Naber?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
I can see it in your eyes I can see it in your smile You're all I've ever wanted, my arms are open wide.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:52 schreef Turquaz52 het volgende:
I'm So Excited!!11 I just cant hide it... I Know, i Know, I want you.. Want you
Ik voel je bro. Eén keer vakantiebaantje op kantoor gehad; nooit meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Bleef dit maar bij een vakantiebaantje.. Dan was ik zo klaar geweest, jammer genoeg krijg ik hier betaald per ding wat ik doe en niet voor hoelang ik er zit..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik voel je bro. Eén keer vakantiebaantje op kantoor gehad; nooit meer.
Hoe bedoel je per ding? Per blaadje? Per opdracht?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Bleef dit maar bij een vakantiebaantje.. Dan was ik zo klaar geweest, jammer genoeg krijg ik hier betaald per ding wat ik doe en niet voor hoelang ik er zit..
Per maand.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:04 schreef Teoman het volgende:
[..]
Hoe bedoel je per ding? Per blaadje? Per opdracht?
Roulette? Nee, maar chill lekker hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Dus als ik 3 jaar administratie moet inhalen krijg ik 36 x het bedrag betaald wat ik er voor vraag..
Achja.. Het gaat aardig...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:06 schreef Teoman het volgende:
[..]
Roulette? Nee, maar chill lekker hoor.
`quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Achja.. Het gaat aardig...
Ik heb al 2 jaar achter de rug, nou nog 2011. En dan ben ik in feite klaar.
Kut dat ik zo'n uber simpele Excel werkblad heb gemaakt, alles is al voorgekauwd enige wat het bedrijf nou moet doen is alles invoeren en voila..Dus ik mij gaan zie niet meer roepen..
Ik ben daar zowiezo onmisbaar..quote:
Yani, werk je ook bij turkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ben daar zowiezo onmisbaar..Wie moet anders alle telefoontjes doen en mails versturen?
![]()
Plus me werktijden zijn variabel, ik ben nou nog thuis.. Maar ben tot diep in de nacht wel bezig zometeen..
Heb het er wel voor over, rekeningen betalen niet zichzelf thuis jammergenoeg.
Ik vind zijn kop lauw man. Voor de rest geen fan ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Deze vind je ook wel leuk, Teoman (aan je UI te zien)..
Dat geboer had niet gehoeven van mij, maar zijn stem is echt vet.. + zijn instelling bevalt mij ook wel
Dude is er zelf voor te blamen.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dude is er zelf voor te blamen.
Een Twilight marathon.Kom op man.
quote:
Hoe vraag je zoiets? Explain.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat valt onder voorspel en dat mag niet van haar ouders..
Lol werkt dat kut ding nou serieus met muntjes ipv je chipkaart?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:51 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is het al tegengekomen in de Connexxion-bussen?
quote:
Ik zie al die dikke wijven al aan die dingen hangen. Of zeurende kinderen die een reep willen. Of jongeren die 'stoer achterin de bus een Mars verorberen' in de 'krokethouding'.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:51 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is het al tegengekomen in de Connexxion-bussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |