gewoon even geduld hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Beste lezzer,
Wat valt er te lezzen in al die smileys?
Hadden ze dat nog niet gedaan dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:23 schreef Vanyel het volgende:
Testen waar ze allergisch voor is. Iets ouds, maar eindelijk actie dus.
Ik kreeg er bijna een epilepsie aanval toen ik probeerde het te ontcijferen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:57 schreef aedexuxu het volgende:
Idd. ''LESBEAU'' althans met hoofdletters.
Goedzo! Koekje!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:57 schreef aedexuxu het volgende:
Idd. ''LESBEAU'' althans met hoofdletters.
Het spijt onsquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kreeg er bijna een epilepsie aanval toen ik probeerde het te ontcijferen.
En dit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind Dot echt zielig hoor... Met die oogjes... Dat kan toch allemaal zo niet
Dat ze dat kindeke dan niet gelijk met gillende sirenes ophalen en GENEZEN en lief en kusjes op dr bol snap ik gans niks van
Ik heb een meh en een bah en een oooogooooooodwatishetallemaalverskrikkelik
En saaie huisgenoot.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef LizzyAdam het volgende:
Toffe baby indeed. Ik ga toch niet zwemmen, huisgenoot wil niet en ik kan mezelf niet zo motiveren. Haha!
* De_Kardinaal doet de week in het gipsquote:
Dan zet je die uit en weg probleem!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar hoe kom ik daar achter dan?
Ik weet niets van Safari. Das toch met een geweer en olifanten enzo?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Safari...
Maar ik weet niet eens of ik een Adblocker heb
en veel bastaardkinderen en een mislukt huwelijk?quote:
Ze moeten jou gewoon áltijd hebben...quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:48 schreef LizzyAdam het volgende:
en hoe komt het dat ik dat probleem ken én ads zie?!achtergesteld kindje.
Nee de huisarts en dietist zeiden dat dat nog niet kon...quote:
huh? waarom niet?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee de huisarts en dietist zeiden dat dat nog niet kon...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve dat alles gewoon nog goed gaat, neequote:Op donderdag 12 januari 2012 13:50 schreef Blue-eyes het volgende:
Erik, zijn er nog vorderingen in de liefde?
Heb je je status al wel veranderd? Daar lag ik gisteren in [homo] wat over?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Behalve dat alles gewoon nog goed gaat, nee.
quote:
Nee, mijn facebookstatus is nog altijd hetzelfdequote:Op donderdag 12 januari 2012 14:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je je status al wel veranderd? Daar lag ik gisteren in [homo] wat over?
Ja jij zegt hier de hele dag niks.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallo lieverds.op jullie. Ook al zijn jullie een beetje saai.
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:13 schreef skunkasaur het volgende:
Ik had een beetje een kutdag, maar Florence + the Machine maakt het nu weer beter.
Dat mag! Lachen is gezondquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:05 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik moest lachen en huilen tegelijk.![]()
Ben je het zat pop?quote:
DP nodigde me uit om te huilen. Dat deed ik ff.quote:
Dus blijkbaar was het ook wel nodig?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
DP nodigde me uit om te huilen. Dat deed ik ff.
Slechte nacht..
Verrassendquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:11 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb gister besloten te gaan hengelen naar ander werk zo over een maand of 3.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dus blijkbaar was het ook wel nodig?
[..]
Verrassend
Das vrij specifiek en herleidbaar, maar iets kortcyclisch.quote:
Wat mijn moeder al zei "je moet de broek om jou heen kopen, en niet jezelf in de broek proppen".quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:17 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht dat ik t nog wel tot de zomer zou volhouden, maar ik ben toch echt niet zo'n volhouder..
Interimmer?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Das vrij specifiek en herleidbaar, maar iets kortcyclisch.
Handig ivm het volhouden.
Wat doe je me aan!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat mag! Lachen is gezond!!!
En huilen vast ook wel. Anders krijg je maar een maagzweer!
Oh neequote:
En dat op vrijdag de 13e, oh noeoeoeoeoeoeoesssss!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god. De faalheid neemt epische proporties aan hier...
Mij ook. Als het luktquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef LizzyAdam het volgende:
problemen aanpakken van bovenaf? lijkt mij juist wel leuk. strategische oplossingen vinden voor een langdurig probleem.
*kwijlsmiley*quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:30 schreef LizzyAdam het volgende:
opnieuw gesolliciteerd voor de politie *spannond*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Daarop wil ik alleen dit zeggen:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:24 schreef LizzyAdam het volgende:
: 9 ~ (zonderspaties)
Heb je iets voor vrouwen in uniform, Skunk?
Ik kan uit ervaring zeggen dat ik het van harte met je eens benquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:56 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Daarop wil ik alleen dit zeggen:
Ik heb die wel eens gehaaldquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:45 schreef LizzyAdam het volgende:
ghihi. ja. ik krijg een uniform. weet niet of ik die ook dagelijks moet dragen, maar ja. uniformed woman it is.
*gaat extra hard haar best doen om die sporttest te halen*
Je bent lid geworden van het Noord-Koreaanse leger?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:45 schreef LizzyAdam het volgende:
ghihi. ja. ik krijg een uniform. weet niet of ik die ook dagelijks moet dragen, maar ja. uniformed woman it is.
Je keek de zaal in en viel flauw?quote:
Shhh, dat is geheim!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent lid geworden van het Noord-Koreaanse leger?
Ik ben na het eerste gesprek voor de politiekeuring al niet goed bevondenquote:
Maart. Dan ben ik weer in NL. Heb je dan je uniform al?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:45 schreef LizzyAdam het volgende:
Vraagt de man die liever brandweerman was geworden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Zitten hier nu opeens allemaal vrouwen die ooit politieagente wilden worden?
Ohquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:10 schreef Vanyel het volgende:
Nee popje. Klik eens op die blauwe cirkel met de 1 erin rechtsboven in je scherm.
Hehe áls ik aangenomen word, begin ik pas in September :-( even geduld, skunkje!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:41 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Maart. Dan ben ik weer in NL. Heb je dan je uniform al?
Master of criminal investigation jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Zitten hier nu opeens allemaal vrouwen die ooit politieagente wilden worden?
recherchekundige?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Master of criminal investigation ja![]()
Of hoe heette dat ook alweer?
Same same.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe komt binnen, legt een pak brownies en een fles port op tafel en legt haar hoofd er naast.
* DancingPhoebe zucht
Vakantie...
Doe mij ook maar. Van alles een beetje graag.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe komt binnen, legt een pak brownies en een fles port op tafel en legt haar hoofd er naast.
* DancingPhoebe zucht
Vakantie...
Komt wel goed, kindekequote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja nee, nou ja, nee, well, but, yeah, but, no but, er is eigenlijk niks kut. Maar ik voel me wel kut. Dus moet het wel aan mij liggen.
Nee hoor, het ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja nee, nou ja, nee, well, but, yeah, but, no but, er is eigenlijk niks kut. Maar ik voel me wel kut. Dus moet het wel aan mij liggen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:17 schreef lezzer het volgende:
Krijg je anders wel een lelijke kop van. Ik wil je verder niet opnaaien ofzo...
Ik blijf natuurlijk wel hetero he...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:28 schreef lezzer het volgende:
En dat zo'n doorrookte raspende stem erbij. Zittend aan zo'n eikenhouten tafel met zo'n Perzisch tapijtje er op. Stella Artois asbak en een buil Van Nelle completeert dan het geheel.
Dat kook kanaal?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:35 schreef lezzer het volgende:
Rudolph maakt volkoren cupcakes op tv...
's middags als die amateurkoks er zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja ik sta zelf altijd versteld hoe lang ik daar naar kan kijken. Ik heb een hekel aan koken
Dat zag ik bij de kapper! JA!quote:
Had ie zijn moeder klaargemaakt?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:42 schreef lezzer het volgende:
Die met z'n moeder erbij
Die deed gisteren een lied
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zag ik bij de kapper! JA!
[..]
Had ie zijn moeder klaargemaakt?
Kardinaal. Wat post jij mooie dingen!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je met een bonkende snikkel rondloopt zoek je niet naar de knappe dames op de dansvloer die bekeken worden door 400 man, maar op de nog niet ontdekte muurbloempjes bij de muur. Jij bent echt nieuw is het niet?
Mijn uitgever denkt erover mijn posts te bundelen en uit te geven in een hard cover editie.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kardinaal. Wat post jij mooie dingen!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lesbosapiens
Iets millitantsquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:58 schreef LizzyAdam het volgende:
ghihi, ja dan ben ik ghihi.ik heb cup F. zit best in de fakking weg soms. wat had je je voorgesteld dan?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hardop lachen achter je PCtablet.
Sadsadsad
Vind je deze net zo eng als de mijne?quote:
Die van jou waren vooral eng omdat ze ineens zo verschrikkelijk prominent waren,quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vind je deze net zo eng als de mijne?
Ik had me Lizzy ook militanter voorgesteld. Kortharig enzovoort.
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lig je nou beschonken in bed lesbeau tieten te raten?
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lig je nou beschonken in bed lesbeau tieten te raten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ze zitten toch echt op mn borstkas?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:15 schreef Vanyel het volgende:
Nu niet meer hoor. Jouwe lijken meer in your face.
quote:Op zondag 15 januari 2012 11:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh gadver dat is echt helemaal niks...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat die ander er niks van bakte toch?quote:Op zondag 15 januari 2012 11:14 schreef LizzyAdam het volgende:
Hoezo was je tojdens het zoenen ineens nuchter, dp?
Mja in mijn top 5 staan wel 2 vrouwen jaquote:Op zondag 15 januari 2012 11:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Of in ieder geval met een vrouw.
Dat vond ik wel opvallend toen, dat dat veel beter ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Waaromquote:
Wegens Utrecht of wegens Erik?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik gok overigens dat V deze test beter kan gaan afnemen.
Ja. Die aanname is te makkelijk.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een bezet man. En die van mij heeft nog niet geklaagd dus het zal wel goed zitten
.
Utrechtquote:
QFTquote:Op zondag 15 januari 2012 12:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja. Die aanname is te makkelijk.
Ik schrok al.quote:
Oh maar schatje, dat was een goddelijk likfestijn gewordenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kijk. V en ik. Wij kunnen levellen hierover.
Het is maar goed dat we nooit samen pillen deden.
Niet keuren. Verbeterenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik wil niet met vrouwen zoenen. En al helemaal niet om gekeurd te worden
.
Ik doe wel mee. En ik kan ook heel goed zoenen.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja. Wanneer kun je?
God jezus ik ben ECHT toe aan een goed pillenfeest. Echt.
quote:
Klaphark.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh er wordt al gewoon van uitgegaan dat er dus verbetering te halen is. nee oke, dan is het duidelijk.
Ik had ook niet anders kunnen verwachten in een [Lesbeau]-topic. Mannenhatend, penisnijdend feministentuig.
Vrijwel altijd.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh er wordt al gewoon van uitgegaan dat er dus verbetering te halen is. nee oke, dan is het duidelijk.
Nee! Mn neus gaat daarvan vervellenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:45 schreef Vanyel het volgende:
Nou een beeetje stoppels...
Bij een man dan.
Weet je zeker dat jij ook niet een paar lesjes kan gebruiken?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee! Mn neus gaat daarvan vervellen
Neeneeneeeeeneeee.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:46 schreef Vanyel het volgende:
NIET.
DOEN.
Of gewoon wel als je er echt zin in hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jij ook niet een paar lesjes kan gebruiken?
Als je een expert beschikbaar hebt, sta ik open voor verbetering.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jij ook niet een paar lesjes kan gebruiken?
Oh die.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neeneeneeeeeneeee.
Want zoenen goed. Rest minder. (Bihihihih ik zei minder)
In de wandelgangen hoor ik dat V goed is. En anders heb ik van Skunk goede reviews gelezen.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je een expert beschikbaar hebt, sta ik open voor verbetering.
Zo ben ik.
En geen vrees voor vellenneusquote:Op zondag 15 januari 2012 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In de wandelgangen hoor ik dat V goed is. En anders heb ik van Skunk goede reviews gelezen.
Wacht wat?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In de wandelgangen hoor ik dat V goed is. En anders heb ik van Skunk goede reviews gelezen.
Op het triominos forum.quote:
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:41 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik doe wel mee. En ik kan ook heel goed zoenen.![]()
Dan moet V zich wel scherenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En geen vrees voor vellenneus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg scheet, hou daar eens mee op...quote:
QFTquote:Op zondag 15 januari 2012 12:41 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik doe wel mee. En ik kan ook heel goed zoenen.![]()
Wie bedoel jij nou?quote:
Roep ff of ie binnenkomt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |