Ik ben na het eerste gesprek voor de politiekeuring al niet goed bevondenquote:
Maart. Dan ben ik weer in NL. Heb je dan je uniform al?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:45 schreef LizzyAdam het volgende:
ghihi. ja. ik krijg een uniform. weet niet of ik die ook dagelijks moet dragen, maar ja. uniformed woman it is.
*gaat extra hard haar best doen om die sporttest te halen*
Vraagt de man die liever brandweerman was geworden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Zitten hier nu opeens allemaal vrouwen die ooit politieagente wilden worden?
Ohquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:10 schreef Vanyel het volgende:
Nee popje. Klik eens op die blauwe cirkel met de 1 erin rechtsboven in je scherm.
Hehe áls ik aangenomen word, begin ik pas in September :-( even geduld, skunkje!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:41 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Maart. Dan ben ik weer in NL. Heb je dan je uniform al?
Master of criminal investigation jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Zitten hier nu opeens allemaal vrouwen die ooit politieagente wilden worden?
recherchekundige?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Master of criminal investigation ja![]()
Of hoe heette dat ook alweer?
Same same.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe komt binnen, legt een pak brownies en een fles port op tafel en legt haar hoofd er naast.
* DancingPhoebe zucht
Vakantie...
Doe mij ook maar. Van alles een beetje graag.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe komt binnen, legt een pak brownies en een fles port op tafel en legt haar hoofd er naast.
* DancingPhoebe zucht
Vakantie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |