SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
je bent gewoon een kloon van Tuncay Güney..quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het zit echt diep hé
Je roept al sinds je registratie dat ik een kloon benvan wie ik een kloon hoor te zijn is nog steeds een raadsel voor mij
asl en sterkte!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:45 schreef AhmedJaret het volgende:
salaam aleikum, heb ook turken in de familie
Hij vraagt naar je leeftijd, geslacht en locatie.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:08 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
sorry spreek geen turks, wat is asl
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hij vraagt naar je leeftijd, geslacht en locatie.
Kubilay Kaan!quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:34 schreef Maki-maki. het volgende:
WTF. Ik heb gedroomd over mijn zoon. Ik noemde 'm Kaan, blijkbaar heet-ie zo. Ik zag een baby, dus weet niet of hij op mij of op zijn moeder lijkt..
Even de betekenis van 'Kaan' opzoeken.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ahhhwwwwquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Kubilay Kaan!. Wie was de moeder dan? Wacht, zeg maar niets.
was da?quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:43 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je bent gewoon een kloon van Tuncay Güney..
zogenaamd doen alsof je jewish bent, we all know you're turkish..
oja, ja is wel leuk af en toe, maar ik heb de humor op de een of andere manier nooit echt begrepen ofzo, doet me weinig iigquote:
Luizak. (En dat zeg ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:40 schreef msnk het volgende:
Niet nu gelijk, maar straks komt het weer na Gary Unmarried
Heb nu echt geen zin om alles aan te gaan sluiten (wat is alles, externe schijf + hdmi kabel) om ze in BluRay te zien...
Ik was je maar aan het plagenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:46 schreef msnk het volgende:
Waarheid, maar heb genoeg aan mijn kop nu
nooit bij stil gestaan eigenlijk...quote:
waarom zou ik wat dit betreft onderscheid moeten maken tussen man en vrouw?quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:42 schreef Maki-maki. het volgende:
Praat niet zo over vrouwen, barbaar.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik was je maar aan het plagen. Hm.. begrijpelijk. Doe alles op je eigen tempo, joh
.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:52 schreef msnk het volgende:
[..]![]()
Waarom lijken alle affectievolle smileys erop alsof je iemand probeert te versieren tssss....
Hahahaquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:06 schreef msnk het volgende:
Yavuz is mij inderdaad bergen verschuldigd!![]()
oh zo, mja, post ik liever niet op internet ivm privacyquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat vinden jullie van deze TT?: [Centraal] BMW Fantopic, deel 66 - BMW Altijd Bir.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Deze Lan gaat dus naar het Eurovisie, hier ben ik op gewezen (weten wij het nog?) door onze geriefelijke Ayca, die van die Turkse pizza met tofu, enfin hier volgt een clip van de goede man:
Meneer is dus:
Turks![]()
Joods![]()
Afkomstig uit Izmir![]()
En heeft een clip daar dan weer in een Bir
Zo boordevol met Win, dat kan welhaast niet mis gaan, toch?
Wat een birheidquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat vinden jullie van deze TT?: [Centraal] BMW Fantopic, deel 66 - BMW Altijd Bir.
Hij blijft leuk!quote:
kutfilm.. lijkt meer op een Rambo dan een sultan..quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:18 schreef polderturk het volgende:
Hebben jullie al de trailer van de nieuwe Turkse film gezien die in februari in de bioscopen te zien is?
Propaganda, onzinnige film en een belabberde uitwerking.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:18 schreef polderturk het volgende:
Hebben jullie al de trailer van de nieuwe Turkse film gezien die in februari in de bioscopen te zien is?
Hoe jaloers kan een reactie zijn?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Propaganda, onzinnige film en een belabberde uitwerking.![]()
En dat is nog slechts de trailer
Hoe nationalistisch kan een reactie zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:40 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hoe jaloers kan een reactie zijn?
Is Nova Zembla dan geen propaganda?
In alle landen worden propaganda films gemaakt. De trailer ziet er overigens fantastisch uit.
Ik ga zelfs weleens wildpoepen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga nooit in de rij staan.. gewoon wildplassen!![]()
Die houden het jaren op, wanneer zij eind twintig zijn heeft het zich zo opgehoopt dat hun uiterlijk er onder gaat lijden en zijn zij niet langer mooi meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
I can see it in your eyes I can see it in your smile You're all I've ever wanted, my arms are open wide.quote:
Naber?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
I can see it in your eyes I can see it in your smile You're all I've ever wanted, my arms are open wide.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:52 schreef Turquaz52 het volgende:
I'm So Excited!!11 I just cant hide it... I Know, i Know, I want you.. Want you
Ik voel je bro. Eén keer vakantiebaantje op kantoor gehad; nooit meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Bleef dit maar bij een vakantiebaantje.. Dan was ik zo klaar geweest, jammer genoeg krijg ik hier betaald per ding wat ik doe en niet voor hoelang ik er zit..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik voel je bro. Eén keer vakantiebaantje op kantoor gehad; nooit meer.
Hoe bedoel je per ding? Per blaadje? Per opdracht?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Bleef dit maar bij een vakantiebaantje.. Dan was ik zo klaar geweest, jammer genoeg krijg ik hier betaald per ding wat ik doe en niet voor hoelang ik er zit..
Per maand.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:04 schreef Teoman het volgende:
[..]
Hoe bedoel je per ding? Per blaadje? Per opdracht?
Roulette? Nee, maar chill lekker hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Dus als ik 3 jaar administratie moet inhalen krijg ik 36 x het bedrag betaald wat ik er voor vraag..
Achja.. Het gaat aardig...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:06 schreef Teoman het volgende:
[..]
Roulette? Nee, maar chill lekker hoor.
`quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Achja.. Het gaat aardig...
Ik heb al 2 jaar achter de rug, nou nog 2011. En dan ben ik in feite klaar.
Kut dat ik zo'n uber simpele Excel werkblad heb gemaakt, alles is al voorgekauwd enige wat het bedrijf nou moet doen is alles invoeren en voila..Dus ik mij gaan zie niet meer roepen..
Ik ben daar zowiezo onmisbaar..quote:
Yani, werk je ook bij turkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ben daar zowiezo onmisbaar..Wie moet anders alle telefoontjes doen en mails versturen?
![]()
Plus me werktijden zijn variabel, ik ben nou nog thuis.. Maar ben tot diep in de nacht wel bezig zometeen..
Heb het er wel voor over, rekeningen betalen niet zichzelf thuis jammergenoeg.
Ik vind zijn kop lauw man. Voor de rest geen fan ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Deze vind je ook wel leuk, Teoman (aan je UI te zien)..
Dat geboer had niet gehoeven van mij, maar zijn stem is echt vet.. + zijn instelling bevalt mij ook wel
Dude is er zelf voor te blamen.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dude is er zelf voor te blamen.
Een Twilight marathon.Kom op man.
quote:
Hoe vraag je zoiets? Explain.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat valt onder voorspel en dat mag niet van haar ouders..
Lol werkt dat kut ding nou serieus met muntjes ipv je chipkaart?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:51 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is het al tegengekomen in de Connexxion-bussen?
quote:
Ik zie al die dikke wijven al aan die dingen hangen. Of zeurende kinderen die een reep willen. Of jongeren die 'stoer achterin de bus een Mars verorberen' in de 'krokethouding'.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:51 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is het al tegengekomen in de Connexxion-bussen?
Kijk je op dit moment naar Nickelodeon, jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:29 schreef Levolution het volgende:
The Troop op TeenNick...
[ afbeelding ]
Echt een kutserie. Van die tieners die monsters vangen en die monsters zijn CGI waar ze zich in de jaren 90 nog voor zouden schamen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Kijk je op dit moment naar Nickelodeon, ja? The Troop, nog nooit van gehoord. En dat terwijl ik soms nog wel met mijn zusje naar Nickelodeon kijk.
Cartoon Network.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Echt een kutserie. Van die tieners die monsters vangen en die monsters zijn CGI waar ze zich in de jaren 90 nog voor zouden schamen.
Zijn kop is lauw? U bent top?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:25 schreef Teoman het volgende:
[..]
Ik vind zijn kop lauw man. Voor de rest geen fan ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
auchquote:
Stiekem vindt ze het gewoon fijn. Kom op man, zo makkelijk is het niet om tegen iemands wil een anale verkrachting uit te voeren.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:59 schreef Weissman het volgende:
Ik weet dat het Turk zijn en de islam los van elkaar staan maar wou jullie dit pareltje niet onthouden.
Islam: vraag en antwoord
Hoeveel opgepompte anabooltjes heb je gedefloreerd in de sportschool met je brute big bad wolf?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Stiekem vindt ze het gewoon fijn. Kom op man, zo makkelijk is het niet om tegen iemands wil een anale verkrachting uit te voeren.
Deze reactie kwam geheel onverwacht.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoeveel opgepompte anabooltjes heb je gedefloreerd in de sportschool met je brute big bad wolf?
It's funny because it's true.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze reactie kwam geheel onverwacht.
In mijn hoofd was het grappig.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:22 schreef Weissman het volgende:
Nog een pareltje die wel in deze context past;
Met welke nationaliteiten heb je sex gehad..
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:30 schreef Levolution het volgende:
zarGon is juist degene die zich als Nederlander, Spanjaard, Surinamer, Jamaicaan, Portugees, Koerd, Antilliaan, Turk, Marokkaan, Italiaan, Argentijn, Amerikaan, Iraniër, Braziliaan en Mexicaan heeft vermomd.
Moet je een hoop laten slapen met de vissenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Omg. Ik heb dat spel ook gespeeld. Omerta.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:37 schreef Rickazio het volgende:
Er zitten ook vet veel turken op Barafranca (online-mafia-spel)
Hehe, ik in 2005 en nu sinds kort weer een weekje voor de funquote:Op zondag 15 januari 2012 01:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Omg. Ik heb dat spel ook gespeeld. Omerta.
quote:Op zondag 15 januari 2012 01:46 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hehe, ik in 2005 en nu sinds kort weer een weekje voor de fun
Kon je er wat van?
Ja, en zag dat de familie waar ik jaren geleden bij zat weer bestondquote:Op zondag 15 januari 2012 01:50 schreef Julis het volgende:
[..]. Uit het niets weer begonnen of?
!Ik kan het me niet meer goed herinneren. Ik werd in ieder geval niet doodgemaakt. En jij?
quote:Op zondag 15 januari 2012 01:53 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ja, en zag dat de familie waar ik jaren geleden bij zat weer bestond![]()
Dat is natuurlijk ook wel lachuh.
Ik werd voorgaande keren helaas(2x) wel vermoord, was meestal ook capo,
dus als er dan een fam.-war was, stond je hoog aan de pikorde
Hahahaha!quote:Op zondag 15 januari 2012 02:23 schreef xminator het volgende:
En dan zulke gare dingen op je profiel
[ afbeelding ]
Alweer 7 jaar geleden minstens...
Haha die zie je zelden tegenwoordig nog, of ze worden juist gebruiktquote:Op zondag 15 januari 2012 02:23 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Het spel met familieleden spelenquote:Op zondag 15 januari 2012 02:14 schreef xminator het volgende:
Pfff, goude tijden waren dat
Wij runden het hele spel, 1 familie en dan allemaal mensen gespreid over andere families. Zonder dat de rest hiervanaf wist.
Diplomatiek spel op de top.
Pffquote:Op zondag 15 januari 2012 02:23 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik verkocht protection aan mensenquote:Op zondag 15 januari 2012 02:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Het spel met familieleden spelen.
[..]
Pff, je had inderdaad de gaarste plaatjes op die profielen. Had je ook een Turkse vlag in je profiel?
Haha, dat zie je ook niet meer tegenwoordigquote:Op zondag 15 januari 2012 02:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, ik verkocht protection aan mensentegen geld mochten ze dat op hun profiel plaatsen.
Op mn eigenprofiel had ik stats zoals kills ed. Verwerkten in het verleden had je nog niet dingen erin waarmee je de killer kon achterhalen, hierdoor was het toch iets spannender.
Slim geld verdiend zoquote:Op zondag 15 januari 2012 02:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, ik verkocht protection aan mensentegen geld mochten ze dat op hun profiel plaatsen.
Op mn eigenprofiel had ik stats zoals kills ed. Verwerkten in het verleden had je nog niet dingen erin waarmee je de killer kon achterhalen, hierdoor was het toch iets spannender.
Klopt, was meer een preventieve maatregel. Want zelf deed ik voor de rest niks qua echte beschermingquote:Op zondag 15 januari 2012 02:34 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Haha, dat zie je ook niet meer tegenwoordigWant dat is ook een loze belofte.
Je hebt tegenwoordig ''persoonlijke'' bodyguards, hierdoor kun je gemakkelijk achterhalen wie je heeft vermoord
Dat spel heb ik niet gespeeld. Ik zag er wel veel reclame van.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, was meer een preventieve maatregel. Want zelf deed ik voor de rest niks qua echte bescherming
@Julis
Haha, geloof ik best. Zijn zeker ook zat jongens die zichzelf voordoen als meisjes om voordelen te behalen.
Iemand nog Evony online gespeeld?
SPOILER: Dad & Mom (Cow and Chicken)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ms. Sarah Bellum (The Powerpuff Girls)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILER: Mammy Two Shoes (Tom and Jerry)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2012 04:50 schreef zarGon het volgende:
HOLY SHIT
[ afbeelding ]SPOILER: Dad & Mom (Cow and Chicken)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ms. Sarah Bellum (The Powerpuff Girls)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mammy Two Shoes (Tom and Jerry)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens epic dat ze die ouders in C&C gewoon doormidden gehakt hebben daar.
This isn't even my final form.![]()
Na het zien van de volgende clip heb ik besloten dat ik ga emigreren naar Brazilië;
Damn, hoeveel geile wijven kan je in 1 clip samenkrijgenClips van 50 Cent en alle andere rapnegerts lijken er amateurs bij
![]()
![]()
En het enige wat je blijkbaar hoeft te doen om bij ze in de smaak te vallen is eruitzien als een total douchebag.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:30 schreef Weissman het volgende:
Na het zien van de volgende clip heb ik besloten dat ik ga emigreren naar Brazilië;
Damn, hoeveel geile wijven kan je in 1 clip samenkrijgenClips van 50 Cent en alle andere rapnegerts lijken er amateurs bij
Dat moet wel lukken.
Gaat hier niet lukkenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
En het enige wat je blijkbaar hoeft te doen om bij ze in de smaak te vallen is eruitzien als een total douchebag.
Dat moet wel lukken.Te goeie genetics heb ik daarvoor
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:30 schreef Weissman het volgende:
![]()
Serieus? Een 'art teacher' die Comic Sans MS gebruikt?
Waar gaat het heen met deze wereld?This isn't even my final form.![]()
Aangezien er alleen maar meuk gepost wordt in dit topic zal ik maar even het goede voorbeeld geven:
AFC AJAX![]()
Hey daar kende ik de clip niet van
Zo zie je maar weer dat de stem niet altijd klopt met beeld dat je van iemand kan hebben
On that note:
wat een leven, maar wat een
stem
![]()
![]()
Dude.... Wtfquote:Op zondag 15 januari 2012 15:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Zo zie je maar weer dat de stem niet altijd klopt met beeld dat je van iemand kan hebben
On that note:
stem
....
AFC AJAX![]()
![]()
Hij werd tweede lees ik op Wiki, zou hij nu goed boeren? Ik hoop het voor hem.Hahahahahahaquote:Op zondag 15 januari 2012 15:57 schreef WammesWaggel het volgende:
over WTF gesproken![]()
![]()
Elkaar ontmoet via het internet en dan zoveel ellende producerenDit is bijna Monty Python kwaliteit
Zo slecht dat ze vergeten ze weg te drukken
AFC AJAX![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:48 schreef WammesWaggel het volgende:
On that note:
stem
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:57 schreef WammesWaggel het volgende:
over WTF gesproken![]()
![]()
Elkaar ontmoet via het internet en dan zoveel ellende produceren.
quote:When I listened to this my dog started howling and tried eating the speakers....
![]()
Terechte klachtquote:Op zondag 15 januari 2012 18:05 schreef zarGon het volgende:
'Een vriendin' of 'mijn vriendin'?
Mind = blown mits laatstgenoemde.
AFC AJAX![]()
Nee ik zit Yz's honingreet te stalkenquote:Op zondag 15 januari 2012 18:27 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
WTF![]()
a.q. waarom deze crosspost..zit je mn honingreet te stalken..
AFC AJAX![]()
onder welke steen heb jij gezeten ?quote:
nepturk
Is gew een poker hand joh, Aas-Vrouw, offsuit.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2012 18:34:27 ]![]()
nepjewquote:Op zondag 15 januari 2012 18:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij gezeten ?
nepturk![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 18:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij gezeten ?
nepturk
Is gew een poker hand joh, Aas-Vrouw, offsuit., Q wordt door de Turkse breezahgeneratie gebruikt vandaar dat ik om verheldering vroeg.
Waar AK/amk etc voor staat weet iedereen wel.![]()
AK-47 en Advies- en Meldpunt Kindermishandeling toch?quote:Op zondag 15 januari 2012 18:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar AK/amk etc voor staat weet iedereen wel.AFC AJAX![]()
Neen, AK-74.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:38 schreef msnk het volgende:
[..]
AK-47 en Advies- en Meldpunt Kindermishandeling toch?![]()
quote:!
Zonder de s na de apostrof. Yz' honingreet..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2012 21:06:22 ]![]()
Het is grappig omdat het is waar. Er zijn zelfs neuzen vol met maden.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2012 23:57:05 ]![]()
pff al die linkdumps hier, dan dump ik deze echte bir (ondanks ie duitser is) hier
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.![]()
THE FUCK? Gozer? Ik keek hier toevallig vandaag nog naarquote:Op maandag 16 januari 2012 00:14 schreef Turquaz52 het volgende:
pff al die linkdumps hier, dan dump ik deze echte bir (ondanks ie duitser is) hier![]()
![]()
Ik al sinds ik van het bestaan af weet van dat vid, en dat is al ruim een jaar..quote:Op maandag 16 januari 2012 00:24 schreef xminator het volgende:
[..]
THE FUCK? Gozer? Ik keek hier toevallig vandaag nog naar
Ik vind hem gewoon uber. Kan alleen jammergenoeg niet meer vids van de beste man vinden..
Quote van Tjabbo:
I know, maar gaat om het feit dat ik hem vandaag bekijk en jij hem vandaag post. Wat is de statistische kans daarvan? Een filmdat al 2/3 jaar(??) op youtube staat en circa 3000 views heeft. En dat ik hem vandaag bekijk en jij hem vandaag plaatst..
Dat bedoelde ik dus.![]()
Een fascinerend gevoel, maar ik word nooit weggeblazen door toeval.quote:Op maandag 16 januari 2012 01:14 schreef xminator het volgende:
I know, maar gaat om het feit dat ik hem vandaag bekijk en jij hem vandaag post. Wat is de statistische kans daarvan? Een filmdat al 2/3 jaar(??) op youtube staat en circa 3000 views heeft. En dat ik hem vandaag bekijk en jij hem vandaag plaatst..
Dat bedoelde ik dus.
Als je eenmaal aan toevallen zoals het leven gaat denken, valt al het andere opeens in het niet.
Haha, echt nooit?quote:Op maandag 16 januari 2012 01:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een fascinerend gevoel, maar ik word nooit weggeblazen door toeval.
Als je eenmaal aan toevallen zoals het leven gaat denken, valt al het andere opeens in het niet.
Hier nog zo een: in de zomer gingen we naar istanbul om een paar dagen rond te hangen/ wedstrijd bezoeken e.d. Op een gegeven moment stappen wij in de Vapur en komen we geheel toevallig een bekende tegen uit de stad/dorp waar wij in Nederland wonen. In Nederland komen we ze amper tegen 1 maal per jaar. En in een miljoenenstad als istanbul kom je elkaar tegen indezelfde vapur... En dat het niet 1x niet 2 keer, maar 3 keer voorkomt met verschillende mensen in 4 dagen tijd?
En Turkije![]()
Istanbul![]()
Eskisehir![]()
Ozledim memleketi!![]()
Ja oké, natuurlijk kijk je op zo'n moment wel op (ik ook). Maar het stelt dus eigenlijk niets voor als je het vergelijkt met andere zaken. Maar goed, zo kun je alles wel relativeren en dan wordt het heel saai.quote:Op maandag 16 januari 2012 01:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, echt nooit?
Hier nog zo een: in de zomer gingen we naar istanbul om een paar dagen rond te hangen/ wedstrijd bezoeken e.d. Op een gegeven moment stappen wij in de Vapur en komen we geheel toevallig een bekende tegen uit de stad/dorp waar wij in Nederland wonen. In Nederland komen we ze amper tegen 1 maal per jaar. En in een miljoenenstad als istanbul kom je elkaar tegen indezelfde vapur... En dat het niet 1x niet 2 keer, maar 3 keer voorkomt met verschillende mensen in 4 dagen tijd?
En Turkije![]()
Istanbul![]()
Eskisehir![]()
Ozledim memleketi!This isn't even my final form.![]()
Istanbul is geweldigquote:Op maandag 16 januari 2012 01:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, echt nooit?
En Turkije![]()
Istanbul![]()
Eskisehir![]()
Ozledim memleketi!. Ken weinig steden die vergelijkbaar zijn.
Feyenoord Rotterdam![]()
Je moet het leven ook spannend maken/houden. Want het leven is lineair, je komt tot leven en je gaat dood.quote:Op maandag 16 januari 2012 01:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja oké, natuurlijk kijk je op zo'n moment wel op (ik ook). Maar het stelt dus eigenlijk niets voor als je het vergelijkt met andere zaken. Maar goed, zo kun je alles wel relativeren en dan wordt het heel saai.![]()
Weinig, dus je kent er wel een paar? Enlighten mequote:Op maandag 16 januari 2012 01:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Istanbul is geweldig. Ken weinig steden die vergelijkbaar zijn.
.
![]()
Nou, als Marokkaanzijnde en fervent bezoeker van zowel Türkiye en Maroc vond ik serieus alle soorten steden terug. Langs de Bosphorus leek het wel op Tanger en dat drukke stadse gevoel met de bijbehorende wolkenkrabbers deed mij denken aan Casablanca. Best wel apartquote:Op maandag 16 januari 2012 01:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Weinig, dus je kent er wel een paar? Enlighten me.
.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 16-01-2012 01:48:31 ]Feyenoord Rotterdam![]()
De buurt rondom het Taksim is wel uniek moet ik zeggen, evenals de Bosphorus zelf.Feyenoord Rotterdam![]()
Haha wat een baas!quote:Op maandag 16 januari 2012 00:14 schreef Turquaz52 het volgende:
pff al die linkdumps hier, dan dump ik deze echte bir (ondanks ie duitser is) hier![]()
Trouwens wat een bazenclub is GS toch
quote:G.Saray'dan TFF'ye ihtarname
Galatasaray'dan Türkiye Futbol Federasyonu'na ihtarname! Sarı Kırmızılılar, önümüzdeki yıllarda Avrupa kupalarına katılamama riski dolayısıyla TFF'ye avukatları aracılığıyla ihtarname çekti.quote:Kulübümüz çekilen ihtirnamede takimimizin önümüzdeki yl Avrupa Kupalar'na katlamama ihtimaline dikkat çekti.
Sar-krmzlar, "Galatasaray gelecek sezon Avrupa Kupalar'na katlamazsa sorumlusu Türkiye Futbol Federasyonu'dur" dedi.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2012 14:27:34 ]![]()
Allemaal zo dol op voetbal maar ondertussen is 44 procent van de jonge Turken in Amsterdam te zwaar volgens de site van AT5, komt allemaal door het verlies van Turkiyemspor![]()
![]()
http://www.vvzts.nl/index(...)L3d3dy52dnp0cy5ubC8=
Zaandam Turk Spor![]()
Turkse ouders die nooit komen kijken, hun kind om 9 uur op de club dumpen en vaak niet eens contributie betalen.![]()
![]()
Verre van bir.
![]()
Sorumlusu TFF en dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:25 schreef Weissman het volgende:
Trouwens wat een bazenclub is GS toch
[..]
[..]![]()
Rechtzaak, evt schadevergoeding vanwege misgelopen inkomsten door deelname aan CL of EL. Vermoed ik.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2012 15:16:23 ]![]()
quote:.
Zulks een jager.![]()
Papa-ooma-mow-mow
André vindt het ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX![]()
Deze patron dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:46 schreef turnazz het volgende:
als ik een pornofilm zie met een tranny krijg ik een vette stijve... in mijn hoofd spookt steeds de gedachte rond dat ik sex heb met een tranny die op een hele mooie vrouw lijkt... of dat ik zo een tranny anaal neuk, en haar tegelijkertijd aftrek, en zelfs haar borsten lik en haar een megageile blowjob geef.. maar ik ben geen fucking homo laat dat duidelijk zijn..ik ijsbeer de laatste tijd vaak ook op de wallen in Amsterdam bij het tranny gedeelte..
wie herkent zich hier in.. wat moet ik doen?AFC AJAX![]()
The fuck?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:28 schreef zarGon het volgende:
'Zichzelf masturberen' is dubbelop.
In de wc van m'n stagebedrijf, tijdens m'n stage. Inclusief the finish.
Welke accounts had presidente nog meer, zijn er zoveel dat ik het vergeten ben![]()
![]()
Jij bent een medepenisgebruiker. Jij voelt mij. Wij bevuilen alles in gedachten en als men niet meekijkt of mee kan kijken spuiten wij. De puberteit sloopt al de schaamte en het schuldgevoel uit je; je accepteert je penis. Zaad moet gespoten worden.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2012 17:53:32 ]![]()
Ik heb IFFET GEMIST afgelopen zaterdagavondwat is er gebeurd in die aflevering? Online kijken doet sloom bij mij
...![]()
(quote:Op maandag 16 januari 2012 19:41 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Ik heb IFFET GEMIST afgelopen zaterdagavondwat is er gebeurd in die aflevering? Online kijken doet sloom bij mij
![]()
)
+
![]()
![]()
Dus ? Waarom zou ik daar een grammetje fuck om moeten geven ?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:44 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Shut up ja! IFFET is de enige turkenserie die ik volg!![]()
Qoute dan ook niet dipshit.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus ? Waarom zou ik daar een grammetje fuck om moeten geven ?
...![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:47 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Qoute dan ook niet dipshit.![]()
![]()
![]()
Ik snap je redenatie niet.
Laat maar, ik zie al dat je een wijf bent.![]()
iffet is geneukt door een shemale..quote:Op maandag 16 januari 2012 19:41 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
![]()
![]()
Doe niet stom....quote:Op maandag 16 januari 2012 20:00 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
iffet is geneukt door een shemale..volgens mij zijn iffet en ali ihsan uit elkaar OGMYGOSHHHHH
...![]()
Een koerd in een Turken topic, hmmm.. over 3 dagen deel #952 door alle vervuiling?Quote van Tjabbo:
Wauw.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:43 schreef Turquaz52 het volgende:
Een koerd in een Turken topic, hmmm.. over 3 dagen deel #952 door alle vervuiling?
Ik weet niet van jou hoor maar ik heb gewoond in Turkije, ik heb een TURKS naam en grootouders hebben gevochten voor Turkije, ben zelf kwart Turks, mijn broer zit in het Turkse leger, mijn zwager is Turks. En JA ik heb ook Koerdisch bloed.
Ik mag lekker in deze topic komen ja, stomme bmw van jou koelie...![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:54 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Wauw.
Ik weet niet van jou hoor maar ik heb gewoond in Turkije, ik heb een TURKS naam en grootouders hebben gevochten voor Turkije, ben zelf kwart Turks, mijn broer zit in het Turkse leger, mijn zwager is Turks. En JA ik heb ook Koerdisch bloed.
Ik mag lekker in deze topic komen ja, stomme bmw van jou koelieJe laat duidelijk merken dat je koerdische bloed hebt, een BMW is een symbool van de Turken, net zoals Mercedes, Audi en Golf 5. En natuurlijk niet te vergeten Tofas, Haci Murat en Renault Toros.
Jij faalt. En faalt diep. Fuck auto's wie ben jij om hier te gaan spammen met een gozer, en ook je nick vernoemen naar hem?
aq, noem ik mij zelf Mila Kunis? Post ik 24.000 foto's van haar hier?
Aub, doe niet groot, je stelt niks voor hier, niet nu niet later en niemand vind jou grappig of leuk.
Beter vraag je een nickchange aan naar life error 404..
Quote van Tjabbo:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent echt stoer, wist jij dat?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]Je laat duidelijk merken dat je koerdische bloed hebt, een BMW is een symbool van de Turken, net zoals Mercedes, Audi en Golf 5. En natuurlijk niet te vergeten Tofas, Haci Murat en Renault Toros.
Jij faalt. En faalt diep. Fuck auto's wie ben jij om hier te gaan spammen met een gozer, en ook je nick vernoemen naar hem?
aq, noem ik mij zelf Mila Kunis? Post ik 24.000 foto's van haar hier?
Aub, doe niet groot, je stelt niks voor hier, niet nu niet later en niemand vind jou grappig of leuk.
Beter vraag je een nickchange aan naar life error 404..
[ afbeelding ]![]()
Jaquote:Op maandag 16 januari 2012 23:51 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Jij bent echt stoer, wist jij dat?Quote van Tjabbo:
quote:Nee nee, niet kaal. Kaal bewaar ik, mocht ik ooit vanzelf gaan kalen.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Kaal of hoeveel mm? Ben het ook aan het overwegen![]()
Nu genieten van een volle bos. Het is nog tot mijn oog, maar gewoon naar achteren/zijkanten gekamd.
Als je dat echt meent, neem je hem ook als vrouw.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:46 schreef Ayca het volgende:
Als ik een man was zou ik zo'n hitlerkapsel nemen.
De snorgrap omdat Turk laat ik maar achterwege.![]()
Nee, dat staat niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je dat echt meent, neem je hem ook als vrouw.
De snorgrap omdat Turk laat ik maar achterwege.
Waarom zou ik het niet menen? Het is gewoon een benaming van een kapsel, heeft verder niks met hitler te maken.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 00:59:47 ]![]()
Mijn overgrootopa heeft wel grond gehad in Armenië ja, verder geen armeens bloed (zover ik weet).quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: