quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dude is er zelf voor te blamen.
Een Twilight marathon.Kom op man.
quote:
Hoe vraag je zoiets? Explain.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat valt onder voorspel en dat mag niet van haar ouders..
Lol werkt dat kut ding nou serieus met muntjes ipv je chipkaart?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:51 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is het al tegengekomen in de Connexxion-bussen?
quote:
Ik zie al die dikke wijven al aan die dingen hangen. Of zeurende kinderen die een reep willen. Of jongeren die 'stoer achterin de bus een Mars verorberen' in de 'krokethouding'.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:51 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is het al tegengekomen in de Connexxion-bussen?
Kijk je op dit moment naar Nickelodeon, jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:29 schreef Levolution het volgende:
The Troop op TeenNick...
[ afbeelding ]
Echt een kutserie. Van die tieners die monsters vangen en die monsters zijn CGI waar ze zich in de jaren 90 nog voor zouden schamen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Kijk je op dit moment naar Nickelodeon, ja? The Troop, nog nooit van gehoord. En dat terwijl ik soms nog wel met mijn zusje naar Nickelodeon kijk.
Cartoon Network.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Echt een kutserie. Van die tieners die monsters vangen en die monsters zijn CGI waar ze zich in de jaren 90 nog voor zouden schamen.
Zijn kop is lauw? U bent top?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:25 schreef Teoman het volgende:
[..]
Ik vind zijn kop lauw man. Voor de rest geen fan ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |