quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eerste plaat en een zakdoek in zijn kontzak..ja, Guus weet waar 'ie 't over heeft..
Die is met Brian May.quote:
Deze Lucky zou geen reet aan zijn zonder die van gisterenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:20 schreef Felagund het volgende:
Deze Lucky was veel leuker dan die van gisteren.
Dat viel eigenlijk helemaal niet tegen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef starla het volgende:
Gelukkig heb ik die aflevering gemist dat Dijkshoorn zingt
twitter:dijkshoorn twitterde op maandag 09-01-2012 om 22:52:12Uit solidariteit met Lucky TV zal ik aanstaande woensdag naakt mijn gedicht voorlezen. Alles voor het vrije woord. #dwdd reageer retweet
Wat kan dat Frank Boeijen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:22 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Weet je wat Johnny Hallyday?
Your musical compatibility with Norrage is SUPERquote:
En is Alice Cooper?quote:
Ik weet nog dat ik een keer heel trots was omdat mijn stem op televisie te horen was.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuke aflevering!
Geweldig dat stuk van die ijsspeedway. Ging daar elk jaar heen, ook op de kunstijsbaan in Eindhoven. Volgens mij was die Roelof Thijs niet de enige Nederlander die toen mee reed, toch eens opzoeken.
En Gem was echt geweldig!
Zeker te weten!quote:
Your musical compatibility with _Tem_ is Very Highquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Norrage is SUPER
Onbegrijpelijk aangezien je Blaudzun fanboy bent.
Was jij dat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer heel trots was omdat mijn stem op televisie te horen was.
"Dominique, geef m'n sjaal terug!"
Voelde me een week lang een BN-er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |