Laat ik het voor je verhelderen: is het terecht dat jij wordt gepakt als anderen zich niet aan de wet houden? Want dat is wat nu gebeurt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:08 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Als ze zich aan de wet hielden zou er niets aan de hand zijn geweest. Hoe je het ook wend of keert, het is en blijft crimineel om je in te laten met dermate louche organisaties.
Goeie post van je!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:54 schreef trancethrust het volgende:
Ik snap echt niet hoe XS4ALL en Ziggo die rechtzaak hebben kunnen verliezen overigens. Ik zat net het vonnis door te lezen en voordat ik op de helft was zie je al meerdere banaliteiten opdoemen.
* knip *
Dit moet je doorsturen naar Ziggo of XS4all. Gelijk een streep door dat vonnis. Scherp!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:54 schreef trancethrust het volgende:
Ik snap echt niet hoe XS4ALL en Ziggo die rechtzaak hebben kunnen verliezen overigens. Ik zat net het vonnis door te lezen en voordat ik op de helft was zie je al meerdere banaliteiten opdoemen.
http://tweakers.net/revie(...)aaien-inleiding.html Deze URL dusquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:31 schreef Nemephis het volgende:
Hier meer heldere toelichting waarom de rechter geen gelijk heeft bij de buren vanTweakers.net
Ik dacht al.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)aaien-inleiding.html Deze URL dus
Dit vind ik dan wel weer erg treffend. Maar toch houd ik een bittere nasmaak van deze veroordeling.quote:In feite is er niets meer of minder gebeurd dan dat de providers de opdracht hebben gekregen om een al illegaal verklaarde site te blokkeren. De aanname dat de blokkade het begin is van internetcensuur of meer blokkades, is dan ook nog verre van bewezen. Daar staat tegenover dat het in Nederland nog niet eerder is gebeurd dat een site van deze omvang werd geblokkeerd.
Is Mozilla nog niet tot terroristische organisatie gebombardeerd?quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:12 schreef Nemephis het volgende:
Nog een click-and-go oplossing:[ afbeelding ]
Met deze add-on ga je, als je TPB in je adresbalk invoert, automagisch via een proxy daarheen.
Fred Teeven is er al mee bezig.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is Mozilla nog niet tot terroristische organisatie gebombardeerd?
Zal binnenkort wel verboden worden, en Chrome ook (want de add-on is binnen kort ook voor Chrome verkrijgbaar). Moet iedereen verplicht met Internet Explorer surfen, anders wordt je afgesloten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is Mozilla nog niet tot terroristische organisatie gebombardeerd?
Maar dan krijgen we weer problemen met de NMAquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:24 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel verboden worden, en Chrome ook (want de add-on is binnen kort ook voor Chrome verkrijgbaar). Moet iedereen verplicht met Internet Explorer surfen, anders wordt je afgesloten.
Laten we de A2 dan maar sluiten, die is een tijdje terug gebruikt door overvallers en wordt nog veel vaker ongemerkt door criminelen gebruikt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:08 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Als ze zich aan de wet hielden zou er niets aan de hand zijn geweest. Hoe je het ook wend of keert, het is en blijft crimineel om je in te laten met dermate louche organisaties.
Niks bizar. ACTA is al ingevoerd, ze hebben het alleen nog niet officieel bekend gemaakt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:24 schreef Schanulleke het volgende:
Wat ik geheel niet snap in dit vonnis: downloaden is niet illegaal in Nederland en uploaden is alleen illegaal als je niet de rechthebbende bent. Laat Brein nu rechthebbende zijn... Voor mijn gevoel stoelt deze zaak op een casus waarin niemand de wet heeft overtreden. Bizar.
Welke grondrechten bedreigen ze dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
BREIN bedreigt grondrechten van mensen, dus is het een criminele organisatie.
Mijn hobby heeft niets met goor crimineel dievengedrag te maken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoor je wel als de overheid een wet bedenkt tegen jouw hobby's.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:00 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Welke grondrechten bedreigen ze dan?
[..]
Mijn hobby heeft niets met goor crimineel dievengedrag te maken.
Vrijheid van mening en informatie.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:00 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Welke grondrechten bedreigen ze dan?
[..]
Wel als daar een wet tegen is.quote:Mijn hobby heeft niets met goor crimineel dievengedrag te maken.
Je hebt alle vrijheid om het in de winkel te kopen hoor, geen probleem. Maar je hebt het niet te jatten, dan ben je niets meer dan een pauperige dief.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vrijheid van mening en informatie.
Dus een wet gaat mijn hobby dievengedrag maken? Leg dat eens uit.quote:[..]
Wel als daar een wet tegen is.
Dat je nog op die kloon/ troll/ Rubje ingaat.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vrijheid van mening en informatie.
[..]
Wel als daar een wet tegen is.
Je kan het niet winnen met argumenten en dan ga je maar schelden? Typisch voor een onvolwassen pauper zonder geld. Ga maar weer downloaden knul, wees er trots op.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat je nog op die kloon/ troll/ Rubje ingaat.
Wel een probleem, de industrie levert te weinig zinnige legale content.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:08 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Je hebt alle vrijheid om het in de winkel te kopen hoor, geen probleem.
Je kan de vrije stroom van bitjes niet op die manier reguleren, tenzij je internet om zeep helpt. Je kan net zo goed proberen drugs te verbieden.quote:Maar je hebt het niet te jatten, dan ben je niets meer dan een pauperige dief.
[..]
De wet is de wet zeg je zelf.quote:Dus een wet gaat mijn hobby dievengedrag maken? Leg dat eens uit.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoor je wel als de overheid een wet bedenkt tegen jouw hobby's.
De EU en de VS ontmantelen zou helpen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:10 schreef SpecialK het volgende:
Is er een manier om hier tegen te protesteren?
Information is free.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:10 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Je kan het niet winnen met argumenten en dan ga je maar schelden? Typisch voor een onvolwassen pauper zonder geld. Ga maar weer downloaden knul, wees er trots op.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:10 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Je kan het niet winnen met argumenten en dan ga je maar schelden? Typisch voor een onvolwassen pauper zonder geld. Ga maar weer downloaden knul, wees er trots op.
Daar zouden ze eens wat aan moeten doen, ja.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wel een probleem, de industrie levert te weinig zinnige legale content.
Dit lijkt toch echt uit onze eigen koektrommel te komen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De EU en de VS ontmantelen zou helpen.
Dus omdat jij beslist dat het niet voldoet aan jouw eisen steel je het maar? Wat is dat voor een debiele redenatie? Je jat ook de gedeukte blikken uit de supermarkt?quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wel een probleem, de industrie levert te weinig zinnige legale content.
Dat kan prime. Het internet zal nog werken hoor, websites zijn prima te blokkeren.quote:[..]
Je kan de vrije stroom van bitjes niet op die manier reguleren, tenzij je internet om zeep helpt. Je kan net zo goed proberen drugs te verbieden.
Dat vroeg ik niet. Ik vraag hoe dat in zijn werking gaat, hoe maak je van bijvoorbeeld een hobby als voetbal dievengedrag?quote:[..]
De wet is de wet zeg je zelf.
Doen ze niet, er wordt namelijk geen partij benadeelt met mijn hobby.quote:[..]
Het zijn producten. Tevens wordt je door een verbod niet belemmert specifieke informatie tot jou te nemen, immers zijn er legale bronnen. Je argument verwerp ik zonder problemen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Information is free.
Simpel, 6 maanden propaganda-campagne van de Telegraaf ( net zoals toen met paddo's). Voetbal is oorlog = hooligans = criminaliteit en terrorisme. En dan een verbod. Klaar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:13 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Dus omdat jij beslist dat het niet voldoet aan jouw eisen steel je het maar? Wat is dat voor een debiele redenatie? Je jat ook de gedeukte blikken uit de supermarkt?
[..]
Dat kan prime. Het internet zal nog werken hoor, websites zijn prima te blokkeren.
[..]
Dat vroeg ik niet. Ik vraag hoe dat in zijn werking gaat, hoe maak je van bijvoorbeeld een hobby als voetbal dievengedrag?
Geluidsdragers zijn nutteloze producten geworden. Dat er fascistische wetten nodig zijn om er toch geld mee te verdienen bewijst dat.quote:
Dat zal nooit gebeuren, hoogstens grootschalige groepen supporters verbieden. Daar ben ik wel voor. Als ik een balletje trap met mijn maten zal dat geen probleem zijn hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Simpel, 6 maanden propaganda-campagne van de Telegraaf ( net zoals toen met paddo's). Voetbal is oorlog = hooligans = criminaliteit en terrorisme. En dan een verbod. Klaar.
De industrie heeft gewoon gefaald. De huidige fascistische wetten bewijzen dat.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:13 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Dus omdat jij beslist dat het niet voldoet aan jouw eisen steel je het maar? Wat is dat voor een debiele redenatie? Je jat ook de gedeukte blikken uit de supermarkt?
[..]
Je spreekt jezelf tegenquote:Dat kan prime. Het internet zal nog werken hoor, websites zijn prima te blokkeren.
[..]
Wel als er een wet tegen is.quote:Doen ze niet, er wordt namelijk geen partij benadeelt met mijn hobby.Het is geen crimineel gedrag.
Toch wil jij ze bezitten. Dan kan je in de toekomst kiezen; je haar afknippen, een baan zoeken en gaan werken om het te krijgen of gewoon lekker schooieren bij echte mannen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geluidsdragers zijn nutteloze producten geworden.
Dat is wel een probleem. Je terroriseert je buren.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:16 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Dat zal nooit gebeuren, hoogstens grootschalige groepen supporters verbieden. Daar ben ik wel voor. Als ik een balletje trap met mijn maten zal dat geen probleem zijn hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |