abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106639416
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!!!
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum, en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04.

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.

[spoiler]Wanneer wordt je uitbetaald?
Je wordt rond de zestiende van elke maand uitbetaald over de maand ervoor (de 1e van de maand tot en met de 30e/31e). Daarnaast wordt je pas uitbetaald wanneer je het contract ondertekend samen met je loonheffingsformulier en je Verklaring Omtrent Gedrag hebt verstuurd en bij hun aangekomen is. Als dit gebeurd is wordt je loon met terugwerkende kracht uitgekeerd.

Krijg je altijd werk als je op beschikbaar staat?
De mate waarin je ingezet wordt is afhankelijk van de periode en de regio waaruit je beschikbaar bent. Het is dus nooit met zekerheid te stellen dat je elke dag dat je beschikbaar bent, ook daadwerkelijk ingezet zult worden. Tijdens de maandwissel is het over het algemeen wel drukker qua ritten, maar dit is niet gegarandeerd.

Is er werk in vakantieperiodes?
In de vakanties is er over het algemeen minder werk te verdelen over meer chauffeurs. Wederom is dit sterk regioafhankelijk. De ervaring leert dat je meestal wel kan werken, maar minder uren maakt of minder dagen wordt ingezet dan je normaal bent gewend.

Zijn er naast het transporteren van autos ook nog andere werkzaamheden waarvoor je kan worden ingezet?
Ja, naast het transporteren van autos kan je ingezet worden voor vestigingswerkzaamheden van een leasemaatschappij. Dit betekent dat je de gehele dag voor die maatschappij werkt. De werkzaamheden zijn, naast het brengen en ophalen van autos, ook het schoonmaken en opnieuw rijklaar maken van autos (denk hierbij aan controle vloeistoffen, bandenspanning, lampen en aftanken).

Daarnaast komt het incidenteel voor dat je ingezet kan worden voor bijvoorbeeld administratieve taken bij leasemaatschappijen. Of je dit wilt doen mag je zelf bepalen.

Wat is het kledingvoorschrift in de zomer?
Easyway wil dat je altijd representatief gekleed gaat. Dat wil zeggen dat je ook in de zomerperiode een pantalon met overhemd en nette schoenen draagt. Of je hier in de praktijk gehoor aan wilt geven is je eigen verantwoordelijkheid.

Kan ik ingezet worden in het weekend?
Het komt incidenteel voor dat er wel eens een auto moet worden getransporteerd in het weekend.

Wat moet ik doen als mijn OV niet geldig is?
Als je wordt ingezet en je OV-studentenkaart is niet geldig (bij werk in het weekend en gedurende de zomerperiode), dan moet je de OV-kosten zelf voorschieten. Je moet ervoor zorgen dat je alle bonnetjes / kaartjes bewaard en krijgt deze kosten met de uitbetaling van je salaris vergoed.

Help, ik moet tanken?
Enkele dagen nadat je officieel in dienst bent getreden, krijg je een tankpas van de ESSO thuisgestuurd. Met deze pas kan je tanken op kosten van Easyway, zodat je niet zelf hoeft voor te schieten. Uiteraard mag je wel bij andere tankstations tanken, maar deze kosten moet je zelf voorschieten. Deze kosten worden dan vervolgens bij het uitbetalen van het volgende salaris vergoed (mits je alle bonnetjes hebt bewaard).

Kan ik nog een ritje krijgen op de dag dat ik gebeld wordt?
Als je beschikbaar was maar geen ritten hebt gekregen, kan je op de dag zelf nog gebeld worden voor zogenaamde spoedopdrachten. Dit zijn vaak één of tw
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:47:13 #2
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106639771
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:07 schreef Kevindinhinho het volgende:
Zo nog even een spoedje doen, Hoogeveen - Groningen in een Megane.. Kort ritje, maar wel weer een klein aantal uren!
Dan mag je mijn vriendin dankbaar zijn ;)

Ze belden mij voor die spoedrit na mijn ritje Groningen - Sneek, maar ik had net met haar afgesproken de stad in te gaan.
#26 || Luciano da Silva
pi_106640218
Geef haar maar een knuffel van mij dan haha!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_106641564
Dominant vrouwtje hoor, die van joppie!
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:37:08 #5
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106641792
Kan jij ook wel gebruiken anders :7 Maar nee, ik mocht verjaardagscadeautje uitzoeken O+
#26 || Luciano da Silva
pi_106642548
Fijne TT. :')
Nee.
pi_106642714
Ben vrij morgen! Hoop dat ik nog een goeie rit kan scoren... ik wil ook wel zo'n passat :)
pi_106643258
Gisteren en vandaag beschikbaar maar geen ritjes. Hopelijk vrijdag wel.

Volgende week wel weer 2 dagen beschikbaar dacht ik, maar nu dus waarschijnlijk een beoordelingsgesprek van een paper op een van m'n vrije dagen }:|
Begint weer lekker dus.
.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:23:17 #9
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106643370
Als ze mij dat flikken dan zeg ik gewoon dat ik niet kan. Werken moet ook gebeuren, dan schikken die docenten zelf maar in.

Ik kan deze week niet meer, eerstvolgende dag dat ik weer kan is de 17e... Ja of zaterdag, maar ik geloof dat die winterbanden onzin wel weer voorbij is nu. Morgen leren, donderdag tentamen en vrijdag ben ik jarig. Maar goed, ik heb al 44,5 uur deze maand dus ik loop aardig op schema :D
#26 || Luciano da Silva
pi_106643548
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:23 schreef joppie_saus het volgende:
Als ze mij dat flikken dan zeg ik gewoon dat ik niet kan. Werken moet ook gebeuren, dan schikken die docenten zelf maar in.
Dan beginnen ze weer te zeiken dat je de gehele werkweek beschikbaar moet zijn voor je opleiding, en bla bla bla. Maar ik ga natuurlijk kijken of er wat te regelen is.

Gelukkig vanaf 26 januari t/m 6 februari helemaal vrij, geen colleges, geen opdrachten, gewoon niets. Hoop dan wel redelijk wat uren te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pizzabodem op 10-01-2012 15:45:46 ]
.
pi_106647562
Heb 2 ritten! Groningen - Arnhem - Groningen, een wissel dus :D V50 en een Clio ;) Not bad...
pi_106648222
Ik ben ook eindelijk weer thuis. 1e rit was ronduit een drama. Stond ik daar in Jirnsum, kon je geen hand voor ogen zien door de mist. Hierdoor geen schades kunnen noteren, want de auto was ook nog eens drijfnat. Vervolgens op naar Leiden. Ik de motor starten, blijkt de actieradius 10 km te zijn. Natuurlijk nergens een Esso te bekennen en ik was dat pasje vergeten :') . Ik als een idioot op zoek naar een ander pompstation, uiteindelijk 15 km voor moeten omrijden.
Vervolgens bij Leiden de afslag gemist omdat het druk was en er werkzaamheden waren, kreeg ik de auto er niet op tijd meer tussen. Uiteraard was de volgende afrit pas 10 km verder. Weer 20 km omrijden dus. Uiteindelijk er ruim 2 uur over gedaan. Maar met die Audi was dat geen straf.. ^O^

Gelukkig ging de 2e rit beter...
pi_106648307
Morgen ook weer aan de bak, Gouda-Breda in een Honda Jazz :z :z :z en Oosterhout - Rotterdam in een Golf.
pi_106648349
Net de 3-serie in Barendrecht afgeleverd en een half uur met de tram door het door de sfeerverlichting pitoreske Rotterdam gegaan. Winterbandenwissel duurde twee uur maar dat is gewoon cashen. De Passat van de winterbandenwissel had maar 10 km gelopen dus dat was wel leuk, nog leuker was dat ik de 3-serie naast de ikea moest afleveren, dus heb weer de nodige 50ct hod dogs gegeten.
pi_106648533
Hoi!
Ik lees even met jullie mee hoor. Dit lijkt me nou een ideale baan voor mij, maar helaas; geen OV kaart.. ;(

Ik ben wel erg benieuwd wat jullie betaald krijgen. Thuis-thuis of telt het OVen niet mee?
pi_106648874
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:36 schreef Spablauw214 het volgende:Maar met die Audi was dat geen straf.. ^O^
Je deed het expres dus :9 A6 toch? Was het een beetje een dikke, of een crisis apparaat?
pi_106648968
Nee zeker niet! Het was overal extreem druk...

Maar het was wel een aardig aangeklede versie ja, een 3.2 Quattro, dus het kwam wel aardig van de plek ^O^. Wel ruim 30 euro aan benzine moeten voorschieten, dat valt ff tegen. Maar ja ik zie het volgende maand wel weer terug!
pi_106650101
3.2 Quattro is wel lekker ja! ^O^ Maar 30 euro voorschieten is even wat minder.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:51:30 #19
182073 invine
blablabla etc.
pi_106651046
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:44 schreef Poesopstokje het volgende:
Hoi!
Ik lees even met jullie mee hoor. Dit lijkt me nou een ideale baan voor mij, maar helaas; geen OV kaart.. ;(

Ik ben wel erg benieuwd wat jullie betaald krijgen. Thuis-thuis of telt het OVen niet mee?
OV krijg je ook betaald, meestal van dichtstbijzijnde station totdat je daar weer uitstapt :)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_106662345
Goede TT :D
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:17:28 #21
182073 invine
blablabla etc.
pi_106662528
Ik dacht over die TT: lekker voor franknfurter wordt ze pot genoemd... heeft ze het zelf verzonnen :')
pi_106663821
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:17 schreef invine het volgende:
Ik dacht over die TT: lekker voor franknfurter wordt ze pot genoemd... heeft ze het zelf verzonnen :')
Haha, ja. Donderdag hoogstwaarschijnlijk een leuk buitenland ritje! Hoop alleen dat ik niet te veel moet voorschieten qua benzine ofzo.
pi_106664299
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:17 schreef invine het volgende:
Daar doen we niet moeilijk over :7
pi_106664393
Hoe staat het met de plannen om met een aantal users van dit topic in een gare 14% bijtellingsbak te driften op een parkeerplaats ergens in de polder? :P
  dinsdag 10 januari 2012 @ 23:00:36 #25
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106664558
Ik zou zeggen; laten we meeten dan gaat het gebeuren.
#26 || Luciano da Silva
pi_106664621
Waar is eigenlijk de lijst met EW'ers en AR'ers in de OP gebleven?
pi_106664728
Hee ja, sinds wanneer is die eruit?
pi_106666637
Driften? 14% bijtelling = voorwielaandrijving = not working.
pi_106667046
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:48 schreef RTS91 het volgende:
Driften? 14% bijtelling = voorwielaandrijving = not working.
achteruitrijdend driften!
pi_106667322
Zoals de eckte bazen doen :7
pi_106667386
Haha dat is zo gay. :')
Nee.
pi_106670788
Ben op dit moment in het buitenland ivm stage.
1 februari ben ik weer in Nederland, zal ik al nu dat formulier invullen en erbij vermelden dat ik vanaf 1 Februari beschikbaar ben? Of kan ik beter wachten tot ik in Nederland ben?

Bij voorbaat dank!
  woensdag 11 januari 2012 @ 08:51:03 #33
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106671853
Ik zou solliciteren, dan bellen ze je en maak je de afspraak na 1 februari. Problem solved.
#26 || Luciano da Silva
pi_106672181
En weer smsjes gekregen voor spoedjes, helaas kan ik niet ;(
pi_106681052
Morgen weer twee ritjes, met opgeteld bijna 300 pk!

Alleen jammer dat het heel scheef verdeeld is:
Meppel - Breda in een A4 met dik 200,
R'dam - Emmeloord in een Ibiza met nauwelijks 80...
pi_106682481
flikker op man! Meppel-breda in een a4?! Ik ben jaloers.
pi_106683033
alweer 9 uur erop zitten vandaag.. morgen enkeltje maastricht-a'dam. ook prima.
pi_106683176
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:05 schreef Franknfurter het volgende:
flikker op man! Meppel-breda in een a4?! Ik ben jaloers.
Daar hoor je mij ook niet over klagen! Alleen die Ibiza daarna.. :')

Edit: Volgens mij is ie gloedjenieuw. Dan is er helemaal geen probleem..

Waar kan ik vinden of ie nieuw is? Autoweek kentekencheck geeft geen bouwjaar, RDW kent hem al helemaal niet...
pi_106683326
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:19 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Daar hoor je mij ook niet over klagen! Alleen die Ibiza daarna.. :')

Edit: Volgens mij is ie gloedjenieuw. Dan is er helemaal geen probleem..

Waar kan ik vinden of ie nieuw is? Autoweek kentekencheck geeft geen bouwjaar, RDW kent hem al helemaal niet...
Dat zie je toch aan het kenteken? :D
Maar vaak is het zo dat als ie nog niet op RDW staat dat de datum eerste afgifte nog niet geweest is, dan moet ie officieel nog op kenteken gezet worden.

Ik heb morgen college tot 10.00 ( :') ) en daarna de hele dag vrij, ben benieuwd of ik nog wat krijg voor daarna. Voorlopig nog niet gebeld iig.
pi_106683389
Ik heb niet zoveel verstand van kentekens.. Is een XX-SXX-X. Snap jij dat?
pi_106683456
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:24 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik heb niet zoveel verstand van kentekens.. Is een XX-SXX-X. Snap jij dat?
S is inderdaad het nieuwste. Of zijn ze al bij de T? T heb ik iig nog niet gezien.
pi_106683469
Dan is ie behoorlijk nieuw, hoogstens een maandje oud.
pi_106683476
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

S is inderdaad het nieuwste. Of zijn ze al bij de T? T heb ik iig nog niet gezien.
T heb ik al rond zien rijden hoor :Y
pi_106683520
Dan is ie nog eens nieuw ook.. Wordt een leuk dagje zo!
pi_106683880
nondeju! Je zult moeite krijgen als je je bakjes af moet staan bij het afleveradres!
pi_106684281
Mensen al gebeld voor de nieuwe implementatiemethode van AR? Je wordt dus niet meer gebeld voor een rit, maar als je beschikbaar staat krijg je gewoon een mail, die je dan wel moet bevestigen. Hierdoor loop je geen ritten mis als je dus niet op kunt nemen. Handig!
pi_106684447
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:45 schreef -tape- het volgende:
Mensen al gebeld voor de nieuwe implementatiemethode van AR? Je wordt dus niet meer gebeld voor een rit, maar als je beschikbaar staat krijg je gewoon een mail, die je dan wel moet bevestigen. Hierdoor loop je geen ritten mis als je dus niet op kunt nemen. Handig!
Zijn ze dit nu aan het testen? Ik heb er iig nog niets over gehoord.
Dan kunnen we ze straks zeker niet meer bellen om zelf om ritjes te vragen....
.
pi_106684609
Ik heb er ook nog niets van gehoord nee.. Klinkt inderdaad wel praktisch ja, alleen ik wil nog wel kunnen blijven zeuren om ritjes :P
pi_106684774
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:50 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Zijn ze dit nu aan het testen? Ik heb er iig nog niets over gehoord.
Dan kunnen we ze straks zeker niet meer bellen om zelf om ritjes te vragen....
Dat was dus het eerste wat ik vroeg, ja je kunt ze nog steeds bellen. Ook op de dag zelf (spoedjes) bellen ze nog wel door.

En ja, het is al geïmplementeerd bij de mensen die gebeld zijn.
pi_106684892
@Kenteken
S is er vanaf September. T is er sinds begin dit jaar of laatste week van december ofzo. Begin December kregen wij nog een van de laatste S nummerborden.
pi_106685016
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:59 schreef -tape- het volgende:

[..]

Dat was dus het eerste wat ik vroeg, ja je kunt ze nog steeds bellen. Ook op de dag zelf (spoedjes) bellen ze nog wel door.

En ja, het is al geïmplementeerd bij de mensen die gebeld zijn.
Nou, we zullen zien, kan vrijdag werken, dus misschien als ze morgen bellen dat ik het ook heb dan.
Het klinkt iig wel handig. Vanaf februari heb ik hoorcollege op het moment dat ze normaal bellen. Mail kan ik gewoon altijd bij.
.
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:38:12 #52
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106686404
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik heb vorige week een Leon met xx-TBH-x afgeleverd.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:29 schreef Kevindinhinho het volgende:
R'dam - Emmeloord in een Ibiza met nauwelijks 80...
Laat me raden. Burgemeester van Slijpelaan?
#26 || Luciano da Silva
pi_106687137
Morgenmiddag even naar Almere, in een Caddy :D!!!
pi_106688380
Werd net door onbekend gebeld, dus ik dacht: yes op de valreep nog ritjes!! Is het een of ander callcenter ;(
pi_106688402
Morgen twee (korte) ritjes, allebei Toyota Prius. Prima, automaatje erbij, laat gaan :P
pi_106690042
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:26 schreef Panthera. het volgende:
Morgen twee (korte) ritjes, allebei Toyota Prius. Prima, automaatje erbij, laat gaan :P
wat is dat toch een kutbak zeg. alleen een smart is nog erger
pi_106692198
Wat is Wiuwert toch mooi !
pi_106692506
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:38 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Laat me raden. Burgemeester van Slijpelaan?
Helemaal goed! 10 punten voor Joppie!
pi_106694095
Zo, in Amsterdam, PC Hooft.. Hier 3 uurtjes wachten in een superchill restaurant, mooie ruimte voor chauffeurs om te wachten, incl Wifi etc.
Prrrrrima. :)
Nee.
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:50:29 #60
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106694760
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:05 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Helemaal goed! 10 punten voor Joppie!
Als je met een gloednieuwe Seat uit Rotterdam moet vertrekken, moet je geheid daar heen. Ben er al twee keer geweest nu.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:51:17 #61
182073 invine
blablabla etc.
pi_106694791
Net klaar met werken.. voor het eerst een hiker gezien die de rol van pc over moest nemen wegens ziekte. Pendeldiensten rijden is best ok, heb nu een nieuwe zafira voor de deur staan van ongeveer 49.000 euro :')
pi_106696324
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:50 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Als je met een gloednieuwe Seat uit Rotterdam moet vertrekken, moet je geheid daar heen. Ben er al twee keer geweest nu.
Beetje aardige mensen daaro?
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:51 schreef invine het volgende:
Net klaar met werken.. voor het eerst een hiker gezien die de rol van pc over moest nemen wegens ziekte. Pendeldiensten rijden is best ok, heb nu een nieuwe zafira voor de deur staan van ongeveer 49.000 euro :')
Knap, een zafira voor 49 mil..
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:38:23 #63
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106697413
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:22 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Beetje aardige mensen daaro?

Jawel. Neem wel je rijbewijs mee want daar maken ze kopie van voor je vertrekt.
#26 || Luciano da Silva
pi_106698517
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:38 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Heb hem over het algemeen altijd mee, maar toch bedankt dat je het even zegt
  woensdag 11 januari 2012 @ 21:09:19 #65
182073 invine
blablabla etc.
pi_106699558
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:22 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Knap, een zafira voor 49 mil..
Full option show model :)
pi_106699653
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 21:09 schreef invine het volgende:

[..]

Full option show model :)
Nice :)
  woensdag 11 januari 2012 @ 21:13:22 #67
182073 invine
blablabla etc.
pi_106699811
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 21:10 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Nice :)
Blijft een opel.. maar rijd opzich niet zo heel slecht, maar wie er ooit zoveel geld uit gaat geven voor een opel is echt een idioot
pi_106700219
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 21:13 schreef invine het volgende:

[..]

Blijft een opel.. maar rijd opzich niet zo heel slecht, maar wie er ooit zoveel geld uit gaat geven voor een opel is echt een idioot
Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar goed, wie weet staat er bij diegene ook nog wel een mooie AM of een Maserati op de oprit, weten wij veel?
pi_106702256
Is het zo'n Zafira Tourer? Dat ding kan inderdaad idioot duur zijn volgens mij. Ziet er wel beter uit dan de vorige Zafira, want wat een lelijk hok is/was dat.

Al heb ik voor die 49k dan liever een Ford S-max. (Zoals deze). Zoiets wil ik toch wel een keertje rijden.
.
pi_106702410
50k voor een schoolbus :')
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:03:35 #71
182073 invine
blablabla etc.
pi_106703151
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 21:50 schreef Pizzabodem het volgende:
Is het zo'n Zafira Tourer? Dat ding kan inderdaad idioot duur zijn volgens mij. Ziet er wel beter uit dan de vorige Zafira, want wat een lelijk hok is/was dat.

Al heb ik voor die 49k dan liever een Ford S-max. (Zoals deze). Zoiets wil ik toch wel een keertje rijden.
Ja een tourer :) die s-max ziet er veeeeeel beter uit.. ondanks zijn rare sneeuwschepje aan de voorkant.
pi_106705193
Ik werd vandaag nog gebeld voor een spoedje maar ik kon niet. Vanmiddag om kwart voor 6 nog gebeld voor één rit morgen vanuit Utrecht: Lelystad-Meerkerk in een Transit... :') Blijkbaar druk.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:38:05 #73
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106705203
Voor 50k kocht ik een Passat CC O+

En de rest van het geld hield ik lekker in mijn zak.
#26 || Luciano da Silva
pi_106705284
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:38 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Klinkt als de Seat-dealer vlakbij de Kuip? Heb daar ook 1 keer een gloednieuwe Seat opgehaald. Ging wel naar Leeuwarden trouwens, niet naar Groningen.
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:41:11 #75
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106705342
Ja, die ja. Met de tram (23 geloof ik) naar halte Dwarsdijk en dan de grote weg oversteken, dan ben je er al.

[ Bericht 7% gewijzigd door joppie_saus op 11-01-2012 22:49:13 ]
#26 || Luciano da Silva
pi_106706568
Voor 50k zou ik lekker in Duitsland shoppen en een mooie 330i meenemen.
pi_106706802
Voor 50k zou ik naar de hoeren gaan en nooit meer werken.
Nee.
pi_106706906
Voor 50k zou ik 25.000 McKroketten kopen :9
pi_106707153
Voor 50K neem ik deze BMW en van de rest koop ik snoep en koekjes pizzabodems :D (Of betaal ik de brandstof)
.
pi_106707275
Kijk nou wat een gave dingen je kunt met 50K (Vooral de McKroketten).. En sommige mensen kopen er echt een een hele saaie auto voor, met een afschrijving van heb ik jou daar. :')

Maarja, zal wel lease zijn neem ik aan. :+
Nee.
pi_106707889
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor 50k zou ik 25.000 McKroketten kopen :9
:r :'( :|W

Voor 50.000 zou ik een tweede hands auto van 10.000 kopen en een paar keer flink op vakantie gaan. Heb je veel meer aan.
pi_106708345
Krijgen we deze maand as vrijdag betaald of wordt het na het weekend?
pi_106709124
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:48 schreef HaWk07 het volgende:
Krijgen we deze maand as vrijdag betaald of wordt het na het weekend?
Volgens mij ben ik altijd pas na het weekend betaald als de 15e in het weekend viel.
pi_106712940
Ja, maandag de 16e is payday.
#26 || Luciano da Silva
pi_106713084
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:41 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, die ja. Met de tram (23 geloof ik) naar halte Dwarsdijk en dan de grote weg oversteken, dan ben je er al.
Ik ga met de bus vanaf Rotterdam Lombardijen, is ook maar drie minuten, ben je ook bijna bij de grote weg..
pi_106714063
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:07 schreef RTS91 het volgende:
Voor 50k zou ik lekker in Duitsland shoppen en een mooie 330i meenemen.
Waarom is iedereen toch zo verlieft op die atmosferische rotzooi. Knal er een turbo bij op, like this: http://suchen.mobile.de/f(...)stateCar&tabNumber=2
pi_106714308
Ach, zolang jij de A6 en SUV's de shit vind zal ik daar ook maar niet op in gaan. ;) Overigens zou ik trouwens een 330d halen i.p.v. een 330i :)
pi_106714492
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:32 schreef RTS91 het volgende:
Ach, zolang jij de A6 en SUV's de shit vind zal ik daar ook maar niet op in gaan. ;)
X5, A6 *;

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:32 schreef RTS91 het volgende:

Overigens zou ik trouwens een 330d halen i.p.v. een 330i :)
Je wordt al verstandiger, maar dan is er altijd nog de 335d. Yups, voor 50k moet je natuurlijk wel het beste van het beste hebben, hehe :9
pi_106714605
Nu jij nog wat verstandiger en dan zijn we al een heel eind. Maar ik heb wel genoeg aan een 330d!
pi_106717452
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:38 schreef Panthera. het volgende:

[..]

:r :'( :|W

Voor 50.000 zou ik een tweede hands auto van 10.000 kopen en een paar keer flink op vakantie gaan. Heb je veel meer aan.
De McKroket is anders wel enige lekkere dat de McDonalds in z'n assortiment heeft!

Ik had vandaag tot 10.00 college. Kreeg nog een sms, maar ik ben natuurlijk weer te veel aan het SOG'en geweest deze vakantie dus ik moet er vanmiddag even een opdrachtje doorheen jagen. :+
pi_106718955
Ik heb nog even een ritje Zwolle - Houten gekregen van een bijna-smekende centraledame. Eerst wilden ze me een ritje Emmen - Barneveld aansmeren maar dat vond ik wat ver reizen.
pi_106719303
gaat weer lekker vandaag. Die dikke audi is 3x niks in een file. Door die file bijna de bus in breda gemist, en dan ook nog door m'n eigen stomme fout een verkeerde bus gepakt, waardoor ik een half uur in de wind kan staan wachten!
pi_106719342
Ik heb ook nog een ritje gehad van Zuidland naar Meerkerk, het is aardig druk volgens mij voor ergens midden in de maand. Hopen dat ik morgen ook weer kan werken, dan gaat het de goede kant op met de uren deze maand.
pi_106720541
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:36 schreef Franknfurter het volgende:
Ik heb nog even een ritje Zwolle - Houten gekregen van een bijna-smekende centraledame. Eerst wilden ze me een ritje Emmen - Barneveld aansmeren maar dat vond ik wat ver reizen.
Emmen is hartstikke leuk hoor ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_106720781
Ik zag een Passat CC op de EW-Facebook voorbij komen! ;)
Nee.
pi_106721451
Niet meer dan terecht.
#26 || Luciano da Silva
pi_106721808
Toen ik die Q5 had gereden werd ik zelfs gebeld van: heb je wel foto's voor de facebook-pagina? Dan kan je andere hikers jaloers maken!! :D
Helaas heb ik alleen een 2mp-camera op m'n telefoon, dus geen foto's ;(
pi_106722295
Smartphone nemen. Is alleen maar beter voor het milieu, met je uitgeprintte Google Maps kaartjes en 9292ov gedoe _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_106722369
rit van vanmorgen geanulleerd. dus heb ik sinds 22 dec. maarliefst 1 rit gedaan met volle beschikbaarheid..
pi_106722516
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 14:19 schreef joppie_saus het volgende:
Smartphone nemen. Is alleen maar beter voor het milieu, met je uitgeprintte Google Maps kaartjes en 9292ov gedoe _O-
Ik ben gewoon hardcore :7
  donderdag 12 januari 2012 @ 14:29:12 #101
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_106722646
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:29 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik zag een Passat CC op de EW-Facebook voorbij komen! ;)
Toevallig, ik ook :')

Twijfel alleen of hij wel facebook-waardig is. Deze CC was erg dik en wel goed genoeg voor FB, maar hoop niet dat iedereen nu foto's van volkswagens gaat opsturen.
pi_106724030
Ik zou mijn camper moeten inzenden :7
pi_106724070
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 14:29 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Twijfel alleen of hij wel facebook-waardig is. Deze CC was erg dik en wel goed genoeg voor FB, maar hoop niet dat iedereen nu foto's van volkswagens gaat opsturen.
Ach, ik vind het altijd wel leuk om foto's te zien van wat mensen zoal rijden.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:14 schreef dery1990 het volgende:
Ik zeg doen! :D
Nee.
pi_106724444
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:14 schreef dery1990 het volgende:
Deel hem op z'n minst met ons ;)
pi_106724614
Morgen een ritje van Utrecht naar Oosterhout in een Corsa. Is niet veel, hoop dat er nog een vervolgrit komt..
@ dery1990: Doen! Wel even kenteken onleesbaar maken he :P
pi_106724751
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 14:29 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ik vind een passat cc persoonlijk ook niet echt fb waardig, hij was wel dik uitgevoerd maar toch.
pi_106725927
Zo, weer thuis. Wat een haat zeg hebben mensen tegen Priussen :D

Ik haalde een vrachtwagen in, regende nogal hard dus zakte even beneden de 120 omdat ik bijna niks meer zag. Kwam een auto vlak op me zitten, maar voor me reed nog een auto die ingehaald moest worden. Die auto achter me probeerde er rechts langs te gaan, maar zonder dat ik echt veel harder ging rijden reed hij zichzelf volledig klem. Vervolgens grote lichten flitsen als een gek.

Serieus, als je echt zo belangrijk bent dat die 20 seconden wat uitmaken had je niet in een Seat Ibiza gereden :')

Verder rijdt zo'n Prius in wind en regen beroerd. Die eco banden zijn echt waardeloos.
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:08:50 #108
182073 invine
blablabla etc.
pi_106725973
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:22 schreef Dimitri_ het volgende:
Kijk nou wat een gave dingen je kunt met 50K (Vooral de McKroketten).. En sommige mensen kopen er echt een een hele saaie auto voor, met een afschrijving van heb ik jou daar. :')

Maarja, zal wel lease zijn neem ik aan. :+
Showmodel ;) is van de importeur.. je zou wel gek zijn om zoiets te leasen..
pi_106726680
Morgen de oudste auto tot nu toe: Een Megane uit begin 2007 en ook nog een Skoda Fabia 'Storm' ofzo.
Utrecht-Almere-Nieuwegein
.
pi_106726774
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:07 schreef Panthera. het volgende:
Zo, weer thuis. Wat een haat zeg hebben mensen tegen Priussen :D

Ik haalde een vrachtwagen in, regende nogal hard dus zakte even beneden de 120 omdat ik bijna niks meer zag. Kwam een auto vlak op me zitten, maar voor me reed nog een auto die ingehaald moest worden. Die auto achter me probeerde er rechts langs te gaan, maar zonder dat ik echt veel harder ging rijden reed hij zichzelf volledig klem. Vervolgens grote lichten flitsen als een gek.

Serieus, als je echt zo belangrijk bent dat die 20 seconden wat uitmaken had je niet in een Seat Ibiza gereden :')

Verder rijdt zo'n Prius in wind en regen beroerd. Die eco banden zijn echt waardeloos.
welkom in de haat-wereld van de priussen. als je in een auto constant afgesneden, gebumperkleeft etc word dan is het wel daarin. is ook een kloteauto verder hoor.
pi_106727821
2007 oud? Hoeveel ritten heb je al gereden Pizzabodem :P? Mijn oudste was 2001. Net nog een 2005 afgeleverd.
pi_106728093
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:56 schreef RTS91 het volgende:
2007 oud? Hoeveel ritten heb je al gereden Pizzabodem :P? Mijn oudste was 2001. Net nog een 2005 afgeleverd.
Ben nu 2 maanden aan het rijden, en redelijk wat ritten gehad. Alleen eigenlijk bijna altijd auto's van maximaal 1 jaar oud gehad (huur auto's). 2 keer eentje uit 2008 gehad, verder allemaal 2011 wagens.
.
pi_106728737
Morgen naar Groningen met een Lexus CT200H en dan Deventer - Leiderdorp in een Audi A3 die net op kenteken is gezet.
Niets te klagen dus!

Trouwens die passat CC op Fb, is dat niet de passat CC 'van' Joppie? :P
pi_106728780
Morgen Numansdorp - Houten, dan Houten - Kapelle en Kapelle - Utrecht, lekker veel rijden en weinig ov. Het enige minpunt is dat ik om 6:37 de trein al moet pakken..
  donderdag 12 januari 2012 @ 17:31:30 #115
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106728962
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:23 schreef HaWk07 het volgende:
Trouwens die passat CC op Fb, is dat niet de passat CC 'van' Joppie? :P
Ja.

Ik heb gewoon die foto ingezonden omdat ik het vette auto vond, uiteindelijk is het toch aan de mensen van EW of ze hem plaatsen of niet.

Passat of niet, Volkswagen of niet, een CC kom je niet zo vaak tegen in de lease en al helemaal niet zo full-options volgestouwd.

En dery, ik zou gewoon die camper inzenden. Alleen maar tof.
#26 || Luciano da Silva
pi_106728963
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:07 schreef Panthera. het volgende:
Correctie: Toyota Prius is per definitie waardeloos :')
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_106731298
Moet morgen naar die grote in Almere met een redelijk grote bus. In mijn beleving zijn de plekjes in die garage daar echter nogal krap. Iemand die daar ervaring mee heeft? (misschien is mijn beeld verkeerd, ben er maar 2 keer geweest)
pi_106731440
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:49 schreef zlakto het volgende:
Moet morgen naar die grote in Almere met een redelijk grote bus. In mijn beleving zijn de plekjes in die garage daar echter nogal krap. Iemand die daar ervaring mee heeft? (misschien is mijn beeld verkeerd, ben er maar 2 keer geweest)
Mwah, ik heb ook wel eens een bus in de buffer gezet, is best te doen. Je moet wel letten op de hoogte. Busjes worden vaak ook achterin gezet, daar is het makkelijker inparkeren omdat er meestal minder auto's staan. Ik weet eigenlijk niet of dat wel de bedoeling is, ik ben al maanden niet in Almere geweest.
pi_106731664
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:49 schreef zlakto het volgende:
Ik moet morgen ook naar zo'n grote in Almere, en onder mijn opdracht staat specifiek dar er geen busjes naar binnen mogen (Al kom ik niet eens met een busje). Voor zover ik weer passen die busjes ook niet eens door die lage deur heen.

Maar het kan ook zijn dat ik het heb over die andere grote op hetzelfde bedrijventerrein :')
.
pi_106732288
Zolang het geen verhoogde busjes of met imperiaal zijn passen ze er wel in. Heb er paar maanden geleden een Trafic naar binnen gereden, antenne raakt de bovenkant alleen.
pi_106734386
Vandaag misschien nog een nieuwe collega gemaakt. Ik moest een auto ophalen bij een bedrijf, maar was een hele aardige man, die een zoon had die ook wel geinteresseerd was. Dus heb hem kaartje gegeven en uitgebreide uitleg enzo, best grappig :)
pi_106737466
Nou, dagje van 4 uur gemaakt. Wat een windvanger zeg zo'n bus, en al helemaal in Flevoland. Kwam in Meerkerk 5 andere hikers tegen waarvan één vrouw ( :9~) maar ze waren allemaal nors. Alleen met één gozer gesproken en hem ook op het forum gewezen.
pi_106741960
Pff. Wat een dag. Werd gebeld voor een spoedje, dus ik op weg. Ging allemaal prima tot ik met de auto bij Amersfoort kwam. Wat begon als 2 km langzaam rijden werd uiteindelijk 9 km door een auto die in de fik stond. Ik er bij Zeist af, even thuis een toiletbezoekje gemaakt en weer verder. Eenmaal in Houten aangekomen was er natuurlijk niemand meer, maar dus ook geen bus. Mocht ik dat hele klere-end gaan lopen richting station. Ben uiteindelijk van half 3 tot half 10 bezig geweest met één auto.
pi_106742271
Als je in Almere niet zeker weet of je busje door het poortje kan, moet je gewoon ff uitstappen en aan een van die jongens daar vragen. Laatst paste mijn bus ook niet, toen namen die jongens hem van me over :)
pi_106742581
Iemand bekend bij de grote leasemaatschappij die in zowel Almere als Nieuwegein zit? Moet morgen voor het eerst een auto in Nieuwegein afleveren. Moet ik daar ook gewoon een loods/garage in rijden?
.
pi_106743111
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:22 schreef Franknfurter het volgende:
Pff. Wat een dag. Werd gebeld voor een spoedje, dus ik op weg. Ging allemaal prima tot ik met de auto bij Amersfoort kwam. Wat begon als 2 km langzaam rijden werd uiteindelijk 9 km door een auto die in de fik stond. Ik er bij Zeist af, even thuis een toiletbezoekje gemaakt en weer verder. Eenmaal in Houten aangekomen was er natuurlijk niemand meer, maar dus ook geen bus. Mocht ik dat hele klere-end gaan lopen richting station. Ben uiteindelijk van half 3 tot half 10 bezig geweest met één auto.
Ik denk dat ik je moet teleurstellen. Over dat industrieterrein gaat geen bus meer 's avonds waarschijnlijk, maar als je richting de grote rondweg loopt denk ik nog wel. hier dus. Lijkt me dan :P
pi_106743308
Nope! Daar heb ik een half uur gezeten en steeds weer verdwenen er bussen van dat elektronische bordje. Moet er morgen beginnen :') Kan ik direct zeggen waar ik de sleutels gedumpt heb.
pi_106744485
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:35 schreef Pizzabodem het volgende:
Iemand bekend bij de grote leasemaatschappij die in zowel Almere als Nieuwegein zit? Moet morgen voor het eerst een auto in Nieuwegein afleveren. Moet ik daar ook gewoon een loods/garage in rijden?
Ja, de grote roldeur is dicht maar gaat vanzelf open als je ervoor gaat staan. Auto binnen parkeren en dan kun je binnen via een deur naar het kantoor waar je alles kunt droppen.
pi_106747284
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:49 schreef Franknfurter het volgende:
Nope! Daar heb ik een half uur gezeten en steeds weer verdwenen er bussen van dat elektronische bordje. Moet er morgen beginnen :') Kan ik direct zeggen waar ik de sleutels gedumpt heb.
Ik heb daar ook eens een keer heel lang moeten wachten totdat uiteindelijk de bus kwam. Ze komen wel, wanneer is echter altijd maar de vraag, vooral s'avonds. Heb er eens een keer in de zomer een uur gezeten.
pi_106750696
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:29 schreef dery1990 het volgende:
Als je in Almere niet zeker weet of je busje door het poortje kan, moet je gewoon ff uitstappen en aan een van die jongens daar vragen. Laatst paste mijn bus ook niet, toen namen die jongens hem van me over :)
Thnx, ik heb de specificaties doorgelopen, en hij past inderdaad niet.
pi_106753775
Maandag een auto ophalen in de P.C. Hooftstraat!!!!!!

jammer dat hij in Ridderkerk ligt....

Maandag al weer twee ritjes gekregen:
Havelte - Rotterdam in een Golf
Ridderkerk - Heerenveen in een Crafter

Volkswagen dagje dus!
pi_106756448
Ik heb afgelopen dinsdag gesolliciteerd als hiker bij Easy Way. Voor alle eisen die ze stellen kom ik in aanmerking, dus hoop dat ik snel reactie krijg. Kan iemand me vertellen hoelang het ongeveer duurt voordat ze contact met je opnemen?

In het mailtje dat ik terug krijg (automatisch mailtje) stond het volgende:
quote:
Wegens het grote aantal aanmeldingen hebben we je even op een wachtlijst geplaatst.
Indien je binnen 3 weken geen reactie van ons krijgt zijn alle vacatures (tijdelijk) vervuld.
Zonder tegenbericht bewaren wij jouw gegevens om je te kunnen benaderen als er weer openstaande vacatures zijn.
Weet niet of dat standaard gestuurd wordt, of alleen als het heel druk is met sollicitaties?
Dat scheelt..
pi_106756518
Standaard mailtje als het druk is, komt er op neer dat ze op dit moment geen nieuwe chauffeurs uitnodigen voor een gesprek en rijtest.
Ligt eraan hoelang deze wachtlijst is binnen jou regio en in het algemeen.
pi_106757158
Yep ligt vooral aan welke regio je woont.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_106759404
Dag zit er al weer op. Net 3 uurtjes gemaakt.. Denk dat de auto die ik had iets te vaak stoepranden ofzo heeft meegepakt met de vorige berijder, want er zat een mega afwijking naar rechts op dat ding. Hele tijd bijsturen. Redelijk irritant, vooral bij het inhalen op de snelweg.

Hopelijk komende week weer wat meer uurtjes.
.
pi_106765288
Maandag weer ritjes. Bleiswijk - Utrecht en Ede - Meerkerk. Niet zulke lange ritjes, maar ik denk wel veel uurtjes omdat van mijn huis naar Bleiswijk erg lang OV'en is en van Meerkerk naar mijn huis ook :D
pi_106765347
Auto's zijn trouwens een Renault Megane en een Ford Focus.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:19:51 #138
182073 invine
blablabla etc.
pi_106765395
Net weer mailtje gehad over een project bij de fashion week in amsterdam voor 25 tm 29 januari. Heb voor de eerste 2 dagen aangemeld :)
pi_106766326
Maandag met een Tiguan van Haarlem naar Emmeloord en dan met het OV naar Emmen om van daaruit een Renault Laguna naar Meerkerk te rijden. Prima dagje dacht ik zo.
pi_106766675
Andere AR'ers hier die ook nog geen geld hebben gekregen vandaag? Normaliter staat het netjes iedere vrijdag rond het middaguur op mijn rekening, maar nu nog niets..
pi_106766841
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:53 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Andere AR'ers hier die ook nog geen geld hebben gekregen vandaag? Normaliter staat het netjes iedere vrijdag rond het middaguur op mijn rekening, maar nu nog niets..
Ik wilde het net hier gaan vragen! Het viel mij ook op inderdaad, ik kijk elke vrijdag rond 14:00 of het is gestort, en nu is het er nog niet. Salarisstrook was ook later deze week, mailtje kwam 4 dagen te laat.

Had best veel brandstof voor moeten schieten (bestelbus aftanken) vorige week...
.
pi_106767679
Ik krijg iets van 208 euro van ze, dus ze mogen wel opschieten :P
pi_106767950
maandag hiken voor deze pc. een hyundai i30 van roermond naar nijmegen en een bmw 330i van amersfoort naar born:) zal wel een dagje worden van minstens 8 uur..

[ Bericht 36% gewijzigd door mothergoose op 13-01-2012 17:46:31 ]
pi_106769329
Mag morgen weer voor de winterbanden naar Putten, dat die wissels nog steeds plaatsvinden joh. Zo gaat t wel hard met de uren deze maand
.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:45:42 #145
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_106771140
Zo te zien mogen er veel mensen naar Meerkerk toe, zo ook ik(feestlocatie).
Amsterdam Amersfoort in een Clio, Arnhem Barneveld in een p407 (4,5 jaar oud als we het over oude wagens hebben) en Amersfoort Meerkerk in een Astra.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:10:29 #146
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_106772185
Volgens mij zijn de ritten super logisch gepland. Adres waar ik auto 1 inlever, moet ik ook auto 3 ophalen. Volgens mij is het sneller om van Meerkerk naar Arnhem te gaan dan nu.
pi_106773480
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:10 schreef ajaxcruijff het volgende:
Volgens mij zijn de ritten super logisch gepland. Adres waar ik auto 1 inlever, moet ik ook auto 3 ophalen. Volgens mij is het sneller om van Meerkerk naar Arnhem te gaan dan nu.
Dat is apart :')

Ik moet trouwens naar de snelweglocatie :Y
pi_106773691
Ik ook!
pi_106774186
Ik ben er denk ik rond half 3. Jij?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 23:06:34 #150
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106784784
Beter komt EW maandag met het loon, kan ik even een Beats by Dre Studio headphone kopen :D
#26 || Luciano da Silva
pi_106784904
Ik kan ook wel wat $$ gebruiken :+

Maandag 2 ritten.
Zwolle - Oldenzaal
Roden - Zwolle

Dikke ruk verbinding van Oldenzaal naar Zwolle met het OV...
Achja, neem je klappert wel mee, beetje knutselen voor school.
pi_106791030
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:06 schreef joppie_saus het volgende:
Beter komt EW maandag met het loon, kan ik even een Beats by Dre Studio headphone kopen :D
Waarom niet gewoon fatsoenlijke Bose-kwaliteit dan?
  zaterdag 14 januari 2012 @ 02:45:55 #153
207863 Obama
Barack Hussein
pi_106793546
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:06 schreef joppie_saus het volgende:
Ik loop er al een jaar mee rond :p. Ik stop ze wel snel weg als ik bij een klant aankom, staat verkeerd.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 09:29:50 #154
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_106795007
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Momenteel gaat die verwachting rondom dezelfde tijd uit.
pi_106795153
Ik kan aankomende week ook eindelijk weer een dagje rijden. Hopelijk krijg ik ook werk dan.
pi_106795830
Wat een dag gisteren. Werd al een beetje rillend en belabberd wakker, maar toch gewoon mijn ritje Utrecht - Oosterhout (logistiekweg) gedaan. Iedereen die daar geweest is weet dat het echt een kutlocatie wat betreft OV is, er rijdt namelijk alleen een buurtbusje. Toen ik aan kwam lopen zag ik het busje al aan komen rijden, maar gelukkig stopte hij nog voor mij :)
Ik vroeg of hij naar het busstation ging en hij zei ja. Op een gegeven moment rijden we Made binnen, de verkeerde kant op dus. Dus ik zo WTF? Zegt de chauffeur: ja ik moet naar Drimmelen en dan rij ik weer terug naar Oosterhout :')
Die man reed ook echt als een idioot, echt met dik 60 over drempels in 30 km zones, dus ik moest in combinatie met mijn grieperigheid echt bijna kotsen..
Toen ik eenmaal in de bus naar Utrecht zat stapte de acteur van het AR filmpje in bij de Keizersveer. Later kreeg hij ook nog ruzie met de buschauffeur omdat hij er bij Meerkerk p&r a27 uit wilde, maar die halte is alleen voor instappers :P

Maandag Utrecht - den Bosch in een Sprinter
pi_106795894
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 10:47 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Wat een dag gisteren. Werd al een beetje rillend en belabberd wakker, maar toch gewoon mijn ritje Utrecht - Oosterhout (logistiekweg) gedaan. Iedereen die daar geweest is weet dat het echt een kutlocatie wat betreft OV is, er rijdt namelijk alleen een buurtbusje. Toen ik aan kwam lopen zag ik het busje al aan komen rijden, maar gelukkig stopte hij nog voor mij :)
Ik vroeg of hij naar het busstation ging en hij zei ja. Op een gegeven moment rijden we Made binnen, de verkeerde kant op dus. Dus ik zo WTF? Zegt de chauffeur: ja ik moet naar Drimmelen en dan rij ik weer terug naar Oosterhout :')
Die man reed ook echt als een idioot, echt met dik 60 over drempels in 30 km zones, dus ik moest in combinatie met mijn grieperigheid echt bijna kotsen..
Toen ik eenmaal in de bus naar Utrecht zat stapte de acteur van het AR filmpje in bij de Keizersveer. Later kreeg hij ook nog ruzie met de buschauffeur omdat hij er bij Meerkerk p&r a27 uit wilde, maar die halte is alleen voor instappers :P

Whahaha dat je hem ook gewoon herkende! Fanboy.
Ik heb ook wel eens gewerkt terwijl ik eigenlijk gewoon ziek was. Als je dan thuiskomt na een lange dag met veel lopen in de kou voel je je echt nog 10x beroerder dan dat je al was.
pi_106795975
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 10:47 schreef Neerlands_Trots het volgende:

Klinkt goed. Dat soort chauffeurs heb ik nooit gehad :D Wel een keer in de Q-liner (of hoe die dingen ook mogen heten) van Lelystad naar Heerenveen een chauffeur die moeite had met binnen z'n rijbaan blijven _O-
Maar lijkt me inderdaad geen pretje als je daarbij zit en ook nog eens ziek bent :{
Van dat uitstappen daar heb ik ook een keer gehoord ja, iemand in dit topic had daar geloof ik ook al problemen mee.

En dat buurtbusje: je kan dan bij de halte Gemeentehuis in Made overstappen op de bus naar het station van Breda.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 11:38:53 #159
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106796659
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 00:56 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Omdat ik die zwarte headphone gruwelijk nice vind.
#26 || Luciano da Silva
pi_106797392
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 09:29 schreef ajaxcruijff het volgende:

[..]

Momenteel gaat die verwachting rondom dezelfde tijd uit.
In een Laguna toch? Ik zal opletten!
pi_106797611
Volgende TT: met mannen daten in Meerkerk?
pi_106798754
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 00:56 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Dat je Bose en kwaliteit in één zin durft te plaatsen. :( Bose is prut, je betaalt je scheel voor iets dat je ook voor 20 euro kan krijgen, zelfde kwaliteit. Maar als het je te doen is om 'zie mij eens lopen met die Bose' dan hou ik je niet tegen. :P
pi_106799439
Ik heb net op aanraden van Joppie voor het eerst iets besteld op DealExtreme.. Ben benieuwd.
pi_106799564
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 13:06 schreef Jorian29 het volgende:

[..]

Dat je Bose en kwaliteit in één zin durft te plaatsen. :( Bose is prut, je betaalt je scheel voor iets dat je ook voor 20 euro kan krijgen, zelfde kwaliteit. Maar als het je te doen is om 'zie mij eens lopen met die Bose' dan hou ik je niet tegen. :P
Een echt goede bose is super hoor. Je moet niet een bose van 50 euro willen, nee.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 13:54:16 #165
182073 invine
blablabla etc.
pi_106800042
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 13:35 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Een echt goede bose is super hoor. Je moet niet een bose van 50 euro willen, nee.
Bose is iets beter dan Beats maar ook ruk :) als je echt iets goed wil ga je naar een specialisten winkel en koop je daar iets.. overrated merken die veel te veel geld kosten :')
pi_106800086
Ik heb altijd Sennheiser :Y En dan gewoon oortjes, niet zo'n koptelefoon.
pi_106800269
Standaard Ipod oortjes FTW.
Nee.
pi_106800392
Ik heb lekker een Creative mp3-speler :7
pi_106800439
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:08 schreef S-RS het volgende:
Ik kan ook wel wat $$ gebruiken :+

Maandag 2 ritten.
Zwolle - Oldenzaal
Roden - Zwolle

Dikke ruk verbinding van Oldenzaal naar Zwolle met het OV...
Achja, neem je klappert wel mee, beetje knutselen voor school.
Oldenzaal - Hengelo, Hengelo - Deventer, Deventer - Zwolle of Oldenzaal - Zutphen, Zutphen - Deventer, Deventer - Zwolle. Blij zou ik er inderdaad ook niet van worden. Moet je bij de locatie zijn op het industrieterrein waar je +- 12 minuten moet lopen? Goed te doen daar ;)
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 14:12:54 #170
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106800513
Neem aan dat hij bedoeld Oldenzaal - Roden. Dát is pas een ruk verbinding.
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 14 januari 2012 @ 14:19:57 #171
182073 invine
blablabla etc.
pi_106800733
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 13:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb altijd Sennheiser :Y En dan gewoon oortjes, niet zo'n koptelefoon.
Dit :) In-ears van 25e, prima dingen!
pi_106801310
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik denk dat ik er tussen half 3 en half 4 ben. In een Laguna Break.
pi_106801440
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 14:19 schreef invine het volgende:

[..]

Dit :) In-ears van 25e, prima dingen!
QFT
pi_106802940
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 14:12 schreef joppie_saus het volgende:
Neem aan dat hij bedoeld Oldenzaal - Roden. Dát is pas een ruk verbinding.
Dat bedoel ik ja, was niet helemaal wakker. Gaat ongeveer 3,5 tot 4 uur duren....
  zaterdag 14 januari 2012 @ 16:03:26 #175
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106803575
Even gekeken wat ik dit jaar verdiend heb met EW, en toen bedacht waar het allemaal gebleven is. Toen schrok ik toch even, want ik wist het niet hehe. Dit jaar maar eens even een goede financiële administratie bij houden.
#26 || Luciano da Silva
pi_106804555
Ik doe met Joppie mee.. Volgens het financieel dagboek van de ABN heb ik in 2011 iets meer dan 20.000 euro uitgegeven :'). Niet dat dat helemaal kan kloppen maar toch.. :P
pi_106804578
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:34 schreef Mallet het volgende:
Ik doe met Joppie mee.. Volgens het financieel dagboek van de ABN heb ik in 2011 iets meer dan 20.000 euro uitgegeven :'). Niet dat dat helemaal kan kloppen maar toch.. :P
Dat financieel dagboek praat echt mensen trauma's aan. Ik kijk er nooit meer naar, word er veel te depressief van.
Nee.
pi_106804904
Ik zit ook bij ABN maar ik heb dat financieel dagboek niet eens geloof ik :D
pi_106805296
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit ook bij ABN maar ik heb dat financieel dagboek niet eens geloof ik :D
Kan je gewoon in internetbankieren activeren / bekijken. Hij selecteert automatisch al je inkomsten uitgaven en pin transacties onder verschillende categorieën. Het is een heel mooi systeem als je het ook daadwerkelijk goed gebruikt en goed de uitgaven selecteert en handmatig onder categorieën plaatst. Sommige kan hij namelijk niet herkennen en worden dan onder overig geschaard. Maar ik ga het op papier doen, vind het teveel gedoe.
pi_106805505
Ik doe het eigenlijk helemaal niet :D
Enige wat ik doe: aan het begin van de maand bekijk ik wat m'n saldo is, wat er aan vaste lasten af moet en wat ik wil overhouden aan het eind van de maand en het verschil wat er dan nog is gebruik ik voor andere dingen.

Niet dat dat altijd lukt trouwens, maar vaak hou ik me er wel aan. En ik zet zelfs elke maand de helft van m'n EW-salaris op m'n spaarrekening en het lukt me zelfs om daar vanaf te blijven :D
pi_106805544
Wat irritatie zegt ja. Ik ben allang blij als ik kan rondkomen iedere maand. En ik weet eigenlijk altijd wel waar mijn geld heengaat?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106805718
Ik woon nog thuis, dus mijn geld gaat alleen naar zorgverzekering, telefoon, bier en ongezond voedsel als ik voor EW weer eens een half uur op een of ander winderig station moet wachten.
pi_106805910
Nu je dit zo stelt mis ik mijn mama hoor.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:15:39 #184
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106805956
Whehe mijn ouders betalen zelfs mijn zorgverzekering, en ook ik woon thuis. Eigenlijk is het goed schandalig dat ik niks over hou :D
#26 || Luciano da Silva
pi_106806045
Oh mijn ouders betalen gelukkig wel mn zorgverzekering en opleiding, anders had ik nooit op kamers kunnen gaan O+

En joppie, waar maak je het dan in godsnaam aan op?!
pi_106806128
Ik maak het op aan zorgverzekering / telefoon / wegenbelasting + verzekering + benzine auto / kostgeld en vervolgens enorm veel aan duur eten, kleding, bios, horeca etcetc.
pi_106806225
Auto heb ik niet :D Ik rij vaak in die van m'n pa, maar die heeft een tankpas, dus dat hoef ik ook al nooit te betalen :P Heel soms rij ik in die van m'n ma, die tank ik wel eens vol, maar da's een Swift met een 40 liter tank, da's nog te overzien.

En joppie is inderdaad goed bezig :D Zeker als ie ook nog eens wel z'n zorgtoeslag opstrijkt :D
pi_106806363
Ik heb het wel voor elkaar gekregen om 6mnd voor het einde van mn abonnement over te stappen naar sim only voor 24,95 p/m ipv de 42,50 p/m die ik t/m december nog betaalde.. Dus dat is weer een besparing. Eerder had ik ook nog een duur sportschoolabonnement, maar dat heb ik laten vervallen.. Maar daar is eigenlijk de auto weer voor in de plaats gekomen à iets van 65 euro per maand (zonder benzine).
pi_106806414
Nou als ik toch moest kiezen tussen sportschool en auto dan wist ik het wel.

Maar ik mag dan ook helemaal niet sporten vanwege een scheenblessure :')
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:27:56 #190
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106806442
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef Franknfurter het volgende:

En joppie, waar maak je het dan in godsnaam aan op?!
Vrouwen zijn duur, maar daar weet jij natuurlijk alles van :7

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:27 schreef Franknfurter het volgende:

Maar ik mag dan ook helemaal niet sporten vanwege een scheenblessure :')
Haha Franknfurter is dik :7
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:29:24 #191
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106806519
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:23 schreef Irritatie100 het volgende:

En joppie is inderdaad goed bezig :D Zeker als ie ook nog eens wel z'n zorgtoeslag opstrijkt :D
Nee, die lever ik keurig in.
#26 || Luciano da Silva
pi_106806571
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:27 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Vrouwen zijn duur, maar daar weet jij natuurlijk alles van :7

[..]

Haha Franknfurter is dik :7

Op nummer 1: Nee hoor, ik heb het goed voor elkaar met een vriendin die praktisch altijd eist dat zij betaalt.

Op nummer 2: IK GA HUILEN HOOR.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106806679
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:29 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Nee, die lever ik keurig in.
Dat is wel netjes dan.
De verzekering van een vriend van me wordt ook door z'n ouders betaald, maar ondertussen steekt hij wel de zorgtoeslag in z'n zak :D

Sportschool wordt trouwens wel door m'n ouders betaald en daarbij zwem ik ook elke week, maar daar mag ik gratis naar binnen omdat m'n tante de manager is :7
pi_106806745
Ik ben al lang blij als ik geen geld hoef te lenen op het einde van de maand. En daarnaast is -1000 toch een beetje de nieuwe nul grens geworden.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:36:53 #195
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106806832
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:30 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Op nummer 1: Nee hoor, ik heb het goed voor elkaar met een vriendin die praktisch altijd eist dat zij betaalt.

Op nummer 2: IK GA HUILEN HOOR.

SPOILER
1 als in; je vriendin of een vriendin?

2 :*
#26 || Luciano da Silva
pi_106806915
1 Als in; je vriendin.

2 Wil je wel kusjes geven aan dikkerdjes?
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:44:06 #197
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106807096
1: pics

2: liever aan mijn vriendinnetje O+
#26 || Luciano da Silva
pi_106807412
1: Wats deze voor oneerbiedige vraag

2: Tssk.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:59:32 #199
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106807632
Niks oneerbiedig
#26 || Luciano da Silva
pi_106808620
Haha sorry geen pics.
pi_106808706
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:03 schreef joppie_saus het volgende:
Even gekeken wat ik dit jaar verdiend heb met EW, en toen bedacht waar het allemaal gebleven is. Toen schrok ik toch even, want ik wist het niet hehe. Dit jaar maar eens even een goede financiële administratie bij houden.
Succes met bijhouden komende twee weken :') Zo zou het bij mij gaan als ik dat zou proberen :D

Ik hou tegenwoordig best aardig wat geld over aan het einde van de maand, leef niet zo duur op het moment. Ben een beetje aan het sparen ook om op vakantie te kunnen en nog wat over te houden voor als ik volgend jaar geen stufi meer krijg ;(
En misschien wat studieschuld sneller aflossen. De rente is niet zo heel hoog, maar 2500 euro met een paar procent rente gaat toch aantikken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:59 schreef joppie_saus het volgende:
Niks oneerbiedig
Eens.
pi_106810931
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:34 schreef RangeRover het volgende:
Ik ben al lang blij als ik geen geld hoef te lenen op het einde van de maand. En daarnaast is -1000 toch een beetje de nieuwe nul grens geworden.
Dit dus. ;( Ik heb 3 baantjes, en moet alles zelf betalen (Kamer, studie, zorgverzekering, etc). Zit nu weer echt te springen om loon.
Nee.
pi_106812042
Tja, ik betaal ook alles zelf. Woon sinds een paar weken weer bij pap en mam, maar ga over een maand weer op kamers. Heb in het weekend nog een schoonmaak baan in het ziekenhuis, meer tijd heb ik niet :(
pi_106814297
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:33 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

De verzekering van een vriend van me wordt ook door z'n ouders betaald, maar ondertussen steekt hij wel de zorgtoeslag in z'n zak :D
Héé, waar ken ik dat van?

*kijkt op rekening*

Ohjaa, nu weet ik het weer :7

Heb het best goed voor elkaar al zeg ik het zelf :+
pi_106815208
Verwend kreng ben je gewoon, S-RS, punt uit.
pi_106815364
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:55 schreef RTS91 het volgende:
Verwend kreng ben je gewoon, S-RS, punt uit.
NIET! :9
pi_106818811
Heb ik ook wel, net toevallig vandaag de brief om de studentenbetaallimiet stop te zetten op de bus gedaan. Heb het aankomende halfjaar stage, met sowieso meer maandelijkse inkomsten dan het loon van EW. Ik verdien nu om en nabij de 250-300 per maand met het rijden van auto's, en m'n stagevergoeding komt rond de 350 te liggen. Dus mooi een beetje sparen voor de vakantie, heb toch weinig tijd om het uit te geven.
pi_106818969
Ik heb ook al drie jaar zo'n studentenlimiet van 1000 euro. Als je dat eenmaal hebt geaccepteerd en je maakt er een keer goed gebruik van kom je er bijna nooit meer uit ook. Ik vind het wel prettig om dat achter de hand te hebben dus denk niet dat ik het ooit stop zal zetten. Als je ziet wat je (met studententarief) aan rente betaald.. Ik geloof dat het nu 8,6% per jaar is wat rente betreft. Stel dat je dus het hele jaar -500 euro staat kost je dat 43 euro.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 23:56:30 #209
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106819665
Ik kan geen studentenlimiet meer krijgen, omdat ik geen studiefinanciering meer krijg. Kan om die reden ook geen studenten credit card meer krijgen, terwijl ik die nu nog had gehad mits ik die had aangevraagd toen ik nog wel stufi kreeg.
#26 || Luciano da Silva
pi_106820158
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:56 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kan geen studentenlimiet meer krijgen, omdat ik geen studiefinanciering meer krijg. Kan om die reden ook geen studenten credit card meer krijgen, terwijl ik die nu nog had gehad mits ik die had aangevraagd toen ik nog wel stufi kreeg.
Je krijgt geen stufie meer? Al meer dan 4 jaar aan het studeren, of verdien je teveel?
Je hebt ook een eigen auto toch? Knap dat je rond kunt komen.
  zondag 15 januari 2012 @ 00:12:41 #211
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106820311
Ik heb inderdaad al vier studiejaren gehad. En mijn ouders betalen eigenlijk écht alles, behalve mijn telefoonrekening en kleding en zulks.
#26 || Luciano da Silva
pi_106820604
Goed voor elkaar :7
pi_106820617
Pff, die stomme bussen rijden maar tot 0920 op dat industrieterrein, en ik hoef er pas om 1130 te zijn. Dus óf voor de deur uitstappen en 2 uur wachten, óf 40 minuten gaan lopen en 2 uur later beginnen :p

En ja, de auto staat er al wel, maar de volgende rit heeft een aanvangstijd ergens in de middag dus ik moet toch ergens wachten :P en 2 uur bij de mac koffie drinken is ook wel erg saai, maar bespaart wel 40 min lopen uit xD

edit: heb die studentenbetaallimiet ook, nooit nodig gehad en vast ook nooit nodig in de toekomst, maar het idee dat het ooit ZOU kunnen is wel handig :P En niet gebruiken kost toch niets, dus waarom zou ik het dan niet hebben xD
  zondag 15 januari 2012 @ 10:36:31 #214
182073 invine
blablabla etc.
pi_106826451
Maar jullie staan liever rood bij de bank dan dat je bij leent bij IB? Ik moet ook alles zelf betalen, woon in 1 van de duurdere steden van Nederland, maar leen liever bij dan dat ik rood sta..
  zondag 15 januari 2012 @ 10:37:40 #215
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106826463
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 00:20 schreef roflkartoffel het volgende:
Pff, die stomme bussen rijden maar tot 0920 op dat industrieterrein, en ik hoef er pas om 1130 te zijn. Dus óf voor de deur uitstappen en 2 uur wachten, óf 40 minuten gaan lopen en 2 uur later beginnen :p

En ja, de auto staat er al wel, maar de volgende rit heeft een aanvangstijd ergens in de middag dus ik moet toch ergens wachten :P en 2 uur bij de mac koffie drinken is ook wel erg saai, maar bespaart wel 40 min lopen uit xD

Auto eerder ophalen. Denk aan je uren ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_106826877
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 10:36 schreef invine het volgende:
Maar jullie staan liever rood bij de bank dan dat je bij leent bij IB? Ik moet ook alles zelf betalen, woon in 1 van de duurdere steden van Nederland, maar leen liever bij dan dat ik rood sta..
Nou met zo'n voordelige roodstand wil het ook nog wel eens verschillen hoeveel je rood staat. Soms sta je net in de min en soms wat meer. Bij de IB-groep ga je dan structureel lenen, waardoor ik uiteindelijk meer terug zou moeten betalen dan een keer -500 euro wegwerken.
pi_106828445
Het valt me net op dat ik sinds de nieuwe dienstregeling er is en de RET-bus 64 niet meer rijdt, ik niet meer bij de verhuurder in Charlois ben geweest, terwijl ik daarvoor bijna standaard er heen moest :o
Hoop dat dat niks met elkaar te maken heeft, ik vind het altijd wel relaxed daar.
  zondag 15 januari 2012 @ 12:56:42 #218
182073 invine
blablabla etc.
pi_106829346
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:08 schreef Mallet het volgende:

[..]

Nou met zo'n voordelige roodstand wil het ook nog wel eens verschillen hoeveel je rood staat. Soms sta je net in de min en soms wat meer. Bij de IB-groep ga je dan structureel lenen, waardoor ik uiteindelijk meer terug zou moeten betalen dan een keer -500 euro wegwerken.
Hoe je het ook went of keert, je geeft iemand anders zijn/haar geld uit. Ik voel me prettiger bij lenen van de IB dan lenen van de bank.
  zondag 15 januari 2012 @ 13:51:04 #219
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_106830847
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 12:16 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

In een Laguna toch? Ik zal opletten!
Astra:)
pi_106831078
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Het valt me net op dat ik sinds de nieuwe dienstregeling er is en de RET-bus 64 niet meer rijdt, ik niet meer bij de verhuurder in Charlois ben geweest, terwijl ik daarvoor bijna standaard er heen moest :o
Hoop dat dat niks met elkaar te maken heeft, ik vind het altijd wel relaxed daar.
Volgens mij moet ik daar morgen heen!
pi_106831146
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:51 schreef ajaxcruijff het volgende:

[..]

Astra:)
Ik een Focus.
pi_106831404
Ik had rijles in een focus O+
pi_106831437
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:11 schreef Franknfurter het volgende:
Ik in een Golf, maar in de week van m'n examen had m'n instructeur een gloednieuwe Audi A3 gekocht, dus m'n examen had ik daarin :D
pi_106831467
quote:
Ik in een C200.
pi_106831506
Je rijles-auto blijft toch je eerste auto he. Ofja. Mijn eerste échte keer gas geven en schakelen was in een opel astra uit 1993 :')
pi_106831601
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:15 schreef Franknfurter het volgende:
Je rijles-auto blijft toch je eerste auto he. Ofja. Mijn eerste échte keer gas geven en schakelen was in een opel astra uit 1993 :')
Van mij in de Suzuki Swift uit 1992 van mijn moeder. Ik vond het moeilijk :o . Ik zat altijd op de pedalen te letten als m'n moeder reed en ik dacht hoe moeilijk kan het zijn.. Ze liet gewoon de koppeling half opkomen en dan reed je.. Dat ging bij mij toen toch even wat anders.
  zondag 15 januari 2012 @ 14:21:32 #227
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_106831679
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik een Focus.
Oke. Naar welke bushalte gaan we lopen? Snelweg of postkantoor?
pi_106831681
Kun je je nog de eerste keer 80kmh herinneren? Wat een baas voelde ik me toen.
  zondag 15 januari 2012 @ 14:23:08 #229
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_106831735
quote:
Volvo v40:P
pi_106831797
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:21 schreef ajaxcruijff het volgende:

[..]

Oke. Naar welke bushalte gaan we lopen? Snelweg of postkantoor?
Ik heb de snelweglocatie, dus voor mij wordt het de Q-liner gok ik :P
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:19 schreef Mallet het volgende:

[..]

Van mij in de Suzuki Swift uit 1992 van mijn moeder. Ik vond het moeilijk :o . Ik zat altijd op de pedalen te letten als m'n moeder reed en ik dacht hoe moeilijk kan het zijn.. Ze liet gewoon de koppeling half opkomen en dan reed je.. Dat ging bij mij toen toch even wat anders.
Mijn eerste ritjes alleen was in de Twingo van m'n moeder, uit 2002. Best lol gehad met dat auto'tje, ondanks dat het eigenlijk als een drol rijdt :D
Ik ben zelfs een keer met dat ding (met 3 vrienden erbij) op 1 dag "even" heen en weer naar Parijs gereden :')
  zondag 15 januari 2012 @ 15:17:32 #231
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_106833418
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb de snelweglocatie, dus voor mij wordt het de Q-liner gok ik :P
Hou de bus dan even voor mij tegen mocht ik 10 minuten later zijn :P
pi_106833905
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 14:19 schreef Mallet het volgende:

[..]

Haha, ik in een Toyota Landcruiser die vaststond in de modder. :') Degene die hem vastreed moest daarna in de verreiker zitten om de LC uit de modder te trekken, dus ik moest ik rijden. Nogal ongeplande eerste keer autorijden haha.
Nee.
pi_106834227
Ik had rijles in een ruimteschip.

2.2 diesel, lekker snel ding. Had verder nog nooit zelf een stukje in een auto gereden op een parkeerterrein ofzo, volgens mij ben ik echt een uitzondering daar in.

Zo'n digitale weergave van de snelheid zouden meer auto's mogen hebben, zo boven het stuur uit. Is wel handig vind ik.

[ Bericht 11% gewijzigd door Pizzabodem op 15-01-2012 15:52:34 ]
.
pi_106834940
Had les in een Astra en mijn eerste keer alleen was in een Volvo 440 ;)
Jij ook nog steeds geen loon gehad, Pizzabodem?
pi_106835298
Les in een BMW 320d, lekker om mee te beginnen ;)

En had inderdaad ook nog nooit auto gereden daarvoor.
pi_106835411
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 16:06 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Had les in een Astra en mijn eerste keer alleen was in een Volvo 440 ;)
Jij ook nog steeds geen loon gehad, Pizzabodem?
Nope, ook nog steeds niet. Zal maandag wel worden denk ik.
.
pi_106835588
Ik had les in een Audi A3. Vond dat toen een hele brede auto... Weet nu wel beter na een 7 serie te hebben gereden:P
pi_106835671
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 15:45 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik had rijles in een ruimteschip.
[ afbeelding ]

2.2 diesel, lekker snel ding. Had verder nog nooit zelf een stukje in een auto gereden op een parkeerterrein ofzo, volgens mij ben ik echt een uitzondering daar in.

Zo'n digitale weergave van de snelheid zouden meer auto's mogen hebben, zo boven het stuur uit. Is wel handig vind ik.
Ik weet niet goed wat ik hiervan moet vinden. Dat bovenstuk hoeft allemaal niet zo van mij en die knoppen zijn gemaakt voor reuzenhanden
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  zondag 15 januari 2012 @ 16:38:35 #239
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_106835946
Is er van alle TS's nog nooit iemand geweest die ff die taalfout uit de TT kon halen? :')
pi_106836267
quote:
9s.gif Op zondag 15 januari 2012 16:38 schreef Zwansen het volgende:
Is er van alle TS's nog nooit iemand geweest die ff die taalfout uit de TT kon halen? :')
SOS!
pi_106836817
https://twitter.com/#!/taalnazi _O-

We zijn wel studenten he, dus we horen slim over te komen :D . Dus die fout kan er idd wel uit.
.
  zondag 15 januari 2012 @ 17:11:10 #242
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106837068
quote:
Die mongool heeft ook eens op mij gereageerd, sneu hannes is dat.
#26 || Luciano da Silva
pi_106837102
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:11 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Die mongool heeft ook eens op mij gereageerd, sneu hannes is dat.
Volgens mij is het een robot (Dat hoop ik tenminste). Anders heeft hij/zij echt geen leven.
.
  zondag 15 januari 2012 @ 17:16:55 #244
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_106837246
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:03 schreef Pizzabodem het volgende:
https://twitter.com/#!/taalnazi _O-

We zijn wel studenten he, dus we horen slim over te komen :D . Dus die fout kan er idd wel uit.
_O-

Ook echt 245k tweets! _O_
  zondag 15 januari 2012 @ 18:58:36 #245
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_106840500
Weet iemand hoe die gasten van die bandenwissel in Putten heten, per pm ofzo. Ben de naam namelijk kwijt, nu ik mijn ritten indien.
pi_106840809
PM!
  zondag 15 januari 2012 @ 19:11:35 #247
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_106841095
Dat was hem inderdaad, thanks:)
pi_106845881
Lol:

Auto OM 1600 halen, auto VOOR 1600 afleveren. 8)7

Die in Almere is toch wel langer dan 1600 open btw?
  zondag 15 januari 2012 @ 20:47:56 #249
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_106845971
Tot 17.00 wassen ze ongeveer, 17.30 gaan ze allemaal ongeveer weg.
pi_106846075
Nice, dan lukt dat wel :)
pi_106846555
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 20:46 schreef roflkartoffel het volgende:
Lol:

Auto OM 1600 halen, auto VOOR 1600 afleveren. 8)7

Die in Almere is toch wel langer dan 1600 open btw?
_O-

Volgens mij zetten ze standaard veel te vroege tijden neer zodat je niet al te laat thuis bent :D
  zondag 15 januari 2012 @ 21:10:09 #252
182073 invine
blablabla etc.
pi_106847495
Bij Horecava waar ik afgelopen week werkte, was ook een stand van easyway. Eindelijk een gezicht bij 1 van de stemmen gekregen :)
pi_106852236
Even een vraagje.
Hoe doen jullie dat als je meerdere ritten hebt gehad bij die online ritbon?
Op de papieren ritbon staat dat je de eind tijd niet hoeft in te vullen. Maar bij die online ritbon moet je wel iets invullen, ook al druk je op vervolg rit gehad. Doen jullie dan gewoon NVT of iets in die trant, of vullen jullie gewoon de eind tijd in en bij de volgende ritbon die tijd weer als start tijd?

Ik doe het namelijk op die laatste manier, en vroeg me ineens af of dat wel goed is :')
  zondag 15 januari 2012 @ 22:27:53 #254
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106852459
Ik doe altijd nvt of -

En dan bij de nieuwe ritbon ook een - tot ik weer bij vakje aankomsttijd afhaaladres ben.
#26 || Luciano da Silva
pi_106852719
Oké, morgen kan ik ook wel aan m'n loon zien of het goed is zoals ik het doe. Anders mis ik een deel :9
pi_106852730
Ik doe altijd nvt, nooit opmerkingen over gekregen en m'n salaris altijd gehad :D
pi_106859147
Nou, één van de twee ritten is geannuleerd morgen dus ik ben niet meer in Meerkerk te vinden. De auto die van Haarlem naar Emmeloord moet kan pas later afgeleverd worden dus ik zou de tweede rit nooit meer kunnen halen. Wordt een kort dagje... maar beter iets dan niet, en het is een gloednieuwe Tiguan.
pi_106860554
Vandaag weer een leuk rondje rijden. Eerst Havelte - Rotterdam in een Golf, daarna Rotterdam - Heerenveen in een Crafter. Niet het meest luxueus, maar wel een grappig ding, die Crafter. En goed voor de uurtjes natuurlijk!
  maandag 16 januari 2012 @ 10:42:38 #259
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106863177
En alweer twee ritten voor morgen. Peugeot Expert en een Peugeot 308.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 16 januari 2012 @ 11:11:39 #260
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106864028
Iemand van de EW'ers al loon trouwens?
#26 || Luciano da Silva
pi_106864533
Neen
pi_106864558
Haha zit nu in de trein bij een hiker van EW die ik een keer in Putten tegen kwam:P
pi_106864646
Godverkut, was een schijtzooi. Had gepland dat ik de bus van 11 uur hier in houten kon halen, kom er om half 11 aan dus ruim op tijd. Doet die kloooote receptie moeilijk omdat ik geen contactpersoon heb. Hele discussie, neem gewoon aan joh slikheks! Maar neeeeh. Eindelijk die sleutels kwijt. Zie ik de bus voor mijn neus (100 meter verder) wegrijden. Half uur wachten, vanwege zo'n zwijnse troela.

Van een half uur vóór op schema naar een als uur achter. Mijn dag is nu al verneukt.
  maandag 16 januari 2012 @ 11:34:34 #264
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106864649
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:34 schreef Hojdhopper het volgende:
Van een half uur vóór op schema naar een als uur achter. Mijn dag is nu al verneukt.
Ah joh, is goed voor je uren :*

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:31 schreef S-RS het volgende:
Haha zit nu in de trein bij een hiker van EW die ik een keer in Putten tegen kwam:P
Ik kom tijdens tentamens de laatste tijd steeds een andere hiker van EW tegen waarmee ik ooit in Winsum heb gestaan bij het postbedrijf.
#26 || Luciano da Silva
pi_106865773
Ook nog geen loon hierzo (ABN amro)
Sta nu op station Breda, zo een golf ophalen in Fijnaart.
pi_106866644
Fijn, aart!

Ook nog geen loon hier, zal wel rond de klok van 17 van worden gok ik zo.
pi_106868966
Hebben jullie al eens in een DS3 moeten rijden/afleveren/vervoeren whatever, en hoe beviel deze jullie :P?

Natuurlijk niet te vergelijken met een A6 natuurlijk
(Y)
pi_106869691
Zo, ik heb afgelopen 2 weken 33,5 uur gewerkt! Dat wordt dus een leuk weekendje weg naar Berlijn volgende maand (krijg vlak voor het weekendje salaris O+)
pi_106870298
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:34 schreef Franknfurter het volgende:
Zo, ik heb afgelopen 2 weken 33,5 uur gewerkt! Dat wordt dus een leuk weekendje weg naar Berlijn volgende maand (krijg vlak voor het weekendje salaris O+)
Pff dat is wel ff beter, ik ben de afgelopen 4x niet gebeld. Berlijn is wel gaaf trouwens, 2 maanden terug ook een paar dagen geweest.
  maandag 16 januari 2012 @ 15:03:03 #270
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106870707
Ik sta al op 44,5 uur, morgen verwacht ik weer een werkdag van 8+ uur gezien de ov-tijd.
#26 || Luciano da Silva
pi_106871280
Hier ook net gebeld. Morgen Wiuwert - Breda en Waalwijk - Barneveld (niet de veiling). Wel een waardeloze schijtverbinding tussen Breda en Waalwijk: 1 reismogelijkheid per uur, bij de locatie in Waalwijk komt alleen maar een buurtbusje :') . De mogelijkheid is nog net aan ook, dus het is twijfelen of het te halen is, anders wordt het lang wachten daar in Waalwijk.. Tragisch trouwens dat je over een stukje van 30 km met het ov 2 uur doet :{

Auto's zijn trouwens een Transit en een Mondeo. Iemand ervaring met de transit? De mondeo is goed te doen weet ik uit ervaring...
pi_106871686
Transit is een prima busje, beter dan die Trafic's en Vivaro's. Met die laatst genoemde mag ik morgenavond nog een winterbandenritje doen. Daarvoor nog een ritje Nieuwe Pekela - Groningen.
pi_106873168
morgen twee korte ritjes, en dat is maar goed ook! Steenwijk - harderwijk in een fiat croma (wth?) en spakenburg - almere in een vivaro. Niet je van het, maar volgens mij was almere meppel nog best lang ov-en, dus gelukkig wel uren!

Ook nog geen loon hier btw.
pi_106874713
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 16:06 schreef Kevindinhinho het volgende:
fiat croma (wth?)
Leuke anekdote over de Fiat Croma. M'n pa en ik een paar jaar geleden naar een autozaak, voor een andere auto kijken. Zagen we dat ding staan. Testritje gemaakt, alles prima in orde. Vervolgens ziet m'n pa de naam achterop, zegt ie: "Laat maar, ik ga niet in zo'n bak boter rondrijden" :') . Vervolgens werd het m dus niet meer...

edit: Van Almere naar het noorden is idd een verbinding om te huilen. Ik zou blij zijn als die hanzelijn eindelijk eens in dienst gaat... Dat scheelt minimaal een uur reistijd.
pi_106875075
Morgen ook weer aan de bak. Vlaardingen - Meerkerk (feestlocatie) in een 107. Dan lopen naar de snelweglocatie en vanaf daar naar stellendam daar de auto wisselen en weer naar Meerkerk. In een focus en een Astra.
pi_106875389
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 16:41 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Leuke anekdote over de Fiat Croma. M'n pa en ik een paar jaar geleden naar een autozaak, voor een andere auto kijken. Zagen we dat ding staan. Testritje gemaakt, alles prima in orde. Vervolgens ziet m'n pa de naam achterop, zegt ie: "Laat maar, ik ga niet in zo'n bak boter rondrijden" :') . Vervolgens werd het m dus niet meer...

edit: Van Almere naar het noorden is idd een verbinding om te huilen. Ik zou blij zijn als die hanzelijn eindelijk eens in dienst gaat... Dat scheelt minimaal een uur reistijd.
Ik heb vorige winter eens een Croma gereden waarvan de achterklep op de snelweg ineens omhoogging. :') Ik had niet door dat die niet goed dicht zat, want er gingen geen lampjes branden. Allemaal vrachtwagens achter me gingen met hun lichten seinen, alsof ik niet doorhad dat de achterklep omhoog stond, het was toen ongeveer -5 graden.
:')
pi_106876231
Weer thuis van een raar dagje. Had oorspronkelijk alleen een ritje Utrecht - Almere, maar kreeg vrijdagavond rond 19.00 uur nog een haastig telefoontje van AR: Je ritje naar Almere vevalt, ipv daarvan heb ik Utrecht - Den bosch voor je, je moet hem alleen nog wel eerst zelf schoonmaken..
In de voertuiginfo stond dat het om een personenbus ging, maar verder geen kenteken bekend. Ook was het afleveradres hetzelfde als het ophaaladres, namelijk het verhuurbedrijf in Utrecht. Ook stond er als ophaaltijd 8-12 en aflevertijd 8.30-12.30. Ik ging er dus vanauit dat het om een intern transport ging, dus het busje moest naar de vestiging van het bedrijf in Den Bosch dacht ik.
Ik kom dus netjes rond 10 uur aan vanmorgen, word die vent van dat bedrijf boos op me omdat ik er al om 8 uur had moeten zijn om schoon te maken etc. Het bleek dus te gaan om een ochtendje vestigingswerk. Toen ik hem vertelde hoe het mij was verteld leek hij het niet echt te geloven, hij had ook echt zo'n toontje en gezichtsuitdrukking van: "jaja, het zal wel" :r

Toen AR gebeld en nog 2 ritjes gekregen: Utrecht - Dordrecht in een Mini One en Vlaardingen - Meerkerk in een VW Tiguan.
Die Mini reed opzich best prima, maar alles werkt net even wat anders dan bij andere auto's. Zo is de beveiliging voor de achteruit echt vaag, de 1 en achteruit zitten echt vlak naast elkaar en je moet de pook ook niet indrukken of omhoog trekken ofzo, dus vond dat best vaag.
Toen ik op weg was naar Vlaardingen stapte er een man in de bus die zei dat hij in zijn broek had gescheten :') Was best zielig, want hij was echt niet helemaal 100%, maar het meurde echt ziekelijk hard in de bus naar mensenstront :')
De Tiguan vond ik echt lekker rijden :)

Wat is nou eigenlijk de feestlocatie in Meerkerk? Ik ben al een paar keer geweest bij dat bedrijf op de Steenstraat/Ambachtstraat en vind die jongen achter de balie best prima..
pi_106876340
Mini's _O_ Mijn allereerste rit was in een Mini, daarna helaas nooit meer gereden.
pi_106876409
De feestlocatie moet je vergeten. Dat personeel zit er onderhand niet meer en nu is er niets meer aan de hand. Niet dat ik daarvoor ooit echt problemen heb gehad.
  maandag 16 januari 2012 @ 17:36:06 #280
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106876795
+1.
De grote autist is weg. Wel jammer, want ik heb nog nooit iemand zo hard zien flippen als ik toen ik hem met kerst vrolijk pasen wenste in plaats van vrolijk kerstfeest.
#26 || Luciano da Silva
pi_106877626
nog steeds geen salaris.. is vaker te laat dan op tijd de laatste maanden
  maandag 16 januari 2012 @ 18:00:32 #282
182073 invine
blablabla etc.
pi_106877686
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 17:58 schreef mothergoose het volgende:
nog steeds geen salaris.. is vaker te laat dan op tijd de laatste maanden
Als ze het op maandag over maken kan zijn dat je het pas een dag later hebt. Als ze het vrijdag over gemaakt hebben zou je het al moeten hebben.. ik heb ook nog niks gehad so far :(
pi_106878999
Veel mensen naar mijn hometown Vlaardingen ineens :7

Ik had vandaag ook wel een leuk dagje. Sorry voor degenen die ook rond half 3 in Meerkerk (snelweg) zouden aankomen, maar ik was er kwart voor 4 pas :D
Ik moest vanmorgen vanuit Bleiswijk een Megane naar een priveadres in Utrecht brengen. Zat net in de auto toen EW belde dat diegene op dat adres in Utrecht ook nog een auto had staan, die ik maar meteen moest meenemen. Het was een einde-lease van de grote in Breda, maar omdat mijn tweede rit in Ede begon moest ik hem meenemen naar een ander adres in Utrecht (van hetzelfde bedrijf als dat in Bleiswijk), zodat m'n CP niet morgen NOG een hiker aan de deur zou krijgen voor die andere auto.
Alleen was de CP de reservesleutel kwijt, dus die moest gezocht worden. Uiteindelijk ruim een uur bij die CP in huis geweest, maar het was een aardige mevrouw, dus dat was geen probleem en uiteindelijk allemaal gelukt.

Daarna dus Ede - Meerkerk, maar niemand tegengekomen omdat ik zo laat was :P
pi_106879090
Ik had vandaag 2 ritten, waaronder vianen-sassenheim. Ik zou volgens 9292 slechts 1 minuut hoeven te lopen in Vianen naar ophaaladres, maar dat werd 4 km, omdat de bus niet verder dan het centrum reed vanwege een grote brand! Flink balen, maar ach, wel goed voor de uren.
pi_106879586
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Is je broek weer schoon?
pi_106880556
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 17:22 schreef Neerlands_Trots het volgende:

Toen ik op weg was naar Vlaardingen stapte er een man in de bus die zei dat hij in zijn broek had gescheten :')
_O-
pi_106882543
Morgen 2 ritjes, Venlo - Eindhoven en Eindhoven - Meerkerk.
pi_106883388
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 18:52 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Is je broek weer schoon?
Ik ontken alles!
pi_106883444
Ik vermoed trouwens dat het in bus 126 was en dat het een Maassluizenaar was.
pi_106884059
quote:
6s.gif Op maandag 16 januari 2012 20:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vermoed trouwens dat het in bus 126 was en dat het een Maassluizenaar was.
Ja klopt, was lijn 126. Weet jij over wie ik het heb dan? :P De chauffeur leek hem ook al te kennen, het was namelijk echt zo'n vent die iedere dag dezelfde routine heeft en dus iedere dag dezelfde bus neemt :P
  maandag 16 januari 2012 @ 20:22:54 #291
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_106884094
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:

Ik had vandaag ook wel een leuk dagje. Sorry voor degenen die ook rond half 3 in Meerkerk (snelweg) zouden aankomen, maar ik was er kwart voor 4 pas :D
Ik moest vanmorgen vanuit Bleiswijk een Megane naar een priveadres in Utrecht brengen. Zat net in de auto toen EW belde dat diegene op dat adres in Utrecht ook nog een auto had staan, die ik maar meteen moest meenemen. Het was een einde-lease van de grote in Breda, maar omdat mijn tweede rit in Ede begon moest ik hem meenemen naar een ander adres in Utrecht (van hetzelfde bedrijf als dat in Bleiswijk), zodat m'n CP niet morgen NOG een hiker aan de deur zou krijgen voor die andere auto.
Alleen was de CP de reservesleutel kwijt, dus die moest gezocht worden. Uiteindelijk ruim een uur bij die CP in huis geweest, maar het was een aardige mevrouw, dus dat was geen probleem en uiteindelijk allemaal gelukt.

Daarna dus Ede - Meerkerk, maar niemand tegengekomen omdat ik zo laat was :P
Volgens mij heb ik je zien lopen, ik was er btw pas rondom half 5. Verhaal komt er vanavond wel op:)
  maandag 16 januari 2012 @ 21:25:34 #292
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_106888261
Iemand een andere site als 9292ov.nl, want die is namelijk down.
pi_106888497
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:25 schreef ajaxcruijff het volgende:
www.9292.nl
  maandag 16 januari 2012 @ 21:30:07 #294
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_106888533
Service unavailable, zelfde probleem.
pi_106888537
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:25 schreef ajaxcruijff het volgende:
De mobiele versie werkt gewoon.

http://mobiel.9292ov.nl/
pi_106891295
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Ja klopt, was lijn 126. Weet jij over wie ik het heb dan? :P De chauffeur leek hem ook al te kennen, het was namelijk echt zo'n vent die iedere dag dezelfde routine heeft en dus iedere dag dezelfde bus neemt :P
Nee, ik ga nooit met 126 :P Was ook niet zo serieus bedoelt, 126 gaat naar Maassluis en over Maassluis maken wij Vlaardingers graag grapjes :P (over Schiedam nog liever trouwens)
Maar je moest zeker in Hoogstad zijn dan? Zitten veel dealers daar, begin daar ook regelmatig.
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef ajaxcruijff het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik je zien lopen, ik was er btw pas rondom half 5. Verhaal komt er vanavond wel op:)
Lijkt me sterk, ik zat om kwart over 4 al in de bus en ik was in m'n eentje.
  maandag 16 januari 2012 @ 23:07:06 #297
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_106894108
Nu weet ik waarom je zo stonk, Irritatie, toen ik met je over de Isolatorweg struinde. Maar in je broek poepen kan gebeuren hoor :*
#26 || Luciano da Silva
  maandag 16 januari 2012 @ 23:21:14 #298
207863 Obama
Barack Hussein
pi_106894808
Fuck, where is my money!
pi_106895045
Idd, ze zijn weer eens laat. Naar gedoe. Ben overigens benieuwd of mijn boete nog verrekend wordt :P
pi_106895062
en....
pi_106895074
Dicht want taalfout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')