En kan je van 2 mannen de knappere/minder lelijke aanwijzen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Dat wel maar dat komt omdat ze dan onder de puisten zitten.
dat zou wel lukken hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
En kan je van 2 mannen de knappere/minder lelijke aanwijzen?
Als ik 2 fotos hier naast elkaar zou zetten?
Dat komt door die achternaam natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar bekende personen gesproken. Edwin van der Sar is gewoon een hele aardige kerel. Rob van Dijk ook.
Maar iemand als Erik Falkenburg....mijn God wat een over het paard getild treurniswekkend kereltje is dat.
Als je dan de meerderheid die niet bijzonder is "normaal" noemt, dan zijn de gene die mooier dan dat zijn knap.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat komt door die achternaam natuurlijk
Ik sta met van gastel op de fotoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ja, krijg je er gratis bij.
Ik heb ook bij een zwemster in de klas gezeten, die was ook altijd enorm aardig. Wel kreeg ik ooit geen handtekening van Jean Paul van Gastel.![]()
En John de Wolf is een viespeuk die met veel te jonge meiden aan zijn arm rondparadeert.
Ja, ik zou ook knappe blonde vrouwen verkiezing boven kleine jochies.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik sta met van gastel op de foto
Mijn broertje staat ook op de foto met van Gastelquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook knappe blonde vrouwen verkiezing boven kleine jochies.
Ik vind Chantal juist een krengquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en Chantal janzen is ook superaardig
En Wendy van Dijk was wel lief, maar zo eng
Beiden op de wc gesprokenChantal met Idols, ik was 1 van de genodigden en heel gesprek gehad met der op de wc
![]()
En Wendy kwam ik met X Factor tegen op de wc, toen ik backstage was
Wendy van Dijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en Chantal janzen is ook superaardig
En Wendy van Dijk was wel lief, maar zo eng
Beiden op de wc gesprokenChantal met Idols, ik was 1 van de genodigden en heel gesprek gehad met der op de wc
![]()
En Wendy kwam ik met X Factor tegen op de wc, toen ik backstage was
Hij rook vast dat ik een Ajacied was.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn broertje staat ook op de foto met van Gastel
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind Chantal juist een krengNiet eens even dialect willen praten
wendyquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wendy van Dijk.Zo'n knappe vrouw altijd gevonden.
[..]
Hij rook vast dat ik een Ajacied was.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wendy![]()
Ik vind haar te dun, net een skelet met een dun velletje erom heen.
Ze zat wel aan mijn kont trouwens
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wendy![]()
Ik vind haar te dun, net een skelet met een dun velletje erom heen.
Ze zat wel aan mijn kont trouwens
Er heeft wel eens een BN'er aan mijn kont gezeten. U Jelly?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]Serieus?
Omg wat cool.
Ik wil ook dat er een BN;er aan mn kont zit.
Wie?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er heeft wel eens een BN'er aan mijn kont gezeten. U Jelly?
Ja ik stond voor de spiegel mijn handen te wassen, en zij wilde een doekje pakken voor der handen, en toen vroeg ze: mag ik er even bij, en toen legde ze haar hand op mijn kontquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]Serieus?
Omg wat cool.
Ik wil ook dat er een BN;er aan mn kont zit.
jawel ik vind het engquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dun is ze trouwens echt niet. In mijn ogen dan.
Laten we dat maar in de dm doen.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik stond voor de spiegel mijn handen te wassen, en zij wilde een doekje pakken voor der handen, en toen vroeg ze: mag ik er even bij, en toen legde ze haar hand op mijn kont
(en toen nog even gepraat over de kandidaten enzo)
[..]
jawel ik vind het eng
Nice.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik stond voor de spiegel mijn handen te wassen, en zij wilde een doekje pakken voor der handen, en toen vroeg ze: mag ik er even bij, en toen legde ze haar hand op mijn kont
Dan wil ik ook een dm!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we dat maar in de dm doen.
Ik wacht............quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]![]()
Wat voor mooie verhalen verwachten jullie?
alleen wie het is?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]![]()
Gordon, natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |