quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eerste plaat en een zakdoek in zijn kontzak..ja, Guus weet waar 'ie 't over heeft..
Die is met Brian May.quote:
Deze Lucky zou geen reet aan zijn zonder die van gisterenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:20 schreef Felagund het volgende:
Deze Lucky was veel leuker dan die van gisteren.
Dat viel eigenlijk helemaal niet tegen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef starla het volgende:
Gelukkig heb ik die aflevering gemist dat Dijkshoorn zingt
twitter:dijkshoorn twitterde op maandag 09-01-2012 om 22:52:12Uit solidariteit met Lucky TV zal ik aanstaande woensdag naakt mijn gedicht voorlezen. Alles voor het vrije woord. #dwdd reageer retweet
Wat kan dat Frank Boeijen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:22 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Weet je wat Johnny Hallyday?
Your musical compatibility with Norrage is SUPERquote:
En is Alice Cooper?quote:
Ik weet nog dat ik een keer heel trots was omdat mijn stem op televisie te horen was.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuke aflevering!
Geweldig dat stuk van die ijsspeedway. Ging daar elk jaar heen, ook op de kunstijsbaan in Eindhoven. Volgens mij was die Roelof Thijs niet de enige Nederlander die toen mee reed, toch eens opzoeken.
En Gem was echt geweldig!
Zeker te weten!quote:
Your musical compatibility with _Tem_ is Very Highquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Norrage is SUPER
Onbegrijpelijk aangezien je Blaudzun fanboy bent.
Was jij dat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer heel trots was omdat mijn stem op televisie te horen was.
"Dominique, geef m'n sjaal terug!"
Voelde me een week lang een BN-er.
Natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Your musical compatibility with _Tem_ is Very High
Kan ook aan jou liggen dus.
Indrukwekkend oeuvre, hè!quote:
Ik snap Alice Cooper niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En is Alice Cooper?
Ohnee, ik geloof dat die vannacht bij Brad Pitt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou! Wij hebben daar nog een musical van gemaakt op de lagere school.
Je snapt de Clooney?quote:
Zo klonk het anders niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef alors het volgende:
[..]
Dat viel eigenlijk helemaal niet tegen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Norrage is SUPER
Onbegrijpelijk aangezien je Blaudzun fanboy bent.
In welk universum?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef Norrage het volgende:
Hij is waanzinnig muzikaal en maakt mooie muziek.
Wat later zat ik in de klas bij Corry Hartogs, de broer van Tommy, bij wie ik weer een paar jaar later in de klas zat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:38 schreef Modus het volgende:
"Dat is Wil Hartog?" had vast meer indruk gemaakt.
Dit universumquote:
Jeetje, jij bent echt nog van vóór Philip Bloemendal he?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:44 schreef Copycat het volgende:
Wat later zat ik in de klas bij Corry Hartogs, de broer van Tommy, bij wie ik weer een paar jaar later in de klas zat.
Dat waren toentertijd de helden van onze kunstijsbaan. Samen met pa en ma Hartogs,
Dat begrijp ik inderdaad ook niet zo want de laatste tijd luister ik Tim Knol helemaal niet meer. Alleen toen het album net uit was het ik het wel aardig veel geluisterd. Ik zou eerder andere artiesten verwachten in de top van mijn lijst met meest geluisterde zoals The Smiths, PJ Harvey en The The maar goed... het zal wel kloppen op een of andere manier.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
Ik ben trouwens geen Blaudzun fanboy (vind het goed maar niet bijzonder), maar om hem nou voornamelijk af te kraken puur om zijn uiterlijk (zeg niet dat jij dat doet, maar de meeste hebben het vooroordeel al meteen klaar liggen) vind ik echt zielig. Hij is waanzinnig muzikaal en maakt mooie muziek.
edit; ik vind het trouwens knap dat je Tim Knol dan weer hebt als favoriete (meest geluisterde) artiest. Ik schaal dat in exact hetzelfde straatje als Blaudzun, maar ik vind Tim Knol dan weer kut...
Kwam jij vaak op de schaatsbaan? Ik hing daar iedere dag rond van 1978 t/m 1984 ongeveer. Zelfs in een zomer toen het rollerdisco was....quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat later zat ik in de klas bij Corry Hartogs, de broer van Tommy, bij wie ik weer een paar jaar later in de klas zat.
Dat waren toentertijd de helden van onze kunstijsbaan. Samen met pa en ma Hartogs,
Wie?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Modus het volgende:
Jeetje, jij bent echt nog van vóór Philip Bloemendal he?
Fixed.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef Norrage het volgende:
Ik schaal dat in exact hetzelfde straatje als Blaudzun, maar ik vind Tim Knol dan weer koud en nat...
Ja, maar alleen in de winter. Discoschaatsen was wel veruit favoriet. Volgens mij kwam ik er geregeld van 78 tot 82, daarna was het te kinderachtig voor mequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Kwam jij vaak op de schaatsbaan? Ik hing daar iedere dag rond van 1978 t/m 1984 ongeveer. Zelfs in een zomer toen het rollerdisco was....
Plekken!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Geweldig ja, dat discoschaatsen! Stond iedereen in het halfdonker te plekken tegen de boarding. Noem dat maar kinderachtig......
quote:Op woensdag 11 januari 2012 02:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
En wie was overigens die oermens/baardaap met dat vettige zwarte haar?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
Ik ben trouwens geen Blaudzun fanboy (vind het goed maar niet bijzonder), maar om hem nou voornamelijk af te kraken puur om zijn uiterlijk (zeg niet dat jij dat doet, maar de meeste hebben het vooroordeel al meteen klaar liggen) vind ik echt zielig. Hij is waanzinnig muzikaal en maakt mooie muziek.
edit; ik vind het trouwens knap dat je Tim Knol dan weer hebt als favoriete (meest geluisterde) artiest. Ik schaal dat in exact hetzelfde straatje als Blaudzun, maar ik vind Tim Knol dan weer kut...
Ik snap die hele hipster/nerd-brillen hype van de laatste tijd ook totaal niet....quote:Op woensdag 11 januari 2012 02:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met die verschrikkelijke dikke brilmonturen? Die waren in de jaren '50 al 300 jaar uit de gratie...
(sorry dat ik er nu pas mee kom, maar ik kijk momenteel de nachtuitzendingen)
Neequote:Op woensdag 11 januari 2012 13:55 schreef waaromniet1988 het volgende:
Is het de moeite waard om de uitzending van gisteren terug te bekijken ?
Maandag was dramatisch (afgezien van LuckyTv)
Erik van Muiswinkel,quote:Discussie Koningshuis
Afgelopen week laaide de discussie in Nederland weer op. Hoe ver kan je in Nederland eigenlijk gaan als het om het Koningshuis gaat? Erik van Muiswinkel kan zich er erg over opwinden. Volgens hem is het uitzenden van een dramaserie gebaseerd op onjuiste feiten vele malen erger dan bijvoorbeeld het uitzenden van een satirisch filmpje als Lucky TV. Hij doelt hiermee op de serie 'Beatrix: oranje onder vuur', die momenteel te zien is op de televisie. Ook Tomas Ross is te gast. Hij schreef het scenario voor deze serie en vindt dat een serie over het Koningshuis de koningin en haar familie juist een menselijk gezicht geeft.
Welke fittie wil DWDD hiermee eigenlijk uitlokken?quote:Volgens hem is het uitzenden van een dramaserie gebaseerd op onjuiste feiten vele malen erger dan bijvoorbeeld het uitzenden van een satirisch filmpje als Lucky TV.
Verbeterd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:48 schreef thettes het volgende:
Erik en Theo, vind ik toch wel helden een held.
Al het overige is inderdaad behelpen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:48 schreef thettes het volgende:
Erik en Theo, vind ik toch wel helden.
Overigens Norrage, Tem en Chris, jullie hebben alleen een fantastische muzieksmaak als ik last.fm mag geloven.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Al het overige is inderdaad behelpen.
http://en.wikipedia.org/w(...)porary_subculture%29quote:Op woensdag 11 januari 2012 02:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met die verschrikkelijke dikke brilmonturen? Die waren in de jaren '50 al 300 jaar uit de gratie...
quote:Op woensdag 11 januari 2012 02:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Heb je nog geen Wayfarer?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zijn weer helemaal hot, hoor. Ik wil er ook wel een.
Nee, maar ik kan hem heus wel betalen, hoor.quote:
Die witte Ray Ban lettertjes kosten ongeveer 30 euro extra, geloof ik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan hem heus wel betalen, hoor.
Nou, een neppe kost 15 ¤, een echte 139 ¤, dus elke letter van Ray Ban kost zo'n 20 ¤ extra.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Die witte Ray Ban lettertjes kosten ongeveer 30 euro extra, geloof ik.
De meeste neppe zijn dan ook minder goed. Op het model zelf zitten geen rechten meer en Ray Ban laat de glazen maken bij Polaroid die zelf exact hetzelfde model voert voor veel minder geld.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, een neppe kost 15 ¤, een echte 139 ¤, dus elke letter van Ray Ban kost zo'n 20 ¤ extra.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:23 schreef Gramulanion het volgende:
Matthijs heeft aan de verjaardag van Mart gedacht?
Ja dus.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:23 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:23 schreef Gramulanion het volgende:
Ik bleef er voor thuis.quote:
Ik zie Theo Maassen zitten, dus ik gok een Nee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:35 schreef Copycat het volgende:
Is het een hele avond Smeets' ego strelen?
Dan zap ik meteen weg, Martquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:35 schreef Copycat het volgende:
Is het een hele avond Smeets' ego strelen?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:36 schreef alors het volgende:
Waarom is de maker zelf er niet bij? Sander
Mooi zo!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:35 schreef Buitendam het volgende:
Ik zie Theo Maassen zitten, dus ik gok een Nee.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waarom word hier aandacht aan besteed?
Nope, hij is altijd 2 jaar te laat.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:37 schreef Copycat het volgende:
En wat een jankgedoe van Muiswinkel. Zeurde hij ook bij Bernard?
Kan bij A3 nog wel even duren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
Moet je dan wachten tot de HELE familie dood is?
Dat vooral.quote:
Ik heb er nog niks van gezien. Zo laten, maar?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het trouwens wel een veel slechtere serie dan Bernard, Schavuit van Oranje.
Nee dankje.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Van onder zeker Naakte Beatrix en Willem
Nee, het is leuk!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er nog niks van gezien. Zo laten, maar?
Nee, zelfs daar heb ik geen last van.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
In ieder geval worden heel veel mensen nu nieuwsgierig naar die serie, opdracht geslaagd
Vandaar, "heel veel mensen", ik ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, zelfs daar heb ik geen last van.
Ik kwam hier enkel om dit te posten, maar je was me voor. Daarom maar een quote.quote:
Die krijgt Mart nooit dichtgeritstquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:45 schreef TLC het volgende:
Moet Matthijs na de uitzending zijn trui weer terug geven aan Mart ?
Daar dacht ik ook net aan. Net zo'n zinloze discussie.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:46 schreef Specularium het volgende:
Wat zou van Muiswinkel van de film 'Sint' vinden?
Who gives a fuck wat hij ervan denkt.......................oh wacht de wereld draait doorquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:46 schreef Specularium het volgende:
Wat zou van Muiswinkel van de film 'Sint' vinden?
Ja, het is slordig gemaakt. Goed drama kenmerkt zich door aandacht voor de details, daar slaan ze met deze serie de plank mis.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er nog niks van gezien. Zo laten, maar?
Nou zeg wat praten die kinders kut, als die van mij dat later doen krijgen ze een mep.quote:
quote:
goed antwoord.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
Homo's onder de twaalf zijn welkom.
Matthijs heeft een primeur!quote:
The Cube?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
Het doet me een beetje denken aan een horrorfilm die ik ooit gezien heb. Ook met allerlei kamers en mensen die moeten ontsnappen.
Shocking fact: het is een nederlanderquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik hoor een dikke nederlandse accent
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik hoor een dikke nederlandse accent
echt hequote:Op woensdag 11 januari 2012 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Shocking fact: het is een nederlander
Ja die, ik kwam niet op de naam. Zijn meerdere delen van. Kamers met vallen (had ook wel iets geweest trouwens).quote:
Omdat een Nederlander soms een Nederlands accent heeft.quote:
Kan natuurlijk niet tippen aan alle succesvolle formats die jij op de markt hebt gebrachtquote:
Ja?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Omdat een Nederlander soms een Nederlands accent heeft.
Hij is ietwat hypocrieterig inderdaad.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Alsof Matthijs vertelt wat hij verdient.
Vast wel bij SBS. RTL zit waarschijnlijk exclusief aan Mol vast.quote:
Ik vond hem enorm sterk in TBS en ben ook benieuwd naar Doodslag.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:58 schreef GGMM het volgende:
Kan Maassen tegenwoordig ook al acteren?
Hij heeft al in meerdere films gespeeld hoor, oa Minoes en TBSquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:58 schreef GGMM het volgende:
Kan Maassen tegenwoordig ook al acteren?
Dit. TBS deed 'ie overtuigend.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond hem enorm sterk in TBS en ben ook benieuwd naar Doodslag.
Aha, ik kijk geen Nederlandse films.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft al in meerdere films gespeeld hoor, oa Minoes en TBS
In Dunja en Desie was-ie ook goedquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond hem enorm sterk in TBS en ben ook benieuwd naar Doodslag.
Ohja dat deed ie leuk jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Dunja en Desie was-ie ook goed
TBS was een vet goede film. Dus doe niet als internetheld oordelen over dingen waar je niets van weet, puur omdat je het zo stoer vindt. Daar is de onz voorquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aha, ik kijk geen Nederlandse films.
Nu weet ik weer waarom.
Omdat je wel eens van je vooroordelen zou moeten afstappen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:59 schreef GGMM het volgende:
Aha, ik kijk geen Nederlandse films.
Nu weet ik weer waarom.
Ook ja. Had nou niet echt idee dat ik naar Theo Maassen zat te kijken. Komt misschien ook omdat ik heel weinig van heb hem gezien.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In een platenzaak in Austin? Nee.quote:
Daar komt 'ie.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk nog wat smeuïge roddels over Ria
En in Bellicher.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
hoe raadt je het ? XDquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk nog wat smeuïge roddels over Ria
Had ik gisteren wel bij eenvandaagquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:02 schreef TLC het volgende:
Als je nu pas zou kijken naar DWDD en je wist niet dat Mart jarig was zou je nog denken dat Mart overleden is.
Geen vooroordelen, genoeg series/films gezien inmiddels. Niveau is het over het algemeen bedroevend.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat je wel eens van je vooroordelen zou moeten afstappen?
Hehe.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:01 schreef DrDentz het volgende:
Laat dat fragment eens zien waar er op de achtergrond een man een hartstilstand krijgt en Mart doorgaat met de show
Gelukkig niet. En dat zeg ik niet omdat ik hem op tv zou missen, maar om die oneindige verheerlijkingen die je dan wekenlang krijgt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:02 schreef TLC het volgende:
Als je nu pas zou kijken naar DWDD en je wist niet dat Mart jarig was zou je nog denken dat Mart overleden is.
Genoeg Amerikaanse kutfilms gezien, maar niet iedere Amerikaanse film is kut. Er zitten hele mooie Nederlandse films tussen. Zoals dus TBS. Maassen kan echt wel acteren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen vooroordelen, genoeg series/films gezien inmiddels. Niveau is het over het algemeen bedroevend.
En dus schaar je al het andere ongezien ook maar onder die noemer. Helder.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:03 schreef GGMM het volgende:
Geen vooroordelen, genoeg series/films gezien inmiddels. Niveau is het over het algemeen bedroevend.
Mart en Nederlandse sport horen gewoon bij elkaar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:04 schreef Bastiefcg het volgende:
Stiekem vind iedereen mart een baas, ook al is hij soms altijd onuitstaanbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |