quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hardop lachen achter je PCtablet.
Sadsadsad
Vind je deze net zo eng als de mijne?quote:
Die van jou waren vooral eng omdat ze ineens zo verschrikkelijk prominent waren,quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vind je deze net zo eng als de mijne?
Ik had me Lizzy ook militanter voorgesteld. Kortharig enzovoort.
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lig je nou beschonken in bed lesbeau tieten te raten?
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lig je nou beschonken in bed lesbeau tieten te raten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ze zitten toch echt op mn borstkas?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:15 schreef Vanyel het volgende:
Nu niet meer hoor. Jouwe lijken meer in your face.
quote:Op zondag 15 januari 2012 11:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh gadver dat is echt helemaal niks...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat die ander er niks van bakte toch?quote:Op zondag 15 januari 2012 11:14 schreef LizzyAdam het volgende:
Hoezo was je tojdens het zoenen ineens nuchter, dp?
Mja in mijn top 5 staan wel 2 vrouwen jaquote:Op zondag 15 januari 2012 11:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Of in ieder geval met een vrouw.
Dat vond ik wel opvallend toen, dat dat veel beter ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Waaromquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |