgevormde mening geen aannemelijk bewijs is dat het sanpaku fenomeen meer krediet verdient dan andere bijgelovige nonsens zoals astrologie en palmlezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |