abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106727529
quote:
4s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:42 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

Wat probeer je aan te tonen? Het staat je vrij gezellig mee te doen met dit topic, dit begint kinderachtig te worden. Ik probeer een volwassen discussie op te starten, doe mee of erken je ongelijk.
Jij moet eens niet zo snel aangebrand zijn. Je reageerde op mijn normale post ook al meteen zo achterlijk.
pi_106727532
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:42 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Volwassen discussie? Waar zijn je feiten dan? Ik volg alleen je advies op, niet meer, niet minder.
Hou toch op man, je probeert dit topic al vanaf het begin te vergiftigen. Mij heb je er niet mee hoor, ik kan er wel om lachen.
pi_106727558
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:48 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

Hou toch op man, je probeert dit topic al vanaf het begin te vergiftigen. Mij heb je er niet mee hoor, ik kan er wel om lachen.
Blijkbaar niet.
pi_106727574
quote:
13s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij moet eens niet zo snel aangebrand zijn. Je reageerde op mijn normale post ook al meteen zo achterlijk.
Wat is je punt? Juist, die heb je niet. Dit is een interessant topic en het kan veel leuker worden als jullie ook gewoon normaal meedoen. Mij ondermijnen en belachelijk maken etaleert alleen jullie eigen onkunde. Ik wil best kennis met jullie delen, mits jullie ervoor openstaan.
pi_106727581
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:48 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

Nee hoor :)
Ik vraag me gewoon af wat jouw feiten zijn. Zoals je zelf ook al zei, iedereen kan vanalles claimen, dat betekent niet dat je het meteen voor waarheid moet aannemen. :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_106727665
Met je volgende troll account zou ik een beetje consequenter posten. Dat voorkomt dit soort geneuzel. Pro-tip.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_106727667
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:50 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

Wat is je punt? Juist, die heb je niet. Dit is een interessant topic en het kan veel leuker worden als jullie ook gewoon normaal meedoen. Mij ondermijnen en belachelijk maken etaleert alleen jullie eigen onkunde. Ik wil best kennis met jullie delen, mits jullie ervoor openstaan.
Dat deed ik dus niet, maar ben nu wel geneigd om dat wel te gaan doen. :')

Ik gaf alleen aan dat hier al eens een topic over was geweest, zonder verdere bedoelingen. JIj kwam meteen met "Wat is je punt?" en dat soort geneuzel. Ik vind het ook een interessant topic, dus zullen we gewoon maar weer verder ontopic gaan dan?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2012 16:53:13 ]
pi_106727699
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat deed ik dus niet, maar ben nu wel geneigd om dat wel te gaan doen. :')

Ik gaf alleen aan dat hier al eens een topic over was geweest, zonder verdere bedoelingen. Ik vind het ook een interessant topic, dus zullen we gewoon maar weer verder ontopic gaan dan?
Doe wat je niet laten kunt. :)
pi_106727817
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:53 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

Doe wat je niet laten kunt. :)
Maak je geen zorgen. 8-)
pi_106728614
quote:
4s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:49 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

Dat komt omdat hij zijn hoofd naar boven gekanteld heeft. Probeer mij niet te ondermijnen, ik weet waar ik over praat.
Ja, en bij die andere foto naar beneden _O-
I feel kinda Locrian today
  donderdag 12 januari 2012 @ 17:23:08 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106728739
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_106728741
wanneer moet je dat effect hebben dan, want als je je hoofd heel iets voorover kanteld heeft iedereen het toch?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_106728870
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:23 schreef ender_xenocide het volgende:
wanneer moet je dat effect hebben dan, want als je je hoofd heel iets voorover kanteld heeft iedereen het toch?
Nee, alleen als je met je ogen naar 1 punt voor je blijft kijken. ;)
pi_106730129
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is deze onzin :') Het gaat om reflectie van licht _O-
Je snapt het niet ;)
Het gaat niet om het licht, het gaat om de stand van de ogen, dus deze belachelijk making gaat dit keer niet op door slecht te hebben gelezen.

Maar al met al, volgens mij komt het gewoon door de richting waar ze heen kijken, dat daardoor het witte rondom de ene keer wel zichtbaar is in meer of mindere mate dan andere keren.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_106730210
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:50 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

Volgens mij ken jij een aantal users nog niet.
Jokkebrok is juist een BNW'r waar je mee kan praten.

Misschien moet je eerst even de kat uit de boom kijken voordat je sommige mensen in BNW gaat toespreken.
pi_106730285
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:11 schreef schommelstoel het volgende:
Maar al met al, volgens mij komt het gewoon door de richting waar ze heen kijken, dat daardoor het witte rondom de ene keer wel zichtbaar is in meer of mindere mate dan andere keren.
Dit dus :Y
pi_106730814
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:14 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Volgens mij ken jij een aantal users nog niet.
Jokkebrok is juist een BNW'r waar je mee kan praten.

Misschien moet je eerst even de kat uit de boom kijken voordat je sommige mensen in BNW gaat toespreken.
Dat bepaal ik toch zelf wel eventjes, dank u wel. Ik maak verdorie zo'n hele OP met alles erop en eraan en probeer er wat leuks van te maken en wat krijg ik? Juist. Alleen maar geëtter en geklier, nou dan vind ik dat heel redelijk als ik daar mijn ongenoegen over uit.
pi_106731004
quote:
4s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:35 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

Dat bepaal ik toch zelf wel eventjes, dank u wel. Ik maak verdorie zo'n hele OP met alles erop en eraan en probeer er wat leuks van te maken en wat krijg ik? Juist. Alleen maar geëtter en geklier, nou dan vind ik dat heel redelijk als ik daar mijn ongenoegen over uit.
Maar dat kan je een beetje verwachten in BNW.
Sommige users moet je gewoon laten praten, die hebben eigenlijk ook niets te zoeken in BNW.
Je maakt jezelf boos/druk wat anderen alleen maar mooi vinden, rustig blijven ;)
pi_106731252
quote:
4s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:35 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

TS:

~O>
pi_106731905
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:48 schreef starla het volgende:

[..]

TS:
[ afbeelding ]

~O>
Whahaha.... _O-
pi_106732867
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:48 schreef starla het volgende:

[..]

TS:
[ afbeelding ]

~O>
Heeft TS nog gelijk ook met zijn psychopaten.... ;)
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 20:41:01 #47
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_106776098
Sanpaku, een heel interessant onderwerp waar ik nog wel een persoonlijke ervaring bij mee heb gemaakt.

Niet de tijd en zin om nu uitgebreid uit te leggen, maar kort:

vriend van mij heeft een slechte jeugd gehad wat de laatste jaren een terug klap heeft gegeven.. financieel gaat het kut.. in relaties gaat het kut.. kortom; kut.
Nou blowed deze persoon dagelijks, wat niet zo erg is, maar in geval van Sanpaku kan drugs je gemoedstoestand nog meer beinvloeden

Deze jongen begon in korte tijd aanzienlijke sanpaku ogen te krijgen, zo erg dat ik hem regelmatig vroeg ik de auto me even recht aan te kijken.. en zonder zijn hoofd te kantelen had hij last van Sanpaku. Het bevreemde is ook dat de dagen dat zijn dag wat beter ging of het moment dat zijn gesprek een positieve emotionele kant opging, zijn ogen weer wat meer naar 'normaal' zakte.

Uiteindelijk is in deze periode van alles op hem afgekomen.. diverse 'toevallige' maar voornamelijk negatieve gebeurtenissen die ik op sommige momenten zo aanzag komen dat ik hem persoonlijk ervoor kon helpen het te ontwijken. Zelf zou hij bijvoorbeeld niets vermoedend een domme aktie uithalen...

Conclusie, Sanpaku is een spirituele manier om aan te geven dat de balans kwijt is... opletten dus.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_106781207
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 20:41 schreef Ticker het volgende:
Sanpaku, een heel interessant onderwerp waar ik nog wel een persoonlijke ervaring bij mee heb gemaakt.

Niet de tijd en zin om nu uitgebreid uit te leggen, maar kort:

vriend van mij heeft een slechte jeugd gehad wat de laatste jaren een terug klap heeft gegeven.. financieel gaat het kut.. in relaties gaat het kut.. kortom; kut.
Nou blowed deze persoon dagelijks, wat niet zo erg is, maar in geval van Sanpaku kan drugs je gemoedstoestand nog meer beinvloeden

Deze jongen begon in korte tijd aanzienlijke sanpaku ogen te krijgen, zo erg dat ik hem regelmatig vroeg ik de auto me even recht aan te kijken.. en zonder zijn hoofd te kantelen had hij last van Sanpaku. Het bevreemde is ook dat de dagen dat zijn dag wat beter ging of het moment dat zijn gesprek een positieve emotionele kant opging, zijn ogen weer wat meer naar 'normaal' zakte.

Uiteindelijk is in deze periode van alles op hem afgekomen.. diverse 'toevallige' maar voornamelijk negatieve gebeurtenissen die ik op sommige momenten zo aanzag komen dat ik hem persoonlijk ervoor kon helpen het te ontwijken. Zelf zou hij bijvoorbeeld niets vermoedend een domme aktie uithalen...

Conclusie, Sanpaku is een spirituele manier om aan te geven dat de balans kwijt is... opletten dus.
Doet me denken aan wanneer mensen over anderen zeggen dat ze 'scherp' of 'helder' uit de ogen kijken, wanneer het beter met ze gaat.
pi_106783753
Punt is, is er al ergens een link aangetoond tussen uiterlijke kenmerken en psychische toestand?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106794327
oke... maar je ziet nog veel meer toch.. in iemands uitstraling... je kunt aan iemands ogen gewoon zien wat voor iemand het is en hoe die in zn vel zit volgens mij...

je kan er echt zoveel in lezen
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')