Dat moest natuurlijk per maand zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slechts 1500 km per jaar?
Kan je dan niet beter af en toe auto huren?
Als je ook de auto waar ze aan vast zitten overkoopt welquote:
Er zijn er nog wel enkelequote:Op woensdag 11 januari 2012 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wij singels zijn hier trouwens wel hysterisch in de minderheid. Nooit zo doorgehad
Nooooquote:BIG Snow Event Headed for the Midwest!
Expect heavy snow Thursday into Friday, with high winds and poor visibility. Airports delays will make travel difficult, and low temps will have folks bundling up. Some ares could see 10 inches of snow! Read More
Nou, 't is anders nog rustig hier.quote:Op donderdag 12 januari 2012 05:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vandaag (voor jullie) ga je het gewoon doen Soemp!!
Browser met ingebouwde adblocker?quote:Op donderdag 12 januari 2012 05:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Noooo
de afgelopen dagen konden we gewoon zonder jas naar buiten! (okee leren jackie, dan)
en ik kan niet alleen niet quoten, maar ook geen smiley's met een klik invoegen, maar spoilers dan weer welComputer is (voor andere reden) al opnieuw opgestart en ik heb (voor een andere reden) al mijn cookies gecleared en nog niks
En die zijn allemaal wegquote:Op donderdag 12 januari 2012 06:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, 't is anders nog rustig hier.
We hadden het er ook over, dat ik wel zenuwachtig ben voor de bevalling. Zegt ie: 'ah, maar ik moet morgen (vandaag) naar de tandarts..'
We begonnen de SC trouwens wel met veel singles.
quote:
Ik zal dat natuurlijk niet tegen hen zeggenquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als dat de gedachte is, dan moet je er misschien maar niet op solliciteren
Ik krijg altijd hoofdpijn van al die geuren daar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:32 schreef MaJo het volgende:
Ik heb wel eens bij Lush gehad dat ik zo verkouden was dat ik niks kon ruiken, niet handig
Nee, want Wiebel moet vandaag naar de tandarts (vindt ie niet leuk). Ga ik geen roet in het eten gooien natuurlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:34 schreef Bart het volgende:
Heb je die keutel nou nog niet uitgepoept?
Net als die tandarts aan het boren is roepen dat ie komt!quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, want Wiebel moet vandaag naar de tandarts (vindt ie niet leuk). Ga ik geen roet in het eten gooien natuurlijk.
Het wentquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik krijg altijd hoofdpijn van al die geuren daar.
Je typt anders nog wel recht hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
fuuuuuuuuuuuuuck. ik heb echt veelsteveel gedronken
Je tikt nog leesbaar in elk geval.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
fuuuuuuuuuuuuuck. ik heb echt veelsteveel gedronken
GMTAquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je tikt nog leesbaar in elk geval.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, want Wiebel moet vandaag naar de tandarts (vindt ie niet leuk). Ga ik geen roet in het eten gooien natuurlijk.
Zetten danquote:
quote:
Kan niet want het is opquote:
Thee een optie?quote:
Ben ik aan het drinkenquote:
Voor mij nietquote:
Ik ookquote:
Ook lekker! Alhoewel deze dan mijn voorkeur heeftquote:
Volgens mij is dat ook bietenpulp, of niet?quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Tegen echt vruchtvlees heb ik helemaal niets maar die meuk in zo'n pak
Dat is juist het lekkerequote:
Link?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:02 schreef TradeMarkie het volgende:
oh, wacht, net een gratis iPad besteld, mijn dag is iets beter geworden
ik mocht er maar 1 bestellen onder voorwaarden waar jij niet aan voldoetquote:
Hoe laat is zijn afspraak? Want ik verwacht daarna wel meteen een baby!quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was er al bang voorquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik mocht er maar 1 bestellen onder voorwaarden waar jij niet aan voldoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |