gewoon even geduld hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Beste lezzer,
Wat valt er te lezzen in al die smileys?
Hadden ze dat nog niet gedaan dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:23 schreef Vanyel het volgende:
Testen waar ze allergisch voor is. Iets ouds, maar eindelijk actie dus.
Ik kreeg er bijna een epilepsie aanval toen ik probeerde het te ontcijferen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:57 schreef aedexuxu het volgende:
Idd. ''LESBEAU'' althans met hoofdletters.
Goedzo! Koekje!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:57 schreef aedexuxu het volgende:
Idd. ''LESBEAU'' althans met hoofdletters.
Het spijt onsquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kreeg er bijna een epilepsie aanval toen ik probeerde het te ontcijferen.
En dit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind Dot echt zielig hoor... Met die oogjes... Dat kan toch allemaal zo niet
Dat ze dat kindeke dan niet gelijk met gillende sirenes ophalen en GENEZEN en lief en kusjes op dr bol snap ik gans niks van
Ik heb een meh en een bah en een oooogooooooodwatishetallemaalverskrikkelik
En saaie huisgenoot.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef LizzyAdam het volgende:
Toffe baby indeed. Ik ga toch niet zwemmen, huisgenoot wil niet en ik kan mezelf niet zo motiveren. Haha!
* De_Kardinaal doet de week in het gipsquote:
Dan zet je die uit en weg probleem!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar hoe kom ik daar achter dan?
Ik weet niets van Safari. Das toch met een geweer en olifanten enzo?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Safari...
Maar ik weet niet eens of ik een Adblocker heb
en veel bastaardkinderen en een mislukt huwelijk?quote:
Ze moeten jou gewoon áltijd hebben...quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:48 schreef LizzyAdam het volgende:
en hoe komt het dat ik dat probleem ken én ads zie?!achtergesteld kindje.
Nee de huisarts en dietist zeiden dat dat nog niet kon...quote:
huh? waarom niet?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee de huisarts en dietist zeiden dat dat nog niet kon...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |