Nee ik zit Yz's honingreet te stalkenquote:Op zondag 15 januari 2012 18:27 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
WTF![]()
a.q. waarom deze crosspost..zit je mn honingreet te stalken..
onder welke steen heb jij gezeten ?quote:
nepjewquote:Op zondag 15 januari 2012 18:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij gezeten ?
nepturk
quote:Op zondag 15 januari 2012 18:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij gezeten ?
nepturk
Is gew een poker hand joh, Aas-Vrouw, offsuit.
AK-47 en Advies- en Meldpunt Kindermishandeling toch?quote:Op zondag 15 januari 2012 18:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar AK/amk etc voor staat weet iedereen wel.
Neen, AK-74.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:38 schreef msnk het volgende:
[..]
AK-47 en Advies- en Meldpunt Kindermishandeling toch?
quote:
Het is grappig omdat het is waar. Er zijn zelfs neuzen vol met maden.quote:
THE FUCK? Gozer? Ik keek hier toevallig vandaag nog naarquote:Op maandag 16 januari 2012 00:14 schreef Turquaz52 het volgende:
pff al die linkdumps hier, dan dump ik deze echte bir (ondanks ie duitser is) hier
Ik al sinds ik van het bestaan af weet van dat vid, en dat is al ruim een jaar..quote:Op maandag 16 januari 2012 00:24 schreef xminator het volgende:
[..]
THE FUCK? Gozer? Ik keek hier toevallig vandaag nog naar
Een fascinerend gevoel, maar ik word nooit weggeblazen door toeval.quote:Op maandag 16 januari 2012 01:14 schreef xminator het volgende:
I know, maar gaat om het feit dat ik hem vandaag bekijk en jij hem vandaag post. Wat is de statistische kans daarvan? Een filmdat al 2/3 jaar(??) op youtube staat en circa 3000 views heeft. En dat ik hem vandaag bekijk en jij hem vandaag plaatst..
Dat bedoelde ik dus.
Haha, echt nooit?quote:Op maandag 16 januari 2012 01:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een fascinerend gevoel, maar ik word nooit weggeblazen door toeval.
Als je eenmaal aan toevallen zoals het leven gaat denken, valt al het andere opeens in het niet.
Ja oké, natuurlijk kijk je op zo'n moment wel op (ik ook). Maar het stelt dus eigenlijk niets voor als je het vergelijkt met andere zaken. Maar goed, zo kun je alles wel relativeren en dan wordt het heel saai.quote:Op maandag 16 januari 2012 01:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, echt nooit?
Hier nog zo een: in de zomer gingen we naar istanbul om een paar dagen rond te hangen/ wedstrijd bezoeken e.d. Op een gegeven moment stappen wij in de Vapur en komen we geheel toevallig een bekende tegen uit de stad/dorp waar wij in Nederland wonen. In Nederland komen we ze amper tegen 1 maal per jaar. En in een miljoenenstad als istanbul kom je elkaar tegen indezelfde vapur... En dat het niet 1x niet 2 keer, maar 3 keer voorkomt met verschillende mensen in 4 dagen tijd?
En Turkije![]()
Istanbul![]()
Eskisehir![]()
Ozledim memleketi!
Istanbul is geweldigquote:Op maandag 16 januari 2012 01:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, echt nooit?
Hier nog zo een: in de zomer gingen we naar istanbul om een paar dagen rond te hangen/ wedstrijd bezoeken e.d. Op een gegeven moment stappen wij in de Vapur en komen we geheel toevallig een bekende tegen uit de stad/dorp waar wij in Nederland wonen. In Nederland komen we ze amper tegen 1 maal per jaar. En in een miljoenenstad als istanbul kom je elkaar tegen indezelfde vapur... En dat het niet 1x niet 2 keer, maar 3 keer voorkomt met verschillende mensen in 4 dagen tijd?
En Turkije![]()
Istanbul![]()
Eskisehir![]()
Ozledim memleketi!
Je moet het leven ook spannend maken/houden. Want het leven is lineair, je komt tot leven en je gaat dood.quote:Op maandag 16 januari 2012 01:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja oké, natuurlijk kijk je op zo'n moment wel op (ik ook). Maar het stelt dus eigenlijk niets voor als je het vergelijkt met andere zaken. Maar goed, zo kun je alles wel relativeren en dan wordt het heel saai.
Weinig, dus je kent er wel een paar? Enlighten mequote:Op maandag 16 januari 2012 01:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Istanbul is geweldig. Ken weinig steden die vergelijkbaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |