Jij moet eens niet zo snel aangebrand zijn. Je reageerde op mijn normale post ook al meteen zo achterlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:42 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Wat probeer je aan te tonen? Het staat je vrij gezellig mee te doen met dit topic, dit begint kinderachtig te worden. Ik probeer een volwassen discussie op te starten, doe mee of erken je ongelijk.
Hou toch op man, je probeert dit topic al vanaf het begin te vergiftigen. Mij heb je er niet mee hoor, ik kan er wel om lachen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volwassen discussie? Waar zijn je feiten dan? Ik volg alleen je advies op, niet meer, niet minder.
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:48 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Hou toch op man, je probeert dit topic al vanaf het begin te vergiftigen. Mij heb je er niet mee hoor, ik kan er wel om lachen.
Wat is je punt? Juist, die heb je niet. Dit is een interessant topic en het kan veel leuker worden als jullie ook gewoon normaal meedoen. Mij ondermijnen en belachelijk maken etaleert alleen jullie eigen onkunde. Ik wil best kennis met jullie delen, mits jullie ervoor openstaan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij moet eens niet zo snel aangebrand zijn. Je reageerde op mijn normale post ook al meteen zo achterlijk.
Nee hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:48 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Hou toch op man, je probeert dit topic al vanaf het begin te vergiftigen. Mij heb je er niet mee hoor, ik kan er wel om lachen.
Dat deed ik dus niet, maar ben nu wel geneigd om dat wel te gaan doen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:50 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Wat is je punt? Juist, die heb je niet. Dit is een interessant topic en het kan veel leuker worden als jullie ook gewoon normaal meedoen. Mij ondermijnen en belachelijk maken etaleert alleen jullie eigen onkunde. Ik wil best kennis met jullie delen, mits jullie ervoor openstaan.
Doe wat je niet laten kunt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat deed ik dus niet, maar ben nu wel geneigd om dat wel te gaan doen.
Ik gaf alleen aan dat hier al eens een topic over was geweest, zonder verdere bedoelingen. Ik vind het ook een interessant topic, dus zullen we gewoon maar weer verder ontopic gaan dan?
Maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:53 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kunt.
Ja, en bij die andere foto naar benedenquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:49 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij zijn hoofd naar boven gekanteld heeft. Probeer mij niet te ondermijnen, ik weet waar ik over praat.
Nee, alleen als je met je ogen naar 1 punt voor je blijft kijken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:23 schreef ender_xenocide het volgende:
wanneer moet je dat effect hebben dan, want als je je hoofd heel iets voorover kanteld heeft iedereen het toch?
Je snapt het nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is deze onzinHet gaat om reflectie van licht
Volgens mij ken jij een aantal users nog niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:50 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Wat is je punt? Juist, die heb je niet. Dit is een interessant topic en het kan veel leuker worden als jullie ook gewoon normaal meedoen. Mij ondermijnen en belachelijk maken etaleert alleen jullie eigen onkunde. Ik wil best kennis met jullie delen, mits jullie ervoor openstaan.
Dit dusquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:11 schreef schommelstoel het volgende:
Maar al met al, volgens mij komt het gewoon door de richting waar ze heen kijken, dat daardoor het witte rondom de ene keer wel zichtbaar is in meer of mindere mate dan andere keren.
Dat bepaal ik toch zelf wel eventjes, dank u wel. Ik maak verdorie zo'n hele OP met alles erop en eraan en probeer er wat leuks van te maken en wat krijg ik? Juist. Alleen maar geëtter en geklier, nou dan vind ik dat heel redelijk als ik daar mijn ongenoegen over uit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij een aantal users nog niet.
Jokkebrok is juist een BNW'r waar je mee kan praten.
Misschien moet je eerst even de kat uit de boom kijken voordat je sommige mensen in BNW gaat toespreken.
Maar dat kan je een beetje verwachten in BNW.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:35 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Dat bepaal ik toch zelf wel eventjes, dank u wel. Ik maak verdorie zo'n hele OP met alles erop en eraan en probeer er wat leuks van te maken en wat krijg ik? Juist. Alleen maar geëtter en geklier, nou dan vind ik dat heel redelijk als ik daar mijn ongenoegen over uit.
TS:quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:35 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Dat bepaal ik toch zelf wel eventjes, dank u wel. Ik maak verdorie zo'n hele OP met alles erop en eraan en probeer er wat leuks van te maken en wat krijg ik? Juist. Alleen maar geëtter en geklier, nou dan vind ik dat heel redelijk als ik daar mijn ongenoegen over uit.
Heeft TS nog gelijk ook met zijn psychopaten....quote:
Doet me denken aan wanneer mensen over anderen zeggen dat ze 'scherp' of 'helder' uit de ogen kijken, wanneer het beter met ze gaat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:41 schreef Ticker het volgende:
Sanpaku, een heel interessant onderwerp waar ik nog wel een persoonlijke ervaring bij mee heb gemaakt.
Niet de tijd en zin om nu uitgebreid uit te leggen, maar kort:
vriend van mij heeft een slechte jeugd gehad wat de laatste jaren een terug klap heeft gegeven.. financieel gaat het kut.. in relaties gaat het kut.. kortom; kut.
Nou blowed deze persoon dagelijks, wat niet zo erg is, maar in geval van Sanpaku kan drugs je gemoedstoestand nog meer beinvloeden
Deze jongen begon in korte tijd aanzienlijke sanpaku ogen te krijgen, zo erg dat ik hem regelmatig vroeg ik de auto me even recht aan te kijken.. en zonder zijn hoofd te kantelen had hij last van Sanpaku. Het bevreemde is ook dat de dagen dat zijn dag wat beter ging of het moment dat zijn gesprek een positieve emotionele kant opging, zijn ogen weer wat meer naar 'normaal' zakte.
Uiteindelijk is in deze periode van alles op hem afgekomen.. diverse 'toevallige' maar voornamelijk negatieve gebeurtenissen die ik op sommige momenten zo aanzag komen dat ik hem persoonlijk ervoor kon helpen het te ontwijken. Zelf zou hij bijvoorbeeld niets vermoedend een domme aktie uithalen...
Conclusie, Sanpaku is een spirituele manier om aan te geven dat de balans kwijt is... opletten dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |