Nou dan moet ik groter gaan wonen denk ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je wel arcade kasten staan en flipper kasten?
En ben erg benieuwd!
Weet nog wel een adresje waar je kan informeren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dan moet ik groter gaan wonen denk ik
We zijn wel op zoek naar PhotoplayDie is niet zo megagroot
Als de photoplay een redelijk prijs heeftquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet nog wel een adresje waar je kan informeren.
Ouwe overbuurman waar ik ooit werkte handelse in die kasten en had echt van alles staan!
Ook een air hocky tafel
Hij ziet er nog steeds uit al een jochie van 19. Daar kan je op vallen natiurlijk maar ik zie niks leuks in die gastquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Serieus?? Wat is er NIET leuk aan Sven Kramer?i
Alles.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Serieus?? Wat is er NIET leuk aan Sven Kramer?
Waarom kijk jij op zo'n manier naar een man?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij ziet er nog steeds uit al een jochie van 19. Daar kan je op vallen natiurlijk maar ik zie niks leuks in die gast
Vind je dat echt???quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij ziet er nog steeds uit al een jochie van 19. Daar kan je op vallen natiurlijk maar ik zie niks leuks in die gast
Heloef valt alleen op brede oude mannen.quote:
Ik heb twee ogen ik kan een man gewoon knap of niet knap vinden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waarom kijk jij op zo'n manier naar een man?
Disturbing...
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Disturbing...
2 ogen!? mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb twee ogen ik kan een man gewoon knap of niet knap vinden.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb twee ogen ik kan een man gewoon knap of niet knap vinden.
Alsof Sven niet breed isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Heloef valt alleen op brede oude mannen.
Ehm ja.quote:
Ik heb gehoord dat Sven in het echt een enorme eikel is, en ook kei arrogant.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind Sven wel een schatjepatatje hoor
Dude je kan toch wel zien of een man knap is of niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]![]()
zo kijk ik dus echt niet naar mannen
Gelijk heeft iequote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:31 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Sven in het echt een enorme eikel is, en ook kei arrogant.
echt?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:31 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Sven in het echt een enorme eikel is, en ook kei arrogant.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Disturbing...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |