Met zo'n trui lijkt me dat behoorlijk veilig. Kan me niet voorstellen dat je daar uberhaupt sex mee krijgt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:23 schreef TradeMarkie het volgende:
is het met trui dan ook veilige sex?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:25 schreef LadyBlack het volgende:
Tuurlijk, de truien van Mart zijn een anticonceptiemiddel op zich
Het is weer eens wat anders dan een haakneusquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik geloof wel dat deze in het haaktopic al eens voorbij was gekomen, maar ik was m net weer vergeten.
Bedankt he MM
De waarheid is meestal keihard, sorry...quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik geloof wel dat deze in het haaktopic al eens voorbij was gekomen, maar ik was m net weer vergeten.
Bedankt he MM
over?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb vandaag een brief gekregen van mijn buurman
Ik ga zo af en toe bij mijn buren langs voor de koffie en een goed gesprek. Maandag ook even langs geweest en blijkbaar vond 'ie dat 'ie een beetje doordraafde tijdens het gesprek over een onderwerp(economie). Dit was min of meer een excuusbriefje in prozavormquote:
Hehe nee totaal nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh wacht, te bang om even langs te komen en te praten
Ja grappig toch. Wie schrijft er tegenwoordig nou nog brieven?quote:
Zo is er bij ons in het voetbalteam 1 die altijd een handgeschreven rijmt heeft met Pinterklaas. Niet uit luiheid maar bewust, dat vind ik ook wel leukquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja grappig toch. Wie schrijft er tegenwoordig nou nog brieven?
Blijkbaar heeft het 'm een paar dagen dwarsgezeten
Als ik tegenwoordig met een pen schrijf, heb ik na 10 regels kramp in mijn hand...quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zo is er bij ons in het voetbalteam 1 die altijd een handgeschreven rijmt heeft met Pinterklaas. Niet uit luiheid maar bewust, dat vind ik ook wel leuk
Ik schrijf nog vrij veel, tijdens telefoontjes op het werk, kladblokken vol, dus daar heb ik geen last vanquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik tegenwoordig met een pen schrijf, heb ik na 10 regels kramp in mijn hand...
Deze brief is (helaas) niet met de hand geschreven. De allerlaatste handgeschreven brief die ik gekregen heb stamt uit 2000 en is van mijn leraar Nederlands. Die melde daarin al dat het hoogstwaarschijnlijk de laatste handgeschreven brief zou zijn die ik in mijn leven zou krijgenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zo is er bij ons in het voetbalteam 1 die altijd een handgeschreven rijmt heeft met Pinterklaas. Niet uit luiheid maar bewust, dat vind ik ook wel leuk
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik schrijf nog vrij veel, tijdens telefoontjes op het werk, kladblokken vol, dus daar heb ik geen last van
Dat herrinert me er aan, ik moet nog iets opsturen. 1 Envelop en 2 postzegels nodig.. pff.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja grappig toch. Wie schrijft er tegenwoordig nou nog brieven?
Blijkbaar heeft het 'm een paar dagen dwarsgezeten
Mijn handschrift is afgrijslijk dus ik probeer het zo min mogelijk te doen maar ik doe het nog wel regelmatig. Aantekeningen enzo inderdaad.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik schrijf nog vrij veel, tijdens telefoontjes op het werk, kladblokken vol, dus daar heb ik geen last van
Van mij mag het nog veel verder gaanquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij ook even een paar maanden plezier, darna wij weer...
Dat begrijp ik, maar ik denk dat we dit jaar wel weer aan de dollars gaan tijdens een tripje, dus...quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van mij mag het nog veel verder gaan
mijn handschrift is ook dramatisch, leuk als je dan eens ziek bent en een collega moet mijn kladblok ontcijferenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn handschrift is afgrijslijk dus ik probeer het zo min mogelijk te doen maar ik doe het nog wel regelmatig. Aantekeningen enzo inderdaad.
onder het motto 'omdat het kan'quote:
quote:
Jamaicaanse dollars zijn best goedkoopquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
van mij mag de dollar wel weer goedkoper....
En sinds niet meer?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:16 schreef Etcetera het volgende:
Zaterdag ('date' op Schiermonnikoog-dag
) is het exact een jaar geleden dat E. en ik met elkaar hebben gezoend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |