Waarom niet gewoon fatsoenlijke Bose-kwaliteit dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:06 schreef joppie_saus het volgende:
Beter komt EW maandag met het loon, kan ik even een Beats by Dre Studio headphone kopen
Ik loop er al een jaar mee rond :p. Ik stop ze wel snel weg als ik bij een klant aankom, staat verkeerd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:06 schreef joppie_saus het volgende:
Beter komt EW maandag met het loon, kan ik even een Beats by Dre Studio headphone kopen
Momenteel gaat die verwachting rondom dezelfde tijd uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben er denk ik rond half 3. Jij?
Whahaha dat je hem ook gewoon herkende! Fanboy.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:47 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Wat een dag gisteren. Werd al een beetje rillend en belabberd wakker, maar toch gewoon mijn ritje Utrecht - Oosterhout (logistiekweg) gedaan. Iedereen die daar geweest is weet dat het echt een kutlocatie wat betreft OV is, er rijdt namelijk alleen een buurtbusje. Toen ik aan kwam lopen zag ik het busje al aan komen rijden, maar gelukkig stopte hij nog voor mij![]()
Ik vroeg of hij naar het busstation ging en hij zei ja. Op een gegeven moment rijden we Made binnen, de verkeerde kant op dus. Dus ik zo WTF? Zegt de chauffeur: ja ik moet naar Drimmelen en dan rij ik weer terug naar Oosterhout
Die man reed ook echt als een idioot, echt met dik 60 over drempels in 30 km zones, dus ik moest in combinatie met mijn grieperigheid echt bijna kotsen..
Toen ik eenmaal in de bus naar Utrecht zat stapte de acteur van het AR filmpje in bij de Keizersveer. Later kreeg hij ook nog ruzie met de buschauffeur omdat hij er bij Meerkerk p&r a27 uit wilde, maar die halte is alleen voor instappers
Maandag Utrecht - den Bosch in een Sprinter
Klinkt goed. Dat soort chauffeurs heb ik nooit gehadquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:47 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Wat een dag gisteren. Werd al een beetje rillend en belabberd wakker, maar toch gewoon mijn ritje Utrecht - Oosterhout (logistiekweg) gedaan. Iedereen die daar geweest is weet dat het echt een kutlocatie wat betreft OV is, er rijdt namelijk alleen een buurtbusje. Toen ik aan kwam lopen zag ik het busje al aan komen rijden, maar gelukkig stopte hij nog voor mij![]()
Ik vroeg of hij naar het busstation ging en hij zei ja. Op een gegeven moment rijden we Made binnen, de verkeerde kant op dus. Dus ik zo WTF? Zegt de chauffeur: ja ik moet naar Drimmelen en dan rij ik weer terug naar Oosterhout
Die man reed ook echt als een idioot, echt met dik 60 over drempels in 30 km zones, dus ik moest in combinatie met mijn grieperigheid echt bijna kotsen..
Toen ik eenmaal in de bus naar Utrecht zat stapte de acteur van het AR filmpje in bij de Keizersveer. Later kreeg hij ook nog ruzie met de buschauffeur omdat hij er bij Meerkerk p&r a27 uit wilde, maar die halte is alleen voor instappers
Maandag Utrecht - den Bosch in een Sprinter
Omdat ik die zwarte headphone gruwelijk nice vind.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:56 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon fatsoenlijke Bose-kwaliteit dan?
In een Laguna toch? Ik zal opletten!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:29 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
Momenteel gaat die verwachting rondom dezelfde tijd uit.
Dat je Bose en kwaliteit in één zin durft te plaatsen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:56 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon fatsoenlijke Bose-kwaliteit dan?
Een echt goede bose is super hoor. Je moet niet een bose van 50 euro willen, nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:06 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Dat je Bose en kwaliteit in één zin durft te plaatsen.Bose is prut, je betaalt je scheel voor iets dat je ook voor 20 euro kan krijgen, zelfde kwaliteit. Maar als het je te doen is om 'zie mij eens lopen met die Bose' dan hou ik je niet tegen.
Bose is iets beter dan Beats maar ook rukquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:35 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Een echt goede bose is super hoor. Je moet niet een bose van 50 euro willen, nee.
Oldenzaal - Hengelo, Hengelo - Deventer, Deventer - Zwolle of Oldenzaal - Zutphen, Zutphen - Deventer, Deventer - Zwolle. Blij zou ik er inderdaad ook niet van worden. Moet je bij de locatie zijn op het industrieterrein waar je +- 12 minuten moet lopen? Goed te doen daarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:08 schreef S-RS het volgende:
Ik kan ook wel wat $$ gebruiken![]()
Maandag 2 ritten.
Zwolle - Oldenzaal
Roden - Zwolle
Dikke ruk verbinding van Oldenzaal naar Zwolle met het OV...
Achja, neem je klappert wel mee, beetje knutselen voor school.
Ditquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb altijd SennheiserEn dan gewoon oortjes, niet zo'n koptelefoon.
Ik denk dat ik er tussen half 3 en half 4 ben. In een Laguna Break.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben er denk ik rond half 3. Jij?
QFTquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:19 schreef invine het volgende:
[..]
DitIn-ears van 25e, prima dingen!
Dat bedoel ik ja, was niet helemaal wakker. Gaat ongeveer 3,5 tot 4 uur duren....quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:12 schreef joppie_saus het volgende:
Neem aan dat hij bedoeld Oldenzaal - Roden. Dát is pas een ruk verbinding.
Dat financieel dagboek praat echt mensen trauma's aan. Ik kijk er nooit meer naar, word er veel te depressief van.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:34 schreef Mallet het volgende:
Ik doe met Joppie mee.. Volgens het financieel dagboek van de ABN heb ik in 2011 iets meer dan 20.000 euro uitgegeven. Niet dat dat helemaal kan kloppen maar toch..
Kan je gewoon in internetbankieren activeren / bekijken. Hij selecteert automatisch al je inkomsten uitgaven en pin transacties onder verschillende categorieën. Het is een heel mooi systeem als je het ook daadwerkelijk goed gebruikt en goed de uitgaven selecteert en handmatig onder categorieën plaatst. Sommige kan hij namelijk niet herkennen en worden dan onder overig geschaard. Maar ik ga het op papier doen, vind het teveel gedoe.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit ook bij ABN maar ik heb dat financieel dagboek niet eens geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen zijn duur, maar daar weet jij natuurlijk alles vanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef Franknfurter het volgende:
En joppie, waar maak je het dan in godsnaam aan op?!
Haha Franknfurter is dikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:27 schreef Franknfurter het volgende:
Maar ik mag dan ook helemaal niet sporten vanwege een scheenblessure
Nee, die lever ik keurig in.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:23 schreef Irritatie100 het volgende:
En joppie is inderdaad goed bezigZeker als ie ook nog eens wel z'n zorgtoeslag opstrijkt
Op nummer 1: Nee hoor, ik heb het goed voor elkaar met een vriendin die praktisch altijd eist dat zij betaalt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:27 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Vrouwen zijn duur, maar daar weet jij natuurlijk alles van
[..]
Haha Franknfurter is dik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel netjes dan.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:30 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Op nummer 1: Nee hoor, ik heb het goed voor elkaar met een vriendin die praktisch altijd eist dat zij betaalt.
Op nummer 2: IK GA HUILEN HOOR.1 als in; je vriendin of een vriendin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2
#26 || Luciano da Silva
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |