Ik weet ook 100% zeker dat MaJo dit eerder op bijna exact dezelfde wijze heeft aangekaartquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij is dit een discussie met 2 kampen en geen uitkomstEn iedereen moet inderdaad doen waar ie zich goed bij voelt, en in de toekomst kan je toch niet kijken.
Precies.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij is dit een discussie met 2 kampen en geen uitkomstEn iedereen moet inderdaad doen waar ie zich goed bij voelt, en in de toekomst kan je toch niet kijken.
Dat laatste weet ik wel zekerquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies.
Maar wat Etcie dus in haar post ook noemt: op jezelf wonen kan daar wel bij helpen, dan val je niet zo snel op iemand terug. Maar, ik denk dat ze aan E. wel een goeie heeft wat dat betreft.
Is dat zo? Blijkbaar zit het diepquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet ook 100% zeker dat MaJo dit eerder op bijna exact dezelfde wijze heeft aangekaart
Ik kan je melden dat dat echt beter wordt!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ik stil stond bij m'n exEn dat is niet meteen zijn schuld, maar ook die van mij. Maar dat neemt niet weg dat ik daardoor nog steeds terugval in 'hmm moet ik dit wel doen want misschien vindt mijn vriend het niet goed'. En dat vind ik zó vervelend
Doe echt m'n best om daarvan af te komen.
Toch is dat ook een hele leerzame fout, ik heb hem gemaakt toen ik 18 wasquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat zo? Blijkbaar zit het diepBij mij is het dus helemaal misgegaan, maar ja ik was toen ook 19 en jij bent een stuk ouder. Ik wil je alleen waarschuwen dat je niet dezelfde fout maakt als ik, en dat is vooral je eigen leven versloffen
Hier sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kan je melden dat dat echt beter wordt!
Mijn ex had ook nogal een duidelijke mening en claimde mij best erg, en daar hield ik achteraf gezien veel teveel rekening mee om gezeik te voorkomen
Is inderdaad een valkuil, maar dat kan dus ook zonder samen te wonenquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat zo? Blijkbaar zit het diepBij mij is het dus helemaal misgegaan, maar ja ik was toen ook 19 en jij bent een stuk ouder. Ik wil je alleen waarschuwen dat je niet dezelfde fout maakt als ik, en dat is vooral je eigen leven versloffen
Komt helemaal goedquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:01 schreef Etcetera het volgende:
Dat heb ik gedaan toen ik bij m'n ex was, probeer ik nu al aan te werkenHeb het alleen nogal druk
En nu ga ik ook maar op bed, want het is al 11u
Bij mijquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kan je melden dat dat echt beter wordt!
Mijn ex deed het niet expres geloof ik, achteraf gezien was hij gewoon heel onzeker en ik was heel loyaalquote:Mijn ex had ook nogal een duidelijke mening en claimde mij best erg, en daar hield ik achteraf gezien veel teveel rekening mee om gezeik te voorkomen
Ik heb er zeker veel van geleerdquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Toch is dat ook een hele leerzame fout, ik heb hem gemaakt toen ik 18 was
Da's mijn ervaring bedoel ik, dat je die gewoonte om rekening met gedrag van een ex te houdenquote:
Dit zijn voor mij echt altijd van die wtf-momentjes.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn ex had ook nogal een duidelijke mening en claimde mij best erg, en daar hield ik achteraf gezien veel teveel rekening mee om gezeik te voorkomen
Ik denk alquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Da's mijn ervaring bedoel ik, dat je die gewoonte om rekening met gedrag van een ex te houdenHeel soms betrap ik mezelf er nog wel op.
Dat dachten mijn vriendinnen ook regelmatigquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dit zijn voor mij echt altijd van die wtf-momentjes.
Ken ook wel een paar leuke meiden waarvan ik het idee heb, wtf moet je met zo'n kerel
Vind ik ook.quote:
Soemp: dergelijke updates mogen in OUD. Pics mogen PM naar C4.quote:Lily Allen heeft een wel erg speciale boezem. Als we de zangeres mogen geloven, dan 'schieten' haar borsten moedermelk, tot wel drie meter ver.
De 'Fear'-zangeres die twee maanden geleden van dochtertje Ethel Mary beviel, ontdekte dat ze melk kan schieten met haar voorgevel.
Caitlin Moran, een Britse journaliste, twitterde een wel erg persoonlijke vraag naar Lily: 'Hoe is het met jouw melk-druk gesteld? Kan je jouw borsten gebruiken zoals wapens? Ik kon vroeger dingen raken vanop drie meter afstand.'
De popster was er als de kippen bij om te reageren: '@caitlinmoran Heb je het nu over mijn oxytocinereflex? In dat geval: ja, drie meter is ongeveer juist.'
Misschien moeten we dan toch maar gaan daten PS...quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wij singels zijn hier trouwens wel hysterisch in de minderheid. Nooit zo doorgehad
Iets met 'liefde maakt blind'quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dit zijn voor mij echt altijd van die wtf-momentjes.
Ken ook wel een paar leuke meiden waarvan ik het idee heb, wtf moet je met zo'n kerel
Ja, we zijn een uitstervend ras.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wij singels zijn hier trouwens wel hysterisch in de minderheid. Nooit zo doorgehad
Hopelijk welquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, we zijn een uitstervend ras.
En er gaan er nog wel meer volgen vrees is. Opzich wel beter dat ze uberhaupt iets hebben laten horen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:37 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht gisteren laat ik maar weer eens wat sollicitaties uitsturen maar heb alweer mijn eerste afwijzing binnen
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En er gaan er nog wel meer volgen vrees is. Opzich wel beter dat ze uberhaupt iets hebben laten horen.
quote:Mart Smeets moet met pensioen, mogen wij dat zeggen?
- Ja, dat mogen jullie zeggen
- Nee, dat mogen jullie niet zeggen
Ja logischquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook weer waarMijn motivatie neemt er echter wel door af
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:48 schreef Whiteguy het volgende:
De poll op AD.nl is overigens wel leuk:
[..]
Misschien dat ze het erg belangrijk vinden dat iemand binnen enkele minuten aanwezig kan zijn als de worstenproductie stil valt ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:54 schreef MaJo het volgende:
Ik zie nu een vacature waar ik wel kans op maak, alleen is de vereiste dat ik dan naar Oss verhuisIk ga wel reageren, is met de auto ook goed te doen dus ik snap niet waarom je er dan zou moeten wonen
Dat zou kunnen ja, maar wat kan er nou in Oss gebeuren dat je er snel moet zijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
Wellicht minder kans om te laat te komen, snel er zijn etc?
Oh misschien dat jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien dat ze het erg belangrijk vinden dat iemand binnen enkele minuten aanwezig kan zijn als de worstenproductie stil valt ?
Je werk? Ik weet niet wat de vacature isquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, maar wat kan er nou in Oss gebeuren dat je er snel moet zijn
Verslaggever voor de regionale zenderquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je werk? Ik weet niet wat de vacature is
Lagere reiskostenvergoeding?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:54 schreef MaJo het volgende:
Ik zie nu een vacature waar ik wel kans op maak, alleen is de vereiste dat ik dan naar Oss verhuisIk ga wel reageren, is met de auto ook goed te doen dus ik snap niet waarom je er dan zou moeten wonen
Ah, daarbij kan ik me voorstellen dat je wel eens snel ter plekke moet kunnen zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Verslaggever voor de regionale zender
Zou ook kunnen, maar ik denk vooral snel ter plekke zijnquote:
Dan is het toch logisch dat je snel ter plekke moet zijn bij de lokale poesjes-in-bomen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Verslaggever voor de regionale zender
Pagina refreshen, dan werkt het weerquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan niet quoten..
maar da's wel héél erg lat hoor WG
Jawel maar hoeveel dringend nieuws kan er nou zijn in Oss?quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is het toch logisch dat je snel ter plekke moet zijn bij de lokale poesjes-in-bomen?
Zo'n 7000 km oid?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan niet quoten..
maar da's wel héél erg lat hoor WG
Als dat de gedachte is, dan moet je er misschien maar niet op solliciterenquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jawel maar hoeveel dringend nieuws kan er nou zijn in Oss?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo'n 7000 km oid?
In het ergste geval had het dus nog 3x zo ver kunnen zijn. En ik kan in ieder geval wel vaak bij de schoonouders op bezoek dan![]()
Stel je voor dat Al Qaeda Oss als doelwit kiest...quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jawel maar hoeveel dringend nieuws kan er nou zijn in Oss?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |