Weet je zeker dat jij ook niet een paar lesjes kan gebruiken?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee! Mn neus gaat daarvan vervellen
Neeneeneeeeeneeee.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:46 schreef Vanyel het volgende:
NIET.
DOEN.
Of gewoon wel als je er echt zin in hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jij ook niet een paar lesjes kan gebruiken?
Als je een expert beschikbaar hebt, sta ik open voor verbetering.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jij ook niet een paar lesjes kan gebruiken?
Oh die.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neeneeneeeeeneeee.
Want zoenen goed. Rest minder. (Bihihihih ik zei minder)
In de wandelgangen hoor ik dat V goed is. En anders heb ik van Skunk goede reviews gelezen.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je een expert beschikbaar hebt, sta ik open voor verbetering.
Zo ben ik.
En geen vrees voor vellenneusquote:Op zondag 15 januari 2012 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In de wandelgangen hoor ik dat V goed is. En anders heb ik van Skunk goede reviews gelezen.
Wacht wat?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In de wandelgangen hoor ik dat V goed is. En anders heb ik van Skunk goede reviews gelezen.
Op het triominos forum.quote:
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:41 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik doe wel mee. En ik kan ook heel goed zoenen.![]()
Dan moet V zich wel scherenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En geen vrees voor vellenneus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg scheet, hou daar eens mee op...quote:
QFTquote:Op zondag 15 januari 2012 12:41 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik doe wel mee. En ik kan ook heel goed zoenen.![]()
Wie bedoel jij nou?quote:
Roep ff of ie binnenkomt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |