SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen zijn duur, maar daar weet jij natuurlijk alles vanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef Franknfurter het volgende:
En joppie, waar maak je het dan in godsnaam aan op?!
Haha Franknfurter is dikquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:27 schreef Franknfurter het volgende:
Maar ik mag dan ook helemaal niet sporten vanwege een scheenblessure
Nee, die lever ik keurig in.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:23 schreef Irritatie100 het volgende:
En joppie is inderdaad goed bezigZeker als ie ook nog eens wel z'n zorgtoeslag opstrijkt
Op nummer 1: Nee hoor, ik heb het goed voor elkaar met een vriendin die praktisch altijd eist dat zij betaalt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:27 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Vrouwen zijn duur, maar daar weet jij natuurlijk alles van
[..]
Haha Franknfurter is dik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel netjes dan.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:30 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Op nummer 1: Nee hoor, ik heb het goed voor elkaar met een vriendin die praktisch altijd eist dat zij betaalt.
Op nummer 2: IK GA HUILEN HOOR.1 als in; je vriendin of een vriendin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2
#26 || Luciano da Silva
Succes met bijhouden komende twee wekenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:03 schreef joppie_saus het volgende:
Even gekeken wat ik dit jaar verdiend heb met EW, en toen bedacht waar het allemaal gebleven is. Toen schrok ik toch even, want ik wist het niet hehe. Dit jaar maar eens even een goede financiële administratie bij houden.
Eens.quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:34 schreef RangeRover het volgende:
Ik ben al lang blij als ik geen geld hoef te lenen op het einde van de maand. En daarnaast is -1000 toch een beetje de nieuwe nul grens geworden.
Héé, waar ken ik dat van?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De verzekering van een vriend van me wordt ook door z'n ouders betaald, maar ondertussen steekt hij wel de zorgtoeslag in z'n zak
NIET!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:55 schreef RTS91 het volgende:
Verwend kreng ben je gewoon, S-RS, punt uit.
Je krijgt geen stufie meer? Al meer dan 4 jaar aan het studeren, of verdien je teveel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:56 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kan geen studentenlimiet meer krijgen, omdat ik geen studiefinanciering meer krijg. Kan om die reden ook geen studenten credit card meer krijgen, terwijl ik die nu nog had gehad mits ik die had aangevraagd toen ik nog wel stufi kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |