Mijn vader heeft het ook een klein beetje, als ik vroeger schoenen weggooide ofzo kwam ook altijd de vraag: 'kun je dat echt niet meer gebruiken?'quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Mijn vader verzamelde ook wel, maar dat waren schroefjes in potjes, dat was nog wel te overzien.
Ja dat is fijne kneuterigheidquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Mijn vader verzamelde ook wel, maar dat waren schroefjes in potjes, dat was nog wel te overzien.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Mag ik dat zeggen, ja dat mag je zeggen
Ja, maar als je alles voor die mensen weggooit is het zo weer terug of raken ze compleet over de zeik.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Och hemeltje, dit is echt VEEL. Hier moet je echt 2 vrachtwagens voor halen en gewoon snel in gaan ladenWant 1 prul per keer dat schiet niet op.
Ik moet hardop lachen om dat eerstequote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, maar als je alles voor die mensen weggooit is het zo weer terug of raken ze compleet over de zeik.
Echt? Wat tofquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook nog wel oude zooi die ik niet weg wil gooien, is zondeHele oude Tina's uit de zeventiger/tachtiger jaren bijvoorbeeld.
En ook een oude Tina Club met een fotootje van mezelf erinquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Wat tof
Dat zijn ook leuke dingen
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
En ook een oude Tina Club met een fotootje van mezelf erinToen ik 12? was of zo.
Nederland is altijd braafquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:44 schreef Ludwig. het volgende:
Het is een beetje laf allemaal, als je in de Amerikaanse versie plastic melkflessen met urine en kakkerlak broednesten hebt gezien.
Ja, inclusief Peterquote:
Rob Geus van de Smaakpolitie. Die heeft van die papiertjes om te testen of ergens bacterieen opzitten, dat noemt hij de "speedcheck".quote:
Maar spreekt het uit als spietstjekquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Rob Geus van de Smaakpolitie. Die heeft van die papiertjes om te testen of ergens bacterieen opzitten, dat noemt hij de "speedcheck".
Preciesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar spreekt het uit als spietstjek
Zo begint het denk ik. En sommige mensen schieten dan door.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je zal het maar ooit eens nodig hebben
Klopt, en hebben ze misschien een keer wat weggegooid (wat ze al jaren hebben) en dan een maand later hadden ze het wel kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo begint het denk ik. En sommige mensen schieten dan door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |