Het is natuurlijk een Rottūrdammertquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar spreekt het uit als spietstjek
Ja, het is echt een overdreven hechting aan spullen. Zonder die spullen voelen ze zich niet veilig ofzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Als je niet als de donder naar de stort rijdt als er een dwangsom van 50 k boven je hoofd hangt dan ben je echt ziek...
Ik heb even gegoogled en dit gedrag schijnt een obsessief-compulsieve stoornis ( dwangstoornis) te zijn. De beste man moet hierna dus eigenlijk direct door naar de psycholoog.
quote:
Dat is altijd zo, alles bij elkaar, het zijn zijn kindjesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Oh het gaat fout, ze gooien het verkeerde weg.
Ja, ik wil graag de servettendans met je doen, lekker gewoontjes thuis, al moet je wel even uitleggen wat het isquote:
Haha, ik zal het even googlen voor je mijn liefstequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik wil graag de servettendans met je doen, lekker gewoontjes thuis, al moet je wel even uitleggen wat het is
Waarsch. wel en na x aantal jaar was mien klaar.quote:
Ik snap het ook best welquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
Ik vind het best zielig voor die man, ik begrijp het wel een beetje. Ze gooien zijn spulletjes weg, die hij zo lang heeft bewaard.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:02 schreef Onnoman het volgende:
als die gast dood gaat kan je van zn longen een dikke vette goeie sigaar maken volgens mij
Je vergeet dat het een ziekte is, die verzamelwoede. Mensen leven in puinhoop wat vaak ook nog eens tot zeer ongezonde leefomstandigheden leidt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
Ik vind het best zielig voor die man, ik begrijp het wel een beetje. Ze gooien zijn spulletjes weg, die hij zo lang heeft bewaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |