Wegens Utrecht of wegens Erik?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik gok overigens dat V deze test beter kan gaan afnemen.
Ja. Die aanname is te makkelijk.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een bezet man. En die van mij heeft nog niet geklaagd dus het zal wel goed zitten
.
Utrechtquote:
QFTquote:Op zondag 15 januari 2012 12:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja. Die aanname is te makkelijk.
Ik schrok al.quote:
Oh maar schatje, dat was een goddelijk likfestijn gewordenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kijk. V en ik. Wij kunnen levellen hierover.
Het is maar goed dat we nooit samen pillen deden.
Niet keuren. Verbeterenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik wil niet met vrouwen zoenen. En al helemaal niet om gekeurd te worden
.
Ik doe wel mee. En ik kan ook heel goed zoenen.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja. Wanneer kun je?
God jezus ik ben ECHT toe aan een goed pillenfeest. Echt.
quote:
Klaphark.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh er wordt al gewoon van uitgegaan dat er dus verbetering te halen is. nee oke, dan is het duidelijk.
Ik had ook niet anders kunnen verwachten in een [Lesbeau]-topic. Mannenhatend, penisnijdend feministentuig.
Vrijwel altijd.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh er wordt al gewoon van uitgegaan dat er dus verbetering te halen is. nee oke, dan is het duidelijk.
Nee! Mn neus gaat daarvan vervellenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:45 schreef Vanyel het volgende:
Nou een beeetje stoppels...
Bij een man dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |