quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:57 schreef heloef het volgende:
Met Van Gastel op de foto willen.
Dat heurt niet!
Toen Van Gastel nog speelde was charmed_angel nog jong en onwetend. Dat mag 'r niet kwalijk worden genomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:57 schreef heloef het volgende:
Met Van Gastel op de foto willen.
Dat heurt niet!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Toen Van Gastel nog speelde was charmed_angel nog jong en onwetend. Dat mag 'r niet kwalijk worden genomen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Diezelfde heeft aan mijn knikkerzak gezeten.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Diezelfde heeft aan mijn knikkerzak gezeten.
Wat? Het is kwalijker dat je in die onwetendheid bent blijven hangen en nog steeds voor Feyenoord bent. Dag mag als tiener, maar kan nu écht niet meer hoor.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:00 schreef twi het volgende:
[..]
Wat? Het is kwalijker dat je in die onwetendheid bent blijven hangen en nog steeds voor Feyenoord bent. Dag mag als tiener, maar kan nu écht niet meer hoor.
Gielquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:00 schreef heloef het volgende:
Die BNN gastjes zijn best tof, verrassend genoeg Giel Beelen ook. En Gerrie is gewoon een schatje.
Komt ie weer met zn Gerriequote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:00 schreef heloef het volgende:
Die BNN gastjes zijn best tof, verrassend genoeg Giel Beelen ook. En Gerrie is gewoon een schatje.
Wat? Eerst met Jean-Paul van Gastel op de foto en dan aan jouw kont en Murdera's knikkerzak zitten? C_A toch...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen was ze nog jong en onwetend.
Ik bedoel Kaneel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Toen Van Gastel nog speelde was charmed_angel nog jong en onwetend. Dat mag 'r niet kwalijk worden genomen.
C_A mag ook wel aan mijn knikkerzak zitten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Wat? Eerst met Jean-Paul van Gastel op de foto en dan aan jouw kont en Murdera's knikkerzak zitten? C_A toch...
Of tellen bekende FOK!kers niet als BN'ers?
Bah, korte termijngeheugen van oude mannen is slecht. Maar daar kom jij over 11 jaar nog wel achter, heloef.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Wat? Eerst met Jean-Paul van Gastel op de foto en dan aan jouw kont en Murdera's knikkerzak zitten? C_A toch...
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde alleen een handtekening.quote:
Rembrandt natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:07 schreef twi het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Leidenaren
Dan gok ik op Laurentien Brinkhorst.
Nee joh...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:07 schreef twi het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Leidenaren
Dan gok ik op Laurentien Brinkhorst.
Jij staart je blind op mijn zak.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh...
Karina Content (1960), ex-prostituee, politica en publiciste
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is hier nu een officieele SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |