abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106722403

quote:
Sanpaku gan (三白眼) or Sanpaku (三白) is a Japanese term that means “three whites” and is generally referred to in English as "Sanpaku eyes". The term refers to the iris being rather small, so that it can only cover about two-thirds or less of the vertical of the eye; imagining an eye as divided into four portions, the iris only 'colours' one portion, thus leaving the other three in white, hence "three whites".

Dit fenomeen zie je vooral bij mensen in controle van macht. Veel van deze mensen zijn psychopaat, daarom zijn ze zo goed in hun werk. Ik heb nog nooit een foto van Gray gezien maar het zou mij niets verbazen als ook hij Sanpaku eyes heeft.

[ Bericht 2% gewijzigd door FitnessFreak op 12-01-2012 14:28:10 ]
pi_106724287
photosoepje lijkt mij.
Gaat om her rechter oog?* voor de kijkers thuis*

En ik dacht dat zo'n oog 'het alziend oog werd genoemd'
Alziend oog
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_106725064
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:21 schreef schommelstoel het volgende:
photosoepje lijkt mij.

Nee hoor.

Hier heb je er nog een met crazy eyes:

Zou het dan toch?
pi_106725222
De overeenkomst tussen beide foto's is dat bij beiden het hoofd licht naar beneden staat gericht en ze dus relatief gezien omhoog kijken.

Dezelfde meneer zonder 'Sanpaku eyes':

I feel kinda Locrian today
pi_106725266
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:47 schreef starla het volgende:
De overeenkomst tussen beide foto's is dat bij beiden het hoofd licht naar beneden staat gericht en ze dus relatief gezien omhoog kijken.

Dezelfde meneer zonder 'Sanpaku eyes':

[ afbeelding ]
Dat komt omdat hij zijn hoofd naar boven gekanteld heeft. Probeer mij niet te ondermijnen, ik weet waar ik over praat.
pi_106726147
Wat is deze onzin :') Het gaat om reflectie van licht _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_106726227
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
De reflectie van het licht manipuleert de oogballen en oogkassen? Laat mij niet lachen. Nee je zit totaal aan het verkeerde eind, tevens ben jij ook niet kundig genoeg om dit te kunnen beoordelen. Verdiep je nog wat in de stof en we praten verder.
pi_106726300
quote:
4s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:15 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

De reflectie van het licht manipuleert de oogballen en oogkassen? Laat mij niet lachen. Nee je zit totaal aan het verkeerde eind, tevens ben jij ook niet kundig genoeg om dit te kunnen beoordelen. Verdiep je nog wat in de stof en we praten verder.
Je praat poep. :)
pi_106726393
Wat wil je met dit topic?
pi_106726447
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:19 schreef MichRachistan het volgende:
Wat wil je met dit topic?
Informatie uitwisselen over dit fenomeen, nogal wiedes.
pi_106726496
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:17 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Je praat poep. :)
Goed argument. Je diskwalificeert jezelf natuurlijk gelijk met dit soort kinderachtige opmerkingen. Nogmaals, verdiep je in de stof zodat je kennis verbeterd en je mijn informatie kan doorgronden. Ik bedoel het verder niet naar, zie het als een zetje in de rug.
pi_106726515
Fysieke kenmerken staan los van psychische kenmerken.
pi_106726556
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:22 schreef HostiMeister het volgende:
Fysieke kenmerken staan los van psychische kenmerken.
Het staat je vrij om dat aan te tonen. Tot die tijd neem ik je hersenscheten niet zo serieus. No offence.
pi_106726783
Is al eens een topic over geweest, als ik me niet vergis.

Edit: Jawohl gefunden!

Sanpaku

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2012 16:30:47 ]
pi_106726822
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is al eens een topic over geweest, als ik me niet vergis.
Wat is je punt? Het is al besproken dus mag ik het niet meer bespreken?
pi_106726876
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:23 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

Het staat je vrij om dat aan te tonen. Tot die tijd neem ik je hersenscheten niet zo serieus. No offence.
Toon jij me dan maar eens aan dat het wel zo is, wetenschappelijke artikelen en alles :)
pi_106726918
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:31 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Toon jij me dan maar eens aan dat het wel zo is, wetenschappelijke artikelen en alles :)
Als je niets toe wil voegen aan dit topic wil ik je vragen om te vertrekken. :) Dit topic is bedoelt om informatie uit te wisselen.
pi_106726943
quote:
4s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:32 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

Als je niets toe wil voegen aan dit topic wil ik je vragen om te vertrekken. :) Dit topic is bedoelt om informatie uit te wisselen.
Doe dat dan? Jij maakt een wilde aanname en dan moet iemand ander bewijzen dat het niet zo is? Zo werkt het hier natuurlijk niet, ukkie :)
pi_106726958
quote:
13s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:29 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

Wat is je punt? Het is al besproken dus mag ik het niet meer bespreken?
Kalm... kalm....

:')
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:35:31 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106727034
Anabolen are bad, mmkay!
Free Fairy!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_106727129
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:33 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Doe dat dan? Jij maakt een wilde aanname en dan moet iemand ander bewijzen dat het niet zo is? Zo werkt het hier natuurlijk niet, ukkie :)
Grappig dat je begint te schelden om te verbloemen dat je niets inhoudelijks toe te voegen hebt. Spijtig dat je mijn topic zo probeert te vergiftigen.. :) Ik zal wel weer de volwassenen zijn dan en het maar even negeren.

quote:
9s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:35 schreef Copycat het volgende:
Anabolen are bad, mmkay!
Free Fairy!
Ik ben puur natuur (en erg trots erop) Vind het niet echt prettig als je zomaar conclusies over mij trekt.
pi_106727145
Pure reflectie! Wat een onzin! :D
pi_106727213
quote:
4s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:37 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

Grappig dat je begint te schelden om te verbloemen dat je niets inhoudelijks toe te voegen hebt. Spijtig dat je mijn topic zo probeert te vergiftigen.. :) Ik zal wel weer de volwassenen zijn dan en het maar even negeren.
Even een quote van je zelf aanhalen.

quote:
4s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:01 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]
Dat maakt het natuurlijk nog niet waar. Het is belangrijk dat je niet alles voor waar aanneemt, dat is eigenlijk een eigenschap van mensen met een marginaal verstandelijk vermogen. Probeer dat te onthouden in je zoektocht naar de absolute waarheid.
Verder scheld ik niet, ik doelde op je korte tijd hier op fok :)
pi_106727288
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:40 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Even een quote van je zelf aanhalen.

[..]

Verder scheld ik niet, ik doelde op je korte tijd hier op fok :)
Wat probeer je aan te tonen? Het staat je vrij gezellig mee te doen met dit topic, dit begint kinderachtig te worden. Ik probeer een volwassen discussie op te starten, doe mee of erken je ongelijk.
pi_106727316
quote:
4s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:42 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

Wat probeer je aan te tonen? Het staat je vrij gezellig mee te doen met dit topic, dit begint kinderachtig te worden. Ik probeer een volwassen discussie op te starten, doe mee of erken je ongelijk.
Volwassen discussie? Waar zijn je feiten dan? Ik volg alleen je advies op, niet meer, niet minder.
pi_106727529
quote:
4s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:42 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

Jij moet eens niet zo snel aangebrand zijn. Je reageerde op mijn normale post ook al meteen zo achterlijk.
pi_106727532
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:42 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Volwassen discussie? Waar zijn je feiten dan? Ik volg alleen je advies op, niet meer, niet minder.
Hou toch op man, je probeert dit topic al vanaf het begin te vergiftigen. Mij heb je er niet mee hoor, ik kan er wel om lachen.
pi_106727558
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:48 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

Hou toch op man, je probeert dit topic al vanaf het begin te vergiftigen. Mij heb je er niet mee hoor, ik kan er wel om lachen.
Blijkbaar niet.
pi_106727574
quote:
13s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij moet eens niet zo snel aangebrand zijn. Je reageerde op mijn normale post ook al meteen zo achterlijk.
Wat is je punt? Juist, die heb je niet. Dit is een interessant topic en het kan veel leuker worden als jullie ook gewoon normaal meedoen. Mij ondermijnen en belachelijk maken etaleert alleen jullie eigen onkunde. Ik wil best kennis met jullie delen, mits jullie ervoor openstaan.
pi_106727581
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:48 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

Nee hoor :)
Ik vraag me gewoon af wat jouw feiten zijn. Zoals je zelf ook al zei, iedereen kan vanalles claimen, dat betekent niet dat je het meteen voor waarheid moet aannemen. :)
pi_106727665
Met je volgende troll account zou ik een beetje consequenter posten. Dat voorkomt dit soort geneuzel. Pro-tip.
pi_106727667
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:50 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

Wat is je punt? Juist, die heb je niet. Dit is een interessant topic en het kan veel leuker worden als jullie ook gewoon normaal meedoen. Mij ondermijnen en belachelijk maken etaleert alleen jullie eigen onkunde. Ik wil best kennis met jullie delen, mits jullie ervoor openstaan.
Dat deed ik dus niet, maar ben nu wel geneigd om dat wel te gaan doen. :')

Ik gaf alleen aan dat hier al eens een topic over was geweest, zonder verdere bedoelingen. JIj kwam meteen met "Wat is je punt?" en dat soort geneuzel. Ik vind het ook een interessant topic, dus zullen we gewoon maar weer verder ontopic gaan dan?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2012 16:53:13 ]
pi_106727699
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat deed ik dus niet, maar ben nu wel geneigd om dat wel te gaan doen. :')

Ik gaf alleen aan dat hier al eens een topic over was geweest, zonder verdere bedoelingen. Ik vind het ook een interessant topic, dus zullen we gewoon maar weer verder ontopic gaan dan?
Doe wat je niet laten kunt. :)
pi_106727817
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:53 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

Doe wat je niet laten kunt. :)
Maak je geen zorgen. 8-)
pi_106728614
quote:
4s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:49 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

Dat komt omdat hij zijn hoofd naar boven gekanteld heeft. Probeer mij niet te ondermijnen, ik weet waar ik over praat.
Ja, en bij die andere foto naar beneden _O-
  donderdag 12 januari 2012 @ 17:23:08 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106728739
pi_106728741
wanneer moet je dat effect hebben dan, want als je je hoofd heel iets voorover kanteld heeft iedereen het toch?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_106728870
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:23 schreef ender_xenocide het volgende:
wanneer moet je dat effect hebben dan, want als je je hoofd heel iets voorover kanteld heeft iedereen het toch?
Nee, alleen als je met je ogen naar 1 punt voor je blijft kijken. ;)
pi_106730129
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
Je snapt het niet ;)
Het gaat niet om het licht, het gaat om de stand van de ogen, dus deze belachelijk making gaat dit keer niet op door slecht te hebben gelezen.

Maar al met al, volgens mij komt het gewoon door de richting waar ze heen kijken, dat daardoor het witte rondom de ene keer wel zichtbaar is in meer of mindere mate dan andere keren.
pi_106730210
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:50 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

Volgens mij ken jij een aantal users nog niet.
Jokkebrok is juist een BNW'r waar je mee kan praten.

Misschien moet je eerst even de kat uit de boom kijken voordat je sommige mensen in BNW gaat toespreken.
pi_106730285
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:11 schreef schommelstoel het volgende:
Maar al met al, volgens mij komt het gewoon door de richting waar ze heen kijken, dat daardoor het witte rondom de ene keer wel zichtbaar is in meer of mindere mate dan andere keren.
Dit dus :Y
pi_106730814
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:14 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Volgens mij ken jij een aantal users nog niet.
Jokkebrok is juist een BNW'r waar je mee kan praten.

Misschien moet je eerst even de kat uit de boom kijken voordat je sommige mensen in BNW gaat toespreken.
Dat bepaal ik toch zelf wel eventjes, dank u wel. Ik maak verdorie zo'n hele OP met alles erop en eraan en probeer er wat leuks van te maken en wat krijg ik? Juist. Alleen maar geëtter en geklier, nou dan vind ik dat heel redelijk als ik daar mijn ongenoegen over uit.
pi_106731004
quote:
4s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:35 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

Dat bepaal ik toch zelf wel eventjes, dank u wel. Ik maak verdorie zo'n hele OP met alles erop en eraan en probeer er wat leuks van te maken en wat krijg ik? Juist. Alleen maar geëtter en geklier, nou dan vind ik dat heel redelijk als ik daar mijn ongenoegen over uit.
Maar dat kan je een beetje verwachten in BNW.
Sommige users moet je gewoon laten praten, die hebben eigenlijk ook niets te zoeken in BNW.
Je maakt jezelf boos/druk wat anderen alleen maar mooi vinden, rustig blijven ;)
pi_106731252
quote:
4s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:35 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

TS:

~O>
pi_106731905
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:48 schreef starla het volgende:

[..]

TS:
[ afbeelding ]

~O>
Whahaha.... _O-
pi_106732867
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:48 schreef starla het volgende:

[..]

TS:
[ afbeelding ]

~O>
Heeft TS nog gelijk ook met zijn psychopaten.... ;)
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 20:41:01 #47
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_106776098
Sanpaku, een heel interessant onderwerp waar ik nog wel een persoonlijke ervaring bij mee heb gemaakt.

Niet de tijd en zin om nu uitgebreid uit te leggen, maar kort:

vriend van mij heeft een slechte jeugd gehad wat de laatste jaren een terug klap heeft gegeven.. financieel gaat het kut.. in relaties gaat het kut.. kortom; kut.
Nou blowed deze persoon dagelijks, wat niet zo erg is, maar in geval van Sanpaku kan drugs je gemoedstoestand nog meer beinvloeden

Deze jongen begon in korte tijd aanzienlijke sanpaku ogen te krijgen, zo erg dat ik hem regelmatig vroeg ik de auto me even recht aan te kijken.. en zonder zijn hoofd te kantelen had hij last van Sanpaku. Het bevreemde is ook dat de dagen dat zijn dag wat beter ging of het moment dat zijn gesprek een positieve emotionele kant opging, zijn ogen weer wat meer naar 'normaal' zakte.

Uiteindelijk is in deze periode van alles op hem afgekomen.. diverse 'toevallige' maar voornamelijk negatieve gebeurtenissen die ik op sommige momenten zo aanzag komen dat ik hem persoonlijk ervoor kon helpen het te ontwijken. Zelf zou hij bijvoorbeeld niets vermoedend een domme aktie uithalen...

Conclusie, Sanpaku is een spirituele manier om aan te geven dat de balans kwijt is... opletten dus.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_106781207
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 20:41 schreef Ticker het volgende:
Sanpaku, een heel interessant onderwerp waar ik nog wel een persoonlijke ervaring bij mee heb gemaakt.

Niet de tijd en zin om nu uitgebreid uit te leggen, maar kort:

vriend van mij heeft een slechte jeugd gehad wat de laatste jaren een terug klap heeft gegeven.. financieel gaat het kut.. in relaties gaat het kut.. kortom; kut.
Nou blowed deze persoon dagelijks, wat niet zo erg is, maar in geval van Sanpaku kan drugs je gemoedstoestand nog meer beinvloeden

Deze jongen begon in korte tijd aanzienlijke sanpaku ogen te krijgen, zo erg dat ik hem regelmatig vroeg ik de auto me even recht aan te kijken.. en zonder zijn hoofd te kantelen had hij last van Sanpaku. Het bevreemde is ook dat de dagen dat zijn dag wat beter ging of het moment dat zijn gesprek een positieve emotionele kant opging, zijn ogen weer wat meer naar 'normaal' zakte.

Uiteindelijk is in deze periode van alles op hem afgekomen.. diverse 'toevallige' maar voornamelijk negatieve gebeurtenissen die ik op sommige momenten zo aanzag komen dat ik hem persoonlijk ervoor kon helpen het te ontwijken. Zelf zou hij bijvoorbeeld niets vermoedend een domme aktie uithalen...

Conclusie, Sanpaku is een spirituele manier om aan te geven dat de balans kwijt is... opletten dus.
Doet me denken aan wanneer mensen over anderen zeggen dat ze 'scherp' of 'helder' uit de ogen kijken, wanneer het beter met ze gaat.
pi_106783753
Punt is, is er al ergens een link aangetoond tussen uiterlijke kenmerken en psychische toestand?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106794327
oke... maar je ziet nog veel meer toch.. in iemands uitstraling... je kunt aan iemands ogen gewoon zien wat voor iemand het is en hoe die in zn vel zit volgens mij...

je kan er echt zoveel in lezen
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
pi_106794334
enne fel reageren is hier niet gek hoor... je word gewoon bestookt hier en dat hoeft niet altijd degene te zijn die op jou reageert...
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
pi_106796862
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 20:41 schreef Ticker het volgende:
-knip-
Wauw, zeer proefondervindelijk verantwoorde conclusie zeg. _O-
Dit hele fenomeen is vergelijkbaar met lijnen uitlezen in iemands hand om zo de persoonlijkheid van die persoon vast te stellen of zeggen dat alle roodharigen geen ziel hebben.

Ouderwetse hocus-pocus gebaseerd op mythes en bijgeloof.
pi_106798331
Wat onderscheidt nu Sanpaku eyes van iemand die moe, onverschillig of slaperig kijkt? Dat is me namelijk niet helemaal duidelijk. Je kan ook bij veel beroemdheden de Sanpaku-lijkende oogopslag terugzien, maar dat komt op mij eerder over alsof ze zwoel kijken willen. Al kan ik me voorstellen dat juist dat onverschillige onderdeel is van de sex-appeal, evenals van een kwaadaardig persoon met Sanpaku eyes.

Zijn er ook uitgebreide onderzoeken geweest naar Sanpaku eyes?
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:02:56 #54
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_106801958
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:47 schreef Degodvader het volgende:
Punt is, is er al ergens een link aangetoond tussen uiterlijke kenmerken en psychische toestand?

SPOILER
SPOILER
Je zoektocht in de westerse wereld zal snel stoppen, in Azie, ZAT!!!
Zelf al iets gezocht of gelijk uitgegaan dat het niet te vinden is?
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_106802343
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:02 schreef Ticker het volgende:

[..]

Je zoektocht in de westerse wereld zal snel stoppen, in Azie, ZAT!!!
Zelf al iets gezocht of gelijk uitgegaan dat het niet te vinden is?
Als iemand een stelling neemt waarbij een link tussen gezichtsuitrukking en psychische toestand van vitaal belang is is het toch ook aan hem om dit aannemelijk te maken. Met andere woorden: Ik hoef zijn stelling toch niet gaan onderbouwen?

Ik neem niet bij voorbaat aan dat iets niet te vinden, maar als een stelling gedeponeerd wordt mag deze toch wel onderbouwd worden door de stellingnemer, niet?
  zaterdag 14 januari 2012 @ 19:17:53 #56
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_106810104
TS, als ik het goed begrijp poneer jij de stelling dat aan de stand van de ogen, of beter gezegd aan de grootte van de iris is af te zien of iemand een machtswellusteling dan wel een psychopaat is.

Ik nodig je uit om met meer voorbeelden aan de komen dan een foto van JFK. Verder zou ik graag zien dat je een definitie geeft van wat in jouw ogen een machtswellusteling en/of een psychopaat is.

Hierna ga ik graag met je in discussie.

Overigens, wie bedoel je met Gray? Ik dacht eerst aan Gray van Gray's Anatomy, maar op wiki kwam ik al een heel rijtje van mensen met de naam Gray tegen.

Edit: je hebt wel mijn interesse gewekt. De volgende quote komt van het wetenschapsforum

quote:
Ik ben bijna afgestudeerd orthoptist en heb nog nooit van 'Sanpaku-ogen' gehoord. Ik zie geen omschrijving van Sanpaku-ogen, alleen dat ze iets naar boven gericht zouden staan...? Wat zijn de kenmerken? En hoezo zouden deze mensen meer kans hebben op het krijgen van een ongeluk?

Volgens mij kan deze 'aandoening' naar het rijk der fabelen verwezen worden.

[ Bericht 23% gewijzigd door Knip op 14-01-2012 19:25:32 ]
Non possumus non loqui
pi_106811786
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 19:17 schreef Knip het volgende:
TS, als ik het goed begrijp poneer jij de stelling dat aan de stand van de ogen, of beter gezegd aan de grootte van de iris is af te zien of iemand een machtswellusteling dan wel een psychopaat is.

Ik nodig je uit om met meer voorbeelden aan de komen dan een foto van JFK. Verder zou ik graag zien dat je een definitie geeft van wat in jouw ogen een machtswellusteling en/of een psychopaat is.

Hierna ga ik graag met je in discussie.

Overigens, wie bedoel je met Gray? Ik dacht eerst aan Gray van Gray's Anatomy, maar op wiki kwam ik al een heel rijtje van mensen met de naam Gray tegen.

Edit: je hebt wel mijn interesse gewekt. De volgende quote komt van het wetenschapsforum

[..]

:W
pi_106816948

[ Bericht 100% gewijzigd door Gray op 14-01-2012 23:36:40 (Wat je zegt ben je zelf) ]
pi_106822802
laat maar

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2012 01:59:37 ]
pi_106827379
Oh ja, ogen. Zo kan je zien of iemand een psychopaat is :')
Conscience do cost.
  zondag 15 januari 2012 @ 12:27:33 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106828467
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:38 schreef ems. het volgende:
En als hij dan ook nog een laag voorhoofd en doorlopende wenkbrauwen heeft, is het helemaal zo klaar als een klontje.
pi_106837938
daarom die echt lui die meeten alleen met zonnebril natuurlijk...
  zondag 15 januari 2012 @ 17:43:59 #63
8372 Bastard
Persona non grata
pi_106838111
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:38 schreef ems. het volgende:
Toch zie je wel aan iemand zijn gezicht wat voor type het is, kun je veel uithalen vind ik.
The truth was in here.
pi_106838559
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:43 schreef Bastard het volgende:

[..]

Toch zie je wel aan iemand zijn gezicht wat voor type het is, kun je veel uithalen vind ik.
Eens. In hoeverre het wetenschappelijk te onderbouwen is weet ik niet, maar ik denk dat iemands persoonlijkheid met name naarmate de jaren verstreken zijn wel op diegene zijn gezicht afgetekend is. Iemand die gedurende zijn leven veel lacht, zal lachrimpels krijgen; iemand die vaak minachtend kijkt zal fronsrimpels ontwikkelen. In hoeverre je iemands persoonlijkheid in kan schatten op basis van gezichtskenmerken kan ik geen getallen aan verbinden, maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in kan zitten.

Zo ook voor Sanpaku ogen denk ik, al weet ik zelf niet goed te omschrijven waar dat nu precies voor zou staan.
  zondag 15 januari 2012 @ 19:26:23 #65
8372 Bastard
Persona non grata
pi_106841899
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:57 schreef Gray het volgende:

[..]

Eens. In hoeverre het wetenschappelijk te onderbouwen is weet ik niet, maar ik denk dat iemands persoonlijkheid met name naarmate de jaren verstreken zijn wel op diegene zijn gezicht afgetekend is. Iemand die gedurende zijn leven veel lacht, zal lachrimpels krijgen; iemand die vaak minachtend kijkt zal fronsrimpels ontwikkelen. In hoeverre je iemands persoonlijkheid in kan schatten op basis van gezichtskenmerken kan ik geen getallen aan verbinden, maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in kan zitten.

Zo ook voor Sanpaku ogen denk ik, al weet ik zelf niet goed te omschrijven waar dat nu precies voor zou staan.
Gezichtsrimpels alleen al inderdaad, maar toch ook wel andere gezichtskenmerken.
Mensen met hun ogen dicht bij elkaar zijn bijvoorbeeld niet altijd de sharpest pencels, beetje domme krachten. Mensen met afhangende mondhoeken, zuinige en zakelijke types. Mensen met kleine ogen, scherpe geest, donderstenen. Mensen met een hoog voorhoofd, pientere mensen, ongelijke ogen, het een zeggen en het ander doen.
Zal misschien niet wetenschappelijk bewezen zijn of dat je er blind op kan varen maar dit soort dingen vallen mij wel op.
The truth was in here.
  maandag 16 januari 2012 @ 12:45:02 #66
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_106866525
Tegenwoordig probeer ik bij dit soort onderwerpen te kijken naar wat de 'nay-sayers' als discussie kader naar voor kunnen brengen.
Meestal is dit niet zoveel, daar zijn het dan ook non-believers voor. Mensen die zelf niets verder uitzoeken of achteraan gaan, of mogelijk zo slecht in onderzoek zijn dat ze geen idee hebben waar ze moeten kijken, kan natuurlijk ook.

In dit topic hebben we een opsomming van schreeuwers naar 'wetenschappelijk' onderzoek.
Dat is wel grappig want psychologie is geen wetenschap. Moeten we zulke mensen dan nog serieus nemen?

Is namelijk iemand die in een scheiding zit, ten alle tijden depressief? Vergelijkbaar voorbeeld, omdat dit geen waterdichte feiten zijn. Wat wel zo is, is dat het kan zijn dat mensen die scheiden, vaker depressief worden dan mensen die niet scheiden. Maar dit soort vergelijkingen, worden niet in acht genomen door de stigmatiserende en vooral afkeurende groep 'wetenschap schreeuwers'.
  maandag 16 januari 2012 @ 12:49:08 #67
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_106866642
Laten we dan maar een kleine aanvulling plaatsen voor zij die niet zoeken;

quote:
A lot of symptoms of the eye can reflect the condition of the liver. For instance, �red and itchy eyes, are caused by wind-heat in the liver meridian. If the liver blood is deficient, the eye may feel dry, and there may be blurred vision, or night blindness.�

What is interesting to note when researching the medical reasons for these visual disorders is that very often they stem from problems which would also effect the liver such as drug and chemical in take; an excess of toxins within the body; infections; dietary, endocrine and blood problems.

Balanced eyes, with the iris touching the upper and lower lids, reveal a balanced condition and sound judgment. Balanced eyes come from a balanced view of life and sound dietary habits, especially the consumption of whole cereal grains and fresh vegetables.

Reflections on why People with Sanpaku eyes might suffer from severe depression, memory loss, severe mood swings, and anger, or may even end up with a criminal record.

A healthy, "balanced" person would have the iris positioned right in the middle, so that the whites can be seen only on either side. Some people, however, have the iris "floating" so that the whites can be seen on the sides as well as below or above the iris. This condition is called sanpaku meaning "three whites". This is a sign of poor health.

Spiritual types may display this when it is not unnatural for their constitutional type, simply because they are relaxed and therefore the eyes are inclined to be more relaxed.

Stress affects the mind and optic nerves behind the eyes which pulls the muscles up and causes the eyeball to expand. Below the eye is a piece of bone, and the eyeball rests on this bone. So when the eyeballs expand, they expand upwards, causing the iris to move up. White space is revealed under the irises.

Both the liver and gallbladder meridians pass through the frontal lobes which function in complex problem solving and judging the consequences of behaviour According to research, the eyes can predict violent behavior. The more pressure and stress a person is under, the more it will show in the eyes. The more white around the iris, the more dangerous that person can become. This is true for most people.

Stress affects the mind and optic nerves behind the eyes which pulls the muscles up and causes the eyeball to expand. Below the eye is a piece of bone, and the eyeball rests on this bone. So when the eyeballs expand, they expand upwards, causing the iris to move up. White space is revealed under the irises.

In more serious cases, where the "three whites" are clearly visible, this indicates very poor health and high levels of stress in the body. You may see this in cancer patients and others who are seriously ill, as well as drug addicts and alcoholics, or even among young children who take excessive amounts of sweets, soft drinks and chemicalised foods.

It is how we look after our lifestyles and specifically where we invest our energies and how and with what we replenish our energies that will determine how effectively we eliminate Sanpaku eyes.
http://www.dailystrength.(...)ons/messages/8376977
pi_106866649
quote:
4s.gif Op maandag 16 januari 2012 12:45 schreef Ticker het volgende:
Tegenwoordig probeer ik bij dit soort onderwerpen te kijken naar wat de 'nay-sayers' als discussie kader naar voor kunnen brengen.
Meestal is dit niet zoveel, daar zijn het dan ook non-believers voor. Mensen die zelf niets verder uitzoeken of achteraan gaan, of mogelijk zo slecht in onderzoek zijn dat ze geen idee hebben waar ze moeten kijken, kan natuurlijk ook.

In dit topic hebben we een opsomming van schreeuwers naar 'wetenschappelijk' onderzoek.
Dat is wel grappig want psychologie is geen wetenschap. Moeten we zulke mensen dan nog serieus nemen?

Is namelijk iemand die in een scheiding zit, ten alle tijden depressief? Vergelijkbaar voorbeeld, omdat dit geen waterdichte feiten zijn. Wat wel zo is, is dat het kan zijn dat mensen die scheiden, vaker depressief worden dan mensen die niet scheiden. Maar dit soort vergelijkingen, worden niet in acht genomen door de stigmatiserende en vooral afkeurende groep 'wetenschap schreeuwers'.
Probeer jij hier nu echt te beweren dat psychologie niet op wetenschap is gebaseerd omdat jij je dat niet kunt bevatten? Of hoe moet ik dit lezen?
  maandag 16 januari 2012 @ 12:49:38 #69
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_106866662
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 12:49 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Probeer jij hier nu echt te beweren dat psychologie niet op wetenschap is gebaseerd omdat jij je dat niet kunt bevatten? Of hoe moet ik dit lezen?
Geef jij nu aan dat je niet kunt lezen?
pi_106866795
quote:
10s.gif Op maandag 16 januari 2012 12:49 schreef Ticker het volgende:

[..]

Geef jij nu aan dat je niet kunt lezen?
Blijkbaar :)
pi_106866901
quote:
4s.gif Op maandag 16 januari 2012 12:45 schreef Ticker het volgende:

Altijd nog beter dan ja-knikkers die bij het minste of geringste meteen allemaal complotten erbij halen en hun onzekerheden hoogtij laten vieren in hun futiele speculaties. Vervolgens zijn ze zelf niet capabel om het een beetje duidelijk onder woorden te brengen dus vallen ze maar terug op twijfelachtige stukjes tekst van minstens-zo-twijfelachtige websites.
Conscience do cost.
  maandag 16 januari 2012 @ 12:57:42 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106866918
quote:
14s.gif Op maandag 16 januari 2012 12:53 schreef HostiMeister het volgende:

Blijkbaar :)
Je ogen staan zeker dicht bij elkaar? En je pencils zijn niet geslepen?
  maandag 16 januari 2012 @ 13:10:01 #73
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_106867255
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 12:57 schreef ems. het volgende:

[..]

Altijd nog beter dan ja-knikkers die bij het minste of geringste meteen allemaal complotten erbij halen en hun onzekerheden hoogtij laten vieren in hun futiele speculaties. Vervolgens zijn ze zelf niet capabel om het een beetje duidelijk onder woorden te brengen dus vallen ze maar terug op twijfelachtige stukjes tekst van minstens-zo-twijfelachtige websites.
Alles beter dan dat!
Gelukkig ben jij zo scherp van geest dat je extreme gevallen links kan laten liggen?
Of is elke buitenlander ook een klote buitenlander?
pi_106867475
Jongens, als we de ogen even richten op het onderwerp en niet elkaar, dan is dit topic een stuk interessanter om te volgen. Als jullie graag elkaar in de belangstelling willen zetten, ga dan onder een bureaulampje zitten en jezelf influisteren hoe ongelooflijk bijzonder je bent. Dat of pm elkaar.
pi_106867659
quote:
18s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:17 schreef Gray het volgende:
Jongens, als we de Sanpaku ogen even richten op het onderwerp en niet elkaar, dan is dit topic een stuk interessanter om te volgen. Als jullie graag elkaar in de belangstelling willen zetten, ga dan onder een bureaulampje zitten en jezelf influisteren hoe ongelooflijk bijzonder je bent. Dat of pm elkaar.
Fixed! ;)
pi_106867782
quote:
9s.gif Op maandag 16 januari 2012 12:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je ogen staan zeker dicht bij elkaar? En je pencils zijn niet geslepen?
Zou goed kunnen, misschien ben ik eigenlijk gewoon een onbegrepen seriemoordenaar ;(
pi_106867799
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:10 schreef Ticker het volgende:

[..]

Alles beter dan dat!
Gelukkig ben jij zo scherp van geest dat je extreme gevallen links kan laten liggen?
Ik weet niet over welke extreme gevallen jij het hebt.
quote:
Of is elke buitenlander ook een klote buitenlander?
Nee :?
Conscience do cost.
  maandag 16 januari 2012 @ 13:29:54 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106867839
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
Zou goed kunnen, misschien ben ik eigenlijk gewoon een onbegrepen seriemoordenaar ;(
Kijk je net zo psychopathisch uit je ogen als een Ted Bundy deed?
pi_106867922
Ergens moet ik ook met Bastard meegaan. Mensen die geestelijk niet stabiel zijn, hebben vaak een vreemde glazige blik in hun ogen. Dit valt volgens mij niet te ontkennen, tenzij je dit zelf nooit hebt gezien. Ik denk dan ook dat er best een kern van waarheid in dat Sanpaku verhaal zou kunnen zitten.
  maandag 16 januari 2012 @ 13:34:42 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106867969
Een glazige blik is wat anders dan blijvende kenmerken zoals ogen die dicht bij elkaar staan, een laag of hoog voorhoofd ...
pi_106868071
quote:
12s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:34 schreef Copycat het volgende:
Een glazige blik is wat anders dan blijvende kenmerken zoals ogen die dicht bij elkaar staan, een laag of hoog voorhoofd ...
Dat is natuurlijk ook weer zo. :)

Als we het voorbeeld van JFK nog eens bekijken, dan zien we dat hij op jonge leeftijd ook al Sanpaku ogen heeft. In die zin zou je kunnen zeggen dat onderstaande haast wel onzin zou moeten zijn:

quote:
In August 1963, macrobiotic pioneer George Ohsawa predicted that President John F. Kennedy would experience great danger because of his sanpaku condition. This was reported by Tom Wolfe in the New York Herald Tribune.[2]
Bron http://en.wikipedia.org/wiki/Sanpaku

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2012 13:38:29 ]
  maandag 16 januari 2012 @ 13:38:22 #82
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_106868083
quote:
12s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:34 schreef Copycat het volgende:
Ook uiterlijk zegt iets over mensen.
Mocht je het niet weten, zo is een bruin persoon, iemand met een 'warm bloedige' achtergrond.
Een hoog voorhoofd, een vaak wat diepere denker.. Dingen zijn zo simpel als ze eruit zien, jammer dat de mensen zo in de war zijn gemaakt.
  maandag 16 januari 2012 @ 13:39:17 #83
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_106868111
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook weer zo. :)

Als we het voorbeeld van JFK nog eens bekijken, dan zien we dat hij op jonge leeftijd ook al Sanpaku ogen heeft. In die zin zou je kunnen zeggen dat onderstaande haast wel onzin zou moeten zijn:

[..]

[ afbeelding ]
Sowieso op de foto, zijn linkse oog, is geen sanpaku.
  maandag 16 januari 2012 @ 13:39:52 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106868124
OMFG. Ga je er echt huidskleur bij betrekken, ja?
Damn.
  maandag 16 januari 2012 @ 13:42:38 #85
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_106868198
quote:
10s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:39 schreef Copycat het volgende:
OMFG. Ga je er echt huidskleur bij betrekken, ja?
Damn.
Ooooo nu ben ik een racist!
Toch? Want ik zei huidskleur!

Ooooooooooooooo

Damn
pi_106868201
quote:
9s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kijk je net zo psychopathisch uit je ogen als een Ted Bundy deed?
Valt eigenlijk wel mee, ik kijk eigenlijk constant alsof ik iets in de verte niet helemaal goed kan zien. Ben ik nu een moordenaar of dictator in spe ? ;(
  maandag 16 januari 2012 @ 13:43:38 #87
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_106868221
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:42 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Valt eigenlijk wel mee, ik kijk eigenlijk constant alsof ik iets in de verte niet helemaal goed kan zien. Ben ik nu een moordenaar of dictator in spe ? ;(
Scheel toch? Maak je geen zorgen.
  maandag 16 januari 2012 @ 13:44:18 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106868240
quote:
10s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:42 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ooooo nu ben ik een racist!
Toch? Want ik zei huidskleur!

Ooooooooooooooo

Damn
Neuh. Je maakt alleen domme statements :* .
pi_106868251
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:39 schreef Ticker het volgende:

[..]

Sowieso op de foto, zijn linkse oog, is geen sanpaku.
Hmm.. het is wel verergerd ja:

pi_106868293
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:43 schreef Ticker het volgende:

[..]

Scheel toch? Maak je geen zorgen.
Niet scheel. Meer dit:

Wat zegt dit over me??? Ben ik een verkrachter? Ben ik een goeroe? Ben ik geneigd lange conversaties te hebben met mijn konijn? Verbeeld ik me dit? Help ;(
  maandag 16 januari 2012 @ 13:49:02 #91
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_106868378
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:46 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Niet scheel. Meer dit:

[ afbeelding ]

Wat zegt dit over me??? Ben ik een verkrachter? Ben ik een goeroe? Ben ik geneigd lange conversaties te hebben met mijn konijn? Verbeeld ik me dit? Help ;(
Om toch even een serieuse poging te geven, als sanpaku over het oogwit gaat... en jij een foto stuurt van iemand die geknepen ogen heeft... waar ligt het mogelijke verband dan? In de spieren rondom?
Ik denk dat we sanpaku kunnen uitsluiten.
pi_106868399
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:49 schreef Ticker het volgende:

[..]

Om toch even een serieuse poging te geven, als sanpaku over het oogwit gaat... en jij een foto stuurt van iemand die geknepen ogen heeft... waar ligt het mogelijke verband dan? In de spieren rondom?
Ik denk dat we sanpaku kunnen uitsluiten.
Ik denk dat we sanpaku in alle gevallen wel kunnen uitsluiten.
  maandag 16 januari 2012 @ 13:50:40 #93
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_106868425
quote:
10s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Neuh. Je maakt alleen domme statements :* .
Dom is toch altijd een referentie kader?
Wat zegt dit over jou?
  maandag 16 januari 2012 @ 13:50:55 #94
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_106868433
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:49 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik denk dat we sanpaku in alle gevallen wel kunnen uitsluiten.
Oh sanpaku bestaat niet?
pi_106868498
quote:
10s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:50 schreef Ticker het volgende:

[..]

Oh sanpaku bestaat niet?
In mijn referentiekader staat het gelijk het uitlezen van de sterren om te bepalen hoe je je voelt en het uitlezen van iemands handpalm om te bepalen of deze persoon een lang leven zal hebben.
  maandag 16 januari 2012 @ 13:53:17 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106868502
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:50 schreef Ticker het volgende:

Dom is toch altijd een referentie kader?
Wat zegt dit over jou?
Referentiekader ...
Ik kan domheid herkennen als domheid vanuit mijn referentiekader waarin ik domheid een specifieke rangorde geef ... Dat maakt domheid an sich nog geen referentiekader.
Maakt verder niet uit.
pi_106868507
Bijgelovige onzin dus, mocht je dat nog niet door hebben.
  maandag 16 januari 2012 @ 13:57:34 #98
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_106868613
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:53 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

In mijn referentiekader staat het gelijk het uitlezen van de sterren om te bepalen hoe je je voelt en het uitlezen van iemands handpalm om te bepalen of deze persoon een lang leven zal hebben.
Ik was blij dat je aangaf dat het om jouw persoonlijke referentie kader gaat.
Net zoals de onderwerpen hier geen toegevoegde waarde hebben voor 'wetenschappers', is een persoonlijk referentie kader, om aan te tonen dat iets 'geen waarde heeft' ongeveer gelijk.

Proficiat, je hebt er wel weer een post bij!
  maandag 16 januari 2012 @ 13:58:24 #99
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_106868639
quote:
7s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Referentiekader ...
Ik kan domheid herkennen als domheid vanuit mijn referentiekader waarin ik domheid een specifieke rangorde geef ... Dat maakt domheid an sich nog geen referentiekader.
Maakt verder niet uit.
Ik ben blij dat je er net zo overdenkt. Gaan we nu dan weer OT?
pi_106868748
quote:
10s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:57 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ik was blij dat je aangaf dat het om jouw persoonlijke referentie kader gaat.
Net zoals de onderwerpen hier geen toegevoegde waarde hebben voor 'wetenschappers', is een persoonlijk referentie kader, om aan te tonen dat iets 'geen waarde heeft' ongeveer gelijk.

Proficiat, je hebt er wel weer een post bij!
Waar heb je het over? Ik zeg dat er naar mijn persoonlijke welgevormde mening geen aannemelijk bewijs is dat het sanpaku fenomeen meer krediet verdient dan andere bijgelovige nonsens zoals astrologie en palmlezen.
  maandag 16 januari 2012 @ 14:06:08 #101
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_106868837
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:02 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Ik zeg dat er naar mijn persoonlijke welgevormde mening geen aannemelijk bewijs is dat het sanpaku fenomeen meer krediet verdient dan andere bijgelovige nonsens zoals astrologie en palmlezen.
Ga je bij elke, duidelijke post, uitleg vragen?
En vervolgens vind je het vreemd dat je niet zoveel snapt van dit onderwerp en er zelf maar een persoonlijk keurmerk genaamd 'bullshit' op plakt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')