Vrijdag de 13e, mark my wordsquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoe laat is zijn afspraak? Want ik verwacht daarna wel meteen een baby!
jij ook al? Soempie ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoe laat is zijn afspraak? Want ik verwacht daarna wel meteen een baby!
En de tandarts die dan roept ' volgens mij heeft u een gaatje'quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik zeg stortbevalling op vrijdag de 13 in de tandartsstoel
En wat doet een tandarts met gaatjes?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En de tandarts die dan roept ' volgens mij heeft u een gaatje'
eerst goed uitboren?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat doet een tandarts met gaatjes?
In welke konttekst moeten we dit plaatsen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
Het eerste jeukwoord van 2012 is binnen: "respectmars"
Eén of andere solidariteitsmars voor de vuilnismannen ofzo.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In welke konttekst moeten we dit plaatsen?
Zeg dat maar tegen Amerikanen en Marokkanen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:28 schreef Whiteguy het volgende:
Het woord respect moet maar eens uit het groene boekje verdwijnen.
Als een woord zo vaak te pas en te onpas, en vaak ook nog verkeerd wordt gebruikt, moeten we het maar afschaffen.
Ow, de akties van de schoonmaakdiensten?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eén of andere solidariteitsmars voor de vuilnismannen ofzo.
Dat kind heeft gewoon verlatingsangst...quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:32 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, ik zag een nieuwe post in het update topic van OUD, dus ik ram op die link, is het niet van Soempie![]()
Wat een mooierd, wordt er in dat topic gezegd. Ik vind hem vooral rimpeligquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:51 schreef Argento het volgende:
Dank voor de felicitaties!
Hier Midas in vol ornaat (en uit volle borst):
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kind heeft gewoon verlatingsangst...
Of plankenkoortsquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kind heeft gewoon verlatingsangst...
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat een mooierd, wordt er in dat topic gezegd. Ik vind hem vooral smurfig
Verse babies zijn er alleen in de rimpelvariantquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat een mooierd, wordt er in dat topic gezegd. Ik vind hem vooral rimpelig
Als je stijf staat van de hormonen of verdoofd wordt door je eigen rammelende eierstokken kijk je er echt anders naarquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dat is ook wel waar, het eerste zeker, het tweede eigenlijk ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je stijf staat van de hormonen of verdoofd wordt door je eigen rammelende eierstokken kijk je er echt anders naar
Nog even verder gezocht, maar agorafobie lijkt me het meest van toepassingquote:
Ah, dat verklaart een hoop...quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je stijf staat van de hormonen of verdoofd wordt door je eigen rammelende eierstokken kijk je er echt anders naar
Gadver wat een vieze handjesquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen gaan maken als je ze leuk gaat vinden als ze 7 zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het moment dat je vriendin kleine babietjes leuk gaat vinden is het moment dat je je als man zorgen mag gaan maken
Het lijkt wel alsof zijn nagels gelakt zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat doet vruchtwater met je als je er maanden in ligt
Ach, wat je net zegt: als ouder is je kind bijna altijd mooi.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik Soempie was zou ik me nu nog wel ff 2x bedenken voor ik hier een foto van mn kind liet zien
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, wat je net zegt: als ouder is je kind bijna altijd mooi.
En hier kun je sowieso de 2 standaard reacties verwachten:
A) aaawhhwhwhwhwhw wat een poezelige poeziewoeziebabyschatje pfffrrttt!
B) lijkt me een erg lief kind
Die laatste maand wordt er niet echt meer gedobberd volgens mijquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het altijd zo'n zielig idee dat zo'n kindje na maanden een beetje lekker warm rondgedobberd te hebben, dan ineens in kleertjes moet worden gepropt
Is die van Brein?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:51 schreef Etcetera het volgende:
http://www.anti-piracy.nl/ ligt plat
Ah nouja, het is iig wel warm, en je wordt gewiegd enzo....quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die laatste maand wordt er niet echt meer gedobberd volgens mij
Was er niet een lichaamseigen vet bij baby's die ervoor zorgen dat ze niet zo helemaal verrimpelen zoals wij dat hebben als we te lang in het water liggenquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat doet vruchtwater met je als je er maanden in ligt
Zoiets geloof ik wel ja, maar het gaat dus niet altijd helemaal goedquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was er niet een lichaamseigen vet bij baby's die ervoor zorgen dat ze niet zo helemaal verrimpelen zoals wij dat hebben als we te lang in het water liggen
Dat kan ook niet hoor! We wachten nu al te langquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik Soempie was zou ik me nu nog wel ff 2x bedenken voor ik hier een foto van mn kind liet zien
Op je kop met je hoofd klem ja, het lijkt me ook niet allesquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah nouja, het is iig wel warm, en je wordt gewiegd enzo....![]()
Alleen dat weken op je kop liggen lijkt me zo naar![]()
Ze gaat toch een heel lief kind krijgen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |