Spijkenissequote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
I'm in! Jij woont ook in de buurt toch?
Die heb ik ook jaquote:
OMGquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
Game meet onder de paraplu
Allemaal met onze gameboy in de hand
[..]
Spijkenisse
[..]
Die heb ik ook ja
+ Alle uitbreidingen
Ik heb mijn oude gameboy colour nog.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
Game meet onder de paraplu
Allemaal met onze gameboy in de hand
[..]
Spijkenisse
[..]
Die heb ik ook ja
+ Alle uitbreidingen
Ik heb alle gameboysquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb mijn oude gameboy colour nog.
'Vroeger' had mijn broertje zo'n poster met heul veul pokemons en de namen erbij, deden we altijd spelletjes wie de meeste pokemonnamen wistquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:55 schreef Joysa het volgende:
Oh ja gameboy heb ik ook nog wel ergens
met pokemon
Dit.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb alle gameboys
Maar goed ik heb ook een uitgebreide gamecollectie
Lijkt nog net geen museum
We gaan onze gamingroom verbouwen, omdat er niks meer bij pastquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Ik had een paar jaar geleden alle 152 pokemon op dat kaartje staan.
[..]![]()
I wanna be, the very best.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
'Vroeger' had mijn broertje zo'n poster met heul veul pokemons en de namen erbij, deden we altijd spelletjes wie de meeste pokemonnamen wist
GOTTA CATCH 'M ALLLLLLLLLLLLLL.. POKEMON!quote:
Jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:59 schreef Joysa het volgende:
wasmachine en droger is minder belangrijk dan de gamingroom
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan onze gamingroom verbouwen, omdat er niks meer bij past
We gaan een muur opschuiven om de kamer te vergroten
Nu nog een plek vinden voor mijn wasmachine en droger
Ah shitquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik zei al, kunnen we de schuur niet opknappen, plavuizen vloer erin, en een klein dakraampje
En dan daar neerzetten, maar dat ging geloof ik niet ivm de leidingen en afvoer
Heb jij ze allemaal gevangen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
GOTTA CATCH 'M ALLLLLLLLLLLLLL.. POKEMON!
Vast niet, ik heb daar allemaal geen geduld voorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij ze allemaal gevangen?
Is GoW3 de moeite van het kopen een beetje waard?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn controller was stukDus ik heb een nieuwe besteld en die komt vandaag binnen
[ afbeelding ]
WOAHquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn controller was stukDus ik heb een nieuwe besteld en die komt vandaag binnen
[ afbeelding ]
Ik had zelfs deze badboy.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vast niet, ik heb daar allemaal geen geduld voor
Ja ik vind van wel, maar ik met Gears verslaafdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is GoW3 de moeite van het kopen een beetje waard?
Oh shit, dan moet ik er ook gelijk live bij halen natuurlijk..
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had zelfs deze badboy.
[ afbeelding ]
Misschien toch maar eens aanschaffen dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik vind van wel, maar ik met Gears verslaafd
De SP speelt lekker weg, zeker met z'n viertjes.
Sowieso vind ik Gears online het leukste spel om te spelen
deze heb ik ook besteld voor op de gamingroom
[ afbeelding ]
nee die is niet zo grootquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens aanschaffen dan.
En whhaa die is vet, hoe groot?
dat zou wel gaaf zijnquote:
Vind je cosplay ook iets? Of gaat dat net te ver.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
Heb ik jullie nou bang gemaakt
Ik kan er niemand mee vermoorden hoorHet is nep
![]()
Jammer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
FMquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Nee, maar ik kan daar niet over meepraten. Dus ik houd mijn mond.
Ik speel alleen nog maar NWN 2.
[ afbeelding ]
En FM2010.
[ afbeelding ]
Nee dat is niks voor mijquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vind je cosplay ook iets? Of gaat dat net te ver.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:34 schreef heloef het volgende:
Over een toffe taart gesproken.
[ afbeelding ]
Vrouwen en smaak.quote:
Bij lange na niet zo tof als veranderen in een enorme beer terwijl je op een beer rijdt en beren oproept om te vechten.quote:
Ben erg benieuwd naar de game room. Foto?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
Nou het is nu echt een rotzooi, alles hebben we nu in dozen zitten, behalve de xbox en PS3 en de spellen die we spelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar de game room. Foto?
Ik heb echt alles weg gegeven. Van
Me game gear met tunertot aan me PS3
Heb je wel arcade kasten staan en flipper kasten?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou het is nu echt een rotzooi, alles hebben we nu in dozen zitten, behalve de xbox en PS3 en de spellen die we spelen.
We gaan binnenkort verbouwen, dus ben alles aan het inpakken.
Maar als hij klaar is, plaats ik zeker foto's
dat is wel baas.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je wel arcade kasten staan en flipper kasten?
En ben erg benieuwd!
Het enige wat ik echt echt echt graag wil mits ik er plek voor heb... Is een air hocky tafelquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat is wel baas.
oldschool pacman arcade kast
Nou dan moet ik groter gaan wonen denk ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je wel arcade kasten staan en flipper kasten?
En ben erg benieuwd!
Weet nog wel een adresje waar je kan informeren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dan moet ik groter gaan wonen denk ik
We zijn wel op zoek naar PhotoplayDie is niet zo megagroot
Als de photoplay een redelijk prijs heeftquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet nog wel een adresje waar je kan informeren.
Ouwe overbuurman waar ik ooit werkte handelse in die kasten en had echt van alles staan!
Ook een air hocky tafel
Hij ziet er nog steeds uit al een jochie van 19. Daar kan je op vallen natiurlijk maar ik zie niks leuks in die gastquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Serieus?? Wat is er NIET leuk aan Sven Kramer?i
Alles.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Serieus?? Wat is er NIET leuk aan Sven Kramer?
Waarom kijk jij op zo'n manier naar een man?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij ziet er nog steeds uit al een jochie van 19. Daar kan je op vallen natiurlijk maar ik zie niks leuks in die gast
Vind je dat echt???quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij ziet er nog steeds uit al een jochie van 19. Daar kan je op vallen natiurlijk maar ik zie niks leuks in die gast
Heloef valt alleen op brede oude mannen.quote:
Ik heb twee ogen ik kan een man gewoon knap of niet knap vinden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waarom kijk jij op zo'n manier naar een man?
Disturbing...
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Disturbing...
2 ogen!? mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb twee ogen ik kan een man gewoon knap of niet knap vinden.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb twee ogen ik kan een man gewoon knap of niet knap vinden.
Alsof Sven niet breed isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Heloef valt alleen op brede oude mannen.
Ehm ja.quote:
Ik heb gehoord dat Sven in het echt een enorme eikel is, en ook kei arrogant.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind Sven wel een schatjepatatje hoor
Dude je kan toch wel zien of een man knap is of niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]![]()
zo kijk ik dus echt niet naar mannen
Gelijk heeft iequote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:31 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Sven in het echt een enorme eikel is, en ook kei arrogant.
echt?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:31 schreef palawan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Disturbing...
Hij id Fries dus sowieso bekrompen, dat arrogant ontstaat van zelf als je al jaren alles wint en de beste bent.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:31 schreef palawan het volgende:
[..]
Zo kijk ik gewoon niet naar zequote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dude je kan toch wel zien of een man knap is of niet.
Bekrompen gedoe
Dit. En als veel mensen je lastig vallen moet je wel bijna een naar persoon worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij id Fries dus sowieso bekrompen, dat arrogant ontstaat van zelf als je al jaren alles wint en de beste bent.
Ik kijk alleen zo naar vrouwen of ze knap of lelijk zijn. Mannen zie ik meteen als bro's. Wat is daar zo raar aan?quote:
Stuur je effe linkje via pmquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als de photoplay een redelijk prijs heeft
Ik betaal niet meer dan 200 euro.
Ja Spijkenisse woon ik
Er is een verschil tussen zien of een man knap is, en iemand een lekkere man vinden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:34 schreef stefanhaan het volgende:
Zo kijk
[..]
Zo kijk ik gewoon niet naar zeSorry
Dat heet homofobie.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kijk alleen zo naar vrouwen of ze knap of lelijk zijn. Mannen zie ik meteen als bro's. Wat is daar zo raar aan?
C_a bijvoorbeeld.. omnomnomquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik kan ook wel oordelen of een vrouw knap, lekker of leuk is
Waarom zou een man dat niet kunnen zeggen over een andere man
Dat ook nog, iedereen wil van je plukken daar moet je ook nog voor waken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit. En als veel mensen je lastig vallen moet je wel bijna een naar persoon worden.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen zien of een man knap is, en iemand een lekkere man vinden.
Je ziet het toch ook als een kerel lelijk is?
Ook zonder dat je er per se "naar kijkt" kun je toch gewoon zien of iemand knap of lelijk is, jeez.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kijk alleen zo naar vrouwen of ze knap of lelijk zijn. Mannen zie ik meteen als bro's. Wat is daar zo raar aan?
Ik heb wel een paar bekende personen gesproken. Edwin van der Sar is gewoon een hele aardige kerel. Rob van Dijk ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ook nog, iedereen wil van je plukken daar moet je ook nog voor waken.
En kan je van 2 mannen de knappere/minder lelijke aanwijzen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Dat wel maar dat komt omdat ze dan onder de puisten zitten.
dat zou wel lukken hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
En kan je van 2 mannen de knappere/minder lelijke aanwijzen?
Als ik 2 fotos hier naast elkaar zou zetten?
Dat komt door die achternaam natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar bekende personen gesproken. Edwin van der Sar is gewoon een hele aardige kerel. Rob van Dijk ook.
Maar iemand als Erik Falkenburg....mijn God wat een over het paard getild treurniswekkend kereltje is dat.
Als je dan de meerderheid die niet bijzonder is "normaal" noemt, dan zijn de gene die mooier dan dat zijn knap.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat komt door die achternaam natuurlijk
Ik sta met van gastel op de fotoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ja, krijg je er gratis bij.
Ik heb ook bij een zwemster in de klas gezeten, die was ook altijd enorm aardig. Wel kreeg ik ooit geen handtekening van Jean Paul van Gastel.![]()
En John de Wolf is een viespeuk die met veel te jonge meiden aan zijn arm rondparadeert.
Ja, ik zou ook knappe blonde vrouwen verkiezing boven kleine jochies.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik sta met van gastel op de foto
Mijn broertje staat ook op de foto met van Gastelquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook knappe blonde vrouwen verkiezing boven kleine jochies.
Ik vind Chantal juist een krengquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en Chantal janzen is ook superaardig
En Wendy van Dijk was wel lief, maar zo eng
Beiden op de wc gesprokenChantal met Idols, ik was 1 van de genodigden en heel gesprek gehad met der op de wc
![]()
En Wendy kwam ik met X Factor tegen op de wc, toen ik backstage was
Wendy van Dijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en Chantal janzen is ook superaardig
En Wendy van Dijk was wel lief, maar zo eng
Beiden op de wc gesprokenChantal met Idols, ik was 1 van de genodigden en heel gesprek gehad met der op de wc
![]()
En Wendy kwam ik met X Factor tegen op de wc, toen ik backstage was
Hij rook vast dat ik een Ajacied was.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn broertje staat ook op de foto met van Gastel
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind Chantal juist een krengNiet eens even dialect willen praten
wendyquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wendy van Dijk.Zo'n knappe vrouw altijd gevonden.
[..]
Hij rook vast dat ik een Ajacied was.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wendy![]()
Ik vind haar te dun, net een skelet met een dun velletje erom heen.
Ze zat wel aan mijn kont trouwens
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wendy![]()
Ik vind haar te dun, net een skelet met een dun velletje erom heen.
Ze zat wel aan mijn kont trouwens
Er heeft wel eens een BN'er aan mijn kont gezeten. U Jelly?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]Serieus?
Omg wat cool.
Ik wil ook dat er een BN;er aan mn kont zit.
Wie?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er heeft wel eens een BN'er aan mijn kont gezeten. U Jelly?
Ja ik stond voor de spiegel mijn handen te wassen, en zij wilde een doekje pakken voor der handen, en toen vroeg ze: mag ik er even bij, en toen legde ze haar hand op mijn kontquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]Serieus?
Omg wat cool.
Ik wil ook dat er een BN;er aan mn kont zit.
jawel ik vind het engquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dun is ze trouwens echt niet. In mijn ogen dan.
Laten we dat maar in de dm doen.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik stond voor de spiegel mijn handen te wassen, en zij wilde een doekje pakken voor der handen, en toen vroeg ze: mag ik er even bij, en toen legde ze haar hand op mijn kont
(en toen nog even gepraat over de kandidaten enzo)
[..]
jawel ik vind het eng
Nice.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik stond voor de spiegel mijn handen te wassen, en zij wilde een doekje pakken voor der handen, en toen vroeg ze: mag ik er even bij, en toen legde ze haar hand op mijn kont
Dan wil ik ook een dm!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we dat maar in de dm doen.
Ik wacht............quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]![]()
Wat voor mooie verhalen verwachten jullie?
alleen wie het is?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]![]()
Gordon, natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:57 schreef heloef het volgende:
Met Van Gastel op de foto willen.
Dat heurt niet!
Toen Van Gastel nog speelde was charmed_angel nog jong en onwetend. Dat mag 'r niet kwalijk worden genomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:57 schreef heloef het volgende:
Met Van Gastel op de foto willen.
Dat heurt niet!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Toen Van Gastel nog speelde was charmed_angel nog jong en onwetend. Dat mag 'r niet kwalijk worden genomen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Diezelfde heeft aan mijn knikkerzak gezeten.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Diezelfde heeft aan mijn knikkerzak gezeten.
Wat? Het is kwalijker dat je in die onwetendheid bent blijven hangen en nog steeds voor Feyenoord bent. Dag mag als tiener, maar kan nu écht niet meer hoor.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:00 schreef twi het volgende:
[..]
Wat? Het is kwalijker dat je in die onwetendheid bent blijven hangen en nog steeds voor Feyenoord bent. Dag mag als tiener, maar kan nu écht niet meer hoor.
Gielquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:00 schreef heloef het volgende:
Die BNN gastjes zijn best tof, verrassend genoeg Giel Beelen ook. En Gerrie is gewoon een schatje.
Komt ie weer met zn Gerriequote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:00 schreef heloef het volgende:
Die BNN gastjes zijn best tof, verrassend genoeg Giel Beelen ook. En Gerrie is gewoon een schatje.
Wat? Eerst met Jean-Paul van Gastel op de foto en dan aan jouw kont en Murdera's knikkerzak zitten? C_A toch...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen was ze nog jong en onwetend.
Ik bedoel Kaneel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Toen Van Gastel nog speelde was charmed_angel nog jong en onwetend. Dat mag 'r niet kwalijk worden genomen.
C_A mag ook wel aan mijn knikkerzak zitten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Wat? Eerst met Jean-Paul van Gastel op de foto en dan aan jouw kont en Murdera's knikkerzak zitten? C_A toch...
Of tellen bekende FOK!kers niet als BN'ers?
Bah, korte termijngeheugen van oude mannen is slecht. Maar daar kom jij over 11 jaar nog wel achter, heloef.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Wat? Eerst met Jean-Paul van Gastel op de foto en dan aan jouw kont en Murdera's knikkerzak zitten? C_A toch...
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde alleen een handtekening.quote:
Rembrandt natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:07 schreef twi het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Leidenaren
Dan gok ik op Laurentien Brinkhorst.
Nee joh...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:07 schreef twi het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Leidenaren
Dan gok ik op Laurentien Brinkhorst.
Jij staart je blind op mijn zak.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh...
Karina Content (1960), ex-prostituee, politica en publiciste
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is hier nu een officieele SC
Liiiief!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
Hai, ik heb pauze.
Mijn baas krijgt een kindje
Logisch, wie wil er nu in Enschede wonen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:58 schreef palawan het volgende:
Ik kom uit Enschede, daar wonen geen bekende Nederlanders
Niet echt nee http://nl.wikipedia.org/wiki/Enschede#Bekende_Enschede.C3.ABrsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:58 schreef palawan het volgende:
Ik ken er eentje die voor even een bekende nederland wasquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:58 schreef palawan het volgende:
Nice. Ik stuur ook vaak een mailtje naar de docent als ik te weinig heb gedaan. Zo van 'ik snap het niet, kan ik nou het vak nog halen?'. En meestal mag ik dan gewoon de toets maken, ook al heb ik te weinig gedaanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:01 schreef Myraela het volgende:
Waarom gaat mijn interactie design les over krolse katten.![]()
Oh. En ik heb mijn design herkansing gehaald, maar mijn docente was verbaasd dat er niets veranderd was alleen tabbladen erin en mag dit kwartaal gewoon afmaken ookal heb ik al 4 lessen gemist terwijl je er maar 2 mag missen.
NOUD! GTST! RUUDJEquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:02 schreef Myraela het volgende:
Ik zou bekende mensen niet eens herkennen als ik ze tegen zou komen.
Hoewel ik in Amsterdam een mooie man zag en die bleek in GTST te zitten.
Ik was een keer in een kroeg waar opnames waren voor Johny vs. Katja of zo. Even met Johny zitten kletsen maar voornamelijk met Dennis Storm. Toffe peer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:06 schreef arachide. het volgende:
Ik heb Katja schuurman gezien. Op een meter afstand.
Johanna woont in Rotterdam toch? Zij is zo mooi.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NOUD! GTST! RUUDJE
Ik kwam paar dagen voor kerst, Johanna en Philip nog tegen van Secret Story
Dus ik zei tegen Rob, kijk, kijk dan
En hij van:Ja mooie meid, maar wie is die lelijkerd
spareribs.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
Het bezorgbeer foldertje O_
Nu heb ik trek in sate
Ja ze woont in Rotterdam jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Johanna woont in Rotterdam toch? Zij is zo mooi.
Ohwja, die ken ik trouwens wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken er eentje die voor even een bekende nederland was
Nils Krake
Niet haten op Enschede he!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:00 schreef twi het volgende:
[..]
Logisch, wie wil er nu in Enschede wonen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:58 schreef palawan het volgende:
Ik ben bekend!!quote:
Ik heb hem aangeraaktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:11 schreef palawan het volgende:
[..]
Ohwja, die ken ik trouwens wel.
Hij heeft ooit eens bij een paar vakken bij me in de klas gezeten.
Heb alleen nooit met hem gepraat, laat staan hem aangeraakt
Jij kent echt veel BN'ers!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hem aangeraaktEn gezoend
Op de wang
En ben op zijn verjaardag geweest enzo....
Ik ken je niet eens op FOK! ja.quote:
Jawel hoor, meer bekend worden!quote:
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:13 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij kent echt veel BN'ers!
En hebt ze ook nog eens aangeraakt!
Mazzelaar
Pijpen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:16 schreef palawan het volgende:
[..]
Jawel hoor, meer bekend worden!
Stel je zelf maar eens even voor om te beginnen, en zeg maar waar je talenten liggen
Dat vraagt om nader onderzoek.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik gehoord van betrouwbare mensen.
Ah, de postgeschiedenis in Singles zorgde voor een milde verbazing.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is 'vriendje' er weer en kan ik hem vragen naar z'n mening.
2 keer een mackroket voor 3 euro. Verleidelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
Hmzzz ook macdonalds bonnen
Die bewaar ik nog even, want als ik naar de Royco meet ga, ga ik toch drinken en dan moet ik wel wat van te voren eten
Vriendje tussen haakjes? Over wat voor soort vriendje hebben we het?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is 'vriendje' er weer en kan ik hem vragen naar z'n mening.
dan ga ik voor de 2 keer McChicken voor 4,80quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
2 keer een mackroket voor 3 euro. Verleidelijk.
als in het is nog niet gedefinieerd als relatie zijndequote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vriendje tussen haakjes? Over wat voor soort vriendje hebben we het?
Misschien doe ik wel gewoon gezond, zo zonde als ik al die dagen gezond eten verpest voor zo'n middelmatig mac geval.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan ga ik voor de 2 keer McChicken voor 4,80
Ja en de hele avond aan de drank zitten is niet slechtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien doe ik wel gewoon gezond, zo zonde als ik al die dagen gezond eten verpest voor zo'n middelmatig mac geval.Dan liever iets wat ik echt lekker vind.
Je hoeft natuurlijk niet te drinken hequote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en de hele avond aan de drank zitten is niet slecht
Zo denk ik dan, als ik toch ga drinken die avond, dan ook maar een avondje slecht eten![]()
Maar aan de andere kant vind ik het wel zonde ja, want ben nu echt supergoed bezig.
Ja maar ik hou wel van een biertjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:42 schreef palawan het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet te drinken he
Nouja, drank is wel slecht, maar als ik dan ook slecht eet is het dubbelop. Aan de andere kant wil ik de weekenden wel wat makkelijker doen, maar het is zo zonde als je daardoor weer een paar dagen stilstaat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en de hele avond aan de drank zitten is niet slecht
Zo denk ik dan, als ik toch ga drinken die avond, dan ook maar een avondje slecht eten![]()
Maar aan de andere kant vind ik het wel zonde ja, want ben nu echt supergoed bezig.
Ow dat heb jij ookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, drank is wel slecht, maar als ik dan ook slecht eet is het dubbelop. Aan de andere kant wil ik de weekenden wel wat makkelijker doen, maar het is zo zonde als je daardoor weer een paar dagen stilstaat.
Dit weekend niet helemaal gezond gegeten, maar ook niet heel veel of heel slecht of iets, maar toch een beetje spijt achteraf omdat het als stilstaan bijna net zo erg is als aankomen.
Maarja, zie tegen die tijd wel.
He, mijn macaroni was kei gezondquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, drank is wel slecht, maar als ik dan ook slecht eet is het dubbelop. Aan de andere kant wil ik de weekenden wel wat makkelijker doen, maar het is zo zonde als je daardoor weer een paar dagen stilstaat.
Dit weekend niet helemaal gezond gegeten, maar ook niet heel veel of heel slecht of iets, maar toch een beetje spijt achteraf omdat het als stilstaan bijna net zo erg is als aankomen.
Maarja, zie tegen die tijd wel.
Die waren ook lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
True.
Maar mijn wraps. [ afbeelding ]
Ik ben altijd eerlijk of ik het lekker vind of niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:52 schreef kutkloon7 het volgende:
Mijn pa ook altijd als mijn moeder gekookt heeft: "Mmm, lekker hoor."
Terwijl het niet te eten is.
Ik hou dan meestal gewoon mijn mond. Ga niet zeggen dat het vies is ofzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:52 schreef kutkloon7 het volgende:
Mijn pa ook altijd als mijn moeder gekookt heeft: "Mmm, lekker hoor."
Terwijl het niet te eten is.
Same ^^quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Yes, ik ben erbij vanaf het eerste deel!
Ik dusquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet op dit moment het beste nummer van het 3e millennium luisteren
25 en 50 ookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:03 schreef palawan het volgende:
[..]
Goed punt, dan gaan we veel feestjes hebben
Bij 100 en 250 ook he
ik ben zondag in groningen, en 10 februari ook. Kunnen we zorgen dat we dan een mijlpaal hebben? Hou jij gewoon een feestjequote:
Sowieso is #10 dan al geweestquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:05 schreef palawan het volgende:
[..]
ik ben zondag in groningen, en 10 februari ook. Kunnen we zorgen dat we dan een mijlpaal hebben? Hou jij gewoon een feestje
Zondag is nou niet de perfecte stapdag in Groningenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:05 schreef palawan het volgende:
[..]
ik ben zondag in groningen, en 10 februari ook. Kunnen we zorgen dat we dan een mijlpaal hebben? Hou jij gewoon een feestje
FUUUUUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:02 schreef palawan het volgende:
Nog 999 delen te gaan!
En we waren zo ver
School dit dat.quote:
Het is 1640, hoezo school?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
School dit dat.
We moeten onze iPad game zo inleveren dus we zijn hem nu op de iPad aant zetten. Net nog diehard gewerkt
Goed bezig man. Ik heb ook wel lekker gewerkt vandaag, al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
School dit dat.
We moeten onze iPad game zo inleveren dus we zijn hem nu op de iPad aant zetten. Net nog diehard gewerkt
Ik ben nieuw hier en wordt overspoeld met onzin.quote:Soms is het best leuk om je geheel te laten gaan met onbenullige slowchat, dat is zo af en toe best prima maar dat moet niet ten koste gaan van bijvoorbeeld nieuwe users die compleet worden overspoeld met nutteloze offtopic posts. Geef iedereen een kans om het ontopic te houden, daar heeft iedereen plezier van, maakt het en leuke reeks waarin veel geleerd kan worden. Oh, en er is een apart meettopic.
Nu is het dus een slowchat, en is dat voordat je reageert niet meer van toepassing.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier en wordt overspoeld met onzin.
Een opleiding is over-rated! speciaal voor jou ga ik een wtf neger plaatsen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:44 schreef Myraela het volgende:
Ik kom er ineens achter dat ik volgende week de helft van mn deadlines al heb. Misschien moet ik eens iets gaan doen.
Ik wacht in spanning af.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een opleiding is over-rated! speciaal voor jou ga ik een wtf neger plaatsen.
Daar is de wtf neger!quote:
Dat is focked up man.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar is de wtf neger!
Zo doe je dat!
Jij bent hooggeleid G!quote:
dan mag de topicpointer weg toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Van mij had het gewoon #809 mogen blijven
Ow, en het is hier nu officieel een SC
Topicpointer?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
dan mag de topicpointer weg toch?
"Voordat je reageertquote:
Houden we de OP wel?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:56 schreef Joysa het volgende:
Die gaat er straks uit, lukte niet op Ipad ofzoiets.
Geen idee, geen zin om dat hele FB topic te lezenquote:
Er is wel opnieuw mee gekloot zie ik. Wat mij betreft blijft die erin staan, trekt wel nieuw bloed aan en zoquote:
Nee, er moet een nieuwe voor de SC komen, en AVNZMG wordt weer een apart topic, met alleen serieusiteit, en dit gaat als slowchat verder.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geen idee, geen zin om dat hele FB topic te lezen
Ah zo, dat is met de nagellak topics ook gebeurd.. beste stap ooit toenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee, er moet een nieuwe voor de SC komen, en AVNZMG wordt weer een apart topic, met alleen serieusiteit, en dit gaat als slowchat verder.
Dat begreep ik ervan iig
Dat topic droeg ik ook aan als voorbeeld toen ik de oplossing opperde die het nu dus is geworden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ah zo, dat is met de nagellak topics ook gebeurd.. beste stap ooit toen
"Het nagellaktopic veranderde in een slowchat. Crisis!!"quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ah zo, dat is met de nagellak topics ook gebeurd.. beste stap ooit toen
Oh niet gezienquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat topic droeg ik ook aan als voorbeeld toen ik de oplossing opperde die het nu dus is geworden.
Vet tof plaatje heeft die SC ook zie ik net.
Als heel FOK! weg valt zou het dan niet uit maken, als jouw huis aan puin gaat in een storm zou het dan niet uitmaken of als je ontslagen zal worden, etc.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Het nagellaktopic veranderde in een slowchat. Crisis!!"
Soms denk ik dat zelfs iemand met een rijstbuikje in Burkina Faso met zo'n gezichtbepaalde dingen zou lezen die hier op Fok worden gezet.
Ja het zal vast ergens tussen staan, o.a. als reactie op dingen als 'ohnoes je kan niet iedereen zomaar SCs geven enzo' alsof ik dat überhaupt opperde.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh niet gezien
En dat plaatje is tofheeft nagelschaartje gemaakt
Ik zag wel dat je die fucking geile pumps hebt besteld?![]()
Niet zo serieus jongen, dit is een slowchat!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als heel FOK! weg valt zou het dan niet uit maken, als jouw huis aan puin gaat in een storm zou het dan niet uitmaken of als je ontslagen zal worden, etc.
Is het dan ook niet vervelend voor jou? Er is altijd iemand die het niet uitmaakt, iemand die het zo veel erger heeft. Dat heeft niets te maken met zaakjes hier op orde hebben of wel?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet zo serieus jongen, dit is een slowchat!
Serieus? De stervende kindjes in afrika, DIE zijn serieus!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet zo serieus jongen, dit is een slowchat!
200+.. cutequote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja het zal vast ergens tussen staan, o.a. als reactie op dingen als 'ohnoes je kan niet iedereen zomaar SCs geven enzo' alsof ik dat überhaupt opperde.
Zekers gaaf plaatje, lang lang geleden volgde ik de reeks zelf aardig. Hence mijn 200+ nagellakpotjes.
En inderdaad, ze waren er een paar dagen terug weer een tijdje in mijn maat, toen moest ik ze wel bestellen.Ben benieuwd.
I know right.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
200+.. cute![]()
Zou stom zijn als in het echt tegenvallen
Ik ben gestopt bij 300quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
I know right.
Geen idee hoeveel het er echt zijn, anderhalf jaar geleden tikte ik de 200 aan en sindsdien wil ik ze niet meer tellen.![]()
Ja inderdaad, maar kan me haast niet voorstellen. Zou hoogstens zo zijn dat ze niet goed passen, maar volgens mij zijn ze verder sowieso helemaal geweldig.
Ik vind dat altijd zo hypocriet als zo'n studente op straat mij duidelijk probeert te maken dat het een hele serieuze aangelegenheid is, die kindersterfte in Malawi. Beetje strooien met foto's van kinderen met vliegjes in hun ooghoeken. Maar ondertussen zelf wel betaald krijgen voor dat werkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Serieus? De stervende kindjes in afrika, DIE zijn serieus!
2?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:16 schreef kutkloon7 het volgende:
Zijn er verdomme twéé nagellaktopics, gaat het er hier alsnog over
Haha, ene kant vraag ik me wel af hoeveel het er zijn, maar aan de andere kant kan ik straks wel oprecht met 'weet ik niet' antwoorden als mijn vriend vraagt hoeveel ik er in hemelsnaam wel niet heb als ik mijn stash ga uitstallen in ons toekomstige huisje.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben gestopt bij 300
Jaaa ze zijn geil![]()
Dat had ik ook! Nu laagje gel erop laten zetten (zonder tips, alleen gel op eigen nagels) en dat werkt perfectquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, ene kant vraag ik me wel af hoeveel het er zijn, maar aan de andere kant kan ik straks wel oprecht met 'weet ik niet' antwoorden als mijn vriend vraagt hoeveel ik er in hemelsnaam wel niet heb als ik mijn stash ga uitstallen in ons toekomstige huisje.
Stomme is nog dat mijn nagels laatste tijd weer veel scheuren en bladderen, dus draag nog amper nagellak. En als ik het wel op heb kan ik het er de volgende dag in een laagje aftrekken omdat mijn nagels heel oily zijn ofzo.
Schuldverkopers.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo hypocriet als zo'n studente op straat mij duidelijk probeert te maken dat het een hele serieuze aangelegenheid is, die kindersterfte in Malawi. Beetje strooien met foto's van kinderen met vliegjes in hun ooghoeken. Maar ondertussen zelf wel betaald krijgen voor dat werk
Ik geef niet aan goede doelen die mensen betalen om andere mensen over te halen geld te storten terwijl ze dat eigenlijk niet van plan waren.
Totaal ongerelateerd, maar als we toch serieus zijn, dit moest ik even kwijt.
Ja het heeft geen nut om die centraal te zettenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
ATM 5 volgens mij, 4 staan er zelfs centraal en dan heb je nog de SC.
Opgelet, jonge versierfalers. Vraag vrouwen over nagellak! Daar hebben ze blijkbaar zat over te vertellen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
ATM 5 volgens mij, 4 staan er zelfs centraal en dan heb je nog de SC.
Oeee, goede tip, dat ga ik ook maar eens overwegen. Moet je dat vaak laten bijwerken?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat had ik ook! Nu laagje gel erop laten zetten (zonder tips, alleen gel op eigen nagels) en dat werkt perfectNagellak kan zo een week blijven zitten
Elke 3 a 4 weken toch wel.. en het is dan best prijzig..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oeee, goede tip, dat ga ik ook maar eens overwegen. Moet je dat vaak laten bijwerken?
Ik weiger.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Opgelet, jonge versierfalers. Vraag vrouwen over nagellak! Daar hebben ze blijkbaar zat over te vertellen.
Ja dat is waar, maar ze hebben wel allemaal zo'n mooi SHJN tagje.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja het heeft geen nut om die centraal te zetten
Meet topic telde ik niet echt mee, die is alleen actief als er weer iets georganiseerd wordt
Ik heb altijd gezegd dat het voor vrouwen wellicht iets makkelijker is, maar dat niet direct inhoudt dat het voor vrouwen makkelijk is of dat 'we' niet ook in zo'n zwart gat van een depressie kunnen vallen. Dat is gewoon onzin. Jij hebt waarschijnlijk meer kansen gehad dan sommige vrouwen. Ik heb me laten vertellen dat je genoeg sjans krijgt, maar als jij daar vervolgens niks mee doet kun je dat niet afschuiven op een sekseverschil, mlig.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dan klopt dat dus.
en mensen die tegen me zitten te zaniken dat het voor vrouwen niet allemaal veel makkelijker is om zich gewenst te voelen, en zelfverzekerd en gewild enzo, zonder in een zwart gat van depressie te kunnen verdwijnen (ahum aardbei ) moeten oprotten
Goed zo, ik begrijp dat jij ook een hekel hebt aan die kankergezwellen in onze winkelstraten. Ik bijt ze altijd toe dat ze beter eervol werk kunnen doen, zoals mijn strontklonten uit de pleepot schrapen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Schuldverkopers.
Zeiken over dat pakje peuken, en hoeveel moeders daar mee gered kunnen worden.
5 minuten later zelf een peuk opsteken.
Terug gelopen en gevraagd waarom hij die wijven kapot laat gaan, werd hij boos dat hij in gesprek was en ik moest oprotten als ik toch niets ging geven.
En dan moeten doen alsof je er naar aan het luisteren bent.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Opgelet, jonge versierfalers. Vraag vrouwen over nagellak! Daar hebben ze blijkbaar zat over te vertellen.
Ik hou ook niet van praten over gamen dan lul ik toch ook gewoon meequote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan moeten doen alsof je er naar aan het luisteren bent.
Vergeet het maar.
MFN, Joy, opbokken met die shit aub.
Je hebt genoeg tijd om ondertussen naar hun tieten te staren en ja te knikken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vergeet het maar.
Hmm das wel minder, maar ik hou het wel in gedachten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Elke 3 a 4 weken toch wel.. en het is dan best prijzig..
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt genoeg tijd om ondertussen naar hun tieten te staren en ja te knikken.
Tss, ik ga al weer hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vergeet het maar.
Geen i-dee...maar als er 5 topics over zijn, is dat unfuckingbelievable!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Nagellak? Hoe wil je daar over gaan praten, welke kleurtjes je hebt?
als je die edit niet had gedaan had ik even gereageerdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Nagellak? Hoe wil je daar over gaan praten, welke kleurtjes je hebt?
Doe ik niet aan.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:23 schreef Mystikvm het volgende:
Goed zo, ik begrijp dat jij ook een hekel hebt aan die kankergezwellen in onze winkelstraten. Ik bijt ze altijd toe dat ze beter eervol werk kunnen doen, zoals mijn strontklonten uit de pleepot schrapen.
De Jezusverkopers doen het in elk geval nog uit overtuiging.
Oh, ik hoor dat dames hun tieten laten zien terwijl zo over nagellak praten? Dan mag je blijven.quote:
Nee, doei.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, ik hoor dat dames hun tieten laten zien terwijl zo over nagellak praten? Dan mag je blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |