Leuke anekdote over de Fiat Croma. M'n pa en ik een paar jaar geleden naar een autozaak, voor een andere auto kijken. Zagen we dat ding staan. Testritje gemaakt, alles prima in orde. Vervolgens ziet m'n pa de naam achterop, zegt ie: "Laat maar, ik ga niet in zo'n bak boter rondrijden"quote:
Ik heb vorige winter eens een Croma gereden waarvan de achterklep op de snelweg ineens omhoogging.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:41 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Leuke anekdote over de Fiat Croma. M'n pa en ik een paar jaar geleden naar een autozaak, voor een andere auto kijken. Zagen we dat ding staan. Testritje gemaakt, alles prima in orde. Vervolgens ziet m'n pa de naam achterop, zegt ie: "Laat maar, ik ga niet in zo'n bak boter rondrijden". Vervolgens werd het m dus niet meer...
edit: Van Almere naar het noorden is idd een verbinding om te huilen. Ik zou blij zijn als die hanzelijn eindelijk eens in dienst gaat... Dat scheelt minimaal een uur reistijd.
Als ze het op maandag over maken kan zijn dat je het pas een dag later hebt. Als ze het vrijdag over gemaakt hebben zou je het al moeten hebben.. ik heb ook nog niks gehad so farquote:Op maandag 16 januari 2012 17:58 schreef mothergoose het volgende:
nog steeds geen salaris.. is vaker te laat dan op tijd de laatste maanden
Is je broek weer schoon?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Veel mensen naar mijn hometown Vlaardingen ineens
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:22 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Toen ik op weg was naar Vlaardingen stapte er een man in de bus die zei dat hij in zijn broek had gescheten
Ja klopt, was lijn 126. Weet jij over wie ik het heb dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vermoed trouwens dat het in bus 126 was en dat het een Maassluizenaar was.
Volgens mij heb ik je zien lopen, ik was er btw pas rondom half 5. Verhaal komt er vanavond wel op:)quote:Op maandag 16 januari 2012 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Veel mensen naar mijn hometown Vlaardingen ineens
Ik had vandaag ook wel een leuk dagje. Sorry voor degenen die ook rond half 3 in Meerkerk (snelweg) zouden aankomen, maar ik was er kwart voor 4 pas![]()
Ik moest vanmorgen vanuit Bleiswijk een Megane naar een priveadres in Utrecht brengen. Zat net in de auto toen EW belde dat diegene op dat adres in Utrecht ook nog een auto had staan, die ik maar meteen moest meenemen. Het was een einde-lease van de grote in Breda, maar omdat mijn tweede rit in Ede begon moest ik hem meenemen naar een ander adres in Utrecht (van hetzelfde bedrijf als dat in Bleiswijk), zodat m'n CP niet morgen NOG een hiker aan de deur zou krijgen voor die andere auto.
Alleen was de CP de reservesleutel kwijt, dus die moest gezocht worden. Uiteindelijk ruim een uur bij die CP in huis geweest, maar het was een aardige mevrouw, dus dat was geen probleem en uiteindelijk allemaal gelukt.
Daarna dus Ede - Meerkerk, maar niemand tegengekomen omdat ik zo laat was
www.9292.nlquote:Op maandag 16 januari 2012 21:25 schreef ajaxcruijff het volgende:
Iemand een andere site als 9292ov.nl, want die is namelijk down.
De mobiele versie werkt gewoon.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:25 schreef ajaxcruijff het volgende:
Iemand een andere site als 9292ov.nl, want die is namelijk down.
Nee, ik ga nooit met 126quote:Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Ja klopt, was lijn 126. Weet jij over wie ik het heb dan?De chauffeur leek hem ook al te kennen, het was namelijk echt zo'n vent die iedere dag dezelfde routine heeft en dus iedere dag dezelfde bus neemt
Lijkt me sterk, ik zat om kwart over 4 al in de bus en ik was in m'n eentje.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je zien lopen, ik was er btw pas rondom half 5. Verhaal komt er vanavond wel op:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |