Het is natuurlijk een Rottûrdammertquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar spreekt het uit als spietstjek
Ja, het is echt een overdreven hechting aan spullen. Zonder die spullen voelen ze zich niet veilig ofzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Als je niet als de donder naar de stort rijdt als er een dwangsom van 50 k boven je hoofd hangt dan ben je echt ziek...
Ik heb even gegoogled en dit gedrag schijnt een obsessief-compulsieve stoornis ( dwangstoornis) te zijn. De beste man moet hierna dus eigenlijk direct door naar de psycholoog.
quote:
Dat is altijd zo, alles bij elkaar, het zijn zijn kindjesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Oh het gaat fout, ze gooien het verkeerde weg.
Ja, ik wil graag de servettendans met je doen, lekker gewoontjes thuis, al moet je wel even uitleggen wat het isquote:
Haha, ik zal het even googlen voor je mijn liefstequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik wil graag de servettendans met je doen, lekker gewoontjes thuis, al moet je wel even uitleggen wat het is
Waarsch. wel en na x aantal jaar was mien klaar.quote:
Ik snap het ook best welquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
Ik vind het best zielig voor die man, ik begrijp het wel een beetje. Ze gooien zijn spulletjes weg, die hij zo lang heeft bewaard.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:02 schreef Onnoman het volgende:
als die gast dood gaat kan je van zn longen een dikke vette goeie sigaar maken volgens mij
Je vergeet dat het een ziekte is, die verzamelwoede. Mensen leven in puinhoop wat vaak ook nog eens tot zeer ongezonde leefomstandigheden leidt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
Ik vind het best zielig voor die man, ik begrijp het wel een beetje. Ze gooien zijn spulletjes weg, die hij zo lang heeft bewaard.
Maar jouw woonkamer klinkt op deze manier tenminste nog bewoonbaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Och, ik heb ook wat oude elektronica staan, maar dat staat niemand in de weg op m'n hobbyzolder boven de garage.
Sommige mensen willen nog wel eens een opmerking maken over die twee oude TV's in de hoek van de huiskamer en die VLP-speler die er bovenop staat, maar dan zeg ik meestal dat dat MIJN zaken zijn en niet die van hun.
Nee dat begrijp ik ook, dat hij een ziekte heeft, maar ik snap ook dat het moeilijk is voor hem.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je vergeet dat het een ziekte is, die verzamelwoede. Mensen leven in puinhoop wat vaak ook nog eens tot zeer ongezonde leefomstandigheden leidt.
Zeg me dat het niet zo is, waarom doen ze dit? Ik krijg ineens beelden voor me van van Gaal en witte doekjesquote:
zijn van die mensen die het geluk halen uit de "hoeveelheid" spullen.. dat geeft gevoelsmatige veiligheid, een veilige omgeving..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
Of..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:04 schreef amaranta het volgende:
En dat je dan van alles precies weet waar het ligt..
Ja, in die doos, daar 3de rij van onder, ..... ligt een flesopener....
Da's waar. Ik gooi ook niet zomaar iets weg, maar de kiet ligt niet helemaal vol met zooi.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar jouw woonkamer klinkt op deze manier tenminste nog bewoonbaar.
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:08 schreef King_Merc het volgende:
moeder zal hem wel een corrigerende tik geven ;, Ruim je kamer op ~!
Oh dat jochie met het rode haar, jaaaaaaaaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |