Toevallig, ik ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:29 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik zag een Passat CC op de EW-Facebook voorbij komen!
Ach, ik vind het altijd wel leuk om foto's te zien van wat mensen zoal rijden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:29 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook![]()
Twijfel alleen of hij wel facebook-waardig is. Deze CC was erg dik en wel goed genoeg voor FB, maar hoop niet dat iedereen nu foto's van volkswagens gaat opsturen.
Ik zeg doen!quote:
Ik vind een passat cc persoonlijk ook niet echt fb waardig, hij was wel dik uitgevoerd maar toch.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:29 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook![]()
Twijfel alleen of hij wel facebook-waardig is. Deze CC was erg dik en wel goed genoeg voor FB, maar hoop niet dat iedereen nu foto's van volkswagens gaat opsturen.
Showmodelquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:22 schreef Dimitri_ het volgende:
Kijk nou wat een gave dingen je kunt met 50K (Vooral de McKroketten).. En sommige mensen kopen er echt een een hele saaie auto voor, met een afschrijving van heb ik jou daar.
Maarja, zal wel lease zijn neem ik aan.
welkom in de haat-wereld van de priussen. als je in een auto constant afgesneden, gebumperkleeft etc word dan is het wel daarin. is ook een kloteauto verder hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:07 schreef Panthera. het volgende:
Zo, weer thuis. Wat een haat zeg hebben mensen tegen Priussen
Ik haalde een vrachtwagen in, regende nogal hard dus zakte even beneden de 120 omdat ik bijna niks meer zag. Kwam een auto vlak op me zitten, maar voor me reed nog een auto die ingehaald moest worden. Die auto achter me probeerde er rechts langs te gaan, maar zonder dat ik echt veel harder ging rijden reed hij zichzelf volledig klem. Vervolgens grote lichten flitsen als een gek.
Serieus, als je echt zo belangrijk bent dat die 20 seconden wat uitmaken had je niet in een Seat Ibiza gereden![]()
Verder rijdt zo'n Prius in wind en regen beroerd. Die eco banden zijn echt waardeloos.
Ben nu 2 maanden aan het rijden, en redelijk wat ritten gehad. Alleen eigenlijk bijna altijd auto's van maximaal 1 jaar oud gehad (huur auto's). 2 keer eentje uit 2008 gehad, verder allemaal 2011 wagens.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:56 schreef RTS91 het volgende:
2007 oud? Hoeveel ritten heb je al gereden Pizzabodem? Mijn oudste was 2001. Net nog een 2005 afgeleverd.
Ja.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:23 schreef HaWk07 het volgende:
Trouwens die passat CC op Fb, is dat niet de passat CC 'van' Joppie?
Correctie: Toyota Prius is per definitie waardeloosquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:07 schreef Panthera. het volgende:
Verder rijdt zo'n Prius in wind en regen beroerd. Die eco banden zijn echt waardeloos.
Mwah, ik heb ook wel eens een bus in de buffer gezet, is best te doen. Je moet wel letten op de hoogte. Busjes worden vaak ook achterin gezet, daar is het makkelijker inparkeren omdat er meestal minder auto's staan. Ik weet eigenlijk niet of dat wel de bedoeling is, ik ben al maanden niet in Almere geweest.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:49 schreef zlakto het volgende:
Moet morgen naar die grote in Almere met een redelijk grote bus. In mijn beleving zijn de plekjes in die garage daar echter nogal krap. Iemand die daar ervaring mee heeft? (misschien is mijn beeld verkeerd, ben er maar 2 keer geweest)
Ik moet morgen ook naar zo'n grote in Almere, en onder mijn opdracht staat specifiek dar er geen busjes naar binnen mogen (Al kom ik niet eens met een busje). Voor zover ik weer passen die busjes ook niet eens door die lage deur heen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:49 schreef zlakto het volgende:
Moet morgen naar die grote in Almere met een redelijk grote bus. In mijn beleving zijn de plekjes in die garage daar echter nogal krap. Iemand die daar ervaring mee heeft? (misschien is mijn beeld verkeerd, ben er maar 2 keer geweest)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |