Dan mag je mijn vriendin dankbaar zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:07 schreef Kevindinhinho het volgende:
Zo nog even een spoedje doen, Hoogeveen - Groningen in een Megane.. Kort ritje, maar wel weer een klein aantal uren!
Dan beginnen ze weer te zeiken dat je de gehele werkweek beschikbaar moet zijn voor je opleiding, en bla bla bla. Maar ik ga natuurlijk kijken of er wat te regelen is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:23 schreef joppie_saus het volgende:
Als ze mij dat flikken dan zeg ik gewoon dat ik niet kan. Werken moet ook gebeuren, dan schikken die docenten zelf maar in.
Je deed het expres dusquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:36 schreef Spablauw214 het volgende:Maar met die Audi was dat geen straf..
![]()
OV krijg je ook betaald, meestal van dichtstbijzijnde station totdat je daar weer uitstaptquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:44 schreef Poesopstokje het volgende:
Hoi!
Ik lees even met jullie mee hoor. Dit lijkt me nou een ideale baan voor mij, maar helaas; geen OV kaart..![]()
Ik ben wel erg benieuwd wat jullie betaald krijgen. Thuis-thuis of telt het OVen niet mee?
Haha, ja. Donderdag hoogstwaarschijnlijk een leuk buitenland ritje! Hoop alleen dat ik niet te veel moet voorschieten qua benzine ofzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:17 schreef invine het volgende:
Ik dacht over die TT: lekker voor franknfurter wordt ze pot genoemd... heeft ze het zelf verzonnen
Daar doen we niet moeilijk overquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:17 schreef invine het volgende:
Ik dacht over die TT: lekker voor franknfurter wordt ze pot genoemd... heeft ze het zelf verzonnen
achteruitrijdend driften!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:48 schreef RTS91 het volgende:
Driften? 14% bijtelling = voorwielaandrijving = not working.
Daar hoor je mij ook niet over klagen! Alleen die Ibiza daarna..quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:05 schreef Franknfurter het volgende:
flikker op man! Meppel-breda in een a4?! Ik ben jaloers.
Dat zie je toch aan het kenteken?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:19 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Daar hoor je mij ook niet over klagen! Alleen die Ibiza daarna..
Edit: Volgens mij is ie gloedjenieuw. Dan is er helemaal geen probleem..
Waar kan ik vinden of ie nieuw is? Autoweek kentekencheck geeft geen bouwjaar, RDW kent hem al helemaal niet...
S is inderdaad het nieuwste. Of zijn ze al bij de T? T heb ik iig nog niet gezien.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:24 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik heb niet zoveel verstand van kentekens.. Is een XX-SXX-X. Snap jij dat?
T heb ik al rond zien rijden hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
S is inderdaad het nieuwste. Of zijn ze al bij de T? T heb ik iig nog niet gezien.
Zijn ze dit nu aan het testen? Ik heb er iig nog niets over gehoord.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:45 schreef -tape- het volgende:
Mensen al gebeld voor de nieuwe implementatiemethode van AR? Je wordt dus niet meer gebeld voor een rit, maar als je beschikbaar staat krijg je gewoon een mail, die je dan wel moet bevestigen. Hierdoor loop je geen ritten mis als je dus niet op kunt nemen. Handig!
Dat was dus het eerste wat ik vroeg, ja je kunt ze nog steeds bellen. Ook op de dag zelf (spoedjes) bellen ze nog wel door.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:50 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Zijn ze dit nu aan het testen? Ik heb er iig nog niets over gehoord.
Dan kunnen we ze straks zeker niet meer bellen om zelf om ritjes te vragen....
Nou, we zullen zien, kan vrijdag werken, dus misschien als ze morgen bellen dat ik het ook heb dan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:59 schreef -tape- het volgende:
[..]
Dat was dus het eerste wat ik vroeg, ja je kunt ze nog steeds bellen. Ook op de dag zelf (spoedjes) bellen ze nog wel door.
En ja, het is al geïmplementeerd bij de mensen die gebeld zijn.
Ik heb vorige week een Leon met xx-TBH-x afgeleverd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
S is inderdaad het nieuwste. Of zijn ze al bij de T? T heb ik iig nog niet gezien.
Laat me raden. Burgemeester van Slijpelaan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:29 schreef Kevindinhinho het volgende:
R'dam - Emmeloord in een Ibiza met nauwelijks 80...
wat is dat toch een kutbak zeg. alleen een smart is nog ergerquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:26 schreef Panthera. het volgende:
Morgen twee (korte) ritjes, allebei Toyota Prius. Prima, automaatje erbij, laat gaan
Helemaal goed! 10 punten voor Joppie!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:38 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Laat me raden. Burgemeester van Slijpelaan?
Als je met een gloednieuwe Seat uit Rotterdam moet vertrekken, moet je geheid daar heen. Ben er al twee keer geweest nu.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:05 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Helemaal goed! 10 punten voor Joppie!
Beetje aardige mensen daaro?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:50 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Als je met een gloednieuwe Seat uit Rotterdam moet vertrekken, moet je geheid daar heen. Ben er al twee keer geweest nu.
Knap, een zafira voor 49 mil..quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:51 schreef invine het volgende:
Net klaar met werken.. voor het eerst een hiker gezien die de rol van pc over moest nemen wegens ziekte. Pendeldiensten rijden is best ok, heb nu een nieuwe zafira voor de deur staan van ongeveer 49.000 euro
Jawel. Neem wel je rijbewijs mee want daar maken ze kopie van voor je vertrekt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:22 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Beetje aardige mensen daaro?
Heb hem over het algemeen altijd mee, maar toch bedankt dat je het even zegtquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:38 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jawel. Neem wel je rijbewijs mee want daar maken ze kopie van voor je vertrekt.
Full option show modelquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:22 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Knap, een zafira voor 49 mil..
Blijft een opel.. maar rijd opzich niet zo heel slecht, maar wie er ooit zoveel geld uit gaat geven voor een opel is echt een idiootquote:
Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar goed, wie weet staat er bij diegene ook nog wel een mooie AM of een Maserati op de oprit, weten wij veel?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:13 schreef invine het volgende:
[..]
Blijft een opel.. maar rijd opzich niet zo heel slecht, maar wie er ooit zoveel geld uit gaat geven voor een opel is echt een idioot
Ja een tourerquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:50 schreef Pizzabodem het volgende:
Is het zo'n Zafira Tourer? Dat ding kan inderdaad idioot duur zijn volgens mij. Ziet er wel beter uit dan de vorige Zafira, want wat een lelijk hok is/was dat.
Al heb ik voor die 49k dan liever een Ford S-max. (Zoals deze). Zoiets wil ik toch wel een keertje rijden.
Klinkt als de Seat-dealer vlakbij de Kuip? Heb daar ook 1 keer een gloednieuwe Seat opgehaald. Ging wel naar Leeuwarden trouwens, niet naar Groningen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:38 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jawel. Neem wel je rijbewijs mee want daar maken ze kopie van voor je vertrekt.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor 50k zou ik 25.000 McKroketten kopen
Volgens mij ben ik altijd pas na het weekend betaald als de 15e in het weekend viel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:48 schreef HaWk07 het volgende:
Krijgen we deze maand as vrijdag betaald of wordt het na het weekend?
Ik ga met de bus vanaf Rotterdam Lombardijen, is ook maar drie minuten, ben je ook bijna bij de grote weg..quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:41 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, die ja. Met de tram (23 geloof ik) naar halte Dwarsdijk en dan de grote weg oversteken, dan ben je er al.
Waarom is iedereen toch zo verlieft op die atmosferische rotzooi. Knal er een turbo bij op, like this: http://suchen.mobile.de/f(...)stateCar&tabNumber=2quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:07 schreef RTS91 het volgende:
Voor 50k zou ik lekker in Duitsland shoppen en een mooie 330i meenemen.
X5, A6quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:32 schreef RTS91 het volgende:
Ach, zolang jij de A6 en SUV's de shit vind zal ik daar ook maar niet op in gaan.![]()
Je wordt al verstandiger, maar dan is er altijd nog de 335d. Yups, voor 50k moet je natuurlijk wel het beste van het beste hebben, hehequote:Op donderdag 12 januari 2012 09:32 schreef RTS91 het volgende:
Overigens zou ik trouwens een 330d halen i.p.v. een 330i
De McKroket is anders wel enige lekkere dat de McDonalds in z'n assortiment heeft!quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:38 schreef Panthera. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Voor 50.000 zou ik een tweede hands auto van 10.000 kopen en een paar keer flink op vakantie gaan. Heb je veel meer aan.
Emmen is hartstikke leuk hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:36 schreef Franknfurter het volgende:
Ik heb nog even een ritje Zwolle - Houten gekregen van een bijna-smekende centraledame. Eerst wilden ze me een ritje Emmen - Barneveld aansmeren maar dat vond ik wat ver reizen.
Ik ben gewoon hardcorequote:Op donderdag 12 januari 2012 14:19 schreef joppie_saus het volgende:
Smartphone nemen. Is alleen maar beter voor het milieu, met je uitgeprintte Google Maps kaartjes en 9292ov gedoe
Toevallig, ik ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:29 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik zag een Passat CC op de EW-Facebook voorbij komen!
Ach, ik vind het altijd wel leuk om foto's te zien van wat mensen zoal rijden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:29 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook![]()
Twijfel alleen of hij wel facebook-waardig is. Deze CC was erg dik en wel goed genoeg voor FB, maar hoop niet dat iedereen nu foto's van volkswagens gaat opsturen.
Ik zeg doen!quote:
Ik vind een passat cc persoonlijk ook niet echt fb waardig, hij was wel dik uitgevoerd maar toch.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:29 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook![]()
Twijfel alleen of hij wel facebook-waardig is. Deze CC was erg dik en wel goed genoeg voor FB, maar hoop niet dat iedereen nu foto's van volkswagens gaat opsturen.
Showmodelquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:22 schreef Dimitri_ het volgende:
Kijk nou wat een gave dingen je kunt met 50K (Vooral de McKroketten).. En sommige mensen kopen er echt een een hele saaie auto voor, met een afschrijving van heb ik jou daar.
Maarja, zal wel lease zijn neem ik aan.
welkom in de haat-wereld van de priussen. als je in een auto constant afgesneden, gebumperkleeft etc word dan is het wel daarin. is ook een kloteauto verder hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:07 schreef Panthera. het volgende:
Zo, weer thuis. Wat een haat zeg hebben mensen tegen Priussen
Ik haalde een vrachtwagen in, regende nogal hard dus zakte even beneden de 120 omdat ik bijna niks meer zag. Kwam een auto vlak op me zitten, maar voor me reed nog een auto die ingehaald moest worden. Die auto achter me probeerde er rechts langs te gaan, maar zonder dat ik echt veel harder ging rijden reed hij zichzelf volledig klem. Vervolgens grote lichten flitsen als een gek.
Serieus, als je echt zo belangrijk bent dat die 20 seconden wat uitmaken had je niet in een Seat Ibiza gereden![]()
Verder rijdt zo'n Prius in wind en regen beroerd. Die eco banden zijn echt waardeloos.
Ben nu 2 maanden aan het rijden, en redelijk wat ritten gehad. Alleen eigenlijk bijna altijd auto's van maximaal 1 jaar oud gehad (huur auto's). 2 keer eentje uit 2008 gehad, verder allemaal 2011 wagens.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:56 schreef RTS91 het volgende:
2007 oud? Hoeveel ritten heb je al gereden Pizzabodem? Mijn oudste was 2001. Net nog een 2005 afgeleverd.
Ja.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:23 schreef HaWk07 het volgende:
Trouwens die passat CC op Fb, is dat niet de passat CC 'van' Joppie?
Correctie: Toyota Prius is per definitie waardeloosquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:07 schreef Panthera. het volgende:
Verder rijdt zo'n Prius in wind en regen beroerd. Die eco banden zijn echt waardeloos.
Mwah, ik heb ook wel eens een bus in de buffer gezet, is best te doen. Je moet wel letten op de hoogte. Busjes worden vaak ook achterin gezet, daar is het makkelijker inparkeren omdat er meestal minder auto's staan. Ik weet eigenlijk niet of dat wel de bedoeling is, ik ben al maanden niet in Almere geweest.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:49 schreef zlakto het volgende:
Moet morgen naar die grote in Almere met een redelijk grote bus. In mijn beleving zijn de plekjes in die garage daar echter nogal krap. Iemand die daar ervaring mee heeft? (misschien is mijn beeld verkeerd, ben er maar 2 keer geweest)
Ik moet morgen ook naar zo'n grote in Almere, en onder mijn opdracht staat specifiek dar er geen busjes naar binnen mogen (Al kom ik niet eens met een busje). Voor zover ik weer passen die busjes ook niet eens door die lage deur heen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:49 schreef zlakto het volgende:
Moet morgen naar die grote in Almere met een redelijk grote bus. In mijn beleving zijn de plekjes in die garage daar echter nogal krap. Iemand die daar ervaring mee heeft? (misschien is mijn beeld verkeerd, ben er maar 2 keer geweest)
Ik denk dat ik je moet teleurstellen. Over dat industrieterrein gaat geen bus meer 's avonds waarschijnlijk, maar als je richting de grote rondweg loopt denk ik nog wel. hier dus. Lijkt me danquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:22 schreef Franknfurter het volgende:
Pff. Wat een dag. Werd gebeld voor een spoedje, dus ik op weg. Ging allemaal prima tot ik met de auto bij Amersfoort kwam. Wat begon als 2 km langzaam rijden werd uiteindelijk 9 km door een auto die in de fik stond. Ik er bij Zeist af, even thuis een toiletbezoekje gemaakt en weer verder. Eenmaal in Houten aangekomen was er natuurlijk niemand meer, maar dus ook geen bus. Mocht ik dat hele klere-end gaan lopen richting station. Ben uiteindelijk van half 3 tot half 10 bezig geweest met één auto.
Ja, de grote roldeur is dicht maar gaat vanzelf open als je ervoor gaat staan. Auto binnen parkeren en dan kun je binnen via een deur naar het kantoor waar je alles kunt droppen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:35 schreef Pizzabodem het volgende:
Iemand bekend bij de grote leasemaatschappij die in zowel Almere als Nieuwegein zit? Moet morgen voor het eerst een auto in Nieuwegein afleveren. Moet ik daar ook gewoon een loods/garage in rijden?
Ik heb daar ook eens een keer heel lang moeten wachten totdat uiteindelijk de bus kwam. Ze komen wel, wanneer is echter altijd maar de vraag, vooral s'avonds. Heb er eens een keer in de zomer een uur gezeten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:49 schreef Franknfurter het volgende:
Nope! Daar heb ik een half uur gezeten en steeds weer verdwenen er bussen van dat elektronische bordje. Moet er morgen beginnenKan ik direct zeggen waar ik de sleutels gedumpt heb.
Thnx, ik heb de specificaties doorgelopen, en hij past inderdaad niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:29 schreef dery1990 het volgende:
Als je in Almere niet zeker weet of je busje door het poortje kan, moet je gewoon ff uitstappen en aan een van die jongens daar vragen. Laatst paste mijn bus ook niet, toen namen die jongens hem van me over
Weet niet of dat standaard gestuurd wordt, of alleen als het heel druk is met sollicitaties?quote:Wegens het grote aantal aanmeldingen hebben we je even op een wachtlijst geplaatst.
Indien je binnen 3 weken geen reactie van ons krijgt zijn alle vacatures (tijdelijk) vervuld.
Zonder tegenbericht bewaren wij jouw gegevens om je te kunnen benaderen als er weer openstaande vacatures zijn.
Ik wilde het net hier gaan vragen! Het viel mij ook op inderdaad, ik kijk elke vrijdag rond 14:00 of het is gestort, en nu is het er nog niet. Salarisstrook was ook later deze week, mailtje kwam 4 dagen te laat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:53 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Andere AR'ers hier die ook nog geen geld hebben gekregen vandaag? Normaliter staat het netjes iedere vrijdag rond het middaguur op mijn rekening, maar nu nog niets..
Dat is apartquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:10 schreef ajaxcruijff het volgende:
Volgens mij zijn de ritten super logisch gepland. Adres waar ik auto 1 inlever, moet ik ook auto 3 ophalen. Volgens mij is het sneller om van Meerkerk naar Arnhem te gaan dan nu.
Waarom niet gewoon fatsoenlijke Bose-kwaliteit dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:06 schreef joppie_saus het volgende:
Beter komt EW maandag met het loon, kan ik even een Beats by Dre Studio headphone kopen
Ik loop er al een jaar mee rond :p. Ik stop ze wel snel weg als ik bij een klant aankom, staat verkeerd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:06 schreef joppie_saus het volgende:
Beter komt EW maandag met het loon, kan ik even een Beats by Dre Studio headphone kopen
Momenteel gaat die verwachting rondom dezelfde tijd uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben er denk ik rond half 3. Jij?
Whahaha dat je hem ook gewoon herkende! Fanboy.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:47 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Wat een dag gisteren. Werd al een beetje rillend en belabberd wakker, maar toch gewoon mijn ritje Utrecht - Oosterhout (logistiekweg) gedaan. Iedereen die daar geweest is weet dat het echt een kutlocatie wat betreft OV is, er rijdt namelijk alleen een buurtbusje. Toen ik aan kwam lopen zag ik het busje al aan komen rijden, maar gelukkig stopte hij nog voor mij![]()
Ik vroeg of hij naar het busstation ging en hij zei ja. Op een gegeven moment rijden we Made binnen, de verkeerde kant op dus. Dus ik zo WTF? Zegt de chauffeur: ja ik moet naar Drimmelen en dan rij ik weer terug naar Oosterhout
Die man reed ook echt als een idioot, echt met dik 60 over drempels in 30 km zones, dus ik moest in combinatie met mijn grieperigheid echt bijna kotsen..
Toen ik eenmaal in de bus naar Utrecht zat stapte de acteur van het AR filmpje in bij de Keizersveer. Later kreeg hij ook nog ruzie met de buschauffeur omdat hij er bij Meerkerk p&r a27 uit wilde, maar die halte is alleen voor instappers
Maandag Utrecht - den Bosch in een Sprinter
Klinkt goed. Dat soort chauffeurs heb ik nooit gehadquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:47 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Wat een dag gisteren. Werd al een beetje rillend en belabberd wakker, maar toch gewoon mijn ritje Utrecht - Oosterhout (logistiekweg) gedaan. Iedereen die daar geweest is weet dat het echt een kutlocatie wat betreft OV is, er rijdt namelijk alleen een buurtbusje. Toen ik aan kwam lopen zag ik het busje al aan komen rijden, maar gelukkig stopte hij nog voor mij![]()
Ik vroeg of hij naar het busstation ging en hij zei ja. Op een gegeven moment rijden we Made binnen, de verkeerde kant op dus. Dus ik zo WTF? Zegt de chauffeur: ja ik moet naar Drimmelen en dan rij ik weer terug naar Oosterhout
Die man reed ook echt als een idioot, echt met dik 60 over drempels in 30 km zones, dus ik moest in combinatie met mijn grieperigheid echt bijna kotsen..
Toen ik eenmaal in de bus naar Utrecht zat stapte de acteur van het AR filmpje in bij de Keizersveer. Later kreeg hij ook nog ruzie met de buschauffeur omdat hij er bij Meerkerk p&r a27 uit wilde, maar die halte is alleen voor instappers
Maandag Utrecht - den Bosch in een Sprinter
Omdat ik die zwarte headphone gruwelijk nice vind.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:56 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon fatsoenlijke Bose-kwaliteit dan?
In een Laguna toch? Ik zal opletten!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:29 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
Momenteel gaat die verwachting rondom dezelfde tijd uit.
Dat je Bose en kwaliteit in één zin durft te plaatsen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:56 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon fatsoenlijke Bose-kwaliteit dan?
Een echt goede bose is super hoor. Je moet niet een bose van 50 euro willen, nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:06 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Dat je Bose en kwaliteit in één zin durft te plaatsen.Bose is prut, je betaalt je scheel voor iets dat je ook voor 20 euro kan krijgen, zelfde kwaliteit. Maar als het je te doen is om 'zie mij eens lopen met die Bose' dan hou ik je niet tegen.
Bose is iets beter dan Beats maar ook rukquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:35 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Een echt goede bose is super hoor. Je moet niet een bose van 50 euro willen, nee.
Oldenzaal - Hengelo, Hengelo - Deventer, Deventer - Zwolle of Oldenzaal - Zutphen, Zutphen - Deventer, Deventer - Zwolle. Blij zou ik er inderdaad ook niet van worden. Moet je bij de locatie zijn op het industrieterrein waar je +- 12 minuten moet lopen? Goed te doen daarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:08 schreef S-RS het volgende:
Ik kan ook wel wat $$ gebruiken![]()
Maandag 2 ritten.
Zwolle - Oldenzaal
Roden - Zwolle
Dikke ruk verbinding van Oldenzaal naar Zwolle met het OV...
Achja, neem je klappert wel mee, beetje knutselen voor school.
Ditquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb altijd SennheiserEn dan gewoon oortjes, niet zo'n koptelefoon.
Ik denk dat ik er tussen half 3 en half 4 ben. In een Laguna Break.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben er denk ik rond half 3. Jij?
QFTquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:19 schreef invine het volgende:
[..]
DitIn-ears van 25e, prima dingen!
Dat bedoel ik ja, was niet helemaal wakker. Gaat ongeveer 3,5 tot 4 uur duren....quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:12 schreef joppie_saus het volgende:
Neem aan dat hij bedoeld Oldenzaal - Roden. Dát is pas een ruk verbinding.
Dat financieel dagboek praat echt mensen trauma's aan. Ik kijk er nooit meer naar, word er veel te depressief van.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:34 schreef Mallet het volgende:
Ik doe met Joppie mee.. Volgens het financieel dagboek van de ABN heb ik in 2011 iets meer dan 20.000 euro uitgegeven. Niet dat dat helemaal kan kloppen maar toch..
Kan je gewoon in internetbankieren activeren / bekijken. Hij selecteert automatisch al je inkomsten uitgaven en pin transacties onder verschillende categorieën. Het is een heel mooi systeem als je het ook daadwerkelijk goed gebruikt en goed de uitgaven selecteert en handmatig onder categorieën plaatst. Sommige kan hij namelijk niet herkennen en worden dan onder overig geschaard. Maar ik ga het op papier doen, vind het teveel gedoe.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit ook bij ABN maar ik heb dat financieel dagboek niet eens geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen zijn duur, maar daar weet jij natuurlijk alles vanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef Franknfurter het volgende:
En joppie, waar maak je het dan in godsnaam aan op?!
Haha Franknfurter is dikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:27 schreef Franknfurter het volgende:
Maar ik mag dan ook helemaal niet sporten vanwege een scheenblessure
Nee, die lever ik keurig in.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:23 schreef Irritatie100 het volgende:
En joppie is inderdaad goed bezigZeker als ie ook nog eens wel z'n zorgtoeslag opstrijkt
Op nummer 1: Nee hoor, ik heb het goed voor elkaar met een vriendin die praktisch altijd eist dat zij betaalt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:27 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Vrouwen zijn duur, maar daar weet jij natuurlijk alles van
[..]
Haha Franknfurter is dik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel netjes dan.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:30 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Op nummer 1: Nee hoor, ik heb het goed voor elkaar met een vriendin die praktisch altijd eist dat zij betaalt.
Op nummer 2: IK GA HUILEN HOOR.1 als in; je vriendin of een vriendin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2
#26 || Luciano da Silva
Succes met bijhouden komende twee wekenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:03 schreef joppie_saus het volgende:
Even gekeken wat ik dit jaar verdiend heb met EW, en toen bedacht waar het allemaal gebleven is. Toen schrok ik toch even, want ik wist het niet hehe. Dit jaar maar eens even een goede financiële administratie bij houden.
Eens.quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:34 schreef RangeRover het volgende:
Ik ben al lang blij als ik geen geld hoef te lenen op het einde van de maand. En daarnaast is -1000 toch een beetje de nieuwe nul grens geworden.
Héé, waar ken ik dat van?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De verzekering van een vriend van me wordt ook door z'n ouders betaald, maar ondertussen steekt hij wel de zorgtoeslag in z'n zak
NIET!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:55 schreef RTS91 het volgende:
Verwend kreng ben je gewoon, S-RS, punt uit.
Je krijgt geen stufie meer? Al meer dan 4 jaar aan het studeren, of verdien je teveel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:56 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kan geen studentenlimiet meer krijgen, omdat ik geen studiefinanciering meer krijg. Kan om die reden ook geen studenten credit card meer krijgen, terwijl ik die nu nog had gehad mits ik die had aangevraagd toen ik nog wel stufi kreeg.
Auto eerder ophalen. Denk aan je urenquote:Op zondag 15 januari 2012 00:20 schreef roflkartoffel het volgende:
Pff, die stomme bussen rijden maar tot 0920 op dat industrieterrein, en ik hoef er pas om 1130 te zijn. Dus óf voor de deur uitstappen en 2 uur wachten, óf 40 minuten gaan lopen en 2 uur later beginnen :p
En ja, de auto staat er al wel, maar de volgende rit heeft een aanvangstijd ergens in de middag dus ik moet toch ergens wachtenen 2 uur bij de mac koffie drinken is ook wel erg saai, maar bespaart wel 40 min lopen uit xD
Nou met zo'n voordelige roodstand wil het ook nog wel eens verschillen hoeveel je rood staat. Soms sta je net in de min en soms wat meer. Bij de IB-groep ga je dan structureel lenen, waardoor ik uiteindelijk meer terug zou moeten betalen dan een keer -500 euro wegwerken.quote:Op zondag 15 januari 2012 10:36 schreef invine het volgende:
Maar jullie staan liever rood bij de bank dan dat je bij leent bij IB? Ik moet ook alles zelf betalen, woon in 1 van de duurdere steden van Nederland, maar leen liever bij dan dat ik rood sta..
Hoe je het ook went of keert, je geeft iemand anders zijn/haar geld uit. Ik voel me prettiger bij lenen van de IB dan lenen van de bank.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:08 schreef Mallet het volgende:
[..]
Nou met zo'n voordelige roodstand wil het ook nog wel eens verschillen hoeveel je rood staat. Soms sta je net in de min en soms wat meer. Bij de IB-groep ga je dan structureel lenen, waardoor ik uiteindelijk meer terug zou moeten betalen dan een keer -500 euro wegwerken.
Astra:)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
In een Laguna toch? Ik zal opletten!
Volgens mij moet ik daar morgen heen!quote:Op zondag 15 januari 2012 12:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Het valt me net op dat ik sinds de nieuwe dienstregeling er is en de RET-bus 64 niet meer rijdt, ik niet meer bij de verhuurder in Charlois ben geweest, terwijl ik daarvoor bijna standaard er heen moest
Hoop dat dat niks met elkaar te maken heeft, ik vind het altijd wel relaxed daar.
Ik in een Golf, maar in de week van m'n examen had m'n instructeur een gloednieuwe Audi A3 gekocht, dus m'n examen had ik daarinquote:
Van mij in de Suzuki Swift uit 1992 van mijn moeder. Ik vond het moeilijkquote:Op zondag 15 januari 2012 14:15 schreef Franknfurter het volgende:
Je rijles-auto blijft toch je eerste auto he. Ofja. Mijn eerste échte keer gas geven en schakelen was in een opel astra uit 1993
Ik heb de snelweglocatie, dus voor mij wordt het de Q-liner gok ikquote:Op zondag 15 januari 2012 14:21 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
Oke. Naar welke bushalte gaan we lopen? Snelweg of postkantoor?
Mijn eerste ritjes alleen was in de Twingo van m'n moeder, uit 2002. Best lol gehad met dat auto'tje, ondanks dat het eigenlijk als een drol rijdtquote:Op zondag 15 januari 2012 14:19 schreef Mallet het volgende:
[..]
Van mij in de Suzuki Swift uit 1992 van mijn moeder. Ik vond het moeilijk. Ik zat altijd op de pedalen te letten als m'n moeder reed en ik dacht hoe moeilijk kan het zijn.. Ze liet gewoon de koppeling half opkomen en dan reed je.. Dat ging bij mij toen toch even wat anders.
Hou de bus dan even voor mij tegen mocht ik 10 minuten later zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 14:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb de snelweglocatie, dus voor mij wordt het de Q-liner gok ik
Haha, ik in een Toyota Landcruiser die vaststond in de modder.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:19 schreef Mallet het volgende:
[..]
Van mij in de Suzuki Swift uit 1992 van mijn moeder. Ik vond het moeilijk. Ik zat altijd op de pedalen te letten als m'n moeder reed en ik dacht hoe moeilijk kan het zijn.. Ze liet gewoon de koppeling half opkomen en dan reed je.. Dat ging bij mij toen toch even wat anders.
Nope, ook nog steeds niet. Zal maandag wel worden denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:06 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Had les in een Astra en mijn eerste keer alleen was in een Volvo 440
Jij ook nog steeds geen loon gehad, Pizzabodem?
Ik weet niet goed wat ik hiervan moet vinden. Dat bovenstuk hoeft allemaal niet zo van mij en die knoppen zijn gemaakt voor reuzenhandenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:45 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik had rijles in een ruimteschip.
[ afbeelding ]
2.2 diesel, lekker snel ding. Had verder nog nooit zelf een stukje in een auto gereden op een parkeerterrein ofzo, volgens mij ben ik echt een uitzondering daar in.
Zo'n digitale weergave van de snelheid zouden meer auto's mogen hebben, zo boven het stuur uit. Is wel handig vind ik.
SOS!quote:Op zondag 15 januari 2012 16:38 schreef Zwansen het volgende:
Is er van alle TS's nog nooit iemand geweest die ff die taalfout uit de TT kon halen?
Volgens mij is het een robot (Dat hoop ik tenminste). Anders heeft hij/zij echt geen leven.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:11 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die mongool heeft ook eens op mij gereageerd, sneu hannes is dat.
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:03 schreef Pizzabodem het volgende:
https://twitter.com/#!/taalnazi![]()
We zijn wel studenten he, dus we horen slim over te komen. Dus die fout kan er idd wel uit.
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:46 schreef roflkartoffel het volgende:
Lol:
Auto OM 1600 halen, auto VOOR 1600 afleveren.![]()
Die in Almere is toch wel langer dan 1600 open btw?
Ah joh, is goed voor je urenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:34 schreef Hojdhopper het volgende:
Van een half uur vóór op schema naar een als uur achter. Mijn dag is nu al verneukt.
Ik kom tijdens tentamens de laatste tijd steeds een andere hiker van EW tegen waarmee ik ooit in Winsum heb gestaan bij het postbedrijf.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:31 schreef S-RS het volgende:
Haha zit nu in de trein bij een hiker van EW die ik een keer in Putten tegen kwam:P
Pff dat is wel ff beter, ik ben de afgelopen 4x niet gebeld. Berlijn is wel gaaf trouwens, 2 maanden terug ook een paar dagen geweest.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:34 schreef Franknfurter het volgende:
Zo, ik heb afgelopen 2 weken 33,5 uur gewerkt! Dat wordt dus een leuk weekendje weg naar Berlijn volgende maand (krijg vlak voor het weekendje salaris)
Leuke anekdote over de Fiat Croma. M'n pa en ik een paar jaar geleden naar een autozaak, voor een andere auto kijken. Zagen we dat ding staan. Testritje gemaakt, alles prima in orde. Vervolgens ziet m'n pa de naam achterop, zegt ie: "Laat maar, ik ga niet in zo'n bak boter rondrijden"quote:
Ik heb vorige winter eens een Croma gereden waarvan de achterklep op de snelweg ineens omhoogging.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:41 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Leuke anekdote over de Fiat Croma. M'n pa en ik een paar jaar geleden naar een autozaak, voor een andere auto kijken. Zagen we dat ding staan. Testritje gemaakt, alles prima in orde. Vervolgens ziet m'n pa de naam achterop, zegt ie: "Laat maar, ik ga niet in zo'n bak boter rondrijden". Vervolgens werd het m dus niet meer...
edit: Van Almere naar het noorden is idd een verbinding om te huilen. Ik zou blij zijn als die hanzelijn eindelijk eens in dienst gaat... Dat scheelt minimaal een uur reistijd.
Als ze het op maandag over maken kan zijn dat je het pas een dag later hebt. Als ze het vrijdag over gemaakt hebben zou je het al moeten hebben.. ik heb ook nog niks gehad so farquote:Op maandag 16 januari 2012 17:58 schreef mothergoose het volgende:
nog steeds geen salaris.. is vaker te laat dan op tijd de laatste maanden
Is je broek weer schoon?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Veel mensen naar mijn hometown Vlaardingen ineens
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:22 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Toen ik op weg was naar Vlaardingen stapte er een man in de bus die zei dat hij in zijn broek had gescheten
Ja klopt, was lijn 126. Weet jij over wie ik het heb dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vermoed trouwens dat het in bus 126 was en dat het een Maassluizenaar was.
Volgens mij heb ik je zien lopen, ik was er btw pas rondom half 5. Verhaal komt er vanavond wel op:)quote:Op maandag 16 januari 2012 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Veel mensen naar mijn hometown Vlaardingen ineens
Ik had vandaag ook wel een leuk dagje. Sorry voor degenen die ook rond half 3 in Meerkerk (snelweg) zouden aankomen, maar ik was er kwart voor 4 pas![]()
Ik moest vanmorgen vanuit Bleiswijk een Megane naar een priveadres in Utrecht brengen. Zat net in de auto toen EW belde dat diegene op dat adres in Utrecht ook nog een auto had staan, die ik maar meteen moest meenemen. Het was een einde-lease van de grote in Breda, maar omdat mijn tweede rit in Ede begon moest ik hem meenemen naar een ander adres in Utrecht (van hetzelfde bedrijf als dat in Bleiswijk), zodat m'n CP niet morgen NOG een hiker aan de deur zou krijgen voor die andere auto.
Alleen was de CP de reservesleutel kwijt, dus die moest gezocht worden. Uiteindelijk ruim een uur bij die CP in huis geweest, maar het was een aardige mevrouw, dus dat was geen probleem en uiteindelijk allemaal gelukt.
Daarna dus Ede - Meerkerk, maar niemand tegengekomen omdat ik zo laat was
www.9292.nlquote:Op maandag 16 januari 2012 21:25 schreef ajaxcruijff het volgende:
Iemand een andere site als 9292ov.nl, want die is namelijk down.
De mobiele versie werkt gewoon.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:25 schreef ajaxcruijff het volgende:
Iemand een andere site als 9292ov.nl, want die is namelijk down.
Nee, ik ga nooit met 126quote:Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Ja klopt, was lijn 126. Weet jij over wie ik het heb dan?De chauffeur leek hem ook al te kennen, het was namelijk echt zo'n vent die iedere dag dezelfde routine heeft en dus iedere dag dezelfde bus neemt
Lijkt me sterk, ik zat om kwart over 4 al in de bus en ik was in m'n eentje.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je zien lopen, ik was er btw pas rondom half 5. Verhaal komt er vanavond wel op:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |