Hmmmm, ik dacht altijd dat je de boete kon terugclaimen maar dat dat maar eens per jaar kan. Ik ben namelijk ook een keer m'n OV vergeten mee te nemen, toen werkte dat wel zo (hoewel ik niet eens een boete kreeg uiteindelijk..)quote:Op maandag 9 januari 2012 16:52 schreef Spablauw214 het volgende:
Ja ik heb dat ook al eens geprobeerd aan te vechten, maar het heeft geen zin. Als je je ov hebt vergeten, moet je alsnog gewoon een kaartje kopen om de boete te omzeilen. Het geld dat je voor dit kaartje hebt betaald kun je inderdaad terugclaimen. Maar je moet dus wel altijd een kaartje hebben. Onzin. Toch zou ik het proberen, niet geschoten altijd mis
Dat is dus gewoon chantage.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:56 schreef joppie_saus het volgende:
Aanvechten heeft geen zin. Je krijgt een boete van 25 euro contant zonder bezwaarmogelijkheid of 35 met bezwaarmogelijkheid. RR heeft voor 25 gekozen dus daarmee is de kous af.
Ik heb morgen Groningen - Sneek. Vind het wel prima, kan ik mooi even aan de studie.
Nee, is geen chantage. Vroeger tekende iedereen bezwaar aan, meestal onzinnig. Omdat dat in de papieren ging lopen hebben ze dit bedacht om ervoor te zorgen dat er alleen nog serieuze bezwaren binnen komen.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:01 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon chantage.
Ben je het niet met ons eens? Prima, 10 euro aub.
Auto al bekend?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:21 schreef mothergoose het volgende:
hehe, bij nader inzien is mijn ritje voor woensdag toch wel fijn. degene die ik moet rijden is directeur van human resources bij een niet nader te noemen, maar m.i. perfect bedrijf binnen mijn toekomstige vakgebied. kan ik mooi lobbyen
Ja idd, vond die kerel maar een beetje vaag ook. Kwam nauwelijks boe of ba vanafquote:Op maandag 9 januari 2012 19:28 schreef joppie_saus het volgende:
Oh, dan weet ik ook wel waar je geweest bent. Vreemde locatie is dat. Ze willen je wel op komen halen van het station, maar wegbrengen zit er niet in.
Is dat de shortleasemaatschappij die met een B begint? Die hebben me ook wel eens naar het station gebracht.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:28 schreef joppie_saus het volgende:
Oh, dan weet ik ook wel waar je geweest bent. Vreemde locatie is dat. Ze willen je wel op komen halen van het station, maar wegbrengen zit er niet in.
Niet teveel van voorstellen, rondje rijden, aangenomen, praatje aanhoren en weer lekker naar huisquote:Op maandag 9 januari 2012 20:42 schreef tltgya het volgende:
Hee,
Ik heb morgen een sollicitatie bij easyway. En als het goed is kom ik concurreren met Joppie. Heb dit forum al een tijdje in de gaten gehouden, en heb daarom ook gekozen voor easyway. Heeft iemand nog tips voor morgen anders?
Precies goed zo! Die schoepenvelgen, zwart, geblindeerde ruiten en de juiste kleur interieur.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:56 schreef joppie_saus het volgende:
Hier, speciaal omdat ik jullie zo lief vind en ik sinds vanmiddag zo ontzettend verliefd ben op de VW Passat CC, mijn waggie van vanmiddag in compilatie:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:56 schreef joppie_saus het volgende:
Hier, speciaal omdat ik jullie zo lief vind en ik sinds vanmiddag zo ontzettend verliefd ben op de VW Passat CC, mijn waggie van vanmiddag in compilatie:
[ afbeelding ]
Precies zo zou ik hem kopen inderdaad.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:01 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Precies goed zo! Die schoepenvelgen, zwart, geblindeerde ruiten en de juiste kleur interieur.
Het was een feest jaquote:Op maandag 9 januari 2012 22:13 schreef dery1990 het volgende:
Wat een bak Joppie! Geblindeerde ramen en automaat, zal vast en zeker comfortable rijden!
Haha, drama-auto was het ook. Wel lederen bekleding met stoelverwarming en navi.quote:
Hout is wel een beetje jaren '90quote:Op maandag 9 januari 2012 23:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had die CC toch met zwart leren interieur (en zilver exterieur) genomen en alu-accenten in plaats van houtaccenten. Ik vind dat hout echt lelijk (hoewel het hier nog wel kan)
Verder natuurlijk met de 3.6 V6
Sommige auto's kunnen het hebben in een bepaalde kleurencombinatie, en deze is er één vanquote:Op maandag 9 januari 2012 23:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had die CC toch met zwart leren interieur (en zilver exterieur) genomen en alu-accenten in plaats van houtaccenten. Ik vind dat hout echt lelijk (hoewel het hier nog wel kan)
Verder natuurlijk met de 3.6 V6
Ach, als je zo'n 3.6 V6 kan kopen heb je waarschijnlijk sowieso genoeg geld, dan maakt dat beetje benzine extra ook geen zak meer uit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:58 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Sommige auto's kunnen het hebben in een bepaalde kleurencombinatie, en deze is er één van
En de 3,6 V6? Ach, als je 1 op 7 in de stad wilt rijden en 1 op 10 gemiddeld.. Nee, dan spaar ik dat geld liever uit voor leuke dingen.
Haha, joh zie het als een hobby. Sommige mensen sparen postzegels...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:58 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Sommige auto's kunnen het hebben in een bepaalde kleurencombinatie, en deze is er één van
En de 3,6 V6? Ach, als je 1 op 7 in de stad wilt rijden en 1 op 10 gemiddeld.. Nee, dan spaar ik dat geld liever uit voor leuke dingen.
Nouja, zo'n VW is natuurlijk geen idioot dure bakquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach, als je zo'n 3.6 V6 kan kopen heb je waarschijnlijk sowieso genoeg geld, dan maakt dat beetje benzine extra ook geen zak meer uit.
Hmmm, is er idd "al" van 60k zo'n 3.6 V6, valt idd best mee nogquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nouja, zo'n VW is natuurlijk geen idioot dure bak
E46 325ci (coupé).quote:
Het 'valt' mee. Maar om nou te zeggen dat je 'genoeg' geld hebt als je zo'n ding kunt betalen. Die zinsnede is m.i. voorbehouden aan het ietwat luxere segmentquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hmmm, is er idd "al" van 60k zo'n 3.6 V6, valt idd best mee nog
Oplossing: nooit voor een nieuwe auto gaan (tenzij je echt te veel geld hebt). Ik zou altijd een auto kopen waar de kop al vanaf is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zou met 60k ook voor iets anders gaan, hoewel je als je voor een nieuwe auto gaat je waarschijnlijk weinig snellers kan halen voor dat geld.
Dat is ook weer zo natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Oplossing: nooit voor een nieuwe auto gaan (tenzij je echt te veel geld hebt). Ik zou altijd een auto kopen waar de kop al vanaf is.
Sterkte!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:16 schreef Franknfurter het volgende:
alle uurtjes zijn mooi meegenomen! Ik kan de komende dagen niet werken omdat vandaag mn laatste verstandskies eruit is gegaan. Jammer want ik had juist deze week genoeg tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |