Mij ook. Als het luktquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef LizzyAdam het volgende:
problemen aanpakken van bovenaf? lijkt mij juist wel leuk. strategische oplossingen vinden voor een langdurig probleem.
*kwijlsmiley*quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:30 schreef LizzyAdam het volgende:
opnieuw gesolliciteerd voor de politie *spannond*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Daarop wil ik alleen dit zeggen:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:24 schreef LizzyAdam het volgende:
: 9 ~ (zonderspaties)
Heb je iets voor vrouwen in uniform, Skunk?
Ik kan uit ervaring zeggen dat ik het van harte met je eens benquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:56 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Daarop wil ik alleen dit zeggen:
Ik heb die wel eens gehaaldquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:45 schreef LizzyAdam het volgende:
ghihi. ja. ik krijg een uniform. weet niet of ik die ook dagelijks moet dragen, maar ja. uniformed woman it is.
*gaat extra hard haar best doen om die sporttest te halen*
Je bent lid geworden van het Noord-Koreaanse leger?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:45 schreef LizzyAdam het volgende:
ghihi. ja. ik krijg een uniform. weet niet of ik die ook dagelijks moet dragen, maar ja. uniformed woman it is.
*gaat extra hard haar best doen om die sporttest te halen*
Je keek de zaal in en viel flauw?quote:
Shhh, dat is geheim!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent lid geworden van het Noord-Koreaanse leger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |