Wendy van Dijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en Chantal janzen is ook superaardig
En Wendy van Dijk was wel lief, maar zo eng
Beiden op de wc gesprokenChantal met Idols, ik was 1 van de genodigden en heel gesprek gehad met der op de wc
![]()
En Wendy kwam ik met X Factor tegen op de wc, toen ik backstage was
Hij rook vast dat ik een Ajacied was.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn broertje staat ook op de foto met van Gastel
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind Chantal juist een krengNiet eens even dialect willen praten
wendyquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wendy van Dijk.Zo'n knappe vrouw altijd gevonden.
[..]
Hij rook vast dat ik een Ajacied was.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wendy![]()
Ik vind haar te dun, net een skelet met een dun velletje erom heen.
Ze zat wel aan mijn kont trouwens
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wendy![]()
Ik vind haar te dun, net een skelet met een dun velletje erom heen.
Ze zat wel aan mijn kont trouwens
Er heeft wel eens een BN'er aan mijn kont gezeten. U Jelly?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]Serieus?
Omg wat cool.
Ik wil ook dat er een BN;er aan mn kont zit.
Wie?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er heeft wel eens een BN'er aan mijn kont gezeten. U Jelly?
Ja ik stond voor de spiegel mijn handen te wassen, en zij wilde een doekje pakken voor der handen, en toen vroeg ze: mag ik er even bij, en toen legde ze haar hand op mijn kontquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]Serieus?
Omg wat cool.
Ik wil ook dat er een BN;er aan mn kont zit.
jawel ik vind het engquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dun is ze trouwens echt niet. In mijn ogen dan.
Laten we dat maar in de dm doen.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik stond voor de spiegel mijn handen te wassen, en zij wilde een doekje pakken voor der handen, en toen vroeg ze: mag ik er even bij, en toen legde ze haar hand op mijn kont
(en toen nog even gepraat over de kandidaten enzo)
[..]
jawel ik vind het eng
Nice.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik stond voor de spiegel mijn handen te wassen, en zij wilde een doekje pakken voor der handen, en toen vroeg ze: mag ik er even bij, en toen legde ze haar hand op mijn kont
Dan wil ik ook een dm!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we dat maar in de dm doen.
Ik wacht............quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]![]()
Wat voor mooie verhalen verwachten jullie?
alleen wie het is?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]![]()
Gordon, natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:57 schreef heloef het volgende:
Met Van Gastel op de foto willen.
Dat heurt niet!
Toen Van Gastel nog speelde was charmed_angel nog jong en onwetend. Dat mag 'r niet kwalijk worden genomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:57 schreef heloef het volgende:
Met Van Gastel op de foto willen.
Dat heurt niet!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Toen Van Gastel nog speelde was charmed_angel nog jong en onwetend. Dat mag 'r niet kwalijk worden genomen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Diezelfde heeft aan mijn knikkerzak gezeten.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Diezelfde heeft aan mijn knikkerzak gezeten.
Wat? Het is kwalijker dat je in die onwetendheid bent blijven hangen en nog steeds voor Feyenoord bent. Dag mag als tiener, maar kan nu écht niet meer hoor.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:00 schreef twi het volgende:
[..]
Wat? Het is kwalijker dat je in die onwetendheid bent blijven hangen en nog steeds voor Feyenoord bent. Dag mag als tiener, maar kan nu écht niet meer hoor.
Gielquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:00 schreef heloef het volgende:
Die BNN gastjes zijn best tof, verrassend genoeg Giel Beelen ook. En Gerrie is gewoon een schatje.
Komt ie weer met zn Gerriequote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:00 schreef heloef het volgende:
Die BNN gastjes zijn best tof, verrassend genoeg Giel Beelen ook. En Gerrie is gewoon een schatje.
Wat? Eerst met Jean-Paul van Gastel op de foto en dan aan jouw kont en Murdera's knikkerzak zitten? C_A toch...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen was ze nog jong en onwetend.
Ik bedoel Kaneel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Toen Van Gastel nog speelde was charmed_angel nog jong en onwetend. Dat mag 'r niet kwalijk worden genomen.
C_A mag ook wel aan mijn knikkerzak zitten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Wat? Eerst met Jean-Paul van Gastel op de foto en dan aan jouw kont en Murdera's knikkerzak zitten? C_A toch...
Of tellen bekende FOK!kers niet als BN'ers?
Bah, korte termijngeheugen van oude mannen is slecht. Maar daar kom jij over 11 jaar nog wel achter, heloef.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Wat? Eerst met Jean-Paul van Gastel op de foto en dan aan jouw kont en Murdera's knikkerzak zitten? C_A toch...
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde alleen een handtekening.quote:
Rembrandt natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:07 schreef twi het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Leidenaren
Dan gok ik op Laurentien Brinkhorst.
Nee joh...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:07 schreef twi het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Leidenaren
Dan gok ik op Laurentien Brinkhorst.
Jij staart je blind op mijn zak.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh...
Karina Content (1960), ex-prostituee, politica en publiciste
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is hier nu een officieele SC
Liiiief!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
Hai, ik heb pauze.
Mijn baas krijgt een kindje
Logisch, wie wil er nu in Enschede wonen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:58 schreef palawan het volgende:
Ik kom uit Enschede, daar wonen geen bekende Nederlanders
Niet echt nee http://nl.wikipedia.org/wiki/Enschede#Bekende_Enschede.C3.ABrsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:58 schreef palawan het volgende:
Ik ken er eentje die voor even een bekende nederland wasquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:58 schreef palawan het volgende:
Nice. Ik stuur ook vaak een mailtje naar de docent als ik te weinig heb gedaan. Zo van 'ik snap het niet, kan ik nou het vak nog halen?'. En meestal mag ik dan gewoon de toets maken, ook al heb ik te weinig gedaanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:01 schreef Myraela het volgende:
Waarom gaat mijn interactie design les over krolse katten.![]()
Oh. En ik heb mijn design herkansing gehaald, maar mijn docente was verbaasd dat er niets veranderd was alleen tabbladen erin en mag dit kwartaal gewoon afmaken ookal heb ik al 4 lessen gemist terwijl je er maar 2 mag missen.
NOUD! GTST! RUUDJEquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:02 schreef Myraela het volgende:
Ik zou bekende mensen niet eens herkennen als ik ze tegen zou komen.
Hoewel ik in Amsterdam een mooie man zag en die bleek in GTST te zitten.
Ik was een keer in een kroeg waar opnames waren voor Johny vs. Katja of zo. Even met Johny zitten kletsen maar voornamelijk met Dennis Storm. Toffe peer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:06 schreef arachide. het volgende:
Ik heb Katja schuurman gezien. Op een meter afstand.
Johanna woont in Rotterdam toch? Zij is zo mooi.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NOUD! GTST! RUUDJE
Ik kwam paar dagen voor kerst, Johanna en Philip nog tegen van Secret Story
Dus ik zei tegen Rob, kijk, kijk dan
En hij van:Ja mooie meid, maar wie is die lelijkerd
spareribs.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
Het bezorgbeer foldertje O_
Nu heb ik trek in sate
Ja ze woont in Rotterdam jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Johanna woont in Rotterdam toch? Zij is zo mooi.
Ohwja, die ken ik trouwens wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken er eentje die voor even een bekende nederland was
Nils Krake
Niet haten op Enschede he!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:00 schreef twi het volgende:
[..]
Logisch, wie wil er nu in Enschede wonen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:58 schreef palawan het volgende:
Ik ben bekend!!quote:
Ik heb hem aangeraaktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:11 schreef palawan het volgende:
[..]
Ohwja, die ken ik trouwens wel.
Hij heeft ooit eens bij een paar vakken bij me in de klas gezeten.
Heb alleen nooit met hem gepraat, laat staan hem aangeraakt
Jij kent echt veel BN'ers!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hem aangeraaktEn gezoend
Op de wang
En ben op zijn verjaardag geweest enzo....
Ik ken je niet eens op FOK! ja.quote:
Jawel hoor, meer bekend worden!quote:
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:13 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij kent echt veel BN'ers!
En hebt ze ook nog eens aangeraakt!
Mazzelaar
Pijpen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:16 schreef palawan het volgende:
[..]
Jawel hoor, meer bekend worden!
Stel je zelf maar eens even voor om te beginnen, en zeg maar waar je talenten liggen
Dat vraagt om nader onderzoek.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik gehoord van betrouwbare mensen.
Ah, de postgeschiedenis in Singles zorgde voor een milde verbazing.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is 'vriendje' er weer en kan ik hem vragen naar z'n mening.
2 keer een mackroket voor 3 euro. Verleidelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
Hmzzz ook macdonalds bonnen
Die bewaar ik nog even, want als ik naar de Royco meet ga, ga ik toch drinken en dan moet ik wel wat van te voren eten
Vriendje tussen haakjes? Over wat voor soort vriendje hebben we het?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is 'vriendje' er weer en kan ik hem vragen naar z'n mening.
dan ga ik voor de 2 keer McChicken voor 4,80quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
2 keer een mackroket voor 3 euro. Verleidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |