Met zo'n trui lijkt me dat behoorlijk veilig. Kan me niet voorstellen dat je daar uberhaupt sex mee krijgt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:23 schreef TradeMarkie het volgende:
is het met trui dan ook veilige sex?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:25 schreef LadyBlack het volgende:
Tuurlijk, de truien van Mart zijn een anticonceptiemiddel op zich
Het is weer eens wat anders dan een haakneusquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik geloof wel dat deze in het haaktopic al eens voorbij was gekomen, maar ik was m net weer vergeten.
Bedankt he MM
De waarheid is meestal keihard, sorry...quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik geloof wel dat deze in het haaktopic al eens voorbij was gekomen, maar ik was m net weer vergeten.
Bedankt he MM
over?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb vandaag een brief gekregen van mijn buurman
Ik ga zo af en toe bij mijn buren langs voor de koffie en een goed gesprek. Maandag ook even langs geweest en blijkbaar vond 'ie dat 'ie een beetje doordraafde tijdens het gesprek over een onderwerp(economie). Dit was min of meer een excuusbriefje in prozavormquote:
Hehe nee totaal nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh wacht, te bang om even langs te komen en te praten
Ja grappig toch. Wie schrijft er tegenwoordig nou nog brieven?quote:
Zo is er bij ons in het voetbalteam 1 die altijd een handgeschreven rijmt heeft met Pinterklaas. Niet uit luiheid maar bewust, dat vind ik ook wel leukquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja grappig toch. Wie schrijft er tegenwoordig nou nog brieven?
Blijkbaar heeft het 'm een paar dagen dwarsgezeten
Als ik tegenwoordig met een pen schrijf, heb ik na 10 regels kramp in mijn hand...quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zo is er bij ons in het voetbalteam 1 die altijd een handgeschreven rijmt heeft met Pinterklaas. Niet uit luiheid maar bewust, dat vind ik ook wel leuk
Ik schrijf nog vrij veel, tijdens telefoontjes op het werk, kladblokken vol, dus daar heb ik geen last vanquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik tegenwoordig met een pen schrijf, heb ik na 10 regels kramp in mijn hand...
Deze brief is (helaas) niet met de hand geschreven. De allerlaatste handgeschreven brief die ik gekregen heb stamt uit 2000 en is van mijn leraar Nederlands. Die melde daarin al dat het hoogstwaarschijnlijk de laatste handgeschreven brief zou zijn die ik in mijn leven zou krijgenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zo is er bij ons in het voetbalteam 1 die altijd een handgeschreven rijmt heeft met Pinterklaas. Niet uit luiheid maar bewust, dat vind ik ook wel leuk
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik schrijf nog vrij veel, tijdens telefoontjes op het werk, kladblokken vol, dus daar heb ik geen last van
Dat herrinert me er aan, ik moet nog iets opsturen. 1 Envelop en 2 postzegels nodig.. pff.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja grappig toch. Wie schrijft er tegenwoordig nou nog brieven?
Blijkbaar heeft het 'm een paar dagen dwarsgezeten
Mijn handschrift is afgrijslijk dus ik probeer het zo min mogelijk te doen maar ik doe het nog wel regelmatig. Aantekeningen enzo inderdaad.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik schrijf nog vrij veel, tijdens telefoontjes op het werk, kladblokken vol, dus daar heb ik geen last van
Van mij mag het nog veel verder gaanquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij ook even een paar maanden plezier, darna wij weer...
Dat begrijp ik, maar ik denk dat we dit jaar wel weer aan de dollars gaan tijdens een tripje, dus...quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van mij mag het nog veel verder gaan
mijn handschrift is ook dramatisch, leuk als je dan eens ziek bent en een collega moet mijn kladblok ontcijferenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn handschrift is afgrijslijk dus ik probeer het zo min mogelijk te doen maar ik doe het nog wel regelmatig. Aantekeningen enzo inderdaad.
onder het motto 'omdat het kan'quote:
quote:
Jamaicaanse dollars zijn best goedkoopquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
van mij mag de dollar wel weer goedkoper....
En sinds niet meer?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:16 schreef Etcetera het volgende:
Zaterdag ('date' op Schiermonnikoog-dag
) is het exact een jaar geleden dat E. en ik met elkaar hebben gezoend
quote:
Dus dit weekend second base?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:16 schreef Etcetera het volgende:
Zaterdag ('date' op Schiermonnikoog-dag
) is het exact een jaar geleden dat E. en ik met elkaar hebben gezoend
Gone fishin'?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De groeten vanuit het vliegtuig, zo vluchtje naar Ierland. Mochten ze daar wifi hebben dan tot later
quote:
Gaan jullie eens een kind op de wereld zettenquote:
Ik bedenk me net dat ik nog een breekijzer van Nem heb liggen... misschien kan ik de boel een beetje bespoedigenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie eens een kind op de wereld zetten
Ik houd je er aan!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Morgen krijgt Soemp haar kindje
Ik denk dat je nog wel eens gelijk kunt hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Morgen krijgt Soemp haar kindje
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Morgen krijgt Soemp haar kindje dochter
Omdat ik het huis uit wil (sowieso, ook zonder het gezeik van m'n uitkering) en hij ook. Dus gaan we het gewoon samen doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:51 schreef MaJo het volgende:
Etcie, waarom wil je meteen gaan samenwonen? Ik ben zelf wel voorstander van eerst op jezelf wonen en dan pas samenwonen. Hoewel ik ook ooit uit huis ben gaan samenwonen maar dat was uiteindelijk dus geen succes
Een mooie redenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat ik het huis uit wil (sowieso, ook zonder het gezeik van m'n uitkering) en hij ook. Dus gaan we het gewoon samen doen
Ik las eerst 'mocht ik gaan bevallen'quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:54 schreef Whiteguy het volgende:
Mocht het uiteindelijk niet bevallen, dan zijn de 'uit huis gaan kosten' in ieder geval de helft van wat het anders had geweest
Jammer dat je dit niet op Unibet kunt gokken...quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog wel eens gelijk kunt hebben.
Zo rond 15:15 denk ik.
hoeveel?quote:
Oi! Wel schoonhouden dat ding he? Kan stuk!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:03 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik nog een breekijzer van Nem heb liggen... misschien kan ik de boel een beetje bespoedigen.
ja, straks krijg je hem helemaal aangemoederkoekt terug...quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oi! Wel schoonhouden dat ding he? Kan stuk!
Dan mag 'ie 'm houden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, straks krijg je hem helemaal aangemoederkoekt terug...
Voor een paar placenten op de eerste rij willen zitten...quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan mag 'ie 'm houden.
En dat is vast wat 'ie wilde horen!
Geen placent teveel hoor!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor een paar placenten op de eerste rij willen zitten...
Jij denkt aan uren die bij een contract horen. Ik denk aan een samentrekking.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen placent teveel hoor!
Hij blijft een Zeeuw natuurlijk
Contractie...quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij denkt aan uren die bij een contract horen. Ik denk aan een samentrekking.
Viel me nu pas op, maar hoe heet zoiets?
Nu heb ik mijn filippineboekje volgeschreven, morgen naar de Bruna voor een nieuwe puzzelboek...quote:
Homoniem?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:13 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel een woord dat op verschillende manier uitgesproken kan worden en daarmee ook verschillende betekenissen heeft.
Ik snap wel waarom je het wil, ben alleen zelf niet zo voor. Van op jezelf wonen leer je zoveel, ik denk dat je daarna ook veel beter kan samenwonen maar misschien ben ik iets te modernquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat ik het huis uit wil (sowieso, ook zonder het gezeik van m'n uitkering) en hij ook. Dus gaan we het gewoon samen doen
Dat is 'm niet, dat is een woord dat dezelfde uitspraak heeft.quote:
Ik ben het met je eens en ik heb al eerder gezegd dat ik financien geen goede basis vind om maar te gaan samenwonen maar als ik het goed begrijp dan is op haar ééntje wonen niet haalbaar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je het wil, ben alleen zelf niet zo voor. Van op jezelf wonen leer je zoveel, ik denk dat je daarna ook veel beter kan samenwonen maar misschien ben ik iets te modern
Dat dusquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens en ik heb al eerder gezegd dat ik financien geen goede basis vind om maar te gaan samenwonen maar als ik het goed begrijp dan is op haar ééntje wonen niet haalbaar.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is 'm niet, dat is een woord dat dezelfde uitspraak heeft.
Misschien moet ik het in TTK vragen.
http://members.chello.nl/d.vos35/bommelwoord.htmquote:Soms kun je een woord op meerdere manieren lezen. Bekende voorbeelden zijn:
bommelding
valkuil
plaatstaal
Je moet ze eigenlijk lezen als bom-melding, val-kuil en plaat-staal, maar voor hetzelfde geld lees je bommel-ding, valk-uil en plaats-taal.
Via 'Spelen met taal' willen we meer van dat soort woorden gaan verzamelen. De bekendste gevallen onder meer uit Battus' Opperlans! zijn hieronder te vinden. Maar ik zou graag horen of Onze Taal-lezers of -websitebezoekers daar nog leuke voorbeelden aan kunnen toevoegen. Soms bieden leenwoorden opeens mogelijkheden, zoals bij noodles (nood-les) en wetsuitlegging (wetsuit-legging).
Er is (nog) geen vaste aanduiding voor zulke woorden, maar bommeldingen als verwijzing naar het bekendste voorbeeld zou een passende benaming zijn. (Ook op de homepage van DirkJan Vos staan veel van zulke woorden, onder de naam 'bommelwoorden'.)
Ik mis het soms, dat ik niet op mezelf heb gewoond. Maar ik had toen al 2,5 jaar een relatie, dan is het nogal raar om op kamers te gaan, zeker omdat mijn vriend ook op kamers woonde. Allebei apart in een miniscuul kamertje... En nu woon ik al 2,5 jaar samen. Ik ken het niet anders, maar ik hoef het ook niet anders meer nuquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je het wil, ben alleen zelf niet zo voor. Van op jezelf wonen leer je zoveel, ik denk dat je daarna ook veel beter kan samenwonen maar misschien ben ik iets te modern
In het Engels ook wel de "gaydar" genoemdquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar krijg ik dan weer andere beelden bij...
Een voorbeeld van een 'bommelwoord'...
Gaylord toch?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In het Engels ook wel de "gaydar" genoemd
Die site had ik ook gevonden, maar ik vind bommelwoord geen officiële term voor zo'n stijlfiguur.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:19 schreef MadMaster het volgende:
http://members.chello.nl/d.vos35/bommelwoord.htm
????
Dank je! Ik zat zelf te denken aan zoiets als een homoscript, maar grafie is natuurlijk het goede woord.quote:
Ik heb dus beide gedaan, uit huis gaan samenwonen en daarna een paar jaar op mezelf, dus ik weet wel degelijk waar ik het over hebquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik mis het soms, dat ik niet op mezelf heb gewoond. Maar ik had toen al 2,5 jaar een relatie, dan is het nogal raar om op kamers te gaan, zeker omdat mijn vriend ook op kamers woonde. Allebei apart in een miniscuul kamertje... En nu woon ik al 2,5 jaar samen. Ik ken het niet anders, maar ik hoef het ook niet anders meer nu![]()
Punt is: Het is misschien beter, maar heus geen groot gemis als de situatie het niet toelaat. En ik heb het idee dat het meestal degenen zijn die op zichzelf wonen/hebben gewoond, die jouw mening zijn toebedaan. De anderen weten niet wat ze 'missen'.
Kijk, nu hebben we dus stieken een homograaf te pakken.quote:
Want?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Al woon je even een jaartje op jezelf terwijl je al een lange relatie hebt, dat scheelt toch al een hele boel denk ik
En daar kwam ik op door je eigen tekst te googelenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die site had ik ook gevonden, maar ik vind bommelwoord geen officiële term voor zo'n stijlfiguur.
[..]
Dank je! Ik zat zelf te denken aan zoiets als een homoscript, maar grafie is natuurlijk het goede woord.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, nu hebben we dus stieken een homograaf te pakken.
Want een graaf is een meetinstrument, en "heerschap"(weet ik veel). We schijven ze hetzelfde, maar ze betekenen wat anders
Dat je misschien minder snel het idee krijgt dat je nooit even je eigen ruimte hebt gehad.quote:
Daar word je zelfstandiger door omdat je dingen helemaal zelf hebt moeten doen en niet samen zoals het ook al bij je ouders wasquote:
Ik ben vanuit mijn ouderlijk huis meteen gaan samenwonen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar word je zelfstandiger door omdat je dingen helemaal zelf hebt moeten doen en niet samen zoals het ook al bij je ouders was
Ik denk dat het per persoon verschilt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben vanuit mijn ouderlijk huis meteen gaan samenwonen.
Heb niet het idee dat ik iets gemist heb...
Daarom...quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat het per persoon verschilt.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog wel eens gelijk kunt hebben.
Zo rond 15:15 denk ik.
Dat zal mijn relatie niet ten goede komen denk ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Al woon je even een jaartje op jezelf terwijl je al een lange relatie hebt, dat scheelt toch al een hele boel denk ik
Jaja, hoe stiller het water...quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:31 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
En ik maar denken dat je zo'n nuchtere bent.
Ik vind het zo grappig, want hoe lang geleden is dat nou? Heb steeds het gevoel dat jij en Sheep elkaar al kenden vóór deze SC, want het lijkt best snel nadat het bekend werd hier, dat jullie al zijn gaan samenwonen. Bijna meteen toen je ging studeren, lijkt het. Wat mij dus verbaast, want dat lijkt mij dus juist de ideale tijd om op jezelf te gaan wonen, ondanks dat je al 2.5 jaar een relatie hebt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:20 schreef B.ertha het volgende:
Ik mis het soms, dat ik niet op mezelf heb gewoond. Maar ik had toen al 2,5 jaar een relatie, dan is het nogal raar om op kamers te gaan, zeker omdat mijn vriend ook op kamers woonde. Allebei apart in een miniscuul kamertje... En nu woon ik al 2,5 jaar samen. Ik ken het niet anders, maar ik hoef het ook niet anders meer nu![]()
Daar zit pure logica achter.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:31 schreef Soempie het volgende:
![]()
En ik maar denken dat je zo'n nuchtere bent.
Ja, heel messy.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:37 schreef MaJo het volgende:
En inderdaad als je meteen gaat samenwonen en het gaat ooit uit dan is het een flinke uitdaging lijkt me
Je doet het hartstikke goed, jochie.quote:
Dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:41 schreef Soempie het volgende:
Ik denk niet dat we Etcie nog aan het alleen wonen krijgen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:37 schreef MaJo het volgende:
En inderdaad als je meteen gaat samenwonen en het gaat ooit uit dan is het een flinke uitdaging lijkt me
quote:
Lijkt mij ook niet. Maar goed ook. Het zou wat zijn als ze zo makkelijk beïnvloedbaar is en zo makkelijk van E. weg te houden is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:41 schreef Soempie het volgende:
Ik denk niet dat we Etcie nog aan het alleen wonen krijgen.
Dat is wat te simpel gedachtquote:
Nouja, 2,5 jaar dusquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig, want hoe lang geleden is dat nou? Heb steeds het gevoel dat jij en Sheep elkaar al kenden vóór deze SC, want het lijkt best snel nadat het bekend werd hier, dat jullie al zijn gaan samenwonen. Bijna meteen toen je ging studeren, lijkt het. Wat mij dus verbaast, want dat lijkt mij dus juist de ideale tijd om op jezelf te gaan wonen, ondanks dat je al 2.5 jaar een relatie hebt.
En dat is denk ik een groot verschil met Etcie en jullie. Zij is al veel ouder, en studeert niet meer, de stap naar huisje-boompje-beestje is dan kleiner.
Al ben ik ook voor om eerst op jezelf te wonen. Je bent even op jezelf aangewezen, en daar kun je van leren. Niet dat het ooit zou gebeuren, maar mocht de relatie uitgaan, dan is de klap van alleen zijn veel groter, lijkt me.
Is dat laatste zo moeilijk dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wat te simpel gedachtIk bedoel ook niet dingen als het huishouden maar zelfstandig zijn, jezelf weten te vermaken dat soort dingen
Als je nog nooit alleen bent geweest en altijd met anderen samen dan lijkt me dat wel even wennen jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat laatste zo moeilijk dan?
Ook datquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:46 schreef LadyBlack het volgende:
En samenwonen is ook niet zaligmakend natuurlijk... zo had ik nu niet voor niks op de bank zitten wachten tot mn vriend thuiskomt als we niet samenwoonden...Die gek zit nu nog op zn werk
Voor sommigen welquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat laatste zo moeilijk dan?
Ja en nee...quote:
Maar met je ex stond je ook best een beetje stil wat dat betreft, toch? Juist het op jezelf wonen zorgt dat je dan voor jezelf opkomt en eigen beslissingen neemt. Dan hoeft E dat niet eens zo goed te keuren...als je begrijpt wat ik bedoel? Maargoed, dat kun je ook bereiken als je gewoon samenwoont natuurlijk. Vind het in elk geval leuk dat je wat meer Etcie bent, zeg maar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:51 schreef Etcetera het volgende:
Hij heeft niet voor niets gezegd: joh, als jij naar die meeting wil, dan ga je, en dan geef ik je mijn auto mee. Mijn ex zou dat nooit hebben gedaan.
Jezelf vermaken?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wat te simpel gedachtIk bedoel ook niet dingen als het huishouden maar zelfstandig zijn, jezelf weten te vermaken dat soort dingen
Ik denk ook wel dat ik stil stond bij m'n exquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar met je ex stond je ook best een beetje stil wat dat betreft, toch? Juist het op jezelf wonen zorgt dat je dan voor jezelf opkomt en eigen beslissingen neemt. Dan hoeft E dat niet eens zo goed te keuren...als je begrijpt wat ik bedoel?
Thanksquote:Maargoed, dat kun je ook bereiken als je gewoon samenwoont natuurlijk. Vind het in elk geval leuk dat je wat meer Etcie bent, zeg maar.
Toen vriend en ik gingen samenwonen heb ik voor mijn eigen gevoel nog een jaar een flatje aangehouden waar ik in feite nooit ingetrokken ben. Best duur achteraf, maar voor mij was het toen wel de goede keuze.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga echt niet eerst nog op mezelf hoordan weet ik exact hoe het gaat: we zitten toch constant bij elkaar
Ik weet ook 100% zeker dat MaJo dit eerder op bijna exact dezelfde wijze heeft aangekaartquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij is dit een discussie met 2 kampen en geen uitkomstEn iedereen moet inderdaad doen waar ie zich goed bij voelt, en in de toekomst kan je toch niet kijken.
Precies.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij is dit een discussie met 2 kampen en geen uitkomstEn iedereen moet inderdaad doen waar ie zich goed bij voelt, en in de toekomst kan je toch niet kijken.
Dat laatste weet ik wel zekerquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies.
Maar wat Etcie dus in haar post ook noemt: op jezelf wonen kan daar wel bij helpen, dan val je niet zo snel op iemand terug. Maar, ik denk dat ze aan E. wel een goeie heeft wat dat betreft.
Is dat zo? Blijkbaar zit het diepquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet ook 100% zeker dat MaJo dit eerder op bijna exact dezelfde wijze heeft aangekaart
Ik kan je melden dat dat echt beter wordt!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ik stil stond bij m'n exEn dat is niet meteen zijn schuld, maar ook die van mij. Maar dat neemt niet weg dat ik daardoor nog steeds terugval in 'hmm moet ik dit wel doen want misschien vindt mijn vriend het niet goed'. En dat vind ik zó vervelend
Doe echt m'n best om daarvan af te komen.
Toch is dat ook een hele leerzame fout, ik heb hem gemaakt toen ik 18 wasquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat zo? Blijkbaar zit het diepBij mij is het dus helemaal misgegaan, maar ja ik was toen ook 19 en jij bent een stuk ouder. Ik wil je alleen waarschuwen dat je niet dezelfde fout maakt als ik, en dat is vooral je eigen leven versloffen
Hier sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kan je melden dat dat echt beter wordt!
Mijn ex had ook nogal een duidelijke mening en claimde mij best erg, en daar hield ik achteraf gezien veel teveel rekening mee om gezeik te voorkomen
Is inderdaad een valkuil, maar dat kan dus ook zonder samen te wonenquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat zo? Blijkbaar zit het diepBij mij is het dus helemaal misgegaan, maar ja ik was toen ook 19 en jij bent een stuk ouder. Ik wil je alleen waarschuwen dat je niet dezelfde fout maakt als ik, en dat is vooral je eigen leven versloffen
Komt helemaal goedquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:01 schreef Etcetera het volgende:
Dat heb ik gedaan toen ik bij m'n ex was, probeer ik nu al aan te werkenHeb het alleen nogal druk
En nu ga ik ook maar op bed, want het is al 11u
Bij mijquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kan je melden dat dat echt beter wordt!
Mijn ex deed het niet expres geloof ik, achteraf gezien was hij gewoon heel onzeker en ik was heel loyaalquote:Mijn ex had ook nogal een duidelijke mening en claimde mij best erg, en daar hield ik achteraf gezien veel teveel rekening mee om gezeik te voorkomen
Ik heb er zeker veel van geleerdquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Toch is dat ook een hele leerzame fout, ik heb hem gemaakt toen ik 18 was
Da's mijn ervaring bedoel ik, dat je die gewoonte om rekening met gedrag van een ex te houdenquote:
Dit zijn voor mij echt altijd van die wtf-momentjes.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn ex had ook nogal een duidelijke mening en claimde mij best erg, en daar hield ik achteraf gezien veel teveel rekening mee om gezeik te voorkomen
Ik denk alquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Da's mijn ervaring bedoel ik, dat je die gewoonte om rekening met gedrag van een ex te houdenHeel soms betrap ik mezelf er nog wel op.
Dat dachten mijn vriendinnen ook regelmatigquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dit zijn voor mij echt altijd van die wtf-momentjes.
Ken ook wel een paar leuke meiden waarvan ik het idee heb, wtf moet je met zo'n kerel
Vind ik ook.quote:
Soemp: dergelijke updates mogen in OUD. Pics mogen PM naar C4.quote:Lily Allen heeft een wel erg speciale boezem. Als we de zangeres mogen geloven, dan 'schieten' haar borsten moedermelk, tot wel drie meter ver.
De 'Fear'-zangeres die twee maanden geleden van dochtertje Ethel Mary beviel, ontdekte dat ze melk kan schieten met haar voorgevel.
Caitlin Moran, een Britse journaliste, twitterde een wel erg persoonlijke vraag naar Lily: 'Hoe is het met jouw melk-druk gesteld? Kan je jouw borsten gebruiken zoals wapens? Ik kon vroeger dingen raken vanop drie meter afstand.'
De popster was er als de kippen bij om te reageren: '@caitlinmoran Heb je het nu over mijn oxytocinereflex? In dat geval: ja, drie meter is ongeveer juist.'
Misschien moeten we dan toch maar gaan daten PS...quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wij singels zijn hier trouwens wel hysterisch in de minderheid. Nooit zo doorgehad
Iets met 'liefde maakt blind'quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dit zijn voor mij echt altijd van die wtf-momentjes.
Ken ook wel een paar leuke meiden waarvan ik het idee heb, wtf moet je met zo'n kerel
Ja, we zijn een uitstervend ras.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wij singels zijn hier trouwens wel hysterisch in de minderheid. Nooit zo doorgehad
Hopelijk welquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, we zijn een uitstervend ras.
En er gaan er nog wel meer volgen vrees is. Opzich wel beter dat ze uberhaupt iets hebben laten horen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:37 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht gisteren laat ik maar weer eens wat sollicitaties uitsturen maar heb alweer mijn eerste afwijzing binnen
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En er gaan er nog wel meer volgen vrees is. Opzich wel beter dat ze uberhaupt iets hebben laten horen.
quote:Mart Smeets moet met pensioen, mogen wij dat zeggen?
- Ja, dat mogen jullie zeggen
- Nee, dat mogen jullie niet zeggen
Ja logischquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook weer waarMijn motivatie neemt er echter wel door af
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:48 schreef Whiteguy het volgende:
De poll op AD.nl is overigens wel leuk:
[..]
Misschien dat ze het erg belangrijk vinden dat iemand binnen enkele minuten aanwezig kan zijn als de worstenproductie stil valt ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:54 schreef MaJo het volgende:
Ik zie nu een vacature waar ik wel kans op maak, alleen is de vereiste dat ik dan naar Oss verhuisIk ga wel reageren, is met de auto ook goed te doen dus ik snap niet waarom je er dan zou moeten wonen
Dat zou kunnen ja, maar wat kan er nou in Oss gebeuren dat je er snel moet zijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
Wellicht minder kans om te laat te komen, snel er zijn etc?
Oh misschien dat jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien dat ze het erg belangrijk vinden dat iemand binnen enkele minuten aanwezig kan zijn als de worstenproductie stil valt ?
Je werk? Ik weet niet wat de vacature isquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, maar wat kan er nou in Oss gebeuren dat je er snel moet zijn
Verslaggever voor de regionale zenderquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je werk? Ik weet niet wat de vacature is
Lagere reiskostenvergoeding?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:54 schreef MaJo het volgende:
Ik zie nu een vacature waar ik wel kans op maak, alleen is de vereiste dat ik dan naar Oss verhuisIk ga wel reageren, is met de auto ook goed te doen dus ik snap niet waarom je er dan zou moeten wonen
Ah, daarbij kan ik me voorstellen dat je wel eens snel ter plekke moet kunnen zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Verslaggever voor de regionale zender
Zou ook kunnen, maar ik denk vooral snel ter plekke zijnquote:
Dan is het toch logisch dat je snel ter plekke moet zijn bij de lokale poesjes-in-bomen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Verslaggever voor de regionale zender
Pagina refreshen, dan werkt het weerquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan niet quoten..
maar da's wel héél erg lat hoor WG
Jawel maar hoeveel dringend nieuws kan er nou zijn in Oss?quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is het toch logisch dat je snel ter plekke moet zijn bij de lokale poesjes-in-bomen?
Zo'n 7000 km oid?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan niet quoten..
maar da's wel héél erg lat hoor WG
Als dat de gedachte is, dan moet je er misschien maar niet op solliciterenquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jawel maar hoeveel dringend nieuws kan er nou zijn in Oss?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo'n 7000 km oid?
In het ergste geval had het dus nog 3x zo ver kunnen zijn. En ik kan in ieder geval wel vaak bij de schoonouders op bezoek dan![]()
Stel je voor dat Al Qaeda Oss als doelwit kiest...quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jawel maar hoeveel dringend nieuws kan er nou zijn in Oss?
Dat moest natuurlijk per maand zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slechts 1500 km per jaar?
Kan je dan niet beter af en toe auto huren?
Als je ook de auto waar ze aan vast zitten overkoopt welquote:
Er zijn er nog wel enkelequote:Op woensdag 11 januari 2012 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nooooquote:BIG Snow Event Headed for the Midwest!
Expect heavy snow Thursday into Friday, with high winds and poor visibility. Airports delays will make travel difficult, and low temps will have folks bundling up. Some ares could see 10 inches of snow! Read More
Nou, 't is anders nog rustig hier.quote:Op donderdag 12 januari 2012 05:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vandaag (voor jullie) ga je het gewoon doen Soemp!!
Browser met ingebouwde adblocker?quote:Op donderdag 12 januari 2012 05:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Noooo
de afgelopen dagen konden we gewoon zonder jas naar buiten! (okee leren jackie, dan)
en ik kan niet alleen niet quoten, maar ook geen smiley's met een klik invoegen, maar spoilers dan weer welComputer is (voor andere reden) al opnieuw opgestart en ik heb (voor een andere reden) al mijn cookies gecleared en nog niks
En die zijn allemaal wegquote:Op donderdag 12 januari 2012 06:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, 't is anders nog rustig hier.
We hadden het er ook over, dat ik wel zenuwachtig ben voor de bevalling. Zegt ie: 'ah, maar ik moet morgen (vandaag) naar de tandarts..'
We begonnen de SC trouwens wel met veel singles.
quote:
Ik zal dat natuurlijk niet tegen hen zeggenquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als dat de gedachte is, dan moet je er misschien maar niet op solliciteren
Ik krijg altijd hoofdpijn van al die geuren daar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:32 schreef MaJo het volgende:
Ik heb wel eens bij Lush gehad dat ik zo verkouden was dat ik niks kon ruiken, niet handig
Nee, want Wiebel moet vandaag naar de tandarts (vindt ie niet leuk). Ga ik geen roet in het eten gooien natuurlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:34 schreef Bart het volgende:
Heb je die keutel nou nog niet uitgepoept?
Net als die tandarts aan het boren is roepen dat ie komt!quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, want Wiebel moet vandaag naar de tandarts (vindt ie niet leuk). Ga ik geen roet in het eten gooien natuurlijk.
Het wentquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik krijg altijd hoofdpijn van al die geuren daar.
Je typt anders nog wel recht hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
fuuuuuuuuuuuuuck. ik heb echt veelsteveel gedronken
Je tikt nog leesbaar in elk geval.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
fuuuuuuuuuuuuuck. ik heb echt veelsteveel gedronken
GMTAquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je tikt nog leesbaar in elk geval.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, want Wiebel moet vandaag naar de tandarts (vindt ie niet leuk). Ga ik geen roet in het eten gooien natuurlijk.
Zetten danquote:
quote:
Kan niet want het is opquote:
Thee een optie?quote:
Ben ik aan het drinkenquote:
Voor mij nietquote:
Ik ookquote:
Ook lekker! Alhoewel deze dan mijn voorkeur heeftquote:
Volgens mij is dat ook bietenpulp, of niet?quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Tegen echt vruchtvlees heb ik helemaal niets maar die meuk in zo'n pak
Dat is juist het lekkerequote:
Link?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:02 schreef TradeMarkie het volgende:
oh, wacht, net een gratis iPad besteld, mijn dag is iets beter geworden
ik mocht er maar 1 bestellen onder voorwaarden waar jij niet aan voldoetquote:
Hoe laat is zijn afspraak? Want ik verwacht daarna wel meteen een baby!quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was er al bang voorquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik mocht er maar 1 bestellen onder voorwaarden waar jij niet aan voldoet
Vrijdag de 13e, mark my wordsquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoe laat is zijn afspraak? Want ik verwacht daarna wel meteen een baby!
jij ook al? Soempie ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoe laat is zijn afspraak? Want ik verwacht daarna wel meteen een baby!
En de tandarts die dan roept ' volgens mij heeft u een gaatje'quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik zeg stortbevalling op vrijdag de 13 in de tandartsstoel
En wat doet een tandarts met gaatjes?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En de tandarts die dan roept ' volgens mij heeft u een gaatje'
eerst goed uitboren?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat doet een tandarts met gaatjes?
In welke konttekst moeten we dit plaatsen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
Het eerste jeukwoord van 2012 is binnen: "respectmars"
Eén of andere solidariteitsmars voor de vuilnismannen ofzo.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In welke konttekst moeten we dit plaatsen?
Zeg dat maar tegen Amerikanen en Marokkanen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:28 schreef Whiteguy het volgende:
Het woord respect moet maar eens uit het groene boekje verdwijnen.
Als een woord zo vaak te pas en te onpas, en vaak ook nog verkeerd wordt gebruikt, moeten we het maar afschaffen.
Ow, de akties van de schoonmaakdiensten?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eén of andere solidariteitsmars voor de vuilnismannen ofzo.
Dat kind heeft gewoon verlatingsangst...quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:32 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, ik zag een nieuwe post in het update topic van OUD, dus ik ram op die link, is het niet van Soempie![]()
Wat een mooierd, wordt er in dat topic gezegd. Ik vind hem vooral rimpeligquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:51 schreef Argento het volgende:
Dank voor de felicitaties!
Hier Midas in vol ornaat (en uit volle borst):
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kind heeft gewoon verlatingsangst...
Of plankenkoortsquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kind heeft gewoon verlatingsangst...
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat een mooierd, wordt er in dat topic gezegd. Ik vind hem vooral smurfig
Verse babies zijn er alleen in de rimpelvariantquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat een mooierd, wordt er in dat topic gezegd. Ik vind hem vooral rimpelig
Als je stijf staat van de hormonen of verdoofd wordt door je eigen rammelende eierstokken kijk je er echt anders naarquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dat is ook wel waar, het eerste zeker, het tweede eigenlijk ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je stijf staat van de hormonen of verdoofd wordt door je eigen rammelende eierstokken kijk je er echt anders naar
Nog even verder gezocht, maar agorafobie lijkt me het meest van toepassingquote:
Ah, dat verklaart een hoop...quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je stijf staat van de hormonen of verdoofd wordt door je eigen rammelende eierstokken kijk je er echt anders naar
Gadver wat een vieze handjesquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen gaan maken als je ze leuk gaat vinden als ze 7 zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het moment dat je vriendin kleine babietjes leuk gaat vinden is het moment dat je je als man zorgen mag gaan maken
Het lijkt wel alsof zijn nagels gelakt zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat doet vruchtwater met je als je er maanden in ligt
Ach, wat je net zegt: als ouder is je kind bijna altijd mooi.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik Soempie was zou ik me nu nog wel ff 2x bedenken voor ik hier een foto van mn kind liet zien
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, wat je net zegt: als ouder is je kind bijna altijd mooi.
En hier kun je sowieso de 2 standaard reacties verwachten:
A) aaawhhwhwhwhwhw wat een poezelige poeziewoeziebabyschatje pfffrrttt!
B) lijkt me een erg lief kind
Die laatste maand wordt er niet echt meer gedobberd volgens mijquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het altijd zo'n zielig idee dat zo'n kindje na maanden een beetje lekker warm rondgedobberd te hebben, dan ineens in kleertjes moet worden gepropt
Is die van Brein?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:51 schreef Etcetera het volgende:
http://www.anti-piracy.nl/ ligt plat
Ah nouja, het is iig wel warm, en je wordt gewiegd enzo....quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die laatste maand wordt er niet echt meer gedobberd volgens mij
Was er niet een lichaamseigen vet bij baby's die ervoor zorgen dat ze niet zo helemaal verrimpelen zoals wij dat hebben als we te lang in het water liggenquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat doet vruchtwater met je als je er maanden in ligt
Zoiets geloof ik wel ja, maar het gaat dus niet altijd helemaal goedquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was er niet een lichaamseigen vet bij baby's die ervoor zorgen dat ze niet zo helemaal verrimpelen zoals wij dat hebben als we te lang in het water liggen
Dat kan ook niet hoor! We wachten nu al te langquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik Soempie was zou ik me nu nog wel ff 2x bedenken voor ik hier een foto van mn kind liet zien
Op je kop met je hoofd klem ja, het lijkt me ook niet allesquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah nouja, het is iig wel warm, en je wordt gewiegd enzo....![]()
Alleen dat weken op je kop liggen lijkt me zo naar![]()
Ze gaat toch een heel lief kind krijgen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, een heel lief, gerimpeld, klein kindjequote:Op donderdag 12 januari 2012 12:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ze gaat toch een heel lief kind krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |