daarom, ik zou niet weten wat dan niet legaal is of wel vanuit Brein gezien. Laat zij maar aantonen of hetgeen ik download niet al legaal gekocht is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'niet alle'. Dat het in veel gevallen wel legaal is, telt dat niet voor alles natuurlijk.
lees dan eerst even de uitspraak van de rechterquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
Hee maar, als TPB nou zijn naam wijzigt naar The Birate Pay is er toch niks meer aan de hand? loleinz
Dat hoef je mij echt niet te vertellen hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:32 schreef kawotski het volgende:
[..]
daarom, ik zou niet weten wat dan niet legaal is of wel vanuit Brein gezien. Laat zij maar aantonen of hetgeen ik download niet al legaal gekocht is.
nee, dat we ff op dezelfde lijn zittenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat hoef je mij echt niet te vertellen hoor.
Ik vind het ook zwaar onterecht.
Ik vind het misdadig dat een stichting zoals BREIN maar zijn gang kan gaanquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:08 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Als ze zich aan de wet hielden zou er niets aan de hand zijn geweest. Hoe je het ook wend of keert, het is en blijft crimineel om je in te laten met dermate louche organisaties.
BREIN is idd een criminele organisatiequote:Op woensdag 11 januari 2012 19:00 schreef FitnessFreak het volgende:
Tja als je een dievenbende hebt word je ook een keer gepakt. Zo werkt het nou eenmaal als je een criminele organisatie runt.
Nee, dan verbieden ze alle digitale dingen voor burgers.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:05 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Als nou over een jaar blijkt dat de winsten van platenmaatschappijen en uitgevers nog steeds dalen, als blijkt dat deze censuur niet werkt, gaan ze die macht dan ook weer opgeven?
Dat is geen argument. Er bestaan hele slechte wetten.quote:
Dat bepaal jij? Je bent hartstikke gestoord man. De wet is de wet en als je daar problemen mee hebt ga je maar lekker in de rimboe wonen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is geen argument. Er bestaan hele slechte wetten.
Heb je daar bewijzen van dan? Dit is natuurlijk geraaskal.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
BREIN is idd een criminele organisatie
Hoi Tm.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:33 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Heb je daar bewijzen van dan? Dit is natuurlijk geraaskal.
BREIN bedreigt grondrechten van mensen, dus is het een criminele organisatie.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:33 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Heb je daar bewijzen van dan? Dit is natuurlijk geraaskal.
Ik hoor je wel als de overheid een wet bedenkt tegen jouw hobby's.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:32 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Dat bepaal jij? Je bent hartstikke gestoord man. De wet is de wet en als je daar problemen mee hebt ga je maar lekker in de rimboe wonen.
Stel je voor, ze verbieden jouw sportschool omdat er 1 user is die een bepaald soort spierversterker gebruikt, omdat dat bij een steekproef onder 200 leden is gevondenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:32 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Dat bepaal jij? Je bent hartstikke gestoord man. De wet is de wet en als je daar problemen mee hebt ga je maar lekker in de rimboe wonen.
Zeg, spierbundel, leg jij mij even uit welke wet The Pirate Bay dan precies overtreedt?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:32 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
''Ze'' dwingen je helemaal niet om iets te kopen wat je niet nodig hebt... Ze zeggen gewoon dat je 't niet meer gratis mag afhalen op een specifieke locatie, althans dat een 3de partij jou zegt dat je dat niet meer mag. Een partij die jou niet moet of heeft te vertellen dat jij de wet zogezegd niet naleeft. Nou heel simpel eigenlijk, dan ga je naar een andere locatie. ''Ze'' willen je natuurlijk een bepaalde richting opsturen die zij willen dat je neemt, maar 99% weet altijd wel een andere weg te vinden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het feit blijft dat platenmaatschappijen geld verdienden aan geluidsdragers, en die hebben we nu niet meer nodig. Het is gewoon fascistisch om mensen met wetten te dwingen om producten aan te schaffen die ze niet nodig hebben.
Dat boeit niet. Als Ziggo gaat, volgt de rest vrij snel. Dit is een gevaarlijk precedent dat geschept wordt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:33 schreef okiokinl het volgende:
nee joh, piratebay wordt toch niet gesloten. aleen geblokkeerd in bepaalde landen. ze hebben al geprobeerd die site te sluiten maar dat is dus herhaaldelijk gefaald. daarom doen ze het nu zo.
anyway, nog niet gehoord of ziggo beroep aantekend. als ze piratebay gaan blokkeren, moet ik misschien maar eens een andere provider zoeken, gewoon uit principe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |