auchquote:
Stiekem vindt ze het gewoon fijn. Kom op man, zo makkelijk is het niet om tegen iemands wil een anale verkrachting uit te voeren.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:59 schreef Weissman het volgende:
Ik weet dat het Turk zijn en de islam los van elkaar staan maar wou jullie dit pareltje niet onthouden.
Islam: vraag en antwoord
Hoeveel opgepompte anabooltjes heb je gedefloreerd in de sportschool met je brute big bad wolf?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Stiekem vindt ze het gewoon fijn. Kom op man, zo makkelijk is het niet om tegen iemands wil een anale verkrachting uit te voeren.
Deze reactie kwam geheel onverwacht.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoeveel opgepompte anabooltjes heb je gedefloreerd in de sportschool met je brute big bad wolf?
It's funny because it's true.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze reactie kwam geheel onverwacht.
In mijn hoofd was het grappig.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:22 schreef Weissman het volgende:
Nog een pareltje die wel in deze context past;
Met welke nationaliteiten heb je sex gehad..
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:30 schreef Levolution het volgende:
zarGon is juist degene die zich als Nederlander, Spanjaard, Surinamer, Jamaicaan, Portugees, Koerd, Antilliaan, Turk, Marokkaan, Italiaan, Argentijn, Amerikaan, Iraniër, Braziliaan en Mexicaan heeft vermomd.
Moet je een hoop laten slapen met de vissenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Omg. Ik heb dat spel ook gespeeld. Omerta.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:37 schreef Rickazio het volgende:
Er zitten ook vet veel turken op Barafranca (online-mafia-spel)
Hehe, ik in 2005 en nu sinds kort weer een weekje voor de funquote:Op zondag 15 januari 2012 01:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Omg. Ik heb dat spel ook gespeeld. Omerta.
quote:Op zondag 15 januari 2012 01:46 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hehe, ik in 2005 en nu sinds kort weer een weekje voor de fun
Kon je er wat van?
Ja, en zag dat de familie waar ik jaren geleden bij zat weer bestondquote:Op zondag 15 januari 2012 01:50 schreef Julis het volgende:
[..]. Uit het niets weer begonnen of?
!Ik kan het me niet meer goed herinneren. Ik werd in ieder geval niet doodgemaakt. En jij?
quote:Op zondag 15 januari 2012 01:53 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ja, en zag dat de familie waar ik jaren geleden bij zat weer bestond![]()
Dat is natuurlijk ook wel lachuh.
Ik werd voorgaande keren helaas(2x) wel vermoord, was meestal ook capo,
dus als er dan een fam.-war was, stond je hoog aan de pikorde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |