Weer thuis van een raar dagje. Had oorspronkelijk alleen een ritje Utrecht - Almere, maar kreeg vrijdagavond rond 19.00 uur nog een haastig telefoontje van AR: Je ritje naar Almere vevalt, ipv daarvan heb ik Utrecht - Den bosch voor je, je moet hem alleen nog wel eerst zelf schoonmaken..
In de voertuiginfo stond dat het om een personenbus ging, maar verder geen kenteken bekend. Ook was het afleveradres hetzelfde als het ophaaladres, namelijk het verhuurbedrijf in Utrecht. Ook stond er als ophaaltijd 8-12 en aflevertijd 8.30-12.30. Ik ging er dus vanauit dat het om een intern transport ging, dus het busje moest naar de vestiging van het bedrijf in Den Bosch dacht ik.
Ik kom dus netjes rond 10 uur aan vanmorgen, word die vent van dat bedrijf boos op me omdat ik er al om 8 uur had moeten zijn om schoon te maken etc. Het bleek dus te gaan om een ochtendje vestigingswerk. Toen ik hem vertelde hoe het mij was verteld leek hij het niet echt te geloven, hij had ook echt zo'n toontje en gezichtsuitdrukking van: "jaja, het zal wel"

Toen AR gebeld en nog 2 ritjes gekregen: Utrecht - Dordrecht in een Mini One en Vlaardingen - Meerkerk in een VW Tiguan.
Die Mini reed opzich best prima, maar alles werkt net even wat anders dan bij andere auto's. Zo is de beveiliging voor de achteruit echt vaag, de 1 en achteruit zitten echt vlak naast elkaar en je moet de pook ook niet indrukken of omhoog trekken ofzo, dus vond dat best vaag.
Toen ik op weg was naar Vlaardingen stapte er een man in de bus die zei dat hij in zijn broek had gescheten

Was best zielig, want hij was echt niet helemaal 100%, maar het meurde echt ziekelijk hard in de bus naar mensenstront

De Tiguan vond ik echt lekker rijden

Wat is nou eigenlijk de feestlocatie in Meerkerk? Ik ben al een paar keer geweest bij dat bedrijf op de Steenstraat/Ambachtstraat en vind die jongen achter de balie best prima..